gaat wel nog wat slapjes maar steeds wat beter, slaap even wat minder maar dat komt door de afbouw van medicatiequote:
Goedquote:Op maandag 7 januari 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat wel nog wat slapjes maar steeds wat beter, slaap even wat minder maar dat komt door de afbouw van medicatie
vandaag sinds 2 weken weer hydrotherapie ben benieuwd hoe dat gaat!
en met jou?
lekker is dat he, die vakantie met z'n tweeen! nog wat specials gedaan?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GoedHeerlijke vakantie gehad, lekker twee weken fulltime met mijn vriendin
![]()
Hoop maar dat het vandaag dan goed zal gaan met de hydrotherapie, ik duim voor je
Ben niet op m'n blijst(?) vandaagquote:Op maandag 7 januari 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oe [afbeelding] is nie goe....
ja was echt heerlijk, ehr wat spulletjes voor het samenwonen gekocht, duurt nog wel even maar toch. Kerst en jaarwisseling samen meegemaakt, lekker uiteten, en riant uitslapen natuurlijkquote:Op maandag 7 januari 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker is dat he, die vakantie met z'n tweeen! nog wat specials gedaan?
dank je voor het duimen
How come?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben niet op m'n blijst(?) vandaag.
kunnen we je hier nog opvrolijken?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben niet op m'n blijst(?) vandaag.
Beroerd geslapen + externe factorenquote:
Nah, gaat vanzelf wel weer overquote:Op maandag 7 januari 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kunnen we je hier nog opvrolijken?
Was het ookquote:Op maandag 7 januari 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kunnen we je hier nog opvrolijken?
@ bello klint idd als 2 heerlijke weken!
Hmm minder, hoop maar dat je vanavond dan wel lekker zal slapen en dat de problemen met de externe factoren af zullen nemenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Beroerd geslapen + externe factoren
[..]
Nah, gaat vanzelf wel weer over
van de zomer toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was het ook![]()
Nu hoop ik helemaal dat we spoedig gaan samenwonen
Ja! Als alles door gaat dan deze zomer, anders de zomer daarnaquote:
Mogguh Droxz, goed weekend gehad?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Bwehe lekkere 'binnenkomer'quote:Op maandag 7 januari 2008 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
geen files gehad![]()
loop ik hier binnen eerste reactie recceptie:
WOW wat zie jij eruit? wat heb jij dit weekend gedaan?
mja, ik voel me ook gewoon slaperig.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
mogguh droxz en crazy!
uhm na je verhaal het weekend crazy is het misschien een niet wat onverwachte opmerking> al is het natuurlijk noooooit leuk om te horen!
Opzich wel, vrienden op bezoek gehad en andersom.. lekker achter mijn Wii gehangen (mompeld iets met spierpijn).. met een aantal mensen nog lekker zitten pokeren, en had weinig gezopenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz, goed weekend gehad?
als je haar op de terugweg weer ziet wil je dan haar de groetjes doen!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Opzich wel, vrienden op bezoek gehad en andersom.. lekker achter mijn Wii gehangen (mompeld iets met spierpijn).. met een aantal mensen nog lekker zitten pokeren, en had weinig gezopen![]()
p.s
Vanochtend Lynda weer gezien
jah daarom ook gewoon net de auto warm laten worden en dan koude luchtrecht op gezichtquote:Op maandag 7 januari 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
in verkeer is helemaal gevaarlijk natuurlijk
zolang je maar oppastquote:Op maandag 7 januari 2008 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah daarom ook gewoon net de auto warm laten worden en dan koude luchtrecht op gezicht
hield me goed wakker tenminste
Had de trein weer vertraging dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Opzich wel, vrienden op bezoek gehad en andersom.. lekker achter mijn Wii gehangen (mompeld iets met spierpijn).. met een aantal mensen nog lekker zitten pokeren, en had weinig gezopen![]()
p.s
Vanochtend Lynda weer gezien
Doeidoei, succes hequote:Op maandag 7 januari 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang je maar oppast
ik moet ff mn spullen gaan pakken
spreek jullie later weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |