Ik ben inderdaad met je eens dat dat fietsen een vergissing heeft kunnen zijn. Zou zelf ook denken dat het zo snel mogelijk moet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
De mol zoeken in de eerste aflevering is een schier onmogelijke opgave btw. Ik heb ook nog helemaal geen enge mollenstreken gezien, dat met het fietsen kan een onschuldige vergissing zijn, vooral omdat gemeld werd dat de tijd belangrijk was (dan denk je toch automatisch aan snel, en niet aan langzaam.)
Dat kan niet dopei, die krijgt altijd een groen scherm.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat gebeurd er als de mol naar huis moet ?
Al voor de laatste aflevering
Dat kan niet, die blijft altijd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe, de mol gaat niet naar huis. Die krijgt altijd een groen schermquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Het gaat om de meeste goede vragen, als Mol zijnde weet je toch wel het juiste aantal vragen lijkt mij.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
dat gebeurt natuurlijk niet hèquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Is dit nou gewoon zeiken om het zeiken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |