Ik denk dat de vraag ook op andere kandidaten kan slaan, alleen omdat wij weten dat Patrick en Georgina een tent deelde wil niet zeggen dat het niet Edo kan zijn, omdat hij met bijv. Nicolette een tent deelde.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef DaMart het volgende:
Twee potentiële mollen: Patrick en Georgina.
Georgina omdat:
1. Ze toch even vloekte omdat ze wist wat er ging komen en welke sabotagepoging ze misliep toen ze water kreeg ipv tequila;
2. Jje bij haar de vraag te zien met wie de mol een tent deelde... en we weten als kijker alleen dat Georgina hem deelde met Patrick... dus de vraag sioeg op haar.
quote:3. Ze gooide wel heel makkelijk 300 euro weg met het inleveren van die jokers.
Patrick omdat:
1. Hij wel erg snel fietste ineens
2. Zie punt 2 hierboven.
Ik ga op dit moment toch even voor Georgina, aangezien zij mijn meeste verdenkingen heeft.
Hoezo?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
GAAAF!! Eindelijk weer begonnen
Vermoeden is waar.. wat is Pieter Jan slecht zeg.. bah
Vorige series niet gevolgdquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:31 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het maar dom. Je bent toch echt fout bezig als je molboekjes gaat jatten, dat is valsspelen. Stom dat het in zijn hoofd opkomt, en als hij er gewoon op past en ergens diep verbergt vindt niemand het.![]()
Vorig jaar was het zelfs een opdracht voor een van de kandidatenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In WIDM is het geen valsspelen om mollenboekjes te jatten hoor, alles is geoorloofd
Edo was laatste.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:34 schreef cptmarco het volgende:
wie bleven er als laatste twee over bij het jokers pakken...?? als ik mol zou zijn dan zou ik zolang mogelijk wachten met het pakken van de jokers...
Paul Rabbering moest er vorig jaar een aantal jatten, om erin te blijven. Was een beetje jammerlijke plotwending imoquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was het niet vorig jaar dat iemand alle molboekjes ineens had?
Ik zat ook al te zoeken...quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:35 schreef DaMart het volgende:
Maar geen dagboeken meer op de officiële site?
En als je een leeg mollenboekje aantreft weet je dat die de mol is!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee joh, dat hoort gewoon bij het spel al het gedoe met de mollenboekjes. Net als gejat van geld enzo.
Niet als je als mol weet dat er daarna een dilemma komt waarin je met zoveel mogelijk inleveren van jokers de kas flink naar beneden kunt laten zakken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:34 schreef cptmarco het volgende:
wie bleven er als laatste twee over bij het jokers pakken...?? als ik mol zou zijn dan zou ik zolang mogelijk wachten met het pakken van de jokers...
Dat vind ik dus ook ja. Maar inderdaad, wat kun je al zeggen na 1 aflevering. Zoiets verandert bij mij echt iedere aflevering ongeveer welquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef gimme.shelter het volgende:
Heerlijk dat het weer begonnen is. Volgens mij is Georgina juist niet de mol...zou te obvious zijn. Verder heb ik nog geen idee!!
Die schrijft erin dat 'ie de mol isquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
En als je een leeg mollenboekje aantreft weet je dat die de mol is!![]()
Of houden ze daar rekening mee en schrijft de mol ook gewoon wat op?
Jazeker schrijft de mol net zo hard mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
En als je een leeg mollenboekje aantreft weet je dat die de mol is!![]()
Of houden ze daar rekening mee en schrijft de mol ook gewoon wat op?
Ja maar Paul las ze niet toch?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Vorige series niet gevolgd
Daar waren het zelfs opdrachten om boekjes te jatten
Wiequote:Op donderdag 3 januari 2008 21:37 schreef SIRA het volgende:
Wat is het weer leuk....![]()
Niet te doen om na één aflevering te zeggen wie de mol is.
Ze doen nu allemaal verdacht in de hoop dat anderen ze verdenken en ze dus zelf niet naar huis moeten.
Mijn gevoel zegt dat het Rebecca is. Ze heeft eigenlijk nog niet echt wat mollerigs gedaan, maar ja..
Kan niet wachten tot volgende week.
Nouja, overdrijven is ook een vak. Vond het allemaal wel meevallen (natuurlijk heb ik liever Karel of Angela).quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vermoeden is waar.. wat is Pieter Jan slecht zeg.. bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |