Nee, geen vriendinquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das minder, nog problemen met vriendin? [afbeelding]
sorry, dacht dat jij dat was.. foutje bedankt!quote:
Ik kan het wel geweest zijn maar dan trok je de verkeerde conclusiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry, dacht dat jij dat was.. foutje bedankt! [afbeelding]
Mijn gewone leven ging deze week weer door, alleen dinsdag vrij, de rest van de week "gewerkt"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:27 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht ik kom me ook maar weer eens melden
heb alleen nog echt geen puf
en dan te bedenken dat na het weekend het "gewone" leven weer gaat beginnen
ik ben achteraf toch wel blij geweest met die extra dagen vrij!quote:Op zondag 6 januari 2008 01:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn gewone leven ging deze week weer door, alleen dinsdag vrij, de rest van de week "gewerkt"
wat heb je gedaan?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
wat een weekend ....
ben nu al brak, en nog een volle dag te gaan. Dat beloofd morgen wat op het werk
heel rustig in het weekend.....quote:Op zondag 6 januari 2008 14:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo, de vakantie zit er ook weer op
Hoe is het hier? Ben hier toch al vrij lang niet geweest eigenlijk...
tja, vrijdag:quote:Op zondag 6 januari 2008 13:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat heb je gedaan?
hier is de kerstboom de deur uit
enne wat zou de reden zijn om dat niet te doen? ons geen gezelschap houden?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:04 schreef lynda het volgende:
tvp mocht ik morgen zin hebben om fok te zoeken
zie pmquote:Op zondag 6 januari 2008 21:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
enne wat zou de reden zijn om dat niet te doen? ons geen gezelschap houden?
jah inderdaad, kan het niet altijd gewoon rustig zijn op de wegquote:Op maandag 7 januari 2008 07:31 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh iedereen![]()
Shit wat was het weer druk op de weg...
Zoals verleden week ja, dat was pas echt lekkerquote:Op maandag 7 januari 2008 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad, kan het niet altijd gewoon rustig zijn op de weg
inderdaad,quote:Op maandag 7 januari 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals verleden week ja, dat was pas echt lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |