quote:
wie zijn de ambtenaren ?quote:
ach zolang de rest maar niet serieus isquote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:10 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh iedereen, en diertjuh de op... wat doe je![]()
Geen rare zinnen er meer in... hij is nu zo... serieus
Helaas heb ik de komende 2-3 weken heel erg veel te doen op je werk en dit jaar ook iemand er op inwerken, dus errug drukjes. Zal weinig posten hier dusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:26 schreef Crazy-M het volgende:
Morge Brandx, waar was je gister in GRTDOJW.
Jojoortje: Goeiemoggel, en een glas melk![]()
de rest van fok: GOEDEMORGEN,
en de koffie staat klaar
Dat weet ik dus eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach zolang de rest maar niet serieus is
en jah zal ze misschien wel vergeten zijnstonden ze wel in 102 en 101 ?
mogguh Dylan!quote:
Mogguhquote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogggguhhhhhhh!
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk... ik ben vandaag zo vrolijk
Wil er niet weer over beginnen, maar heb (dankzij de vertraging van de NS! dank u!) Lynda nog gezien,quote:
Je bent volgens mij de enige die op dat moment blij was met de vertragingquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wil er niet weer over beginnen, maar heb (dankzij de vertraging van de NS! dank u!) Lynda nog gezien,
en het was gezellig in de sneeuw![]()
Buiten dat is het bijna weekend, en kan ik redelijk optijd naar huis vandaag!
Dat dan weer wel, beetje jammer dan mijn trein ook 10 minuten vertraging had,quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de enige die op dat moment blij was met de vertraging![]()
Maar goed omdat te horen!
Mwah niet echt nee, beetje ruzie met mijn vriendinquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, beetje jammer dan mijn trein ook 10 minuten vertraging had,
maarja toen is Lynda maar meegegaan naar Zaandam![]()
Niemand anders vrolijk vandaag???
Das minder, bosje bloempie's, bakkie thee, zal wel goedkomen denk?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah niet echt nee, beetje ruzie met mijn vriendin
Ja dat ook wel, tenminste daar ga ik vanuit danquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das minder, bosje bloempie's, bakkie thee, zal wel goedkomen denk?
Wat is relatief vroeg?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:12 schreef sentiao. het volgende:
Alles komt goed.
Goede morgen allemaal,
vandaag relatief vroeg naar huis, de dag gaat alleen wel lang duren.
Wil ik weten naar wie?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
kreeg gister alleen last van mijn duim door het smsen
Dat weet heel fok! inmiddels toch alquote:
Niet je humeur laten verpesten door zo'n figuur he?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik ben vrolijk, maar die tuthola (!!!! ARRRRG) die ik nu aan de lijn heb.. had inmiddels...
Maarja, eind goed al goed, probleem opgelost
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat weet heel fok! inmiddels toch al![]()
Ja duuuh, zo ergquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
hahaha zo erg???????
shit
maar goed, ik pak mn spullen en ik ga weer weg
over ongeveer 30 min weer online maar dan vanaf andere lokatie
(als het niet druk is bij de efteling)
Nee, probleem is verholpen, mevrouw weer blij, ik weer een bedankje, dat maakt het toch weer goedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet je humeur laten verpesten door zo'n figuur he?
Goede morgen, nou bij deze welkom!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:01 schreef Karrs het volgende:
* Karrs meldt
Ik had goftedomme beter thuis kunnen blijven, dan had ik m'n vriendin iig nog om me heen gehad
Lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen, nou bij deze welkom!
bakje koffie dan maar?
Kijk dat is helemaal mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, probleem is verholpen, mevrouw weer blij, ik weer een bedankje, dat maakt het toch weer goed![]()
Heb nog wat klusjes te doen.. dus aankomende 2 uur verveel ik me ook niet
* sentiao. meldtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:01 schreef Karrs het volgende:
* Karrs meldt
Ik had goftedomme beter thuis kunnen blijven, dan had ik m'n vriendin iig nog om me heen gehad
Waar werk je dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:13 schreef sentiao. het volgende:
[..]
* sentiao. meldt
Relatief vroeg naar huis is trouwens 15:21. Er word op de minuut gekeken. We hebben zo'n 'handig' inkloksysteem (Interflex ofzoiets). Werkt vaak niet en als je Te vroeg begint dan mag je toch pas op de minimale tijd weg (half 4). Ik ga dus mooi om 15:21, dan heb ik officieel genoeg gewerkt (7.7 uur, inclusief pauze). Wat een onzin.
Yike. Belvloer of zo? Ik haatte dat geklok de hele tijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:13 schreef sentiao. het volgende:
[..]
* sentiao. meldt
Relatief vroeg naar huis is trouwens 15:21. Er word op de minuut gekeken. We hebben zo'n 'handig' inkloksysteem (Interflex ofzoiets). Werkt vaak niet en als je Te vroeg begint dan mag je toch pas op de minimale tijd weg (half 4). Ik ga dus mooi om 15:21, dan heb ik officieel genoeg gewerkt (7.7 uur, inclusief pauze). Wat een onzin.
Wel vervelend zoiets, ik moet mijn tijden gewoon in een pc database invullenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:22 schreef sentiao. het volgende:
Ik wil liever niet melden waar ik werk, buiten het kloksysteem is er weinig negatiefs te melden dus wil ik ze niet om dit 'kleinigheidje' in een negatief daglicht zetten. Het is in ieder geval geen belvloer, en de werkzaamheden zijn zo niet-tijdsgebonden als maar kan.
We zijn vrij groot, en hebben een fabriek, opslag, it-afdeling en een laboratorium om nieuwe producten te testen om snel wat te noemen. Ik zit op het lab, met een ict-opdracht (stage).Het is van oudsher een arbeiders klimaat (flink oud bedrijf) dus misschien zit het er gewoon ingebakken en is dit hun manier van het met de tijd mee gaan.
Dat klinkt echt PRECIES als het bedrijf waar ik voor werkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:22 schreef sentiao. het volgende:
Ik wil liever niet melden waar ik werk, buiten het kloksysteem is er weinig negatiefs te melden dus wil ik ze niet om dit 'kleinigheidje' in een negatief daglicht zetten. Het is in ieder geval geen belvloer, en de werkzaamheden zijn zo niet-tijdsgebonden als maar kan.
We zijn vrij groot, en hebben een fabriek, opslag, it-afdeling en een laboratorium om nieuwe producten te testen om snel wat te noemen. Ik zit op het lab, met een ict-opdracht (stage).Het is van oudsher een arbeiders klimaat (flink oud bedrijf) dus misschien zit het er gewoon ingebakken en is dit hun manier van het met de tijd mee gaan.
Het zou toch niet hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt echt PRECIES als het bedrijf waar ik voor werk
Zo maar even naar het LAB lopenquote:
Het is dat ik hier altijd een kwartier eerder ben (trein),quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel vervelend zoiets, ik moet mijn tijden gewoon in een pc database invullen
Doe datquote:
Dan moet je zeker behoorlijk wat roken ja, pff nog steeds niks van mijn vriendin gehoord... die is echt boos op mequote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik hier altijd een kwartier eerder ben (trein),
en een kwartier later wegga... voor roken moet ik ook uitklokken ...
dus als ik aardig wat rook op een draai kom ik precies uit
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:57 schreef Lynx666 het volgende:
Blegh. Dingen te doen. Maar ik kan me er niet toe zetten.
Gedeelde smartquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:58 schreef sentiao. het volgende:
[..]
Dat komt min of meer overeen met mijn situatie hier [afbeelding].
Bevindt je je in Eindhoven? Anders kan je de moeite sparenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt echt PRECIES als het bedrijf waar ik voor werk
Bijna weekend!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:57 schreef Lynx666 het volgende:
Blegh. Dingen te doen. Maar ik kan me er niet toe zetten.
Dat inderdaad. Er is de hele ochtend nog niks uit m'n handen gekomenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna weekend!
Heb alleen geen zin om die paar uurtjes nog door te komen [afbeelding]
Hier ook, beetje thee drinken en fokken, whehehequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Er is de hele ochtend nog niks uit m'n handen gekomen [ afbeelding ].
Ik zit te wachten op ietsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier ook, beetje thee drinken en fokken, whehehe [afbeelding]
Ga dan eens je PM-box bekijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Er is de hele ochtend nog niks uit m'n handen gekomen [afbeelding].
Ik ook, moet dan alleen eerst even naar huis toequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op iets [ afbeelding ]. Maar niet op werk [ afbeelding ].
Leegquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga dan eens je PM-box bekijken [afbeelding]
Beestquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook, moet dan alleen eerst even naar huis toe [afbeelding]
Hier ook alquote:
Dan ben ik tenminste wel productiefquote:Beest
Mogguhquote:
Oef dat is best een lange dag, ik ga om 14.00 al wegquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
ik zit te wachten op 17:00
ben ik weer vrij, weekend met veel gefeest
ik maandag brak
Kijk, dat zijn altijd goede berichtenquote:
Ghehe, groot gelijk heb je, anders zit je ook maar te niksenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
mja, ik denk ook maar zo ga .... probleem die ik moest oplossen is opgelost.
nog ff 2 mail instellingen bekijken en dan klaar
Nu heb je weer iets te doen of... ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
YES
fucking harde schijf werkt
probleem lag hem in de klere settings van norton firewall
Nee Haarlem, gelukkig geen loopje naar het LAB, thx!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:04 schreef sentiao. het volgende:
[..]
Bevindt je je in Eindhoven? Anders kan je de moeite sparen.
Haha iets met vooroordelen enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee Haarlem, gelukkig geen loopje naar het LAB, thx!
(omkleden enzo, daar heb ik geen zin in, ben tenslotte ITér)
Ik heb medelijden met je ... norton zuigt, dat merk router zuigtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
YES
fucking harde schijf werkt
probleem lag hem in de klere settings van norton firewall
Heb m'n pm-box laatst leegegooid jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Op de 16de december niet [afbeelding]
Zeker gedelete hè!
Misschien moet ik hier het voorraadkasten-systeem maar weer eens her-invoerenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
Dan ben ik tenminste wel productief [afbeelding]
Volgens mij wel. Kijk maar even vanavond.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb m'n pm-box laatst leegegooid ja. Maar niet voordat ik 'm geexporteerd had (
).
Had ik iets over het hoofd gezien?Kan het vanavond thuis pas nazoeken nl
...
ja tijdens nieuws was het nog niet bekend. Maar nu in 1 keer jah :squote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
GOD GLOEIENDE TYFUS ZOOI!
zo, mijn dag is alsnog naar de klote GVD..
[Upd]Autosport: Dakar Rally afgelast![]()
![]()
![]()
![]()
waar heb je het over?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:10 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh iedereen, en diertjuh de op... wat doe je![]()
Geen rare zinnen er meer in... hij is nu zo... serieus
Zodat je daarmee/in productief kan zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien moet ik hier het voorraadkasten-systeem maar weer eens her-invoeren.
Toch in verband met het niet kunnen garanderen van de veiligheid?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
GOD GLOEIENDE TYFUS ZOOI!
zo, mijn dag is alsnog naar de klote GVD..
[Upd]Autosport: Dakar Rally afgelast![]()
![]()
![]()
![]()
het gedeelte van:quote:
owh die. ik heb alleen maar naar de afgelopen 2 topics gekekenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het gedeelte van:
waar ....
en dan stond er een naam met een tekst achter
tjah, ik vroeg al of die wel in de andere 2 stondenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh die. ik heb alleen maar naar de afgelopen 2 topics gekeken
verklaardquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh die. ik heb alleen maar naar de afgelopen 2 topics gekeken
Naja heb dan nu even aangepast.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, ik vroeg al of die wel in de andere 2 stonden
maar hoe is het met jou ?
Haha je bent geweldigquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kijk eens. Speciaal voor jou opgezocht en gewijzigd.
tja, zwaar hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Naja heb dan nu even aangepast.
Gaat wel. Vanochtend wakker geschrokken en nu net een uurtje wakkerHoe is het met je verkoudenheid?
d0h, anders had ik ook geen contact met haarquote:
Ik was een beetje van mn verkoudenheid af maar nu begint het volgens mij weer opnieuwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, zwaar he
ogen voelen zwaar aan ;p neus zit dicht
maar, IK GA DOOR
Het ene stel volgt het andere stel op?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
d0h, anders had ik ook geen contact met haar
Daarin. Ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zodat je daarmee/in productief kan zijn?
Zoiets ja, maar dat is elk jaar het zelfde, en nu stoppen ze er mee ...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toch in verband met het niet kunnen garanderen van de veiligheid?
Goed plan! Wel met sfeer verlichting hequote:
Verleden jaar deden de Nederlanders het toch ontzettend goed? Gewonnen dacht ik zelfs? Ik volg hem dus niet, vandaar die vraagquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dat is elk jaar het zelfde, en nu stoppen ze er mee ...
GVD mooiste en bruutste rally van het jaar gaat dus even van de buis.
Ik kijk hier elk jaar weer niet uit, en volg alle nederlandse teams via tv/internet ed.
Jep, nederlanders doen het altijd goed in de vrachtwagens, en dat vind ik ook het mooiste om te zienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verleden jaar deden de Nederlanders het toch ontzettend goed? Gewonnen dacht ik zelfs? Ik volg hem dus niet, vandaar die vraag
ehm, ter info, we zijn nog geen stel ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het ene stel volgt het andere stel op?
Ja! Die man was het ja, wel mooi om te zien hoe die lui navigeren door de woestijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, nederlanders doen het altijd goed in de vrachtwagens, en dat vind ik ook het mooiste om te zien![]()
Hans stacey werd vorig jaar eerste![]()
Wat niet is kan nog komen hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, ter info, we zijn nog geen stel ofzo
tot nu toe alleen goed contact met elkaar en meer niet
sorry jongens
Hij is ook meervoudig NL kampioen rally, en dakar was pas zijn 3e jaar en won!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja! Die man was het ja, wel mooi om te zien hoe die lui navigeren door de woestijn
En waar ik mij helemaal over verbaas, zijn de mensen die zo ontzettend dicht langs het parcour staan, hier in Nederland zou zoiets echt niet mogelijk zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is ook meervoudig NL kampioen rally, en dakar was pas zijn 3e jaar en won!
Inderdaad prachtig, hoe ze met zo een grote vrachtwagen "rally" rijden
Maar ondertussen .....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, ter info, we zijn nog geen stel ofzo
tot nu toe alleen goed contact met elkaar en meer niet
sorry jongens
Whehehequote:
Daarom vallen er altijd doden in het publiek... vooral zo een vrachtwagen stop je niet even binnen een paar meter. De organistatie doet altijd (goed) zijn best om dit tegen te gaan, maar helaas... het parcour is zo groot, je kan helaas niet op elke hoek iemand neerzetten ahhaahahaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En waar ik mij helemaal over verbaas, zijn de mensen die zo ontzettend dicht langs het parcour staan, hier in Nederland zou zoiets echt niet mogelijk zijn
Rustig aan maar, maar het is toch te verwachten...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:27 schreef diertjuh het volgende:
Misschien moeten jullie het niet meer zo over ons hebben? Eerlijk gezegd vindt ik dit gewoon een beetje vervelend worden. Ik ben niet iemand die op de voorgrond zit daarom vindt ik het ook niet leuk dat het er steeds overgaat wie ik wel of niet leuk vindt.
Owkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom vallen er altijd doden in het publiek... vooral zo een vrachtwagen stop je niet even binnen een paar meter. De organistatie doet altijd (goed) zijn best om dit tegen te gaan, maar helaas... het parcour is zo groot, je kan helaas niet op elke hoek iemand neerzetten ahhaahaha
Dit jaar dus geen extra dvd's van dakar in mijn verzameling
diertjuh, dat bedoelen we niet serieus maar die jongen blijft er altijd zo leker op ingaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:27 schreef diertjuh het volgende:
Misschien moeten jullie het niet meer zo over ons hebben? Eerlijk gezegd vindt ik dit gewoon een beetje vervelend worden. Ik ben niet iemand die op de voorgrond zit daarom vindt ik het ook niet leuk dat het er steeds overgaat wie ik wel of niet leuk vindt.
Ik doe helemaal niets in het openbaar. Ik hou me rustig en ik hou het voor mezelf. Als ik iemand leuk zou vinden dan zou ik het wel laten via een andere manier. Crazy-m en ik gaan gewoon met elkaar om als vrienden ik reageer hetzelfde op zijn berichten als op die van jullie. Ik doe niets anders dan tegen anderen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rustig aan maar, maar het is toch te verwachten...
Als je het goed met iemand kan vinden, en je doet een dergelijk iets in het openbaar dan is het logische gevolg dat mensen het er over gaan hebben.
uhu ik weet het.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diertjuh, dat bedoelen we niet serieus maar die jongen blijft er altijd zo leker op ingaan.
Maar ik zal er over ophouden ok? Bakje thee doen dan maar?
Dat bedoel ik, mensen moeten minder snel happenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diertjuh, dat bedoelen we niet serieus maar die jongen blijft er altijd zo leker op ingaan.
Maar ik zal er over ophouden ok? Bakje thee doen dan maar?
Niet om Crazy-m de schuld te geven, maar die is nogal "openbaar".quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets in het openbaar. Ik hou me rustig en ik hou het voor mezelf. Als ik iemand leuk zou vinden dan zou ik het wel laten via een andere manier. Crazy-m en ik gaan gewoon met elkaar om als vrienden ik reageer hetzelfde op zijn berichten als op die van jullie. Ik doe niets anders dan tegen anderen.
* Dr.Droxz geeft diertjuh een lekkere grote overheerlijke hete mango thee!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu ik weet het.Thee,lekker groot bakje thee graag
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft diertjuh een lekkere grote overheerlijke hete mango thee!
eetze! en tot vanmiddag!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankje
.Die neem ik ff mee naar beneden waar ik nog even ga 'lunchen'
Ik ben al door 1 iemand 7 keer gebeld!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
en ziet er naar uit dat ik nog op en neer kan rijden naar den bosch voor een telefoon
klere telefoon doet het niet meer
ach houdt me bezig
Prettig weekend Beller!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
En ik ga naar huis! Weekend vieren!![]()
Fijn weekend iedereen, tot maandag
dat wordt dus rijdenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al door 1 iemand 7 keer gebeld!
DAMN, sommige mensen bellen ook voor alles hahaha
succes met die telefoon
Maar voor de rest gaat alles goed?quote:
Alsnog lekker optijd weekend dus, succes en alvast prettig weekend!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat wordt dus rijden
nu jah, half uur heen, half uur terug
en dan zijn we klaar met werken
mzzzl
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar voor de rest gaat alles goed? [afbeelding]
Das minder, nog problemen met vriendin?quote:
22quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
nog 30 minuutjes, en ik heb ook lekker weekend
hahaha, oja jij had je boek in een notepad bestand staanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:38 schreef Dylanesque het volgende:
en eindelijk m'n boek uit, ik de zomer mee begonnen en altijd hier vanuit notepad op werk gelezen
Ik ga over een minuutjes of 5 a 10 weg .. kan ik nog mooi even roken voordat ik trein in stapquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:54 schreef Johan. het volgende:
Nog 36 minuten en dan weer weekend. En bijna einde van mijn stage (3weekjes xD)
Nee, geen vriendinquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das minder, nog problemen met vriendin? [afbeelding]
sorry, dacht dat jij dat was.. foutje bedankt!quote:
Ik kan het wel geweest zijn maar dan trok je de verkeerde conclusiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry, dacht dat jij dat was.. foutje bedankt! [afbeelding]
Mijn gewone leven ging deze week weer door, alleen dinsdag vrij, de rest van de week "gewerkt"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:27 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht ik kom me ook maar weer eens melden
heb alleen nog echt geen puf
en dan te bedenken dat na het weekend het "gewone" leven weer gaat beginnen
ik ben achteraf toch wel blij geweest met die extra dagen vrij!quote:Op zondag 6 januari 2008 01:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn gewone leven ging deze week weer door, alleen dinsdag vrij, de rest van de week "gewerkt"
wat heb je gedaan?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
wat een weekend ....
ben nu al brak, en nog een volle dag te gaan. Dat beloofd morgen wat op het werk
heel rustig in het weekend.....quote:Op zondag 6 januari 2008 14:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo, de vakantie zit er ook weer op
Hoe is het hier? Ben hier toch al vrij lang niet geweest eigenlijk...
tja, vrijdag:quote:Op zondag 6 januari 2008 13:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat heb je gedaan?
hier is de kerstboom de deur uit
enne wat zou de reden zijn om dat niet te doen? ons geen gezelschap houden?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:04 schreef lynda het volgende:
tvp mocht ik morgen zin hebben om fok te zoeken
zie pmquote:Op zondag 6 januari 2008 21:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
enne wat zou de reden zijn om dat niet te doen? ons geen gezelschap houden?
jah inderdaad, kan het niet altijd gewoon rustig zijn op de wegquote:Op maandag 7 januari 2008 07:31 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh iedereen![]()
Shit wat was het weer druk op de weg...
Zoals verleden week ja, dat was pas echt lekkerquote:Op maandag 7 januari 2008 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad, kan het niet altijd gewoon rustig zijn op de weg
inderdaad,quote:Op maandag 7 januari 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals verleden week ja, dat was pas echt lekker
Succes dan, staat in totaal nu bijna 332 km filequote:Op maandag 7 januari 2008 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad,
ik ga ook maar is de weg op
Het is wel weer te merken dat de vakantie tot zijn einde loopt.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes dan, staat in totaal nu bijna 332 km file
Mogguhquote:Op maandag 7 januari 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
good of the morning!
Al afgelopen is... toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is wel weer te merken dat de vakantie tot zijn einde loopt.
gaat wel nog wat slapjes maar steeds wat beter, slaap even wat minder maar dat komt door de afbouw van medicatiequote:
Goedquote:Op maandag 7 januari 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat wel nog wat slapjes maar steeds wat beter, slaap even wat minder maar dat komt door de afbouw van medicatie
vandaag sinds 2 weken weer hydrotherapie ben benieuwd hoe dat gaat!
en met jou?
lekker is dat he, die vakantie met z'n tweeen! nog wat specials gedaan?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GoedHeerlijke vakantie gehad, lekker twee weken fulltime met mijn vriendin
![]()
Hoop maar dat het vandaag dan goed zal gaan met de hydrotherapie, ik duim voor je
Ben niet op m'n blijst(?) vandaagquote:Op maandag 7 januari 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oe [afbeelding] is nie goe....
ja was echt heerlijk, ehr wat spulletjes voor het samenwonen gekocht, duurt nog wel even maar toch. Kerst en jaarwisseling samen meegemaakt, lekker uiteten, en riant uitslapen natuurlijkquote:Op maandag 7 januari 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker is dat he, die vakantie met z'n tweeen! nog wat specials gedaan?
dank je voor het duimen
How come?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben niet op m'n blijst(?) vandaag.
kunnen we je hier nog opvrolijken?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben niet op m'n blijst(?) vandaag.
Beroerd geslapen + externe factorenquote:
Nah, gaat vanzelf wel weer overquote:Op maandag 7 januari 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kunnen we je hier nog opvrolijken?
Was het ookquote:Op maandag 7 januari 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kunnen we je hier nog opvrolijken?
@ bello klint idd als 2 heerlijke weken!
Hmm minder, hoop maar dat je vanavond dan wel lekker zal slapen en dat de problemen met de externe factoren af zullen nemenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Beroerd geslapen + externe factoren
[..]
Nah, gaat vanzelf wel weer over
van de zomer toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was het ook![]()
Nu hoop ik helemaal dat we spoedig gaan samenwonen
Ja! Als alles door gaat dan deze zomer, anders de zomer daarnaquote:
Mogguh Droxz, goed weekend gehad?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Bwehe lekkere 'binnenkomer'quote:Op maandag 7 januari 2008 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
geen files gehad![]()
loop ik hier binnen eerste reactie recceptie:
WOW wat zie jij eruit? wat heb jij dit weekend gedaan?
mja, ik voel me ook gewoon slaperig.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
mogguh droxz en crazy!
uhm na je verhaal het weekend crazy is het misschien een niet wat onverwachte opmerking> al is het natuurlijk noooooit leuk om te horen!
Opzich wel, vrienden op bezoek gehad en andersom.. lekker achter mijn Wii gehangen (mompeld iets met spierpijn).. met een aantal mensen nog lekker zitten pokeren, en had weinig gezopenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz, goed weekend gehad?
als je haar op de terugweg weer ziet wil je dan haar de groetjes doen!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Opzich wel, vrienden op bezoek gehad en andersom.. lekker achter mijn Wii gehangen (mompeld iets met spierpijn).. met een aantal mensen nog lekker zitten pokeren, en had weinig gezopen![]()
p.s
Vanochtend Lynda weer gezien
jah daarom ook gewoon net de auto warm laten worden en dan koude luchtrecht op gezichtquote:Op maandag 7 januari 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
in verkeer is helemaal gevaarlijk natuurlijk
zolang je maar oppastquote:Op maandag 7 januari 2008 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah daarom ook gewoon net de auto warm laten worden en dan koude luchtrecht op gezicht
hield me goed wakker tenminste
Had de trein weer vertraging dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Opzich wel, vrienden op bezoek gehad en andersom.. lekker achter mijn Wii gehangen (mompeld iets met spierpijn).. met een aantal mensen nog lekker zitten pokeren, en had weinig gezopen![]()
p.s
Vanochtend Lynda weer gezien
Doeidoei, succes hequote:Op maandag 7 januari 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang je maar oppast
ik moet ff mn spullen gaan pakken
spreek jullie later weer
succesquote:Op maandag 7 januari 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang je maar oppast
ik moet ff mn spullen gaan pakken
spreek jullie later weer
maar het moet ook niet harder groeienquote:Op maandag 7 januari 2008 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
succes
komt goed, onkruid vergaat niet
ja is ook weer zo.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
maar het moet ook niet harder groeien
Had al bijna een week niet meer achter die Wii gehangen, dat moet ik dus gewoon meer doenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als je haar op de terugweg weer ziet wil je dan haar de groetjes doen!
de wii is en blijft leuk, ooit houd die spierpijn op......
heb er weer wat spellen bij zoals de winterspelen
En wat deed je een zaterdag dan? En liter koffie naar binnen werken?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja is ook weer zo.
eerste kop thee maar weer op...
als ik nu zelfde doe als zaterdag ben ik zo wakker ....
Ik doe het alleen maar meer, heb nu al meer dan 13 gamesquote:Op maandag 7 januari 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had al bijna een week niet meer achter die Wii gehangen, dat moet ik dus gewoon meer doen![]()
Zal haar niet meer zien vanmiddag, ze is eerder klaar... maar zal alsnog de groete doen!
nee....quote:Op maandag 7 januari 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wat deed je een zaterdag dan? En liter koffie naar binnen werken?
Nee geen vertragingquote:Op maandag 7 januari 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had de trein weer vertraging dan?
En de Wii blijft leuk heMaar spierpijn heb ik niet meer... Zucht mijn vriendin heeft SMG eerder uitgespeeld dan ik...
Ik laat hem deze maand ombouwen, dan download koop ik alle spellenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doe het alleen maar meer, heb nu al meer dan 13 games![]()
Groot gelijk heb jequote:Op maandag 7 januari 2008 09:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat hem deze maand ombouwen, dan download koop ik alle spellen![]()
Zitten toch wel een paar leuke tussen, dat schiet spelletje dan voornamelijkquote:Op maandag 7 januari 2008 09:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee geen vertraging
(we zien elkaar vaker om die tijd "Y" op station "X")
Wii blijft leuk ja, vond alleen die spelletjes bij Wii play een beetje tegenvallen
Waar je afgelopen week mee bezig was?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
telefoon gaat weer lekekr vandaag,
en mag 3 keer raden waarover
iddquote:Op maandag 7 januari 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar je afgelopen week mee bezig was?
same to you and welcome backquote:Op maandag 7 januari 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal!
alemaal nog de beste wensen voor 2008!
Mogguh WL, hoe gaat alles?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal!
Ooow kijk dat is goed nieuwsquote:Op maandag 7 januari 2008 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd
maar goed, teller maar op 4
waarvan ik er 1tje pas Woensdag kan terug bellen. Andere werken al
dus einde is in zicht
mja moet vandaag weer beginnen met werken. dus het gaatquote:Op maandag 7 januari 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL, hoe gaat alles?
En jij ook natuurlijk de beste wensen he
Succes dan maar, maaaaaar dan kan je tenminste wel hier weer een beetje rondhangenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja moet vandaag weer beginnen met werken. dus het gaat![]()
![]()
Welkom terug WL!quote:Op maandag 7 januari 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal!
ja daar zit wat inquote:Op maandag 7 januari 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes dan maar, maaaaaar dan kan je tenminste wel hier weer een beetje rondhangen
Duh, ik heb toch alleen maar sterke argumentenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar zit wat in
koffie iemand ??
[ afbeelding ]
Tis ook gewoon oververmoeidheid denk ik. Ik heb al veel te lang geen vakantie gehad. Ga binnenkort eens een weekje vrij nemenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder, hoop maar dat je vanavond dan wel lekker zal slapen en dat de problemen met de externe factoren af zullen nemen
Doorgaan zoals ik al deed, dat is mijn voornemenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Iemand nog goeie voornemens ?? ik ga even een tijdje op de gezonde toer leven heb ik besloten. ben aardig wat kg aangekomen in de maand december. al dat lekkere eten
Wat is te lang geen vakantie gehad?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis ook gewoon oververmoeidheid denk ik. Ik heb al veel te lang geen vakantie gehad. Ga binnenkort eens een weekje vrij nemen.
Qua werken vanaf juni vorig jaar aan 1 stuk doorgewerkt (dus ook tijdens kerst/o&n).quote:Op maandag 7 januari 2008 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is te lang geen vakantie gehad?
Nóg onweerstaanbaarder wordenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Iemand nog goeie voornemens ??
Neem dan maar weer eerst is vakantiequote:Op maandag 7 januari 2008 10:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nóg onweerstaanbaarder worden [ afbeelding ]
Gast! dat is echt ongezond, ik zou zeggen... last minute richting de zonquote:Op maandag 7 januari 2008 10:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Qua werken vanaf juni vorig jaar aan 1 stuk doorgewerkt (dus ook tijdens kerst/o&n).
En qua zonreisjes, das alweer 6 jaar geleden.
Ik denk die laatste...quote:Op maandag 7 januari 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
kom er wel gelijk achter dat die koffie hier supersmerig is geworden , of altijd is geweest natuurlijk
ik dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 7 januari 2008 10:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Qua werken vanaf juni vorig jaar aan 1 stuk doorgewerkt (dus ook tijdens kerst/o&n).
En qua zonreisjes, das alweer 6 jaar geleden.
wel , ga je de pr0n scene in ?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nóg onweerstaanbaarder worden [ afbeelding ]
whehequote:Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel , ga je de pr0n scene in ?
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heftig! cardio en krachttraining in 1quote:Op maandag 7 januari 2008 11:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn goede voornemen is minder zuipen, en meer neuken beweging
Ik werk er pas vanaf juniquote:Op maandag 7 januari 2008 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was [afbeelding]
wel wat daagjes tussendoor gesnoept, 1 dag ofzo.
maar echt week vakantie ....
2007 heb ik jawel: 2 hele weken vakantie genomen.
(1 week carnaval en 1 week zomervakantie)
Je natste droom is met een pr0nster?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ben goed opweg hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
heftig! cardio en krachttraining in 1
ja ik zou er zo 20 op kunnen noemen waar ik geen probleem mee zou hebben hoor!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je natste droom is met een pr0nster?
Whehe that's the spiritquote:Op maandag 7 januari 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben goed opweg hoor![]()
(mompeld iets over mijn stukje in de OP)
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben goed opweg hoor![]()
(mompeld iets over mijn stukje in de OP)
Heej Lynda, hoe is alles nu met je?quote:
Dan ben ik zeker ouderwets als ik zeg dat ik alleen kan indoorgymen met iemand waar ik echt gek op ben?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zou er zo 20 op kunnen noemen waar ik geen probleem mee zou hebben hoor!
Onweerstaanbaar zou ik die sletten niet willen noemenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zou er zo 20 op kunnen noemen waar ik geen probleem mee zou hebben hoor!
Ik deel die gedachte hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker ouderwets als ik zeg dat ik alleen kan indoorgymen met iemand waar ik echt gek op ben?![]()
Next questionquote:Op maandag 7 januari 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heej Lynda, hoe is alles nu met je?
moet jij s kijken, als ze naakt voor je met hun kontje staan te draaien :Squote:Op maandag 7 januari 2008 11:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar zou ik die sletten niet willen noemen
maar goed dat je mij hebt danquote:Op maandag 7 januari 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker ouderwets als ik zeg dat ik alleen kan indoorgymen met iemand waar ik echt gek op ben?![]()
hoi en sterktequote:
Ok... ehr volgende vraag, wordt AZ kampioen? Krijgen ze Alves?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Next question![]()
Ik ga het er ook niet over hebben, verdwijn strakkies ook net zo snel weer
dat wordt dus weer sporten vanavond!quote:
Dan nog niet... ordinaire dellenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet jij s kijken, als ze naakt voor je met hun kontje staan te draaien :S
maar goed, voor zover de maandagochtend maar weer hehbijna lunch
Je bent en blijft een schat, dat weet jequote:
Heerlijk, hoe vaker ik voorbij dit topic kom, hoe meer ik mijn baan asocieer met 'debiteuren credieuren' xDquote:Op maandag 7 januari 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar goed, voor zover de maandagochtend maar weer hehbijna lunch
dat hoop ik niet! ken je de aflevering van sinterklaas ?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:42 schreef Johan. het volgende:
[..]
Heerlijk, hoe vaker ik voorbij dit topic kom, hoe meer ik mijn baan asocieer met 'debiteuren credieuren' xD
Kom maar even op de schoot...quote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hoop ik niet! ken je de aflevering van sinterklaas ?![]()
![]()
Nee, eerst komende 5 jaar niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok... ehr volgende vraag, wordt AZ kampioen? Krijgen ze Alves?
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet jij s kijken, als ze naakt voor je met hun kontje staan te draaien :S
Precies! Wat moet ik met zo'n uitgewoonde hoer?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan nog niet... ordinaire dellen [afbeelding]
Zou wel wat zijn hoor, ik gun het AZ, dat ze Alves krijgen. Maar hoe zit het met de geruchten over Kezman?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee, eerst komende 5 jaar niet.
Alves weinig kans.. AZ is rond met Heerenveen, Alves wil naar Alkmaar maar zaakwaarnemers kwamen weer met een percentage wat Alves handje contantje zou krijgen en dus wederom problemen.
Engeland zal hij zo ie zo niet heen gaan, daar hij daar geen verblijfsvergunning voor krijgt..
Zie het nog wel gebeuren dat mocht Alves niet weg gaan deze winterstop hij weer niet op komt dagen eerst komende tijd.
"Langs de randjes edgar"quote:
Bedoel dan ben je nummer 425... leuk joh... zo'n druipgrot...quote:Op maandag 7 januari 2008 11:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]
Precies! Wat moet ik met zo'n uitgewoonde hoer?Verre van onweerstaanbaar
.
Hahaha ik moest lachenquote:
"tien....negen....acht.....zeven.....zes....vijf....vier....drie....twee....één....LUNCH!!"quote:Op maandag 7 januari 2008 11:42 schreef Johan. het volgende:
[..]
Heerlijk, hoe vaker ik voorbij dit topic kom, hoe meer ik mijn baan asocieer met 'debiteuren credieuren' xD
Denk het zelfde als met alle overige geruchten.. Half 3 is de training, 3 uur is receptie dus we zien het dan wel wie er op het veld staan en/of voorgesteld worden..quote:Op maandag 7 januari 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn hoor, ik gun het AZ, dat ze Alves krijgen. Maar hoe zit het met de geruchten over Kezman?
bijna 1 min nohgquote:Op maandag 7 januari 2008 11:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Denk het zelfde als met alle overige geruchten.. Half 3 is de training, 3 uur is receptie dus we zien het dan wel.
"Krijg je toch nog iets warms binnen vandaag, Edgar"quote:Op maandag 7 januari 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha ik moest lachen [afbeelding]
En dat zijn nog maar de beginnende pornosletjesquote:Op maandag 7 januari 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bedoel dan ben je nummer 425... leuk joh... zo'n druipgrot... [afbeelding]
Jammer, zag hem graag terug komen naar de Nederlandse competitie. Hoe kijkt het AZ publiek eigenlijk tegen 'van Gaal' aan?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Denk het zelfde als met alle overige geruchten.. Half 3 is de training, 3 uur is receptie dus we zien het dan wel wie er op het veld staan en/of voorgesteld worden..
En over welk elftal gaat dat? Oja daar wij hij SPEELT.. hmm volgens mij was dat euh euh Oja heerenveen!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
alves wil helemaal niet naar az.
Quote: "Als ik mij bij het nationale team meldt, komen alle andere spelers bij topclubs vandaan. Zij vragen aan mij waar ik speel en beginnen dan hard te lachen", aldus Alves. "Ik wil op hetzelfde niveau uitkomen."
Ja want de pro's zijn wandelende SOA bankenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En dat zijn nog maar de beginnende pornosletjes.
Arrogante klootzak maar hij kan wel trainenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jammer, zag hem graag terug komen naar de Nederlandse competitie. Hoe kijkt het AZ publiek eigenlijk tegen 'van Gaal' aan?
Dat is hij ook, maar in mijn optiek (en de Ajax geschiedenis) heeft hij wel verstand van zakenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Arrogante klootzak maar hij kan wel trainen
Hij weet alle aandacht van de spelers naar hem toe te trekken waardoor de spelers weinig in de media te vinden zijn.
De transferellende is nu bijv ook niet aan hem te verwijten. Louis kan zeggen tegen Brands ik wil die, Brands moet/gaat daarmee verder.
ik zie in heerenveen en az geen verschil hoor. allebei goede ploegen. maar helaas de mikey mouse competitie. is echt gewoon een groot verschil met de grote voetbal landen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:53 schreef lynda het volgende:
[..]
En over welk elftal gaat dat? Oja daar wij hij SPEELT.. hmm volgens mij was dat euh euh Oja heerenveen!
Dat mag jij vindenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie in heerenveen en az geen verschil hoor. allebei goede ploegen. maar helaas de mikey mouse competitie. is echt gewoon een groot verschil met de grote voetbal landen.
mja anders was er geen stadium gevuld ieder weekendquote:Op maandag 7 januari 2008 12:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat mag jij vindenMaar goed dat er genoeg mensen zijn die wel een verschil zien, en wel van het Nederlandse voetbal houden
rustig hequote:Op maandag 7 januari 2008 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
pompiedom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |