uhu ik weet het.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diertjuh, dat bedoelen we niet serieus maar die jongen blijft er altijd zo leker op ingaan.
Maar ik zal er over ophouden ok? Bakje thee doen dan maar?

Dat bedoel ik, mensen moeten minder snel happenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diertjuh, dat bedoelen we niet serieus maar die jongen blijft er altijd zo leker op ingaan.
Maar ik zal er over ophouden ok? Bakje thee doen dan maar?

Niet om Crazy-m de schuld te geven, maar die is nogal "openbaar".quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets in het openbaar. Ik hou me rustig en ik hou het voor mezelf. Als ik iemand leuk zou vinden dan zou ik het wel laten via een andere manier. Crazy-m en ik gaan gewoon met elkaar om als vrienden ik reageer hetzelfde op zijn berichten als op die van jullie. Ik doe niets anders dan tegen anderen.

* Dr.Droxz geeft diertjuh een lekkere grote overheerlijke hete mango thee!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu ik weet het.Thee,lekker groot bakje thee graag
![]()

quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft diertjuh een lekkere grote overheerlijke hete mango thee!

eetze! en tot vanmiddag!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankje
.Die neem ik ff mee naar beneden waar ik nog even ga 'lunchen'

Ik ben al door 1 iemand 7 keer gebeld!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
en ziet er naar uit dat ik nog op en neer kan rijden naar den bosch voor een telefoon
klere telefoon doet het niet meer
ach houdt me bezig

Prettig weekend Beller!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
En ik ga naar huis! Weekend vieren!![]()
Fijn weekend iedereen, tot maandag

dat wordt dus rijdenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al door 1 iemand 7 keer gebeld!
DAMN, sommige mensen bellen ook voor alles hahaha
succes met die telefoon

Maar voor de rest gaat alles goed?quote:

Alsnog lekker optijd weekend dus, succes en alvast prettig weekend!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat wordt dus rijden
nu jah, half uur heen, half uur terug
en dan zijn we klaar met werken
mzzzl

quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar voor de rest gaat alles goed? [afbeelding]

Das minder, nog problemen met vriendin?quote:

22quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
nog 30 minuutjes, en ik heb ook lekker weekend

hahaha, oja jij had je boek in een notepad bestand staanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:38 schreef Dylanesque het volgende:
en eindelijk m'n boek uit, ik de zomer mee begonnen en altijd hier vanuit notepad op werk gelezen

Ik ga over een minuutjes of 5 a 10 weg .. kan ik nog mooi even roken voordat ik trein in stapquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:54 schreef Johan. het volgende:
Nog 36 minuten en dan weer weekend. En bijna einde van mijn stage (3weekjes xD)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |