De kandidatenquote:De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. De kandidaten voeren negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.
Ja wij hier thuis ook.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik word ziek van dat geluid van dat gezoem
Goed luisteren, misschien zit er een hint in!!!1!1!!!11!!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik word ziek van dat geluid van dat gezoem
Na afloop dus maar de hele uitzending achterstevoren terugluisteren?quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed luisteren, misschien zit er een hint in!!!1!1!!!11!!!
Ach gewoon doen, je zit immers vastquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:55 schreef VoreG het volgende:
Dat niet durven klimmen van Nicolette is echt, ze heeft met Try before you die meegedaan met de mariniers en toen durfde ze ook amper te klimmen.
Ik heb zelf ook hoogtevrees, maar het idee 'ach je zit toch vast' speelt echt niet rond in je hoofdquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach gewoon doen, je zit immers vast
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach gewoon doen, je zit immers vast
Eerder dat dat ook los kan gaan per ongeluk lijkt me.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook hoogtevrees, maar het idee 'ach je zit toch vast' speelt echt niet rond in je hoofd.
Zit tussen je orenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook hoogtevrees, maar het idee 'ach je zit toch vast' speelt echt niet rond in je hoofd.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met zn alle. :pquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:59 schreef Adelante het volgende:
wie gaat die Edo zekeren?
Nouja, als je goed Spaans kunt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Je mollenboekje in het Spaans.... op zich handig. Als je het zelf nog begrijpt.
Even wachten tot de aflevering online komtquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:07 schreef VoreG het volgende:
Wlek kleur shirt had Edo aan toen ze tequila/water moesten drinken?
Volgens mij was dat namelijk zwart en er liep een Mexicaan toen door het beeld in het zwart gehuld en net liep er een langs in dezelfde kleur als Edo's shirt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Even wachten tot de aflevering online komt
Dunya is het ook niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:09 schreef Snien het volgende:
Georgina is tofVolgens mij probeert Coen wel heel erg mol te spelen, hij is het vast niet. En Dennis ben ik ook zeker van dat hij het niet is.
Georgina is leuk ja.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:09 schreef Snien het volgende:
Georgina is tofVolgens mij probeert Coen wel heel erg mol te spelen, hij is het vast niet. En Dennis ben ik ook zeker van dat hij het niet is.
Georgina dus niet...quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:12 schreef Damzkieee het volgende:
Met 3 jokers zou ik ze ook houden.
Nicolette inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Georgina is leuk ja.
Nicolette vind ik ook wel tof tot u toe.
Die presentator heeft me nog niet overtuigd.
Wat dom om je jokers in die kist te gooien.
Gelukkig hebben Georgina en ik een ander denkpatroon.quote:
Ik ben inderdaad met je eens dat dat fietsen een vergissing heeft kunnen zijn. Zou zelf ook denken dat het zo snel mogelijk moet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
De mol zoeken in de eerste aflevering is een schier onmogelijke opgave btw. Ik heb ook nog helemaal geen enge mollenstreken gezien, dat met het fietsen kan een onschuldige vergissing zijn, vooral omdat gemeld werd dat de tijd belangrijk was (dan denk je toch automatisch aan snel, en niet aan langzaam.)
Dat kan niet dopei, die krijgt altijd een groen scherm.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat gebeurd er als de mol naar huis moet ?
Al voor de laatste aflevering
Dat kan niet, die blijft altijd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe, de mol gaat niet naar huis. Die krijgt altijd een groen schermquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Het gaat om de meeste goede vragen, als Mol zijnde weet je toch wel het juiste aantal vragen lijkt mij.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
dat gebeurt natuurlijk niet hèquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Is dit nou gewoon zeiken om het zeiken?quote:
De regel is gewoon dat de eerste die weg moet een BNN-er is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
Damn, vorig jaar Sander als eerste weg, dit jaar Nicolette
dat was het eerste wat me net ook door het hoofd schootquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De regel is gewoon dat de eerste die weg moet een BNN-er is.
Gaan echt naar huisquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
Gaan die losers nu echt naar huis (op dat moment) of blijven ze de volle 4 weken?
Ik ken heel de regels niet..quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gebeurt natuurlijk niet hè
haha, daar begint het wel op te lijkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De regel is gewoon dat de eerste die weg moet een BNN-er is.
Idd. Je wil er toch sowieso niet als eerste uit?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:20 schreef rubbereend het volgende:
omg wat een jokers zijn er ingeleverdhoe dom
![]()
Ze blijven de volledige tijd weg, anders is het natuurlijk al meteen duidelijk wie er wanneer is afgevallen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
Gaan die losers nu echt naar huis (op dat moment) of blijven ze de volle 4 weken?
Er kan nog iets onverwachts gebeuren iddquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
De eerste komt toch altijd terug in afl. 3?
En weg is ze.quote:
Niet altijd, soms. En ook niet altijd de eerste ...quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
De eerste komt toch altijd terug in afl. 3?
O ja, logischquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze blijven de volledige tijd weg, anders is het natuurlijk al meteen duidelijk wie er wanneer is afgevallen!
Jammer ehquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En weg is ze.
Wel mooi dat ze niet haar verdachte kenbaar hebben gemaakt...
Tuurlijk. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze blijven de volledige tijd weg, anders is het natuurlijk al meteen duidelijk wie er wanneer is afgevallen!
& coen, dus de kans was wel groot dat er een BNNer uit zou gaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:20 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
haha, daar begint het wel op te lijken
Heeft Edo nog mazzel ^_^
Dat is natuurlijk gewoon zo gemonteerd hè?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En weg is ze.
Wel mooi dat ze niet haar verdachte kenbaar hebben gemaakt...
Tjaquote:
Meervoud bedoel je, want iedereen heeft zowat op 2, 3 of 4 mensen ingezet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En weg is ze.
Wel mooi dat ze niet haar verdachtes kenbaar hebben gemaakt...
Ligt aan andere kandidaten, een deelnemer kan dan bepalen 1000 in de pot of ..... terug. Meestal kiest de kandidaat ervoor de uitvaller terug te halen, maar die mist dan wel twee dagen waardoor het moeilijk is om nog te winnen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:21 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Niet altijd, soms. En ook niet altijd de eerste ...
Met ze doelde ik ook op de regie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon zo gemonteerd hè?
Die hoef je niet te weten of te gebruiken als je je gezond verstand gebruikt, maar als voetbalhooligan is dat blijkbaar teveel gevraagd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ken heel de regels niet..
Ik hoop het.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Hopelijk komt ze als verrassing terug.
Vraag in VBL maar wat ze van hem vindenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die hoef je niet te weten of te gebruiken als je je gezond verstand gebruikt, maar als voetbalhooligan is dat blijkbaar teveel gevraagd.
Hoeft ook niet altijd. Ze laten mensen op de gekste manieren terugkomen. Bijvoorbeeld die maffe cabaretier die redelijk laat uit het spel ging, en toen opeens in die kooi zat, waar iemand hem uit mocht halen (wat ze uiteindelijk ook deden.) Kan even niet op zijn naam komenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:24 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ligt aan andere kandidaten, een deelnemer kan dan bepalen 1000 in de pot of ..... terug. Meestal kiest de kandidaat ervoor de uitvaller terug te halen, maar die mist dan wel twee dagen waardoor het moeilijk is om nog te winnen.
Volgens mij haal je Coen en Patrick door elkaar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik ga voor Patrick en Georgina als voornaamste molkandidaten na deze aflevering.
Georgina omdat ze al haar 3 jokers inleverde en zo de kas flink naar beneden bracht en Patrick omdat hij weigerde te drinken en als voorlaatste ging klimmen, terwijl hij een goede klimmer is.
Iedereen moet 20 vragen beantwoorden. De laatste vraag is "wie is de mol?". Het kan best zijn dat de uitvaller wél de juiste mol aanwijst, maar de meeste antwoorden fout heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Meervoud bedoel je, want iedereen heeft zowat op 2, 3 of 4 mensen ingezet.
Coen weigerde te drinken. Niet patrick. Evenals het klimmen. Coen is de blonde DJ, Patrick de Zoop nichtquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik ga voor Patrick en Georgina als voornaamste molkandidaten na deze aflevering.
Georgina omdat ze al haar 3 jokers inleverde en zo de kas flink naar beneden bracht en Patrick omdat hij weigerde te drinken en als voorlaatste ging klimmen, terwijl hij een goede klimmer is.
Het was Coen die weigerde te drinken....quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
Je, sorry, die haal ik door elkaar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij haal je Coen en Patrick door elkaar.
Inderdaad, ze is niet zo schreeuwerig als dat ze normaal is. Misschien ook wel een aanwijzing.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:27 schreef cptmarco het volgende:
trouwens die Georgina is vooralsnog minder irritant dan ik verwacht had....
ah al te laatquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
en Patrick Coen omdat hij weigerde te drinken en als voorlaatste ging klimmen, terwijl hij een goede klimmer is.
of ze hadgewoon erg veel zin in tequila...quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef DaMart het volgende:
Twee potentiële mollen: Patrick en Georgina.
Georgina omdat:
1. Ze toch even vloekte omdat ze wist wat er ging komen en welke sabotagepoging ze misliep toen ze water kreeg ipv tequila;
Dat doet hij denk ik expres, om zich verdacht te maken. Het is anders wel heel makkelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:30 schreef mi_ni_me het volgende:
Ja hoor, biljetten van 250 en van 1000 euro; net echt.
Joris beheert de kas en wil het geld aan niemand laten zien.
Ik vind het maar dom. Je bent toch echt fout bezig als je molboekjes gaat jatten, dat is valsspelen. Stom dat het in zijn hoofd opkomt, en als hij er gewoon op past en ergens diep verbergt vindt niemand het.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:26 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe, je molboekje in het spaans schrijven. Geen slecht idee! Hoop alleen voor hem dat hij het idd terug kan lezen
Sinds het schaep kan ze bij mij niet meer stuk, terwijl ik haar eerder een irritant aandachtsgeil doosje vondquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind Georgina best wel leuk eigenlijk![]()
dat zou mooi zijn dan zit ze er tot het einde inquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga voor Regina als Mol, erg slim om te zeggen dat Nicolette heeft gezien dat je je jokers hebt ingeleverd, niemand die dat nog kan controleren.
Zou ik ook niet doen. Omdat het "Wie is de Mol" is, en extra verdachtmakingen altijd welkom zijn, _en_ omdat iedereen weet hoeveel geld er in de pot zit, en ik niet steeds mijn tas open ga maken om die nepbiljetten te tonen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:30 schreef mi_ni_me het volgende:
Ja hoor, biljetten van 250 en van 1000 euro; net echt.
Joris beheert de kas en wil het geld aan niemand laten zien.
Nee joh, dat hoort gewoon bij het spel al het gedoe met de mollenboekjes. Net als gejat van geld enzo.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:31 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het maar dom. Je bent toch echt fout bezig als je molboekjes gaat jatten, dat is valsspelen. Stom dat het in zijn hoofd opkomt, en als hij er gewoon op past en ergens diep verbergt vindt niemand het.![]()
Ja dat zie ik die Georgina wel doen, flink godverren omdat ze een lekkere neut wilde hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:31 schreef cptmarco het volgende:
[..]
of ze hadgewoon erg veel zin in tequila...
In WIDM is het geen valsspelen om mollenboekjes te jatten hoor, alles is geoorloofdquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:31 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het maar dom. Je bent toch echt fout bezig als je molboekjes gaat jatten, dat is valsspelen. Stom dat het in zijn hoofd opkomt, en als hij er gewoon op past en ergens diep verbergt vindt niemand het.![]()
En lekker handig, als hij het zelf moet gaan zitten ontcijferen.![]()
Als hij de mol niet is, hoop ik dat hij er snel uitvliegt, brrr
Zekerquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn dan zit ze er tot het einde in
Was het niet vorig jaar dat iemand alle molboekjes ineens had?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
En lekker handig, als hij het zelf moet gaan zitten ontcijferen.![]()
Als hij de mol niet is, hoop ik dat hij er snel uitvliegt, brrr
Sowieso zit de kans er in dat je met een proef een mollenboekje van een ander wint.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In WIDM is het geen valsspelen om mollenboekjes te jatten hoor, alles is geoorloofd
Ik denk dat de vraag ook op andere kandidaten kan slaan, alleen omdat wij weten dat Patrick en Georgina een tent deelde wil niet zeggen dat het niet Edo kan zijn, omdat hij met bijv. Nicolette een tent deelde.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef DaMart het volgende:
Twee potentiële mollen: Patrick en Georgina.
Georgina omdat:
1. Ze toch even vloekte omdat ze wist wat er ging komen en welke sabotagepoging ze misliep toen ze water kreeg ipv tequila;
2. Jje bij haar de vraag te zien met wie de mol een tent deelde... en we weten als kijker alleen dat Georgina hem deelde met Patrick... dus de vraag sioeg op haar.
quote:3. Ze gooide wel heel makkelijk 300 euro weg met het inleveren van die jokers.
Patrick omdat:
1. Hij wel erg snel fietste ineens
2. Zie punt 2 hierboven.
Ik ga op dit moment toch even voor Georgina, aangezien zij mijn meeste verdenkingen heeft.
Hoezo?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
GAAAF!! Eindelijk weer begonnen
Vermoeden is waar.. wat is Pieter Jan slecht zeg.. bah
Vorige series niet gevolgdquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:31 schreef Mirri het volgende:
Vorig jaar was het zelfs een opdracht voor een van de kandidatenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In WIDM is het geen valsspelen om mollenboekjes te jatten hoor, alles is geoorloofd
Edo was laatste.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:34 schreef cptmarco het volgende:
wie bleven er als laatste twee over bij het jokers pakken...?? als ik mol zou zijn dan zou ik zolang mogelijk wachten met het pakken van de jokers...
Paul Rabbering moest er vorig jaar een aantal jatten, om erin te blijven. Was een beetje jammerlijke plotwending imoquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was het niet vorig jaar dat iemand alle molboekjes ineens had?
Ik zat ook al te zoeken...quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:35 schreef DaMart het volgende:
Maar geen dagboeken meer op de officiële site?
En als je een leeg mollenboekje aantreft weet je dat die de mol is!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee joh, dat hoort gewoon bij het spel al het gedoe met de mollenboekjes. Net als gejat van geld enzo.
Niet als je als mol weet dat er daarna een dilemma komt waarin je met zoveel mogelijk inleveren van jokers de kas flink naar beneden kunt laten zakken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:34 schreef cptmarco het volgende:
wie bleven er als laatste twee over bij het jokers pakken...?? als ik mol zou zijn dan zou ik zolang mogelijk wachten met het pakken van de jokers...
Dat vind ik dus ook ja. Maar inderdaad, wat kun je al zeggen na 1 aflevering. Zoiets verandert bij mij echt iedere aflevering ongeveer welquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef gimme.shelter het volgende:
Heerlijk dat het weer begonnen is. Volgens mij is Georgina juist niet de mol...zou te obvious zijn. Verder heb ik nog geen idee!!
Die schrijft erin dat 'ie de mol isquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
En als je een leeg mollenboekje aantreft weet je dat die de mol is!![]()
Of houden ze daar rekening mee en schrijft de mol ook gewoon wat op?
Jazeker schrijft de mol net zo hard mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
En als je een leeg mollenboekje aantreft weet je dat die de mol is!![]()
Of houden ze daar rekening mee en schrijft de mol ook gewoon wat op?
Ja maar Paul las ze niet toch?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Vorige series niet gevolgd
Daar waren het zelfs opdrachten om boekjes te jatten
Wiequote:Op donderdag 3 januari 2008 21:37 schreef SIRA het volgende:
Wat is het weer leuk....![]()
Niet te doen om na één aflevering te zeggen wie de mol is.
Ze doen nu allemaal verdacht in de hoop dat anderen ze verdenken en ze dus zelf niet naar huis moeten.
Mijn gevoel zegt dat het Rebecca is. Ze heeft eigenlijk nog niet echt wat mollerigs gedaan, maar ja..
Kan niet wachten tot volgende week.
Nouja, overdrijven is ook een vak. Vond het allemaal wel meevallen (natuurlijk heb ik liever Karel of Angela).quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vermoeden is waar.. wat is Pieter Jan slecht zeg.. bah
Ook al geen last vanquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:37 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb meer last van het geluid dan van de presentator of de kandidaten. Wat godsgruwelijk irritant zeg
Of noujuist niet in dit geval, want dan denken ze dat je het nodig hebtquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:34 schreef cptmarco het volgende:
Hij zei, en beloofde van nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja maar Paul las ze niet toch?
Hij moest ze jatten om erin te blijven![]()
Trouwens de eerste keer dat ik het volgde toen.
hmmm, zit inderdaad wat in, dan wil je juist dat de stapel niet te hoog wordt en dat op die manier de jokers onder zoveel mogelijk mensen verspreidt worden....quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet als je als mol weet dat er daarna een dilemma komt waarin de met zoveel mogelijk inleveren van jokers de kas flink naar beneden kunt laten zakken.
Nee ik verdenk Annette totaal niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik denk aan Annette/ Regina of Patrick de mol is...
Ik kijk voor de eerste keer, dus het is allemaal nieuw voor me..
Jammer van Nicolette![]()
Maar ik denk wel dat ik het ga volgen nu. Klinkt spannend...
Dat er eigenlijk 17 jokers in zouden zitten maar dat de mol er een aantal uit heeft gehaald.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:41 schreef VoreG het volgende:
Zou je trouwens die jokers kunnen jatten uit die doos?
Als je net als een chimpansee die doos omkeert en rammelt misschien wel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:41 schreef VoreG het volgende:
Zou je trouwens die jokers kunnen jatten uit die doos?
Patrick dacht ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:36 schreef cptmarco het volgende:
[..]
en wie als enerlaatste?
dat was toch coen?
Nee, die heeft dan gewoon de sleutel meequote:Op donderdag 3 januari 2008 21:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat er eigenlijk 17 jokers in zouden zitten maar dat de mol er een aantal uit heeft gehaald.
Serieus niet?! Hmm oke.. dat kan natuurlijk..quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:42 schreef Wup het volgende:
ik ken weinig van de kandidaten dit jaar dus ik moet er nog behoorlijk inkomen qua namen.
Ik kende ook alleen Georgina, Patrick en Nicolette en Annette... de rest totaal nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Serieus niet?! Hmm oke.. dat kan natuurlijk..
Ze zijn (volgens mij) toch niet bepaald onbekend..
Ik ken dat zoop kind niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Geplaatst om 21:04quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
http://coenswijnenberg.nl(...)3A%20aflevering%201/
Het is dat Coen, Dunya en Patrick zich even voorstelde, anders had ik 't echt niet geweten waar ik ze van had moeten kennen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Bedankt!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Vandaar dat ik die vloek van Georgina zo verdacht vond toen ze water hadquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:
De Mol zit het liefst natuurlijk in de fietsgroep, maar kon geen invloed uitoefenen om in die groep te geraken. Dat water/tequila bepaalt dat en enkel de eerste vijf deelnemers kunnen statistisch kiezen tussen water of tequila. Dan zou de Mol dus (als hij/zij per se tequila wilt drinken) bij de eerste vijf in de rij moeten staan, maar dan nog is het lastig om tequila te pakken, omdat het kleurloos is.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:46 schreef SIRA het volgende:
[..]
Het is dat Coen, Dunya en Patrick zich even voorstelde, anders had ik 't echt niet geweten waar ik ze van had moeten kennen.
Vergeet je niet dat je "Wie is de Mol" kijktquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:51 schreef Nuna het volgende:
Hm, Regina vind ik nu al heel verdacht. En Georgina kán de mol gewoon niet zijn, vind haar een beetje dom
.
Hij leek me wel écht doodop toen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Weinig jokers ingeleverd zeg. Je wilt toch niet na 1 dag al naar huis.
Ik verdenk Regina en Patrick (ging die nou eerst even uitrusten onder aan de berg voordatie naar de klimgroep liep na het fietsen).
Ik wil dat hele tequillastuk nog weleens terugzien. Want inderdaad moest van tevoren vastliggen wat de mol zou gaan doen, fietsen of klimmen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:
De Mol zit het liefst natuurlijk in de fietsgroep, maar kon geen invloed uitoefenen om in die groep te geraken. Dat water/tequila bepaalt dat en enkel de eerste vijf deelnemers kunnen statistisch kiezen tussen water of tequila. Dan zou de Mol dus (als hij/zij per se tequila wilt drinken) bij de eerste vijf in de rij moeten staan, maar dan nog is het lastig om tequila te pakken, omdat het kleurloos is.
staat ook een mp3tje bij: 747.mp3 -> 18 -> letter R -> Reginaquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen vond Milouska ook dom.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:51 schreef Nuna het volgende:
En Georgina kán de mol gewoon niet zijn, vind haar een beetje dom.
als het echt belangrijk was hadden een glas wel subtiel kunnen markeren voor de mol maar die klimopdracht zag er behoorlijk kansloos uitquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:
Sorry, maar dat is onzin. iedereen heeft evenveel kans op water of tequila, ongeacht waar ze staan natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:Dan zou de Mol dus (als hij/zij per se tequila wilt drinken) bij de eerste vijf in de rij moeten staan, maar dan nog is het lastig om tequila te pakken, omdat het kleurloos is.
Haha ja, oke. Alleen ook bij andere programma's of wanneer ze ook op tv komt, ik vind haar echt altijd erg naief en dom overkomenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vergeet je niet dat je "Wie is de Mol" kijkt
scherpquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:54 schreef cptmarco het volgende:
[..]
staat ook een mp3tje bij: 747.mp3 -> 18 -> letter R -> Regina
damn, ik zie overal spoken...
Heb zo een vermoeden dat ze daarom gevraagd isquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:57 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha ja, oke. Alleen ook bij andere programma's of wanneer ze ook op tv komt, ik vind haar echt altijd erg naief en dom overkomen. Maar goed, dat kan aan mij liggen
Wie weet mag hij geen alcohol.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef pleeborstel het volgende:
Ik begrijp niet waarom Coen niet wilde drinken. Daar is toch geen enkele goede reden toe?
Dat domme is een imago van haar, ik denk dat het wel meevalt. Ik heb gezien dat ze heel ad rem kan reageren, oa. bij ranking the stars, en gevatte mensen zijn niet dom.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:51 schreef Nuna het volgende:
Hm, Regina vind ik nu al heel verdacht. En Georgina kán de mol gewoon niet zijn, vind haar een beetje dom
.
Ja, maar bij haar had ik nog het idee dat ze het speelde. Bij Georgina echt totaal nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Iedereen vond Milouska ook dom.![]()
Maar ik vond haar helemaal niet dom overkomen. Gewoon leuk mens.
Ik zou ook weigeren hoor... drink geen alcohol, dus als je dan bij hoge uitzondering in die hete zon een glas achterover moet slaan en je weet niet wat het met je doet... risico loop ik niet. En het maakt hem natuurlijk weer verdacht, dus als hij de mol niet is, is dat een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef pleeborstel het volgende:
Ik begrijp niet waarom Coen niet wilde drinken. Daar is toch geen enkele goede reden toe?
Tenzij er wordt afgesproken dat de tequilla in de rechterbovenhoek staatquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is onzin. iedereen heeft evenveel kans op water of tequila, ongeacht waar ze staan natuurlijk.
Tuurlijk niet, vijf om vijf glazen. Als de eerste vijf tequila pakken, pakken de laatste vijf zéker water en die moeten dus klimmen. Kleine kans, maar het kan wel. En stel dat bijvoorbeeld de eerste twee deelnemers al tequila pakken, dan zijn er nog drie glazen over met acht deelnemers. Denk dat dat Mol daarom niet achter in de rij wilde staan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is onzin. iedereen heeft evenveel kans op water of tequila, ongeacht waar ze staan natuurlijk.
net yvonne bedoel je?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef gimme.shelter het volgende:
Georgina is volgens mij helemaal niet dom!! Dat lijkt alleen maar zo...denk ik....
dat vind ik nou ook. Maar liever niet die Patrick want dat vond ik geen leuke jongen dus die mag eerder vertrekken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef RayMania het volgende:
En van tevoren denk ik al dat de Mol een man is (omdat er al zoveel vrouwen zijn geweest)
Patrick de Mol
Wel nee, er kan best een tekentje op het dienblad gestaan hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:
maar dan nog is het lastig om tequila te pakken, omdat het kleurloos is.
Maar het maakt in principe geen bal uit natuurlijk, je kunt ook liegen over of je wel of niet Tequila hebt gedronken. De Mol weet van tevoren dat de Tequila groep moet fietsen, dus die zal sowieso zeggen dat hij Tequila heeft gedronken..quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tenzij er wordt afgesproken dat de tequilla in de rechterbovenhoek staat
Patrick is die homoquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef SCH het volgende:
Wie is die Patrick verder, wat kan ie en zo?
Jan Pieter is de mol trouwens
Maar als je achterin de rij staat, dan is er dus een kans dat glazen met mogelijke markering al weg zijn gepakt door iemand andersquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel nee, er kan best een tekentje op het dienblad gestaan hebben
En Coen maakte het de mol dan wel makkelijker, stel dat het overgebleven glas geen water was geweest...quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar het maakt in principe geen bal uit natuurlijk, je kunt ook liegen over of je wel of niet Tequila hebt gedronken. De Mol weet van tevoren dat de Tequila groep moet fietsen, dus die zal sowieso zeggen dat hij Tequila heeft gedronken..
Ja, maar dan ontstaat er tumult want dan zijn er 6 tequillamensen en 4 water. Dan gaan ze in elkaars mond ruiken om erachter te komen wie liegt en dan had het hele spel in het water gelopen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar het maakt in principe geen bal uit natuurlijk, je kunt ook liegen over of je wel of niet Tequila hebt gedronken. De Mol weet van tevoren dat de Tequila groep moet fietsen, dus die zal sowieso zeggen dat hij Tequila heeft gedronken..
Idd, het was een heel druk dienblad... spreek maar wat af met de mol over op welke plekjes tequila komt te staan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel nee, er kan best een tekentje op het dienblad gestaan hebben
quote:
Maar die Coen heeft niets gedronken. Ze gingen er vanuit dat hij water had, maar dat had net zo goed Tequila kunnen zijn. Misschien wist de mol van tevoren dat Coen geen alcohol dronk?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar dan ontstaat er tumult want dan zijn er 6 tequillamensen en 4 water. Dan gaan ze in elkaars mond ruiken om erachter te komen wie liegt en dan had het hele spel in het water gelopen.
Godver, echt? Dat heb ik dus totaal gemistquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
De glaasjes met water waren tot de rand gevuld, die met tequila niet.
Idd, het had logischer geweest als het gewoon een neutraal dienblad was geweest. Als ze geen enkel risico hadden willen lopen, moet de mol bij de eerste 5 hebben gestaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:06 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Idd, het was een heel druk dienblad... spreek maar wat af met de mol over op welke plekjes tequila komt te staan.
In dat geval moet je als Mol wel bij de eersten zijn, anders is de kans wel te groot dat iemand anders de besproken glaasjes al weggepikt heeft...
Nee, de kans is best aanwezig dat er 6 mensen daarvoor dan tequilla op hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:08 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar die Coen heeft niets gedronken. Ze gingen er vanuit dat hij water had, maar dat had net zo goed Tequila kunnen zijn. Misschien wist de mol van tevoren dat Coen geen alcohol dronk?
Ik vind Regina verdacht leukquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:51 schreef Nuna het volgende:
Hm, Regina vind ik nu al heel verdacht.
Om dat soort details gaat het nou juist.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:09 schreef Snien het volgende:
[..]
Godver, echt? Dat heb ik dus totaal gemist
Dan is het niet echt voor mij, dat je daar op gaat lettenquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Om dat soort details gaat het nou juist.
Lijkt me wat ver gezocht.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Edo Brunner heeft in een BNN-programma genaamd Tequila gezeten.
Maar bij de opdracht heeft hij juist water gedronken.
Misschien een teken dat hij niet de mol is?
Ze is geweldig. Als ze de Mol niet is, mag ze nu al winnen van mij.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Sinds het schaep kan ze bij mij niet meer stuk, terwijl ik haar eerder een irritant aandachtsgeil doosje vond
Shit je was me voor.. heb de aflevering net terug gekeken en dat viel mij idd ook op..quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
De glaasjes met water waren tot de rand gevuld, die met tequila niet.
Ik hoop ook dat Georgina wint. Zou wel een stunt zijn zeg!quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is geweldig. Als ze de Mol niet is, mag ze nu al winnen van mij.
BRUCEquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef Bruce117 het volgende:
Als de Mol bij de klimgroep zat, wist hij/zij uiteraard dat hoe langer ze er over zouden doen, des te minder geld er binnen zou komen.
Beste wat je dan zou kunnen doen, is om te proberen om als eerste te mogen klimmen en er dan relatief lang over te doen.Of sterker nog het gewoon niet te halen.
Wat Georgina hier deed is, als ze mol is, nou niet bepaalde een slimme actie geweest.
Maar als je direct een goede indruk wilt maken en de verdenking op een ander wilt laden, is het juist weer een puike Mollenactie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef Bruce117 het volgende:
Wat Georgina hier deed is, als ze mol is, nou niet bepaalde een slimme actie geweest.
Rens_Wilders?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk dat die homojongen de Mol is... hoe heette hij ook al weer?
Ja, zo is het altijd. De enige aanwijzing was dat tijd een rol speelt. Dan denk je aan een mooie tijd, snel doen dus, ik zou precies dezelfde gedachtengang erbij hebben. Of dat het precies in dat halfuur moet gebeuren dat in de opdracht genoemd werd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil er nog even aan toevoegen dat 'vage' opdrachten, of opdrachten die vaag worden opgevat, altijd chaos opleveren in dit programma. Regina hoeft de Mol niet te zijn, het kan zijn dat ze echt dacht dat het op tijd aankwam. Veel opdrachten worden verpest door deelnemers die dénken te goeder trouw te zijn. Dat is ook wel weer het leuke ervan
WAquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar als je direct een goede indruk wilt maken en de verdenking op een ander wilt laden, is het juist weer een puike Mollenactie.
747 was tot voor kort het grootste passagiersvliegtuig. En Edo is verreweg de 'grootste'.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:54 schreef cptmarco het volgende:
[..]
staat ook een mp3tje bij: 747.mp3 -> 18 -> letter R -> Regina
damn, ik zie overal spoken...
Ze vlogen met een 747 naar Mexico (?), naast wie zat Coen toen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
747 was tot voor kort het grootste passagiersvliegtuig. En Edo is verreweg de 'grootste'.
Die komt vannacht pas online.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:53 schreef Drasss het volgende:
Waar kan ik de uitzending terug zien?
Oke bedankt, weet ik dat alvast.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die komt vannacht pas online.
volgens mij is coen helemaal geen goede klimmer maar heeft hoogtevrees....quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik ga voor Coen en Georgina als voornaamste molkandidaten na deze aflevering.
Georgina omdat ze al haar 3 jokers inleverde en zo de kas flink naar beneden bracht en Coen omdat hij weigerde te drinken en als voorlaatste ging klimmen, terwijl hij een goede klimmer is.
edit: ik had eerst Patrick geschreven, maar bedoelde Coen.
George had ook hoogtevrees in 2002.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:58 schreef evert het volgende:
[..]
volgens mij is coen helemaal geen goede klimmer maar heeft hoogtevrees....
Iddquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
George had ook hoogtevrees in 2002.
De presentator zei iets in de trant van "de ene groep gaat gedurende 30 minuten een zware inspanning leveren, de andere groep gaat gedurende 5 minuten een extreem zware inspanning leveren"quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil er nog even aan toevoegen dat 'vage' opdrachten, of opdrachten die vaag worden opgevat, altijd chaos opleveren in dit programma. Regina hoeft de Mol niet te zijn, het kan zijn dat ze echt dacht dat het op tijd aankwam. Veel opdrachten worden verpest door deelnemers die dénken te goeder trouw te zijn. Dat is ook wel weer het leuke ervan
Preciesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
De presentator zei iets in de trant van "de ene groep gaat gedurende 30 minuten een zware inspanning leveren, de andere groep gaat gedurende 5 minuten een extreem zware inspanning leveren"
misschien dat ze zo op die 30 minuten kwam?
Nooit statistiek gehad?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, vijf om vijf glazen. Als de eerste vijf tequila pakken, pakken de laatste vijf zéker water en die moeten dus klimmen. Kleine kans, maar het kan wel. En stel dat bijvoorbeeld de eerste twee deelnemers al tequila pakken, dan zijn er nog drie glazen over met acht deelnemers. Denk dat dat Mol daarom niet achter in de rij wilde staan.
Beste mol ooit was dat.quote:
Jawel hoor.quote:
Jullie hadden allebei gelijk. Als we even vergeten dat de mol waarschijnlijk van tevoren wel wist dat hij tequila of water zou pakken, heeft iedereen evenveel kans om tequila (of water) te pakken ongeacht waar hij/zij in de rij staat.quote:
wie van de velequote:Op donderdag 3 januari 2008 23:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk dat die homojongen de Mol is... hoe heette hij ook al weer?
volgens mij drinkt coen nooit alcoholquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom wilde die ene jongen nou eigenlijk niet drinken?
Klopt.. heb ik hem vaker horen zeggen op 3fmquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:01 schreef evert het volgende:
[..]
volgens mij drinkt coen nooit alcohol
Denk soort van standaard reactie bij Wie is de mol.. dat alles anders kan zijn..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:06 schreef Mirri het volgende:
Oh! Iets heel raars:
PJH: Ik wil jullie vragen een glas te nemen en het in een keer achterover te slaan
Dennis is als eerst en drinkt tequila, dat zegt hij daarna ook meteen. Direct daarna moet Edo.
Edo: Hm lekker
Dennis: Wat is het?
Hoe kan Dennis nou weten dat het niet allemaal tequila's zijn? Aan de andere kant, too obvious.
Bedoel je dat er een eliminatie zou plaatsvinden deze aflevering? Want voor de rest maakt het natuurlijk geen bal uit voor de mol, want er kan per aflevering maar 1 iemand naar huis gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk soort van standaard reactie bij Wie is de mol.. dat alles anders kan zijn..
Het meeste verdacht vond ik nog wel dat Regina het "zo logisch" vond dat er meerdere jokers op tafel zouden komen..
Des te meer jokers voor de mol.. des te minder voor de rest.. des te groter de kans op eliminatie!
Zeg nooit nooit bij WIDMquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Bedoel je dat er een eliminatie zou plaatsvinden deze aflevering? Want voor de rest maakt het natuurlijk geen bal uit voor de mol, want er kan per aflevering maar 1 iemand naar huis gaan.
Dat Regina dat "wist" van die jokers zegt helemaal niets. Ieder mens die minstens 1 serie van WIDM gezien heeft wist dat je dat kon verwachten. Anders was er toch ook niks aan geweest als er van begin tot eind steeds maar 1 joker op tafel was gekomen. Ik vond het ook erg logisch al bij de speluitleg kon je ervan uit gaan dat zoiets erin zou zitten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk soort van standaard reactie bij Wie is de mol.. dat alles anders kan zijn..
Het meeste verdacht vond ik nog wel dat Regina het "zo logisch" vond dat er meerdere jokers op tafel zouden komen..
Des te meer jokers voor de mol.. des te minder voor de rest.. des te groter de kans op eliminatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |