Nee Dennis moest als eerst, en hij vertrok gelijk zijn gezicht en zei "tequila" Direct na hem moest Edo, en die vond het lekker. Kan toch dat Edo zijn gezicht niet vertrekt als hij tequila drinkt? Zou ik zeggen..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Waarom zou Dennis dat niet gewoon gevraagd kunnen hebben? Het was toch nog voordat hij zelf zijn "borrel" dronk? Gewoon vragen wat hem te wachten staat of mis ik iets?
Oh, vandaar. Dankuquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee Dennis moest als eerst, en hij vertrok gelijk zijn gezicht en zei "tequila" Direct na hem moest Edo, en die vond het lekker. Kan toch dat Edo zijn gezicht niet vertrekt als hij tequila drinkt? Zou ik zeggen..
Best wel een verdachte vraag. Maar het zou er toch wel uitgeknipt worden als Dennis echt de mol is?
Ze begonnen in de Mexicaanse plaats Chihuahua...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Iemand in dit topic merkte op dat Joris bij Man Bijt Hond heeft gewerkt, dat zou hem verdacht kunnen maken. Waarom eigenlijk?
Iets gemist over honden?
Aha.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
[..]
Ze begonnen in de Mexicaanse plaats Chihuahua...
Wanneer was Joris aan de beurtquote:Hij vormde in 2000 met het Amersfoortse smartlappentrio "The Bald & The Beautiful" de groep Caramba, een muzikaal project waarin Mexicaanse mariachinummers worden voorzien van Nederlandstalige teksten. De groep bracht tot op heden twee albums uit: De Laatste Slok (2001) en Zo Alleen (2007).
Ik was er zelf pas op gekomen toen Georgina vloekte toen ze haar drankje (water) had, dat het weleens water en tequila zou kunnen zijn. Dennis bedacht het meteen, dat is wel erg slim bedacht dan...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja het is natuurlijk wel de mol he... Dus wat dat betreft vind ik het niet zo gek dat een (gewone) kandidaat ervan uit gaat dat niet in ieder glaasje hetzelfde zit...
of Annette liegtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Anette had het heel stellig over 1 iemand als de mol. De rest had het allemaal over kansen spreiden en bladiebla, dus of degene waar anette op gokte is de mol, of anette had erg veel mazzel, of anette is zelf de mol.
Ze lieten al zien dat ze zowel water als tequilla in de glaasjes schonken, volgens mij...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik was er zelf pas op gekomen toen Georgina vloekte toen ze haar drankje (water) had, dat het weleens water en tequila zou kunnen zijn. Dennis bedacht het meteen, dat is wel erg slim bedacht dan...![]()
Kan het me bijna niet voorstellen..ik dacht gewoon: ok, ze komen net aan en krijgen een tequilashotje om het begin te vieren.
Ik schakelde trouwens pas in precies toen die borrel begon, en later zag ik terug dat de kijker het van tevoren kon weten omdat PJH geflimd werd tijdens het inschenken.
Kloptquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze lieten al zien dat ze zowel water als tequilla in de glaasjes schonken, volgens mij...
Uhm, ik snap niet helemaal hoe ik die zin moet plaatsenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:10 schreef Mirri het volgende:
Ik heb Dennis als hoofdverdachte.
Ik kan ineens de zin "I see trouble on the way" van mijn favo band Creedence plaatsen. Dennis keek achterom naar Annette die langzamer ging. En Dennis "trok haar toen over de streep".
Ja maar niet aan de kandidatenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze lieten al zien dat ze zowel water als tequilla in de glaasjes schonken, volgens mij...
Haha die pet, dat wist ik nog niet!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:44 schreef Irving het volgende:
[..]
Uhm, ik snap niet helemaal hoe ik die zin moet plaatsenIk verdenk ook Dennis, de band creeDENCE dus, en hij droeg een pet van eL guapO stuntteaM
Het zou er denk ik te dik boven op liggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha die pet, dat wist ik nog niet!
Stel dat die zin "I see trouble on the way" idd op Dennis slaat, dan denk ik dat het met Annette te maken heeft. Zij ging langzaam: dus trouble. Want de mol wil dat iedereen zo snel mogelijk over de finish is. En Dennis keek achterom en zag Annette. Snappie?
Edo dronk water.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee Dennis moest als eerst, en hij vertrok gelijk zijn gezicht en zei "tequila" Direct na hem moest Edo, en die vond het lekker. Kan toch dat Edo zijn gezicht niet vertrekt als hij tequila drinkt? Zou ik zeggen..
Dat had ik ook al besloten ja, er is te veelquote:Op zondag 6 januari 2008 00:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik stop even met mijn theorieen.. er is te veel mogelijk nu.. wacht toch even de volgende aflevering af
Ah zou het dan toch Edo zijn? Dat was mijn eerste ingevingquote:Op zondag 6 januari 2008 00:17 schreef VoreG het volgende:
En Edo zat in het programma Cash Cab, heb je hem ooit zien rijden? Trouble on the way.
Ja echt.. iedereen kan het nu nog zijn..quote:Op zondag 6 januari 2008 00:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat had ik ook al besloten ja, er is te veel.
Dat lijkt me inderdaad ook nog wel een goede ja!quote:Op zondag 6 januari 2008 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
En trouble on the way kan ook weer slaan op de klimgroep, die de fietsers aan zien komen
De vragen zijn niet heel specifiek, bij een foute Mol kun je alsnog de vraag goed hebben. Bijvoorbeeld "zat de Mol bij de klimmers", als de echte Mol maar ook de foute Mol van Anette bij de klimmers zaten, dan heeft Anette die vraag alsnog goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Anette had het heel stellig over 1 iemand als de mol. De rest had het allemaal over kansen spreiden en bladiebla, dus of degene waar anette op gokte is de mol, of anette had erg veel mazzel, of anette is zelf de mol.
Dat lijkt mij inderdaad ook handig, doe je best!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:30 schreef MrManiak het volgende:
Oke, welke speculaties zijn er hier al voorbij gekomen, kan iemand dat in het kort even opsommen?
Zoals altijd hebben we dus helemaal niks aan de muziekhintquote:Op zondag 6 januari 2008 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
En trouble on the way kan ook weer slaan op de klimgroep, die de fietsers aan zien komen
Ja volgens mij welquote:Op zondag 6 januari 2008 18:04 schreef Duizendpootje het volgende:
Had Anette niet een mondkapje voor tijdens het fietsen?
veel stof op de weg misschien?
trouble on her way??
Zonde, want Karel was een erg goede presentator (beter dan PJH imho)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:45 schreef Djeez het volgende:
Ondanks dat ik ben gekapt toen Angela Groothuizen ermee ophield, heb ik de eerste aflevering van dit seizoen bekeken. Bij gebrek aan beter, er was niets anders op tv. Ondanks die drol van een presentator lijkt me dit wel een boeiend seizoen. Ik ga het dus zeker volgen!
Ik beweer ook nergens dat hij het uit de aflevering heeftquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja en dat wist hij van de programmamakers.. niet vanuit de aflevering zelf
Kijk DWDD maar terug!
Precies, ik luister ze altijd, maar heb er nog nooit wat aan gehad eigenlijk.........quote:Op zondag 6 januari 2008 18:20 schreef karoltje het volgende:
[..]
Zoals altijd hebben we dus helemaal niks aan de muziekhint.
Inderdaad, dat zie je hier wel. Voor elke kandidaat is er onderhand wel een verklaring aan die hint gegeven.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:57 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Precies, ik luister ze altijd, maar heb er nog nooit wat aan gehad eigenlijk.........(Ligt vast aan mij hoor, ik denk altijd veel te moeilijk
)
Dat is wat ik zei, denk niet dat ze weer voor die hint gaan, lijkt wel erg op de vorige. Dit is net wat anders, maar als je de leader kijkt met dit in je achterhoofd gewoon té opvallend.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:33 schreef Urquhart het volgende:
Op die foto staat Joris ook met drie vingers uit zijn broek...wat je als een M kan zien.
Wat ik geleerd heb van de paar afgelopen seizoenen, is dat die hints niet meer zo ingewikkeld als vroeger zijn. Vaak is het ook, wat er zo dik bovenop ligt.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:10 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
[..]
Het zou er denk ik te dik boven op liggen.
Je hebt die zin, en 5 mensen op een weg, op een fiets.
Als dit zo zou zijn, dan zou dit te makkelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |