heftig! cardio en krachttraining in 1quote:Op maandag 7 januari 2008 11:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn goede voornemen is minder zuipen, en meer neuken beweging
Ik werk er pas vanaf juniquote:Op maandag 7 januari 2008 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was [afbeelding]
wel wat daagjes tussendoor gesnoept, 1 dag ofzo.
maar echt week vakantie ....
2007 heb ik jawel: 2 hele weken vakantie genomen.
(1 week carnaval en 1 week zomervakantie)
Je natste droom is met een pr0nster?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel , ga je de pr0n scene in ?
Ben goed opweg hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
heftig! cardio en krachttraining in 1
ja ik zou er zo 20 op kunnen noemen waar ik geen probleem mee zou hebben hoor!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je natste droom is met een pr0nster?
Whehe that's the spiritquote:Op maandag 7 januari 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben goed opweg hoor![]()
(mompeld iets over mijn stukje in de OP)
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben goed opweg hoor![]()
(mompeld iets over mijn stukje in de OP)
Heej Lynda, hoe is alles nu met je?quote:
Dan ben ik zeker ouderwets als ik zeg dat ik alleen kan indoorgymen met iemand waar ik echt gek op ben?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zou er zo 20 op kunnen noemen waar ik geen probleem mee zou hebben hoor!
Onweerstaanbaar zou ik die sletten niet willen noemenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zou er zo 20 op kunnen noemen waar ik geen probleem mee zou hebben hoor!
Ik deel die gedachte hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker ouderwets als ik zeg dat ik alleen kan indoorgymen met iemand waar ik echt gek op ben?![]()
Next questionquote:Op maandag 7 januari 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heej Lynda, hoe is alles nu met je?
moet jij s kijken, als ze naakt voor je met hun kontje staan te draaien :Squote:Op maandag 7 januari 2008 11:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar zou ik die sletten niet willen noemen
maar goed dat je mij hebt danquote:Op maandag 7 januari 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker ouderwets als ik zeg dat ik alleen kan indoorgymen met iemand waar ik echt gek op ben?![]()
hoi en sterktequote:
Ok... ehr volgende vraag, wordt AZ kampioen? Krijgen ze Alves?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Next question![]()
Ik ga het er ook niet over hebben, verdwijn strakkies ook net zo snel weer
dat wordt dus weer sporten vanavond!quote:
Dan nog niet... ordinaire dellenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet jij s kijken, als ze naakt voor je met hun kontje staan te draaien :S
maar goed, voor zover de maandagochtend maar weer hehbijna lunch
Je bent en blijft een schat, dat weet jequote:
Heerlijk, hoe vaker ik voorbij dit topic kom, hoe meer ik mijn baan asocieer met 'debiteuren credieuren' xDquote:Op maandag 7 januari 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar goed, voor zover de maandagochtend maar weer hehbijna lunch
dat hoop ik niet! ken je de aflevering van sinterklaas ?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:42 schreef Johan. het volgende:
[..]
Heerlijk, hoe vaker ik voorbij dit topic kom, hoe meer ik mijn baan asocieer met 'debiteuren credieuren' xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |