Onweerstaanbaar zou ik die sletten niet willen noemenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zou er zo 20 op kunnen noemen waar ik geen probleem mee zou hebben hoor!
Ik deel die gedachte hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker ouderwets als ik zeg dat ik alleen kan indoorgymen met iemand waar ik echt gek op ben?![]()
Next questionquote:Op maandag 7 januari 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heej Lynda, hoe is alles nu met je?
moet jij s kijken, als ze naakt voor je met hun kontje staan te draaien :Squote:Op maandag 7 januari 2008 11:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar zou ik die sletten niet willen noemen
maar goed dat je mij hebt danquote:Op maandag 7 januari 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker ouderwets als ik zeg dat ik alleen kan indoorgymen met iemand waar ik echt gek op ben?![]()
hoi en sterktequote:
Ok... ehr volgende vraag, wordt AZ kampioen? Krijgen ze Alves?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Next question![]()
Ik ga het er ook niet over hebben, verdwijn strakkies ook net zo snel weer
dat wordt dus weer sporten vanavond!quote:
Dan nog niet... ordinaire dellenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet jij s kijken, als ze naakt voor je met hun kontje staan te draaien :S
maar goed, voor zover de maandagochtend maar weer hehbijna lunch
Je bent en blijft een schat, dat weet jequote:
Heerlijk, hoe vaker ik voorbij dit topic kom, hoe meer ik mijn baan asocieer met 'debiteuren credieuren' xDquote:Op maandag 7 januari 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar goed, voor zover de maandagochtend maar weer hehbijna lunch
dat hoop ik niet! ken je de aflevering van sinterklaas ?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:42 schreef Johan. het volgende:
[..]
Heerlijk, hoe vaker ik voorbij dit topic kom, hoe meer ik mijn baan asocieer met 'debiteuren credieuren' xD
Kom maar even op de schoot...quote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hoop ik niet! ken je de aflevering van sinterklaas ?![]()
![]()
Nee, eerst komende 5 jaar niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok... ehr volgende vraag, wordt AZ kampioen? Krijgen ze Alves?
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet jij s kijken, als ze naakt voor je met hun kontje staan te draaien :S
Precies! Wat moet ik met zo'n uitgewoonde hoer?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan nog niet... ordinaire dellen [afbeelding]
Zou wel wat zijn hoor, ik gun het AZ, dat ze Alves krijgen. Maar hoe zit het met de geruchten over Kezman?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee, eerst komende 5 jaar niet.
Alves weinig kans.. AZ is rond met Heerenveen, Alves wil naar Alkmaar maar zaakwaarnemers kwamen weer met een percentage wat Alves handje contantje zou krijgen en dus wederom problemen.
Engeland zal hij zo ie zo niet heen gaan, daar hij daar geen verblijfsvergunning voor krijgt..
Zie het nog wel gebeuren dat mocht Alves niet weg gaan deze winterstop hij weer niet op komt dagen eerst komende tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |