Ik wil dat hele tequillastuk nog weleens terugzien. Want inderdaad moest van tevoren vastliggen wat de mol zou gaan doen, fietsen of klimmen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:
De Mol zit het liefst natuurlijk in de fietsgroep, maar kon geen invloed uitoefenen om in die groep te geraken. Dat water/tequila bepaalt dat en enkel de eerste vijf deelnemers kunnen statistisch kiezen tussen water of tequila. Dan zou de Mol dus (als hij/zij per se tequila wilt drinken) bij de eerste vijf in de rij moeten staan, maar dan nog is het lastig om tequila te pakken, omdat het kleurloos is.
staat ook een mp3tje bij: 747.mp3 -> 18 -> letter R -> Reginaquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
http://coenswijnenberg.nl(...)3A%20aflevering%201/
Iedereen vond Milouska ook dom.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:51 schreef Nuna het volgende:
En Georgina kán de mol gewoon niet zijn, vind haar een beetje dom.
als het echt belangrijk was hadden een glas wel subtiel kunnen markeren voor de mol maar die klimopdracht zag er behoorlijk kansloos uitquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:
De Mol zit het liefst natuurlijk in de fietsgroep, maar kon geen invloed uitoefenen om in die groep te geraken. Dat water/tequila bepaalt dat en enkel de eerste vijf deelnemers kunnen statistisch kiezen tussen water of tequila. Dan zou de Mol dus (als hij/zij per se tequila wilt drinken) bij de eerste vijf in de rij moeten staan, maar dan nog is het lastig om tequila te pakken, omdat het kleurloos is.
Sorry, maar dat is onzin. iedereen heeft evenveel kans op water of tequila, ongeacht waar ze staan natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:Dan zou de Mol dus (als hij/zij per se tequila wilt drinken) bij de eerste vijf in de rij moeten staan, maar dan nog is het lastig om tequila te pakken, omdat het kleurloos is.
Haha ja, oke. Alleen ook bij andere programma's of wanneer ze ook op tv komt, ik vind haar echt altijd erg naief en dom overkomenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vergeet je niet dat je "Wie is de Mol" kijkt
scherpquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:54 schreef cptmarco het volgende:
[..]
staat ook een mp3tje bij: 747.mp3 -> 18 -> letter R -> Regina
damn, ik zie overal spoken...
Heb zo een vermoeden dat ze daarom gevraagd isquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:57 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha ja, oke. Alleen ook bij andere programma's of wanneer ze ook op tv komt, ik vind haar echt altijd erg naief en dom overkomen. Maar goed, dat kan aan mij liggen
Wie weet mag hij geen alcohol.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef pleeborstel het volgende:
Ik begrijp niet waarom Coen niet wilde drinken. Daar is toch geen enkele goede reden toe?
Dat domme is een imago van haar, ik denk dat het wel meevalt. Ik heb gezien dat ze heel ad rem kan reageren, oa. bij ranking the stars, en gevatte mensen zijn niet dom.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:51 schreef Nuna het volgende:
Hm, Regina vind ik nu al heel verdacht. En Georgina kán de mol gewoon niet zijn, vind haar een beetje dom
.
Ja, maar bij haar had ik nog het idee dat ze het speelde. Bij Georgina echt totaal nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Iedereen vond Milouska ook dom.![]()
Maar ik vond haar helemaal niet dom overkomen. Gewoon leuk mens.
Ik zou ook weigeren hoor... drink geen alcohol, dus als je dan bij hoge uitzondering in die hete zon een glas achterover moet slaan en je weet niet wat het met je doet... risico loop ik niet. En het maakt hem natuurlijk weer verdacht, dus als hij de mol niet is, is dat een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef pleeborstel het volgende:
Ik begrijp niet waarom Coen niet wilde drinken. Daar is toch geen enkele goede reden toe?
Tenzij er wordt afgesproken dat de tequilla in de rechterbovenhoek staatquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is onzin. iedereen heeft evenveel kans op water of tequila, ongeacht waar ze staan natuurlijk.
Tuurlijk niet, vijf om vijf glazen. Als de eerste vijf tequila pakken, pakken de laatste vijf zéker water en die moeten dus klimmen. Kleine kans, maar het kan wel. En stel dat bijvoorbeeld de eerste twee deelnemers al tequila pakken, dan zijn er nog drie glazen over met acht deelnemers. Denk dat dat Mol daarom niet achter in de rij wilde staan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is onzin. iedereen heeft evenveel kans op water of tequila, ongeacht waar ze staan natuurlijk.
net yvonne bedoel je?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef gimme.shelter het volgende:
Georgina is volgens mij helemaal niet dom!! Dat lijkt alleen maar zo...denk ik....
dat vind ik nou ook. Maar liever niet die Patrick want dat vond ik geen leuke jongen dus die mag eerder vertrekken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef RayMania het volgende:
En van tevoren denk ik al dat de Mol een man is (omdat er al zoveel vrouwen zijn geweest)
Patrick de Mol
Wel nee, er kan best een tekentje op het dienblad gestaan hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:
maar dan nog is het lastig om tequila te pakken, omdat het kleurloos is.
Maar het maakt in principe geen bal uit natuurlijk, je kunt ook liegen over of je wel of niet Tequila hebt gedronken. De Mol weet van tevoren dat de Tequila groep moet fietsen, dus die zal sowieso zeggen dat hij Tequila heeft gedronken..quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tenzij er wordt afgesproken dat de tequilla in de rechterbovenhoek staat
Patrick is die homoquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef SCH het volgende:
Wie is die Patrick verder, wat kan ie en zo?
Jan Pieter is de mol trouwens
Maar als je achterin de rij staat, dan is er dus een kans dat glazen met mogelijke markering al weg zijn gepakt door iemand andersquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel nee, er kan best een tekentje op het dienblad gestaan hebben
En Coen maakte het de mol dan wel makkelijker, stel dat het overgebleven glas geen water was geweest...quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar het maakt in principe geen bal uit natuurlijk, je kunt ook liegen over of je wel of niet Tequila hebt gedronken. De Mol weet van tevoren dat de Tequila groep moet fietsen, dus die zal sowieso zeggen dat hij Tequila heeft gedronken..
Ja, maar dan ontstaat er tumult want dan zijn er 6 tequillamensen en 4 water. Dan gaan ze in elkaars mond ruiken om erachter te komen wie liegt en dan had het hele spel in het water gelopen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar het maakt in principe geen bal uit natuurlijk, je kunt ook liegen over of je wel of niet Tequila hebt gedronken. De Mol weet van tevoren dat de Tequila groep moet fietsen, dus die zal sowieso zeggen dat hij Tequila heeft gedronken..
Idd, het was een heel druk dienblad... spreek maar wat af met de mol over op welke plekjes tequila komt te staan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel nee, er kan best een tekentje op het dienblad gestaan hebben
quote:
Maar die Coen heeft niets gedronken. Ze gingen er vanuit dat hij water had, maar dat had net zo goed Tequila kunnen zijn. Misschien wist de mol van tevoren dat Coen geen alcohol dronk?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar dan ontstaat er tumult want dan zijn er 6 tequillamensen en 4 water. Dan gaan ze in elkaars mond ruiken om erachter te komen wie liegt en dan had het hele spel in het water gelopen.
Godver, echt? Dat heb ik dus totaal gemistquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
De glaasjes met water waren tot de rand gevuld, die met tequila niet.
Idd, het had logischer geweest als het gewoon een neutraal dienblad was geweest. Als ze geen enkel risico hadden willen lopen, moet de mol bij de eerste 5 hebben gestaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:06 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Idd, het was een heel druk dienblad... spreek maar wat af met de mol over op welke plekjes tequila komt te staan.
In dat geval moet je als Mol wel bij de eersten zijn, anders is de kans wel te groot dat iemand anders de besproken glaasjes al weggepikt heeft...
Nee, de kans is best aanwezig dat er 6 mensen daarvoor dan tequilla op hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:08 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar die Coen heeft niets gedronken. Ze gingen er vanuit dat hij water had, maar dat had net zo goed Tequila kunnen zijn. Misschien wist de mol van tevoren dat Coen geen alcohol dronk?
Ik vind Regina verdacht leukquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:51 schreef Nuna het volgende:
Hm, Regina vind ik nu al heel verdacht.
Om dat soort details gaat het nou juist.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:09 schreef Snien het volgende:
[..]
Godver, echt? Dat heb ik dus totaal gemist
Dan is het niet echt voor mij, dat je daar op gaat lettenquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Om dat soort details gaat het nou juist.
Lijkt me wat ver gezocht.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Edo Brunner heeft in een BNN-programma genaamd Tequila gezeten.
Maar bij de opdracht heeft hij juist water gedronken.
Misschien een teken dat hij niet de mol is?
Ze is geweldig. Als ze de Mol niet is, mag ze nu al winnen van mij.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Sinds het schaep kan ze bij mij niet meer stuk, terwijl ik haar eerder een irritant aandachtsgeil doosje vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |