succesquote:Op maandag 7 januari 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang je maar oppast
ik moet ff mn spullen gaan pakken
spreek jullie later weer
maar het moet ook niet harder groeienquote:Op maandag 7 januari 2008 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
succes
komt goed, onkruid vergaat niet
ja is ook weer zo.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
maar het moet ook niet harder groeien
Had al bijna een week niet meer achter die Wii gehangen, dat moet ik dus gewoon meer doenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als je haar op de terugweg weer ziet wil je dan haar de groetjes doen!
de wii is en blijft leuk, ooit houd die spierpijn op......
heb er weer wat spellen bij zoals de winterspelen
En wat deed je een zaterdag dan? En liter koffie naar binnen werken?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja is ook weer zo.
eerste kop thee maar weer op...
als ik nu zelfde doe als zaterdag ben ik zo wakker ....
Ik doe het alleen maar meer, heb nu al meer dan 13 gamesquote:Op maandag 7 januari 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had al bijna een week niet meer achter die Wii gehangen, dat moet ik dus gewoon meer doen![]()
Zal haar niet meer zien vanmiddag, ze is eerder klaar... maar zal alsnog de groete doen!
nee....quote:Op maandag 7 januari 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wat deed je een zaterdag dan? En liter koffie naar binnen werken?
Nee geen vertragingquote:Op maandag 7 januari 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had de trein weer vertraging dan?
En de Wii blijft leuk heMaar spierpijn heb ik niet meer... Zucht mijn vriendin heeft SMG eerder uitgespeeld dan ik...
Ik laat hem deze maand ombouwen, dan download koop ik alle spellenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doe het alleen maar meer, heb nu al meer dan 13 games![]()
Groot gelijk heb jequote:Op maandag 7 januari 2008 09:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat hem deze maand ombouwen, dan download koop ik alle spellen![]()
Zitten toch wel een paar leuke tussen, dat schiet spelletje dan voornamelijkquote:Op maandag 7 januari 2008 09:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee geen vertraging
(we zien elkaar vaker om die tijd "Y" op station "X")
Wii blijft leuk ja, vond alleen die spelletjes bij Wii play een beetje tegenvallen
Waar je afgelopen week mee bezig was?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
telefoon gaat weer lekekr vandaag,
en mag 3 keer raden waarover
iddquote:Op maandag 7 januari 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar je afgelopen week mee bezig was?
same to you and welcome backquote:Op maandag 7 januari 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal!
alemaal nog de beste wensen voor 2008!
Mogguh WL, hoe gaat alles?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal!
Ooow kijk dat is goed nieuwsquote:Op maandag 7 januari 2008 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd
maar goed, teller maar op 4
waarvan ik er 1tje pas Woensdag kan terug bellen. Andere werken al
dus einde is in zicht
mja moet vandaag weer beginnen met werken. dus het gaatquote:Op maandag 7 januari 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL, hoe gaat alles?
En jij ook natuurlijk de beste wensen he
Succes dan maar, maaaaaar dan kan je tenminste wel hier weer een beetje rondhangenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja moet vandaag weer beginnen met werken. dus het gaat![]()
![]()
Welkom terug WL!quote:Op maandag 7 januari 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal!
ja daar zit wat inquote:Op maandag 7 januari 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes dan maar, maaaaaar dan kan je tenminste wel hier weer een beetje rondhangen
Duh, ik heb toch alleen maar sterke argumentenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar zit wat in
koffie iemand ??
[ afbeelding ]
Tis ook gewoon oververmoeidheid denk ik. Ik heb al veel te lang geen vakantie gehad. Ga binnenkort eens een weekje vrij nemenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder, hoop maar dat je vanavond dan wel lekker zal slapen en dat de problemen met de externe factoren af zullen nemen
Doorgaan zoals ik al deed, dat is mijn voornemenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Iemand nog goeie voornemens ?? ik ga even een tijdje op de gezonde toer leven heb ik besloten. ben aardig wat kg aangekomen in de maand december. al dat lekkere eten
Wat is te lang geen vakantie gehad?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis ook gewoon oververmoeidheid denk ik. Ik heb al veel te lang geen vakantie gehad. Ga binnenkort eens een weekje vrij nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |