abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55785823
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:42 schreef E.T. het volgende:
Shit!!!!
Welke gek zend 't dan ook op donderdag uit?? Vrijdag is WIDM-avond

Van de week maar even terugkijken dan
Nee joh, laat het maar lekker op donderdag blijven
Komt mij goed uit!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 23:50:09 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55785840
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:48 schreef DaMart het volgende:

[..]

Of ze bedoelde dat ze niet meer van het land te zien krijgt, omdat ze nu op één locatie moet blijven .
Ja kan ook nog inderdaad.

Hoewel ik me wel van andere afleveringen herinner dat de presentator zegt: 'Vanavond zit je in het vliegtuig', etc. maar misschien is dat alleen for the sake of drama.

Ik heb het programma even gemaild in elk geval (goed idee, CSI_MIAMI)

[ Bericht 4% gewijzigd door Duderinnetje op 04-01-2008 23:56:31 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 00:00:57 #178
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_55786131
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja en dat wist hij van de programmamakers.. niet vanuit de aflevering zelf

Kijk DWDD maar terug!
Zo heb ik het ook opgevat.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_55786159
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Zo heb ik het ook opgevat.
Zo zegt hij het ook
  zaterdag 5 januari 2008 @ 00:42:38 #180
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_55787317
Omdat ik echt geen idee heb, hou ik het voorlopig even bij de mol die ik een paar weken terug op basis van de namenlijst gekozen heb: Patrick.

En Edo lijkt zo door het topic heen het meest verdacht te worden. Over het algemeen betekent dat dat hij er in aflevering drie of vier uitgaat.
pi_55788332
Eindelijk is het weer zover!

Mijn eerste gevoel zegt dat Patrick de mol is..
In het begin van de aflevering in de auto keek hij op een bepaalde manier die ik verdacht vind..
Oke, dat slaat waarschijnlijk nergens op, maar dat is mij bijgebleven dus ik ga op dit moment voor hem..

Alhoewel ik het antwoord van Georgina tijdens het vragenspel ook wel erg gespeeld uit haar mond vond komen..
Ze begon te twijfelen tussen dat zweetbandje en wat anders, en gaf uiteindelijk het foute antwoord, maar dat kwam op mij zo nep over allemaal..

Ik weet het niet, het is aflevering 1, dit is voor mij gewoon puur het eerste gevoel dat ik erover heb..
Op naar volgende week!
pi_55788357
tvp
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:24:33 #183
12692 Hoedjevanpapier
1, 2, 3, 4 .....
pi_55788421
De persoon aan wie ik me het meest geirriteerd heb, was toch wel Regina.
En die vond ik daardoor ook wel weer erg opvallend. Vooral de laatste zin, nadat er rond gevraagd werd wie zijn jokers niet had ingeleverd. Ze zei iets in de trant van: "Ik heb ze er ingedaan, en Nicolette heeft dat zelfs nog gezien." Loze opmerking, omdat dit door de groep niet meer gecontroleerd kan worden. En zij heeft volgens mij nog steeds de jokers...

Inderdaad met dat fietsen, de versnelling niet kunnen plaatsen, helemaal achteraan fietsen. Zelfs een kind van 8 kan nog met een versnelling om gaan. Ik denk dat er deze opdracht gewoon niet veel te mollen was, omdat zij door het trage rijden de groep uit elkaar reed. Daardoor moesten er keuzes gemaakt worden door de groep zelf. Wees eerlijk, vooraf wist je al dat Edo die berg niet op ging komen. Of je dan 3000 of 4000 euro wint maakt dan ook niet uit. De mol wist namelijk dat er alweer een opdracht achteraan zou komen, waarbij er weer een hoop geld weg zou gaan.

Mijn mening is dus nog steeds Regina.
Georgina is een kloon van Nadia vorig jaar, hoge stem, te opzettelijk opvallen.
Maar ja, wat valt er te zeggen na 54 minuten uitzending...
Net als Blogabet altijd down...
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:40:40 #184
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_55788736
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:24 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
De persoon aan wie ik me het meest geirriteerd heb, was toch wel Regina.
En die vond ik daardoor ook wel weer erg opvallend. Vooral de laatste zin, nadat er rond gevraagd werd wie zijn jokers niet had ingeleverd. Ze zei iets in de trant van: "Ik heb ze er ingedaan, en Nicolette heeft dat zelfs nog gezien." Loze opmerking, omdat dit door de groep niet meer gecontroleerd kan worden. En zij heeft volgens mij nog steeds de jokers...

Inderdaad met dat fietsen, de versnelling niet kunnen plaatsen, helemaal achteraan fietsen. Zelfs een kind van 8 kan nog met een versnelling om gaan. Ik denk dat er deze opdracht gewoon niet veel te mollen was, omdat zij door het trage rijden de groep uit elkaar reed. Daardoor moesten er keuzes gemaakt worden door de groep zelf. Wees eerlijk, vooraf wist je al dat Edo die berg niet op ging komen. Of je dan 3000 of 4000 euro wint maakt dan ook niet uit. De mol wist namelijk dat er alweer een opdracht achteraan zou komen, waarbij er weer een hoop geld weg zou gaan.

Mijn mening is dus nog steeds Regina.
Georgina is een kloon van Nadia vorig jaar, hoge stem, te opzettelijk opvallen.
Maar ja, wat valt er te zeggen na 54 minuten uitzending...
De bedoeling van de mol is toch om juist zo snel mogelijk te fietsen zodat de klimmers zo weinig mogelijk tijd hebben om de berg te beklimmen. De andere fietsers vertragen is juist bevorderlijk voor de pot dus ik zie niet hoe doe dat kloten met de versnellingen haar verdacht zou moeten maken, integendeel zelfs.

En wat die opmerking betreft, so what dat ze daarover liegt. Andere kandidaten (ook in vorige series) liegen ook om de ander op een verkeerd spoor te zetten, uiteindelijk strijd je tegen elkaar voor de pot en die jokers houdt je in het spel, maar dat hoeven de andere kandidaten niet te weten...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:44:54 #185
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_55788779
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende: Het viel mij wel op dat er een paar montagefoutjes in de aflevering zaten. Volgens mij zag je in het begin jochem van gelder ipv die joris in "taxi", maar ik keek vanuit mijn ooghoeken, dus nog eens nakijken op uitzending gemist. Foutje of aanwijzing?
nee hoor, was echt Joris in Taxi (met een bril op)
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:47:15 #186
12692 Hoedjevanpapier
1, 2, 3, 4 .....
pi_55788804
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De bedoeling van de mol is toch om juist zo snel mogelijk te fietsen zodat de klimmers zo weinig mogelijk tijd hebben om de berg te beklimmen. De andere fietsers vertragen is juist bevorderlijk voor de pot dus ik zie niet hoe doe dat kloten met de versnellingen haar verdacht zou moeten maken, integendeel zelfs.
Juist daarom, zou ik haast zeggen. De fietsers moesten binnen 30 minuten binnen zijn, de mol weet precies hoe hard er gefiets moet worden om dat in 30 minuten te doen. Hoe dan ook, Edo komt die berg niet op. Dus ja, het is niet nodig om keihard te fietsen. Maar ja, we zien wel.
Net als Blogabet altijd down...
  FOK!fossiel zaterdag 5 januari 2008 @ 09:01:43 #187
8443 cptmarco
it's captain...
pi_55789826
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:06 schreef DaMart het volgende:

[..]
Dat was dus een invoerfoutje. Heb het aangepast (als dat mag tenminste ).
Bedankt dat je me er op hebt gewezen, cptmarco .
Graag gedaan...
pi_55791055
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:40 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

En wat die opmerking betreft, so what dat ze daarover liegt. Andere kandidaten (ook in vorige series) liegen ook om de ander op een verkeerd spoor te zetten, uiteindelijk strijd je tegen elkaar voor de pot en die jokers houdt je in het spel, maar dat hoeven de andere kandidaten niet te weten...
Dit waren de koppels bij de klim-fietsopdracht:
Georgina - Regina
Nicolette - Patrick
Dunya - Annette
Coen - Dennis
Edo - Joris

Stel dat Regina de mol is, dan wist ze dat ze gekoppeld was aan Georgina (die snel klom) en dat het voor haar geen nut meer had om snel door te fietsen. Door met de versnellingen te klooien lijkt ze minder verdacht (?). Joris zou als mol weten dat hij aan Edo was gekoppeld en niet snel hoeven te fietsen. Dennis de mol zou onderweg doorgekregen hebben dat hij op schema lag (omdat Coen nog niet begonnen was), en dat hij niet keihard hoefde door te fietsen. Daarom kon hij Annette helpen, om eventueel nog net voordat Dunya boven was aan te komen. Patrick de mol fietste keihard omdat hij wist dat Nicolette als tweede moest. Als Annette de mol is heeft ze het niet zo goed gedaan
Georgina klom snel (voor zover wij dat konden zien), wilde ook als eerste omdat ze goed kon klimmen, dus het zou vreemd zijn als ze er erg lang over had gedaan. Niet echt mollerig dus, tenzij ze er langer over heeft gedaan dan wij konden zien. Ze heeft iig wel een goede indruk gemaakt. Nicolette had hoogtevrees (blijkbaar echt). Dunya de mol kan wel tijd hebben gerekt, maar als mol is het dan handiger om iets eerder de berg op te gaan. Coen de mol ging er niet echt meer voor en Edo de mol kon weinig anders doen dan motiverende praatjes houden om vertrouwen te wekken.
In de fietsgroep is meer gemold dan in de klimgroep, de mol zou dus in de fietsgroep moeten zitten. Alleen lijkt het me dat je in de klimgroep meer kan mollen, door extreem langzaam te klimmen en toch door te willen onder het mom van doorzetten. Stel dat je als mol in de fietsgroep een lekke band krijgt, dan baal je wel een beetje.

Aantal jokers gepakt:
Dennis: 1 joker
Dunya: 1 joker
Coen: 1 joker
Nicolette: 1 joker
Joris: 2 jokers
Georgina: 3 jokers
Annette: 2 jokers
Regina: 3 jokers
Patrick: 2 jokers
Edo: 1 joker

Volgens mij hebben Joris, Anette en Regina geen jokers ingeleverd, die hebben met z'n 3en 7 jokers. Dat zou hen juist minder verdacht maken (geen geld uit de pot). Maar wat zou een mol doen? Juist veel jokers pakken (want bij inleveren veel geld eruit) of juist spreiden zodat iedereen een beetje onzeker is over de test en zijn/haar jokers inlevert (ook weer veel geld eruit). Ik denk dat de mol het risico niet kon lopen om de stapel jokers te hoog te laten worden om vervolgens mis te grijpen, dus zal hij geprobeerd hebben de jokers te spreiden. Hij zal dan niet als een van de eersten een joker hebben gepakt (aangezien de eerste paar mensen er snel bij waren om een enkele joker te pakken). Dus zijn Annette, Georgina, Regina, Patrick en Joris (en Edo een beetje) weer verdacht.

Conclusie: ik weet niet wie de mol is
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:53:23 #189
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55791085
Dat geklooi met die versnellingen deed me wel enorm denken aan George die dat ook deed .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_55791182
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:50 schreef cannonball het volgende:

[..]

blabla
Hoe kan de mol nou weten aan wie hij gekoppeld is .
  Moderator zaterdag 5 januari 2008 @ 12:11:36 #191
42184 crew  DaMart
pi_55791331
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:50 schreef cannonball het volgende:

- lang verhaal
Alleen de klimmers wisten aan wie ze gekoppeld waren, de fietsers niet. Als de mol bij de fietsers zat, moest hij dus zorgen dat hij zo snel mogelijk binnen zou zijn.

Als de mol bij de klimmers zat, moest hij zich zien te koppelen aan de theoretisch langzaamste fietser en zelf als een van de eersten naar boven gaan. De mol haalt dan wel geld binnen, maar zorgt er ook voor dat latere klimmers aan snellere fietser gekoppeld zijn, waardoor de kans dat die klimmers geld binnen zouden halen kleiner werd.
  Redactie Frontpage zaterdag 5 januari 2008 @ 12:45:37 #192
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_55791941
Ondanks dat ik ben gekapt toen Angela Groothuizen ermee ophield, heb ik de eerste aflevering van dit seizoen bekeken. Bij gebrek aan beter, er was niets anders op tv. Ondanks die drol van een presentator lijkt me dit wel een boeiend seizoen. Ik ga het dus zeker volgen!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:48:27 #193
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_55791985
Dan zet je toch een DVD op. Ik vind dat je je eenzaam protest tegen het vertrek van Angela moet doorzetten.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_55792047
Nu al Nicolette eruit.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:32:58 #195
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_55792834
Mijn mollenlijstje: 1. Patrick 2. Joris 3. Georgina 4. Annette, 5. Regina 6. Koen eerste verdenkingen.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_55794505
Ik ga voor Regina of Patrick! Door dit allemaal te lezen vind ik Edo ineens ook wel verdacht Maar volgende week denk ik er waarschijnlijk toch weer anders over
pi_55796299
Zo net aflevering 1 gezien.... wel een leuke groep... ik vond het echt sneu voor Nicolette Ik moet zeggen dat ik haar bij Six Pack erg irritant vond maar tegenwoordig is ze best goed te pruimen...

Dan het spel... twee theorieën: 1. De Mol levert zijn stenen in want hij/zij heeft ze toch niet nodig en er gaat geld uit de pot. 2. De Mol houdt zijn jokers omdat er dan altijd iemand afvalt...

Ik ga voor de eerste theorie omdat er uiteindelijk toch wel mensen afvallen en De Mol overblijft dus dan is het doel om de pot zo laag mogelijk te houden groter...

Mijn mol op dit moment is Patrick... Georgina zou ook kunnen omdat ze totaal niet te peilen is... Coen speelt duidelijk de kandidaat die graag verdacht wil zijn...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:10:06 #198
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_55796637
Ik heb Dennis als hoofdverdachte.

Ik kan ineens de zin "I see trouble on the way" van mijn favo band Creedence plaatsen. Dennis keek achterom naar Annette die langzamer ging. En Dennis "trok haar toen over de streep".

En ik kan nog steeds niet geloven dat hij zei: "Wat is het?" tegen Edo. Zo blijf ik zeker weten dat hij de mol is, maar stel dat hij het niet is...kan iemand me uitleggen waarom dit niet per se hoeft te betekenen dat Dennis de mol is?
pi_55799122
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:10 schreef Mirri het volgende:
Ik heb Dennis als hoofdverdachte.

Ik kan ineens de zin "I see trouble on the way" van mijn favo band Creedence plaatsen. Dennis keek achterom naar Annette die langzamer ging. En Dennis "trok haar toen over de streep".

En ik kan nog steeds niet geloven dat hij zei: "Wat is het?" tegen Edo. Zo blijf ik zeker weten dat hij de mol is, maar stel dat hij het niet is...kan iemand me uitleggen waarom dit niet per se hoeft te betekenen dat Dennis de mol is?
Ik denk hetzelfde als jij Zo lullig he als hij er dan meteen uit gaat. Prono
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_55804201
Pfff... al die hints.. ik ga er niet eens aan beginnen.. heb nog nooit geraden wie de mol is
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')