Shit je was me voor.. heb de aflevering net terug gekeken en dat viel mij idd ook op..quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
De glaasjes met water waren tot de rand gevuld, die met tequila niet.
Ik hoop ook dat Georgina wint. Zou wel een stunt zijn zeg!quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is geweldig. Als ze de Mol niet is, mag ze nu al winnen van mij.
BRUCEquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef Bruce117 het volgende:
Als de Mol bij de klimgroep zat, wist hij/zij uiteraard dat hoe langer ze er over zouden doen, des te minder geld er binnen zou komen.
Beste wat je dan zou kunnen doen, is om te proberen om als eerste te mogen klimmen en er dan relatief lang over te doen.Of sterker nog het gewoon niet te halen.
Wat Georgina hier deed is, als ze mol is, nou niet bepaalde een slimme actie geweest.
Maar als je direct een goede indruk wilt maken en de verdenking op een ander wilt laden, is het juist weer een puike Mollenactie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef Bruce117 het volgende:
Wat Georgina hier deed is, als ze mol is, nou niet bepaalde een slimme actie geweest.
Rens_Wilders?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk dat die homojongen de Mol is... hoe heette hij ook al weer?
Ja, zo is het altijd. De enige aanwijzing was dat tijd een rol speelt. Dan denk je aan een mooie tijd, snel doen dus, ik zou precies dezelfde gedachtengang erbij hebben. Of dat het precies in dat halfuur moet gebeuren dat in de opdracht genoemd werd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil er nog even aan toevoegen dat 'vage' opdrachten, of opdrachten die vaag worden opgevat, altijd chaos opleveren in dit programma. Regina hoeft de Mol niet te zijn, het kan zijn dat ze echt dacht dat het op tijd aankwam. Veel opdrachten worden verpest door deelnemers die dénken te goeder trouw te zijn. Dat is ook wel weer het leuke ervan
WAquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar als je direct een goede indruk wilt maken en de verdenking op een ander wilt laden, is het juist weer een puike Mollenactie.
747 was tot voor kort het grootste passagiersvliegtuig. En Edo is verreweg de 'grootste'.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:54 schreef cptmarco het volgende:
[..]
staat ook een mp3tje bij: 747.mp3 -> 18 -> letter R -> Regina
damn, ik zie overal spoken...
Ze vlogen met een 747 naar Mexico (?), naast wie zat Coen toen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
747 was tot voor kort het grootste passagiersvliegtuig. En Edo is verreweg de 'grootste'.
Die komt vannacht pas online.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:53 schreef Drasss het volgende:
Waar kan ik de uitzending terug zien?
Oke bedankt, weet ik dat alvast.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die komt vannacht pas online.
volgens mij is coen helemaal geen goede klimmer maar heeft hoogtevrees....quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik ga voor Coen en Georgina als voornaamste molkandidaten na deze aflevering.
Georgina omdat ze al haar 3 jokers inleverde en zo de kas flink naar beneden bracht en Coen omdat hij weigerde te drinken en als voorlaatste ging klimmen, terwijl hij een goede klimmer is.
edit: ik had eerst Patrick geschreven, maar bedoelde Coen.
George had ook hoogtevrees in 2002.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:58 schreef evert het volgende:
[..]
volgens mij is coen helemaal geen goede klimmer maar heeft hoogtevrees....
Iddquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
George had ook hoogtevrees in 2002.
De presentator zei iets in de trant van "de ene groep gaat gedurende 30 minuten een zware inspanning leveren, de andere groep gaat gedurende 5 minuten een extreem zware inspanning leveren"quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil er nog even aan toevoegen dat 'vage' opdrachten, of opdrachten die vaag worden opgevat, altijd chaos opleveren in dit programma. Regina hoeft de Mol niet te zijn, het kan zijn dat ze echt dacht dat het op tijd aankwam. Veel opdrachten worden verpest door deelnemers die dénken te goeder trouw te zijn. Dat is ook wel weer het leuke ervan
Preciesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
De presentator zei iets in de trant van "de ene groep gaat gedurende 30 minuten een zware inspanning leveren, de andere groep gaat gedurende 5 minuten een extreem zware inspanning leveren"
misschien dat ze zo op die 30 minuten kwam?
Nooit statistiek gehad?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, vijf om vijf glazen. Als de eerste vijf tequila pakken, pakken de laatste vijf zéker water en die moeten dus klimmen. Kleine kans, maar het kan wel. En stel dat bijvoorbeeld de eerste twee deelnemers al tequila pakken, dan zijn er nog drie glazen over met acht deelnemers. Denk dat dat Mol daarom niet achter in de rij wilde staan.
Beste mol ooit was dat.quote:
Jawel hoor.quote:
Jullie hadden allebei gelijk. Als we even vergeten dat de mol waarschijnlijk van tevoren wel wist dat hij tequila of water zou pakken, heeft iedereen evenveel kans om tequila (of water) te pakken ongeacht waar hij/zij in de rij staat.quote:
wie van de velequote:Op donderdag 3 januari 2008 23:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk dat die homojongen de Mol is... hoe heette hij ook al weer?
volgens mij drinkt coen nooit alcoholquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom wilde die ene jongen nou eigenlijk niet drinken?
Klopt.. heb ik hem vaker horen zeggen op 3fmquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:01 schreef evert het volgende:
[..]
volgens mij drinkt coen nooit alcohol
Denk soort van standaard reactie bij Wie is de mol.. dat alles anders kan zijn..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:06 schreef Mirri het volgende:
Oh! Iets heel raars:
PJH: Ik wil jullie vragen een glas te nemen en het in een keer achterover te slaan
Dennis is als eerst en drinkt tequila, dat zegt hij daarna ook meteen. Direct daarna moet Edo.
Edo: Hm lekker
Dennis: Wat is het?
Hoe kan Dennis nou weten dat het niet allemaal tequila's zijn? Aan de andere kant, too obvious.
Bedoel je dat er een eliminatie zou plaatsvinden deze aflevering? Want voor de rest maakt het natuurlijk geen bal uit voor de mol, want er kan per aflevering maar 1 iemand naar huis gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk soort van standaard reactie bij Wie is de mol.. dat alles anders kan zijn..
Het meeste verdacht vond ik nog wel dat Regina het "zo logisch" vond dat er meerdere jokers op tafel zouden komen..
Des te meer jokers voor de mol.. des te minder voor de rest.. des te groter de kans op eliminatie!
Zeg nooit nooit bij WIDMquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Bedoel je dat er een eliminatie zou plaatsvinden deze aflevering? Want voor de rest maakt het natuurlijk geen bal uit voor de mol, want er kan per aflevering maar 1 iemand naar huis gaan.
Dat Regina dat "wist" van die jokers zegt helemaal niets. Ieder mens die minstens 1 serie van WIDM gezien heeft wist dat je dat kon verwachten. Anders was er toch ook niks aan geweest als er van begin tot eind steeds maar 1 joker op tafel was gekomen. Ik vond het ook erg logisch al bij de speluitleg kon je ervan uit gaan dat zoiets erin zou zitten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk soort van standaard reactie bij Wie is de mol.. dat alles anders kan zijn..
Het meeste verdacht vond ik nog wel dat Regina het "zo logisch" vond dat er meerdere jokers op tafel zouden komen..
Des te meer jokers voor de mol.. des te minder voor de rest.. des te groter de kans op eliminatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |