die dagboeken staan volgens mij vol met onzinquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:30 schreef JOO het volgende:
[..]
Dus de mol heeft het deuntje gehoord in de auto...Coen vroeg of de radio harder mog om het goed te kunnen horen....Dennis heeft niks gehoord dus die kan het niet zijn (omdat hij ze i pod op had volgens Anette)
Regina en Joris hebben ze in ieder geval niet ingeleverd, die hadden er samen 5 toch? Als Annette ze ook heeft bewaard maakt dat in totaal 7.. Maar weet dat nie zekerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:30 schreef karoltje het volgende:
Weet iemand wie er nou niet hun jokers hebben ingeleverd?
Op tv was zichtbaar dat Patrick (2), Dunya (1), Georgina (3), Nicolette (1) de jokers inleverde..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:30 schreef karoltje het volgende:
Weet iemand wie er nou niet hun jokers hebben ingeleverd?
Hij is homo ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die Patrick homo of gewoon verwijfd?
Gebruik van woorden als stiekemerds in het mollendagboek passen in ieder geval wel in zijn straatje.
Het eerste sowieso, het tweede.. een beetjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die Patrick homo of gewoon verwijfd?
Dat wist hij dus niet, hij redeneerde vanuit "als het erom gaat wanneer de eerste binnen is, hebben we iig een snelle tijd".quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vraag.. Waarom begon Patrick opeens zo hard te fietsen? Zinloos als ze toch met de hele groep binnen moesten zijn?
Ja juist.. daar doelde ik op.. oftewel.. Wel een mol maar (nog) geen mollenstreek?.. of toch geen mol..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat wist hij dus niet, hij redeneerde vanuit "als het erom gaat wanneer de eerste binnen is, hebben we iig een snelle tijd".
Als hij normaal gesproken ook een alcohol onthouder is (zoals ikzelf tevens ben), vind ik niet dat hij zich iets moet opleggen omdat hij aan De Mol meedoet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat het zo'n pussy reeks wordt waarin de kandidaten niks durven. Zoals die Coen die niet eens een glaasje waar misschien wel tequilla in zou zitten wilde drinken en bij die berg ook al begon te mauwen.
nope, want ze kan goed inzetten maar de vragen fout beantwoorden.. of gewoon té veel gespreid hebben.. misschien is georgina de mol, maar als Nicolette 2/3e van de vragen op Edo en Koen heeft beantwoord heeft ze nog veel foutquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:40 schreef JOO het volgende:
Net op de radio zegt Nicolette dat ze op Georgina, Edo en Koen had gestemt. Vallen hun dus dan af als de mol?
'Zenuwen in mijn buik'quote:Dagboek mol
Aflevering 1
Wat een bijzonder en vooral ook spannend gevoel. We stonden daar tegenover Pieter Jan op een rij en ik voelde de zenuwen in mijn buik. De eerste opdracht! Het begon al goed. Tijdens een lange reis, werd er in een van de auto’s een boodschap afgespeeld: we moesten goed opletten.
Nou, dat zal ik zeker doen. Maar alleen ten koste van de anderen… Ik ben dit keer de mol en ik zal ervoor zorgen dat ik een goede ben!
Gelukkig was de rest nog niet zo goed bij de les. En dan ook nog die fysieke afmatting voor sommigen. Het moge duidelijk zijn dat het spel begonnen is. Behalve voor Nicolette. Zij moest alweer naar huis. Een paar mensen hebben dus gelogen.
Een paar mensen hebben hun jokers niet ingeleverd, en daar is Nicolette de dupe van. Maar ja. Dat is het spel. En misschien ben ik wel één van de stiekemerds, met nog wat jokertjes in mijn zak.
Eigenlijk een domme redenatie bij WIDM. Meestal kun je het beste gewoon een beetje in het midden gaan zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat wist hij dus niet, hij redeneerde vanuit "als het erom gaat wanneer de eerste binnen is, hebben we iig een snelle tijd".
Die is verquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Edo Brunner en Nadja Hupscher (Deed twee seizoenen geleden mee aan De Mol) speelden onlangs samen in Dennis P.
En toevalligerwijs zit er ook een Dennis in WIDM.
quote:De eerste opdracht! Het begon al goed. Tijdens een lange reis, werd er in een van de auto’s een boodschap afgespeeld: we moesten goed opletten.Nou, dat zal ik zeker doen.
Wie zei ook al weer dat hij geen muziekje had gehoord? Die zal dan afvallen als molquote:Gelukkig was de rest nog niet zo goed bij de les.
hoeft niet. van paul hadden ze vorig jaar voorstukje dat hij in de trein zat (toen hij er bijna uitvloog)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Over voorstukjes gesproken.. Ik denk dat Edo er de volgende week uitgaat aangezien ze anderen allemaal stukjes hebben die niet in aflevering 1 geweest zijn..
Ooit van cynisme gehoord?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Coen @ 3FM:
"Ik heb het drankje niet genomen omdat ik daarvoor een hele bidon water gedronken had.."
"Ik lig er in aflevering 7 uit en ben niet de Mol" haha! ¤ 250,000
Klopt.. theorie zelf al weer achterhaalt.. stukje van Patrick is ook alleen van aflevering 1..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:22 schreef evert het volgende:
[..]
hoeft niet. van paul hadden ze vorig jaar voorstukje dat hij in de trein zat (toen hij er bijna uitvloog)
Edo Brunner hoeft voor beide van die zaken zich niet echt uitermate in te spannen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:31 schreef evert het volgende:
overigens was die fiets - berg opdracht natuurlijk wel briljant. beide groepen willen zo snel mogelijk terwijl je er achteraf pas achterkomt dat zo langzaam mogelijk fietsen meer geld oplevert....
wat zou een mol doen:
- als hij fietser is zo snel mogelijk fietsen
- als hij klimmer is er zo langzaam mogelijk over doen
Dat zei ik bovenaan al.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Kun je ook iets afleiden uit het taalgebruik van het dagboek van De Mol?
[..]
'Zenuwen in mijn buik'
'Fysieke afmatting'
'stiekemerds'
'jokertjes in mijn zak'
Zo praat Annette van Trigt bijvoorbeeld totaal niet. Patrick Mertens, Georgina Verbaan of Edo Brunner daarentegen....die praten wel op een soortgelijke manier.
En wie zag de klimopdracht negatief in? "no-go".quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:31 schreef Bayswater het volgende:
" I see trouble on the way"
Ahja, Regina was dat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:41 schreef Haunter het volgende:
- De versnelling van de fiets (van wie weet ik niet meer)?
Scherp, en dronk als tweede. Dus nog ruime keus.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Edo had er natuurlijk wel belang bij om bij de klimmers te zitten
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:29 schreef RayMania het volgende:
Nou, hij is er!
Wat dacht jequote:Doen we mee?
Of Edo met Cash Cab.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:19 schreef JOO het volgende:
2.trouble on the way kan ook naar het programma taxi verwijzen en wie presenteert dat ..joris
Uiteraard doe ik meequote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:29 schreef RayMania het volgende:
Nou, hij is er! Doen we mee?
Wie is de Mol Prono 2008 - Aflevering #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |