Ja daar dacht ik ook aan, maar PJH wist toen nog niet wie de mol was, dus dan kan het toch weer niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar door pas later te beslissen welke groep wat moest doen konden ze wel de mol in de goeie groep krijgen.
Maar de regie wel, en die zou kúnnen ingrijpen. Of ze het gedaan hebben en of het dus nodig was, tja. Dat zullen we wel bij de terugblik wellicht zien.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan, maar PJH wist toen nog niet wie de mol was, dus dan kan het toch weer niet.
Wel raar eigenlijk...
Die van mij ook, 3 jokers gooi je niet weg wanneer je niet de mol bent, of je moet echt naïef zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:09 schreef ouderejongere het volgende:
Mijn eerste ingeving was Georgina en daar blijf ik bij.
1. Het ligt te veel voor de hand, maar dat was met Yvon Jaspers ook zo.
2. Miloeska Meulens speelde de domme vrouw, Georgina is van zichzelf dom.
Uhm?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:33 schreef cptmarco het volgende:
@DaMart ( Wie is de Mol Prono 2008 - Aflevering #2 )
ik wil dat andere topic niet vervuilen, dus daarom maar even hier:
waarom heb jij bij aflevering #2 een ander mol dan bij de uiteindelijke mol???
*nieuwsgierig is...
En jij denkt dat ze bewust naar zo'n plaats gaan, omdat Patrick toevallig met zo'n hond is gefotografeerd?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:59 schreef Quoi het volgende:
ik ga toch echt voor Patrick momenteel vanwege de chihuahua. Niemand die me feliciteert vanwege deze geweldige vondst?
Mexicaanse nummers? Is hij toevallig lang in Mexico geweest? Of is hij als Mol gekozen omdat hij van Mexico houdt?quote:Met zijn huidige band Caramba doet hij nu vooral theateroptredens. In november 2007 komt zijn nieuwste cd uit, met bewerkingen van Mexicaanse nummers en eigen materiaal.
Dat was dus een invoerfoutje. Heb het aangepast (als dat mag tenminstequote:
hihi. Joris doet al heel langs iets met Mexicaanse nummers enzo... Dus nee: niet gefeliciteerd. Ik ga voor de chihuahua...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze bewust naar zo'n plaats gaan, omdat Patrick toevallig met zo'n hond is gefotografeerd?
Een quote uit Joris zijn stukje op www.wieisdemol.nl :
[..]
Mexicaanse nummers? Is hij toevallig lang in Mexico geweest? Of is hij als Mol gekozen omdat hij van Mexico houdt?
Niemand die me feliciteert vanwege deze geweldige vondst?
Alle deelnemers zijn gedurende de gehele periode van het spel weg van huis.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraag!
Alle kandidaten moeten voor het thuisfront zoveel mogelijk geheimhouden wat de uitkomst van het spel is.
Nicolette gaat na één dag naar huis. Dat valt toch op?
Of houden ze de afvallers gedurende het spel ergens in een hotel of zo?
Iemand een idee hoe dit gaat?
Staat me iets van bij dat er tijdens WIDM 2007 iets over verteld werd.. misschien iets om de AVRO over te mailenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraag!
Alle kandidaten moeten voor het thuisfront zoveel mogelijk geheimhouden wat de uitkomst van het spel is.
Nicolette gaat na één dag naar huis. Dat valt toch op?
Of houden ze de afvallers gedurende het spel ergens in een hotel of zo?
Iemand een idee hoe dit gaat?
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:59 schreef Quoi het volgende:
ik ga toch echt voor Patrick momenteel vanwege de chihuahua. Niemand die me feliciteert vanwege deze geweldige vondst?
Ja precies.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alle deelnemers zijn gedurende de gehele periode van het spel weg van huis.
Anders zouden we nu allang weten wie er de volgende uitzending uit gaat.
Of ze bedoelde dat ze niet meer van het land te zien krijgt, omdat ze nu op één locatie moet blijvenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja precies.
Maar omdat Nicolette zo heel nadrukkelijk zei: 'Maar Mexico is zo mooi!', vermoedde ik dat ze dan toch niet in het land blijven. Wellicht een tussenstation dan ergens.
Ik had bij die opmerking juist een beetje het gevoel dat ze een beetje een grapje maakte van "o o o, nou moet ik alweer terug naar nederland, terwijl iedereen hier weet dat ik net zo goed in Mexico blijf..''quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja precies.
Maar omdat Nicolette zo heel nadrukkelijk zei: 'Maar Mexico is zo mooi!', vermoedde ik dat ze dan toch niet in het land blijven. Wellicht een tussenstation dan ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |