dat vind ik nou ook. Maar liever niet die Patrick want dat vond ik geen leuke jongen dus die mag eerder vertrekken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef RayMania het volgende:
En van tevoren denk ik al dat de Mol een man is (omdat er al zoveel vrouwen zijn geweest)
Patrick de Mol
Wel nee, er kan best een tekentje op het dienblad gestaan hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:
maar dan nog is het lastig om tequila te pakken, omdat het kleurloos is.
Maar het maakt in principe geen bal uit natuurlijk, je kunt ook liegen over of je wel of niet Tequila hebt gedronken. De Mol weet van tevoren dat de Tequila groep moet fietsen, dus die zal sowieso zeggen dat hij Tequila heeft gedronken..quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tenzij er wordt afgesproken dat de tequilla in de rechterbovenhoek staat
Patrick is die homoquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef SCH het volgende:
Wie is die Patrick verder, wat kan ie en zo?
Jan Pieter is de mol trouwens
Maar als je achterin de rij staat, dan is er dus een kans dat glazen met mogelijke markering al weg zijn gepakt door iemand andersquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel nee, er kan best een tekentje op het dienblad gestaan hebben
En Coen maakte het de mol dan wel makkelijker, stel dat het overgebleven glas geen water was geweest...quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar het maakt in principe geen bal uit natuurlijk, je kunt ook liegen over of je wel of niet Tequila hebt gedronken. De Mol weet van tevoren dat de Tequila groep moet fietsen, dus die zal sowieso zeggen dat hij Tequila heeft gedronken..
Ja, maar dan ontstaat er tumult want dan zijn er 6 tequillamensen en 4 water. Dan gaan ze in elkaars mond ruiken om erachter te komen wie liegt en dan had het hele spel in het water gelopen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar het maakt in principe geen bal uit natuurlijk, je kunt ook liegen over of je wel of niet Tequila hebt gedronken. De Mol weet van tevoren dat de Tequila groep moet fietsen, dus die zal sowieso zeggen dat hij Tequila heeft gedronken..
Idd, het was een heel druk dienblad... spreek maar wat af met de mol over op welke plekjes tequila komt te staan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel nee, er kan best een tekentje op het dienblad gestaan hebben
quote:
Maar die Coen heeft niets gedronken. Ze gingen er vanuit dat hij water had, maar dat had net zo goed Tequila kunnen zijn. Misschien wist de mol van tevoren dat Coen geen alcohol dronk?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar dan ontstaat er tumult want dan zijn er 6 tequillamensen en 4 water. Dan gaan ze in elkaars mond ruiken om erachter te komen wie liegt en dan had het hele spel in het water gelopen.
Godver, echt? Dat heb ik dus totaal gemistquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
De glaasjes met water waren tot de rand gevuld, die met tequila niet.
Idd, het had logischer geweest als het gewoon een neutraal dienblad was geweest. Als ze geen enkel risico hadden willen lopen, moet de mol bij de eerste 5 hebben gestaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:06 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Idd, het was een heel druk dienblad... spreek maar wat af met de mol over op welke plekjes tequila komt te staan.
In dat geval moet je als Mol wel bij de eersten zijn, anders is de kans wel te groot dat iemand anders de besproken glaasjes al weggepikt heeft...
Nee, de kans is best aanwezig dat er 6 mensen daarvoor dan tequilla op hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:08 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar die Coen heeft niets gedronken. Ze gingen er vanuit dat hij water had, maar dat had net zo goed Tequila kunnen zijn. Misschien wist de mol van tevoren dat Coen geen alcohol dronk?
Ik vind Regina verdacht leukquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:51 schreef Nuna het volgende:
Hm, Regina vind ik nu al heel verdacht.
Om dat soort details gaat het nou juist.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:09 schreef Snien het volgende:
[..]
Godver, echt? Dat heb ik dus totaal gemist
Dan is het niet echt voor mij, dat je daar op gaat lettenquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Om dat soort details gaat het nou juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |