abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:32:55 #205
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_55809465
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Waarom zou Dennis dat niet gewoon gevraagd kunnen hebben? Het was toch nog voordat hij zelf zijn "borrel" dronk? Gewoon vragen wat hem te wachten staat of mis ik iets?
Nee Dennis moest als eerst, en hij vertrok gelijk zijn gezicht en zei "tequila" Direct na hem moest Edo, en die vond het lekker. Kan toch dat Edo zijn gezicht niet vertrekt als hij tequila drinkt? Zou ik zeggen..

Best wel een verdachte vraag. Maar het zou er toch wel uitgeknipt worden als Dennis echt de mol is?
pi_55809587
Inderdaad een beetje verdacht. Als hij vraagt "Wat is het" gaat hij er dus van uit dat hij wellicht wat anders te drinken krijgt. Zou best een grote fout zijn als mol zijnde.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_55810083
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:32 schreef Mirri het volgende:

[..]

Nee Dennis moest als eerst, en hij vertrok gelijk zijn gezicht en zei "tequila" Direct na hem moest Edo, en die vond het lekker. Kan toch dat Edo zijn gezicht niet vertrekt als hij tequila drinkt? Zou ik zeggen..

Best wel een verdachte vraag. Maar het zou er toch wel uitgeknipt worden als Dennis echt de mol is?
Oh, vandaar. Danku
pi_55810561
Misschien wist Dennis niet goed welk drankje hij gedronken had en vroeg hij daarom aan Edo wat het eigenlijk was?
pi_55810608
Nou, hij zei wel meteen: Tequilla.
En hij zei ook nog voordat hij dronk: Mag ik eerst ruiken?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_55810620
Nou ja het is natuurlijk wel de mol he... Dus wat dat betreft vind ik het niet zo gek dat een (gewone) kandidaat ervan uit gaat dat niet in ieder glaasje hetzelfde zit...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_55810721
Anette had het heel stellig over 1 iemand als de mol. De rest had het allemaal over kansen spreiden en bladiebla, dus of degene waar anette op gokte is de mol, of anette had erg veel mazzel, of anette is zelf de mol.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_55810821
Iemand in dit topic merkte op dat Joris bij Man Bijt Hond heeft gewerkt, dat zou hem verdacht kunnen maken. Waarom eigenlijk?
Iets gemist over honden?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:19:52 #213
12692 Hoedjevanpapier
1, 2, 3, 4 .....
pi_55811288
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Iemand in dit topic merkte op dat Joris bij Man Bijt Hond heeft gewerkt, dat zou hem verdacht kunnen maken. Waarom eigenlijk?
Iets gemist over honden?
Ze begonnen in de Mexicaanse plaats Chihuahua...
Net als Blogabet altijd down...
pi_55811306
Ze zaten in het plaatsje chihuahua. ..
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:21:55 #215
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55811362
Joris rijd toch taxi, toch, maar of hij bij ''Man Bijt Hond'' heeft gewerkt weet ik niet. Wel allebei een NCRV programma.
pi_55811404
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef Hoedjevanpapier het volgende:

[..]

Ze begonnen in de Mexicaanse plaats Chihuahua...
Aha.
Nou dan moet hij het wel zijn
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55811437
quote:
Hij vormde in 2000 met het Amersfoortse smartlappentrio "The Bald & The Beautiful" de groep Caramba, een muzikaal project waarin Mexicaanse mariachinummers worden voorzien van Nederlandstalige teksten. De groep bracht tot op heden twee albums uit: De Laatste Slok (2001) en Zo Alleen (2007).
Wanneer was Joris aan de beurt
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:29:53 #218
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_55811685
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja het is natuurlijk wel de mol he... Dus wat dat betreft vind ik het niet zo gek dat een (gewone) kandidaat ervan uit gaat dat niet in ieder glaasje hetzelfde zit...
Ik was er zelf pas op gekomen toen Georgina vloekte toen ze haar drankje (water) had, dat het weleens water en tequila zou kunnen zijn. Dennis bedacht het meteen, dat is wel erg slim bedacht dan...
Kan het me bijna niet voorstellen..ik dacht gewoon: ok, ze komen net aan en krijgen een tequilashotje om het begin te vieren.

Ik schakelde trouwens pas in precies toen die borrel begon, en later zag ik terug dat de kijker het van tevoren kon weten omdat PJH geflimd werd tijdens het inschenken.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:30:32 #219
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_55811703
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:24 schreef Piles het volgende:

[..]

Wanneer was Joris aan de beurt
Als 5e dacht ik.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:31:39 #220
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_55811751
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Anette had het heel stellig over 1 iemand als de mol. De rest had het allemaal over kansen spreiden en bladiebla, dus of degene waar anette op gokte is de mol, of anette had erg veel mazzel, of anette is zelf de mol.
of Annette liegt
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:36:26 #221
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_55811914
En je hebt natuurlijk ook nog dat programma tequila op BNN waar edo in zit
pff met iedereen zijn er wel 1000 links te vinden
of niet natuurlijk
pi_55812134
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:29 schreef Mirri het volgende:

[..]

Ik was er zelf pas op gekomen toen Georgina vloekte toen ze haar drankje (water) had, dat het weleens water en tequila zou kunnen zijn. Dennis bedacht het meteen, dat is wel erg slim bedacht dan...
Kan het me bijna niet voorstellen..ik dacht gewoon: ok, ze komen net aan en krijgen een tequilashotje om het begin te vieren.

Ik schakelde trouwens pas in precies toen die borrel begon, en later zag ik terug dat de kijker het van tevoren kon weten omdat PJH geflimd werd tijdens het inschenken.
Ze lieten al zien dat ze zowel water als tequilla in de glaasjes schonken, volgens mij...
pi_55812164
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ze lieten al zien dat ze zowel water als tequilla in de glaasjes schonken, volgens mij...
Klopt
pi_55812176
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:10 schreef Mirri het volgende:
Ik heb Dennis als hoofdverdachte.

Ik kan ineens de zin "I see trouble on the way" van mijn favo band Creedence plaatsen. Dennis keek achterom naar Annette die langzamer ging. En Dennis "trok haar toen over de streep".
Uhm, ik snap niet helemaal hoe ik die zin moet plaatsen Ik verdenk ook Dennis, de band creeDENCE dus, en hij droeg een pet van eL guapO stuntteaM
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:57:53 #225
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_55812591
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja maar niet aan de kandidaten
  zondag 6 januari 2008 @ 00:00:30 #226
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_55812684
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:44 schreef Irving het volgende:

[..]

Uhm, ik snap niet helemaal hoe ik die zin moet plaatsen Ik verdenk ook Dennis, de band creeDENCE dus, en hij droeg een pet van eL guapO stuntteaM
Haha die pet, dat wist ik nog niet!

Stel dat die zin "I see trouble on the way" idd op Dennis slaat, dan denk ik dat het met Annette te maken heeft. Zij ging langzaam: dus trouble. Want de mol wil dat iedereen zo snel mogelijk over de finish is. En Dennis keek achterom en zag Annette. Snappie?
  zondag 6 januari 2008 @ 00:10:33 #227
12692 Hoedjevanpapier
1, 2, 3, 4 .....
pi_55812914
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:00 schreef Mirri het volgende:

[..]

Haha die pet, dat wist ik nog niet!

Stel dat die zin "I see trouble on the way" idd op Dennis slaat, dan denk ik dat het met Annette te maken heeft. Zij ging langzaam: dus trouble. Want de mol wil dat iedereen zo snel mogelijk over de finish is. En Dennis keek achterom en zag Annette. Snappie?
Het zou er denk ik te dik boven op liggen.
Je hebt die zin, en 5 mensen op een weg, op een fiets.
Als dit zo zou zijn, dan zou dit te makkelijk zijn.
Net als Blogabet altijd down...
pi_55813120
En Edo zat in het programma Cash Cab, heb je hem ooit zien rijden? Trouble on the way.
pi_55813152
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:32 schreef Mirri het volgende:

[..]

Edo dronk water.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55813241
Ik stop even met mijn theorieen.. er is te veel mogelijk nu.. wacht toch even de volgende aflevering af
pi_55813766
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik stop even met mijn theorieen.. er is te veel mogelijk nu.. wacht toch even de volgende aflevering af
Dat had ik ook al besloten ja, er is te veel .
sig verwijderd door FA
  zondag 6 januari 2008 @ 01:02:48 #232
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_55814236
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:18 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Edo dronk water.
Ja dat weet ik. Maar dat hoorde Dennis niet te weten, dat is mijn punt
  zondag 6 januari 2008 @ 01:05:34 #233
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_55814297
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:17 schreef VoreG het volgende:
En Edo zat in het programma Cash Cab, heb je hem ooit zien rijden? Trouble on the way.
Ah zou het dan toch Edo zijn? Dat was mijn eerste ingeving
Ik wil de prono wel effe goed invullen.
Ik vind het ook wel een beetje te overduidelijk als "I see trouble on the way" op die fietstocht zou slaan.

Maar goed, ik ben nog een onervaren molkijker, ik heb pas ingeschakeld halverwege het vorige seizoen.
pi_55815681
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:42 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat had ik ook al besloten ja, er is te veel .
Ja echt.. iedereen kan het nu nog zijn..
pi_55817862
En trouble on the way kan ook weer slaan op de klimgroep, die de fietsers aan zien komen
pi_55819215
quote:
Op zondag 6 januari 2008 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
En trouble on the way kan ook weer slaan op de klimgroep, die de fietsers aan zien komen
Dat lijkt me inderdaad ook nog wel een goede ja!
Trouwens, Edo ziet er niet uit als iemand die een op en top conditie heeft . Lijkt me wel een pré voor de mol eigenlijk.
pi_55820086
Georgina is echt de ultieme kandidaat vind ik... haar karakter past perfect bij dit programma
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_55820531
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
De vragen zijn niet heel specifiek, bij een foute Mol kun je alsnog de vraag goed hebben. Bijvoorbeeld "zat de Mol bij de klimmers", als de echte Mol maar ook de foute Mol van Anette bij de klimmers zaten, dan heeft Anette die vraag alsnog goed.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:30:23 #239
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_55824094
Oke, welke speculaties zijn er hier al voorbij gekomen, kan iemand dat in het kort even opsommen?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_55825117
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:30 schreef MrManiak het volgende:
Oke, welke speculaties zijn er hier al voorbij gekomen, kan iemand dat in het kort even opsommen?
Dat lijkt mij inderdaad ook handig, doe je best! .
pi_55827922
Had Anette niet een mondkapje voor tijdens het fietsen?
veel stof op de weg misschien?
trouble on her way??
pi_55828266
quote:
Op zondag 6 januari 2008 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoals altijd hebben we dus helemaal niks aan de muziekhint .
  zondag 6 januari 2008 @ 18:31:27 #243
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55828517
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:04 schreef Duizendpootje het volgende:
Had Anette niet een mondkapje voor tijdens het fietsen?
veel stof op de weg misschien?
trouble on her way??
Ja volgens mij wel
pi_55829772
de mol is Pieter Jan! He is the trouble on my way..
pi_55838513
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:45 schreef Djeez het volgende:
Ondanks dat ik ben gekapt toen Angela Groothuizen ermee ophield, heb ik de eerste aflevering van dit seizoen bekeken. Bij gebrek aan beter, er was niets anders op tv. Ondanks die drol van een presentator lijkt me dit wel een boeiend seizoen. Ik ga het dus zeker volgen!
Zonde, want Karel was een erg goede presentator (beter dan PJH imho)

Ik heb maar even een molboekje gemaakt waar ik mijn aanwijzingen bijhoud. Ik houd bij wie de kans krijgt toeval te beinvloeden (door bijvoorbeeld als eerste te drinken) en wie geldrovende acties uitvoert.

Tot nu toe aan kop: Anette, Joris en Regina ... mijn gevoel zegt Regina, maar ik heb daar echt nog een aflevering voor nodig.
Dunya, Coen en Edo zijn voor mij nog redelijk onschuldig ... maar wie weet.
pi_55839938
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ja en dat wist hij van de programmamakers.. niet vanuit de aflevering zelf

Kijk DWDD maar terug!
Ik beweer ook nergens dat hij het uit de aflevering heeft
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_55841362
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:20 schreef karoltje het volgende:

[..]

Zoals altijd hebben we dus helemaal niks aan de muziekhint .
Precies, ik luister ze altijd, maar heb er nog nooit wat aan gehad eigenlijk......... (Ligt vast aan mij hoor, ik denk altijd veel te moeilijk )
live life
pi_55842315
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:57 schreef Tharalom het volgende:

[..]

Precies, ik luister ze altijd, maar heb er nog nooit wat aan gehad eigenlijk......... (Ligt vast aan mij hoor, ik denk altijd veel te moeilijk )
Inderdaad, dat zie je hier wel. Voor elke kandidaat is er onderhand wel een verklaring aan die hint gegeven.

Ik zocht eigenlijk een site waar alle verborgen en muziekhints van de afgelopen jaren op staan. Dan kunnen we eens kijken hoe dat precies ook alweer zat.

Overigens meen ik wel dat die muziekhints niet altijd op de mol slaan, soms voorspelt het de volgende afvaller of gaat het juist om de afvaller van die aflevering zelf.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_55847133
Hier wat overwegingen van mijn kant:

- De mol is al jaren achter elkaar een vrouw. Zouden ze nu voor een man gekozen hebben?
- Hier http://coenswijnenberg.nl.angrylog.nl/media/db_audio/747.mp3 kun je een opname beluisteren die Coen Swijnenberg op de ochtend na de eerste executie gemaakt heeft. Niet schokkend maar wel aardig voor de echte fans
- Van het moldagboek (http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/aflevering_1/dagboeken/mol.aspx) valt me op dat de schrijfstijl tamelijk kort is: korte, simpele zinnen. Het lijkt geen ervaren schrijver. Weet iemand in hoeverre het dagboek van de mol geredigeerd wordt?
pi_55848315
Gisteren heb ik de opgenomen aflevering bekeken. Er zit inderdaad meerdere verdachte personen op dit moment in. Sommige proberen zichzelf ook verdacht te maken. Op dit moment kies ik gevoelsmatig voor Joris.
  maandag 7 januari 2008 @ 15:32:10 #251
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55849319
Zou er weer een vingerhint zijn?
Als je de leader bekijkt, valt op dat meerdere deelnemers een bepaald aantal vingers opsteekt: Dennis 3, Georgina 4, Coen 5, Dunya 2 (eindpositie??), Joris waar aandacht is voor zijn vingers, Edo zijn hand prominent... dat ze zelf wat geintjes uithalen op di foto oke, maar die leader kijkende valt me op dat de redactie die handen prominent laat zien.

http://www.youtube.com/watch?v=XqFpkQ2Nmg8

Alleen Regina, Nicolette (exit), Patrick en Annette dan niet... komende afvallers?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_55849351
Op die foto staat Joris ook met drie vingers uit zijn broek...wat je als een M kan zien.
  maandag 7 januari 2008 @ 15:34:41 #253
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55849386
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:33 schreef Urquhart het volgende:
Op die foto staat Joris ook met drie vingers uit zijn broek...wat je als een M kan zien.
Dat is wat ik zei, denk niet dat ze weer voor die hint gaan, lijkt wel erg op de vorige. Dit is net wat anders, maar als je de leader kijkt met dit in je achterhoofd gewoon té opvallend.

Zeker Coen, Dennis, Georgina.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_55849872
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:10 schreef Hoedjevanpapier het volgende:

[..]

Het zou er denk ik te dik boven op liggen.
Je hebt die zin, en 5 mensen op een weg, op een fiets.
Als dit zo zou zijn, dan zou dit te makkelijk zijn.
Wat ik geleerd heb van de paar afgelopen seizoenen, is dat die hints niet meer zo ingewikkeld als vroeger zijn. Vaak is het ook, wat er zo dik bovenop ligt.
pi_55850373
zoo! ik heb net even de 1e aflevering teruggekeken. Wa eigenlijk van plan dit jaar over te slaan, ik vond vorig jaar nogal een deceptie... maar toch te nieuwsgierig. Was een leuke aflevering
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')