Waarom? Patrick heeft een aflevering 1 moment als intro.. Edo een aflevering 2 moment.. mag denk ik niets zeggen..quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:52 schreef widmfan7 het volgende:
Of Patrick of Edo gaat er de volgende aflevering uit. Dit naar aanleiding van de intro filmpjes
Voorstukjes.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:35 schreef sbientje het volgende:
je weet toch niet van wanneer het filmpje is als je het nog niet hebt gezien in de uitzending? of ben ik nou zo dom
ja, maar ik bedoel, het zegt toch niets wie er de volgende aflevering uitgaat? De stukjes die je niet kent kunnen van aflevering 2 t/m de eennalaatste zijn, dat weet je pas als je de aflevering gezien hebt... en dan nog kan je een vroegere aflevering in de leader doen, zegt op zich weinigquote:
Het is idd niet altijd een bewijs dat er iemand uitgaat, maar soms heb je echt van 5 kandidaten een fragment wat nog een aflevering gaat duren, en van maar 1 of 2 een fragment wat al geweest is, dan is het wel duidelijk dat één van hen het eerst het veld zal ruimenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoel, het zegt toch niets wie er de volgende aflevering uitgaat? De stukjes die je niet kent kunnen van aflevering 2 t/m de eennalaatste zijn, dat weet je pas als je de aflevering gezien hebt... en dan nog kan je een vroegere aflevering in de leader doen, zegt op zich weinig
nou, logisch gesproken is dat volgens mij niet waar, maar misschien is jouw ervaring wel dat het zo isquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het is idd niet altijd een bewijs dat er iemand uitgaat, maar soms heb je echt van 5 kandidaten een fragment wat nog een aflevering gaat duren, en van maar 1 of 2 een fragment wat al geweest is, dan is het wel duidelijk dat één van hen het eerst het veld zal ruimen
Misschien leuk om dat vanaf vanavond wel te doen? Wie weet zit er nog een hint inquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou, logisch gesproken is dat volgens mij niet waar, maar misschien is jouw ervaring wel dat het zo isik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt kijk naar die beginfilmpjes
Ha, toch maar gaan kijkenquote:Op maandag 7 januari 2008 16:11 schreef sbientje het volgende:
zoo! ik heb net even de 1e aflevering teruggekeken. Wa eigenlijk van plan dit jaar over te slaan, ik vond vorig jaar nogal een deceptie... maar toch te nieuwsgierig. Was een leuke aflevering
Nog een aanwijzing voor Dennis:quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mijn mol is Dennis, puur gebaseerd op het rode t-shirt dat hij draagt
Ze weten bij het maken van die foto toch niet wie welke eindpositie zal hebben (er van uitgaand dat de foto niet na afloop van de serie is genomen).quote:Op maandag 7 januari 2008 15:32 schreef BVO het volgende:
Zou er weer een vingerhint zijn?
Als je de leader bekijkt, valt op dat meerdere deelnemers een bepaald aantal vingers opsteekt: Dennis 3, Georgina 4, Coen 5, Dunya 2 (eindpositie??),
Opvallend is wel dat er in verschillende media verschillende groepsfoto's gebruikt zijn..quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ze weten bij het maken van die foto toch niet wie welke eindpositie zal hebben (er van uitgaand dat de foto niet na afloop van de serie is genomen).
Die foto komt op mij een beetje over als genomen voor een blauw scherm met daar later een achtergrondje overheen gezet. Dus het zou zomaar na afloop genomen kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ze weten bij het maken van die foto toch niet wie welke eindpositie zal hebben (er van uitgaand dat de foto niet na afloop van de serie is genomen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |