Wil ik weten naar wie?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
kreeg gister alleen last van mijn duim door het smsen
Dat weet heel fok! inmiddels toch alquote:
Niet je humeur laten verpesten door zo'n figuur he?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik ben vrolijk, maar die tuthola (!!!! ARRRRG) die ik nu aan de lijn heb.. had inmiddels...
Maarja, eind goed al goed, probleem opgelost
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat weet heel fok! inmiddels toch al![]()
Ja duuuh, zo ergquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
hahaha zo erg???????
shit
maar goed, ik pak mn spullen en ik ga weer weg
over ongeveer 30 min weer online maar dan vanaf andere lokatie
(als het niet druk is bij de efteling)
Nee, probleem is verholpen, mevrouw weer blij, ik weer een bedankje, dat maakt het toch weer goedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet je humeur laten verpesten door zo'n figuur he?
Goede morgen, nou bij deze welkom!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:01 schreef Karrs het volgende:
* Karrs meldt
Ik had goftedomme beter thuis kunnen blijven, dan had ik m'n vriendin iig nog om me heen gehad
Lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen, nou bij deze welkom!
bakje koffie dan maar?
Kijk dat is helemaal mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, probleem is verholpen, mevrouw weer blij, ik weer een bedankje, dat maakt het toch weer goed![]()
Heb nog wat klusjes te doen.. dus aankomende 2 uur verveel ik me ook niet
* sentiao. meldtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:01 schreef Karrs het volgende:
* Karrs meldt
Ik had goftedomme beter thuis kunnen blijven, dan had ik m'n vriendin iig nog om me heen gehad
Waar werk je dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:13 schreef sentiao. het volgende:
[..]
* sentiao. meldt
Relatief vroeg naar huis is trouwens 15:21. Er word op de minuut gekeken. We hebben zo'n 'handig' inkloksysteem (Interflex ofzoiets). Werkt vaak niet en als je Te vroeg begint dan mag je toch pas op de minimale tijd weg (half 4). Ik ga dus mooi om 15:21, dan heb ik officieel genoeg gewerkt (7.7 uur, inclusief pauze). Wat een onzin.
Yike. Belvloer of zo? Ik haatte dat geklok de hele tijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:13 schreef sentiao. het volgende:
[..]
* sentiao. meldt
Relatief vroeg naar huis is trouwens 15:21. Er word op de minuut gekeken. We hebben zo'n 'handig' inkloksysteem (Interflex ofzoiets). Werkt vaak niet en als je Te vroeg begint dan mag je toch pas op de minimale tijd weg (half 4). Ik ga dus mooi om 15:21, dan heb ik officieel genoeg gewerkt (7.7 uur, inclusief pauze). Wat een onzin.
Wel vervelend zoiets, ik moet mijn tijden gewoon in een pc database invullenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:22 schreef sentiao. het volgende:
Ik wil liever niet melden waar ik werk, buiten het kloksysteem is er weinig negatiefs te melden dus wil ik ze niet om dit 'kleinigheidje' in een negatief daglicht zetten. Het is in ieder geval geen belvloer, en de werkzaamheden zijn zo niet-tijdsgebonden als maar kan.
We zijn vrij groot, en hebben een fabriek, opslag, it-afdeling en een laboratorium om nieuwe producten te testen om snel wat te noemen. Ik zit op het lab, met een ict-opdracht (stage).Het is van oudsher een arbeiders klimaat (flink oud bedrijf) dus misschien zit het er gewoon ingebakken en is dit hun manier van het met de tijd mee gaan.
Dat klinkt echt PRECIES als het bedrijf waar ik voor werkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:22 schreef sentiao. het volgende:
Ik wil liever niet melden waar ik werk, buiten het kloksysteem is er weinig negatiefs te melden dus wil ik ze niet om dit 'kleinigheidje' in een negatief daglicht zetten. Het is in ieder geval geen belvloer, en de werkzaamheden zijn zo niet-tijdsgebonden als maar kan.
We zijn vrij groot, en hebben een fabriek, opslag, it-afdeling en een laboratorium om nieuwe producten te testen om snel wat te noemen. Ik zit op het lab, met een ict-opdracht (stage).Het is van oudsher een arbeiders klimaat (flink oud bedrijf) dus misschien zit het er gewoon ingebakken en is dit hun manier van het met de tijd mee gaan.
Het zou toch niet hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt echt PRECIES als het bedrijf waar ik voor werk
Zo maar even naar het LAB lopenquote:
Het is dat ik hier altijd een kwartier eerder ben (trein),quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel vervelend zoiets, ik moet mijn tijden gewoon in een pc database invullen
Doe datquote:
Dan moet je zeker behoorlijk wat roken ja, pff nog steeds niks van mijn vriendin gehoord... die is echt boos op mequote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik hier altijd een kwartier eerder ben (trein),
en een kwartier later wegga... voor roken moet ik ook uitklokken ...
dus als ik aardig wat rook op een draai kom ik precies uit
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:57 schreef Lynx666 het volgende:
Blegh. Dingen te doen. Maar ik kan me er niet toe zetten.
Gedeelde smartquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:58 schreef sentiao. het volgende:
[..]
Dat komt min of meer overeen met mijn situatie hier [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |