Het was Coen die weigerde te drinken....quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik ga voor Patrick en Georgina als voornaamste molkandidaten na deze aflevering.
Georgina omdat ze al haar 3 jokers inleverde en zo de kas flink naar beneden bracht en Patrick omdat hij weigerde te drinken en als voorlaatste ging klimmen, terwijl hij een goede klimmer is.
Je, sorry, die haal ik door elkaar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij haal je Coen en Patrick door elkaar.
Inderdaad, ze is niet zo schreeuwerig als dat ze normaal is. Misschien ook wel een aanwijzing.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:27 schreef cptmarco het volgende:
trouwens die Georgina is vooralsnog minder irritant dan ik verwacht had....
ah al te laatquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
en Patrick Coen omdat hij weigerde te drinken en als voorlaatste ging klimmen, terwijl hij een goede klimmer is.
of ze hadgewoon erg veel zin in tequila...quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef DaMart het volgende:
Twee potentiële mollen: Patrick en Georgina.
Georgina omdat:
1. Ze toch even vloekte omdat ze wist wat er ging komen en welke sabotagepoging ze misliep toen ze water kreeg ipv tequila;
Dat doet hij denk ik expres, om zich verdacht te maken. Het is anders wel heel makkelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:30 schreef mi_ni_me het volgende:
Ja hoor, biljetten van 250 en van 1000 euro; net echt.
Joris beheert de kas en wil het geld aan niemand laten zien.
Ik vind het maar dom. Je bent toch echt fout bezig als je molboekjes gaat jatten, dat is valsspelen. Stom dat het in zijn hoofd opkomt, en als hij er gewoon op past en ergens diep verbergt vindt niemand het.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:26 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe, je molboekje in het spaans schrijven. Geen slecht idee! Hoop alleen voor hem dat hij het idd terug kan lezen
Sinds het schaep kan ze bij mij niet meer stuk, terwijl ik haar eerder een irritant aandachtsgeil doosje vondquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind Georgina best wel leuk eigenlijk![]()
dat zou mooi zijn dan zit ze er tot het einde inquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga voor Regina als Mol, erg slim om te zeggen dat Nicolette heeft gezien dat je je jokers hebt ingeleverd, niemand die dat nog kan controleren.
Zou ik ook niet doen. Omdat het "Wie is de Mol" is, en extra verdachtmakingen altijd welkom zijn, _en_ omdat iedereen weet hoeveel geld er in de pot zit, en ik niet steeds mijn tas open ga maken om die nepbiljetten te tonen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:30 schreef mi_ni_me het volgende:
Ja hoor, biljetten van 250 en van 1000 euro; net echt.
Joris beheert de kas en wil het geld aan niemand laten zien.
Nee joh, dat hoort gewoon bij het spel al het gedoe met de mollenboekjes. Net als gejat van geld enzo.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:31 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het maar dom. Je bent toch echt fout bezig als je molboekjes gaat jatten, dat is valsspelen. Stom dat het in zijn hoofd opkomt, en als hij er gewoon op past en ergens diep verbergt vindt niemand het.![]()
Ja dat zie ik die Georgina wel doen, flink godverren omdat ze een lekkere neut wilde hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:31 schreef cptmarco het volgende:
[..]
of ze hadgewoon erg veel zin in tequila...
In WIDM is het geen valsspelen om mollenboekjes te jatten hoor, alles is geoorloofdquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:31 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het maar dom. Je bent toch echt fout bezig als je molboekjes gaat jatten, dat is valsspelen. Stom dat het in zijn hoofd opkomt, en als hij er gewoon op past en ergens diep verbergt vindt niemand het.![]()
En lekker handig, als hij het zelf moet gaan zitten ontcijferen.![]()
Als hij de mol niet is, hoop ik dat hij er snel uitvliegt, brrr
Zekerquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn dan zit ze er tot het einde in
Was het niet vorig jaar dat iemand alle molboekjes ineens had?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
En lekker handig, als hij het zelf moet gaan zitten ontcijferen.![]()
Als hij de mol niet is, hoop ik dat hij er snel uitvliegt, brrr
Sowieso zit de kans er in dat je met een proef een mollenboekje van een ander wint.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In WIDM is het geen valsspelen om mollenboekjes te jatten hoor, alles is geoorloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |