Volgens mij is het leuk houden van de mol echt de meest makkelijke baan die er is. Iedereen ziet overal spoken, iédereen heeft er baat bij zich verdacht te maken, zowel mollen als niet mollen, want bij een niet-mol gaat er iemand uit als ze op hem stemmen, als een mol het ietwat obvious doet, denkt iedereen "die legt het er zo bovenop, das vast niet de mol". En we hebben vorig jaar allemaal gezien dat er echt geen mol nodig is om de pot volledig te plunderen, dus echt mollenstreken uithalen, tja, dat is ook al niet nodig.
Het viel mij wel op dat er een paar montagefoutjes in de aflevering zaten. Volgens mij zag je in het begin jochem van gelder ipv die joris in "taxi", maar ik keek vanuit mijn ooghoeken, dus nog eens nakijken op uitzending gemist. Foutje of aanwijzing? Ook zat er volgens mij bij het eindfilmpje van Nicolette een shot gemonteerd waar zij niet in zat. Foutje of aanwijzing?
Hmmm ik wilde een printscreen plaatsen, maar als ik ctrl-prt screen doe en dan paste in paint, dan paint hij gewoon het filmpje.... Dat schiet dus neit op.
In het eindfilmpje zit idd een foutje. Je ziet daar dat dramamoment van Patrick "ik ben oververhit". Das met fietsen en er zit een fietsdame bij (was dat Regina?). Iig NIET Nicolette.
En na nog een keer kijken is het volgens mij echt NIET joris bij het voorstelfilmpje...
[ Bericht 6% gewijzigd door DancingPhoebe op 04-01-2008 19:51:42 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors