verdoriequote:Op maandag 31 december 2007 20:51 schreef lynda het volgende:
Sepowe zijn alleen denk
En stalkers zijn zo ie zo raar en dan heb je je naam ook al niet mee
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 31 december 2007 20:53 schreef lynda het volgende:
Mama van crazyyyyyyyy! crazy is gek!
Helemaal alleen met mij hehe
zal dat het zijn?quote:
jongens en meisjes dit is mijn munitie voor vanavondquote:Op maandag 31 december 2007 22:44 schreef diertjuh het volgende:
mensen ik wens jullie alvast een fijne jaar wisseling en nu ga ik weer beneden zitten en gezellig doen.
note aan crazy-m :je krijgt in het nieuwe jaar een pm terug![]()
![]()
Oja ze zijn hier in de straat aan het carbid schieten...dat trilt..Sukkels
ok is goedquote:Op maandag 31 december 2007 22:44 schreef diertjuh het volgende:
mensen ik wens jullie alvast een fijne jaar wisseling en nu ga ik weer beneden zitten en gezellig doen.
note aan crazy-m :je krijgt in het nieuwe jaar een pm terug![]()
![]()
Oja ze zijn hier in de straat aan het carbid schieten...dat trilt..Sukkels
En bedankt hequote:Op maandag 31 december 2007 23:10 schreef Crazy-M het volgende:
Door na de 2de persoon in het stel:
Lynda
Nog steeds weet ik niet wat ik over je moet denkenJe hebt het vaak over je koude handen en over je lieftalige station waar je Dr.Droxz ontmoet door de weeks. Altijd kwam je weer op een gekke manier uit de hoek, en zeker toen je zei "love is in the air" wist ik het: ik had met de dorpsgek te maken. De laatste tijd lijkt dat wat minder te zijn doordat ik nogal actief bezig ben en de gekste dingen versier. Hoewel je eerst vond dat ik weer verliefd moest worden (lees paar reeksen terug) blijf ik voorlopig bij het feit dat ik ff niet meer verliefd wordt. (al is er een zeker persoon in dit forum waar ik wel verliefd op kan worden). Spoedig nadat ik hier kwam en diertjuh mij in haar hyves had toegevoegd vond jij ook mijn hyves. Daar begon jij ook gelijk je stem te laten horen en al spoedig stroomde de krabbels binnen, nu je ook op msn zit zal ik helaas geen rust meer hebben.
Alsnog: Een fijne jaarwisseling en de beste wensen.
Beste Mensen,quote:
Leuk stukjequote:Op maandag 31 december 2007 23:10 schreef Crazy-M het volgende:
-knip-
Dr.Droxz
Als rustige poster begonnen maar ontaarde zich plotseling tot een dichter. Toen ik het voor de eerste keer las kwam ik niet meer bij en op het werk keken ze me dan ook raar aan. Een kleine dichter in het GRTDOJW topic hield er de rijm inSamen zag je Lynda vaak op station Y om tijd X alwaar ze de koude handen onder je trui stopte (naar eigen zeggen) Het liefdeskoppel van GRTDOJW Dr.Droxz en lynda. Een mooie stel
Het rijmen dat zette jou in de OP van de GRTDOJW reeks. Een plaats die je tot op heden mag bezitten
Een fijne jaarwisseling en de beste wensen
Door na de 2de persoon in het stel:
Lynda
Nog steeds weet ik niet wat ik over je moet denkenJe hebt het vaak over je koude handen en over je lieftalige station waar je Dr.Droxz ontmoet door de weeks. Altijd kwam je weer op een gekke manier uit de hoek, en zeker toen je zei "love is in the air" wist ik het: ik had met de dorpsgek te maken. De laatste tijd lijkt dat wat minder te zijn doordat ik nogal actief bezig ben en de gekste dingen versier. Hoewel je eerst vond dat ik weer verliefd moest worden (lees paar reeksen terug) blijf ik voorlopig bij het feit dat ik ff niet meer verliefd wordt. (al is er een zeker persoon in dit forum waar ik wel verliefd op kan worden). Spoedig nadat ik hier kwam en diertjuh mij in haar hyves had toegevoegd vond jij ook mijn hyves. Daar begon jij ook gelijk je stem te laten horen en al spoedig stroomde de krabbels binnen, nu je ook op msn zit zal ik helaas geen rust meer hebben.
-knip-
tja ik verveel me soms savonds ^^quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk stukje![]()
Mijn eerste post van dit jaar!
Daar moet natuurlijk eenvoor Lynda in staan!
hehe dank uquote:
quote:
Ik lees nu pas je verhalen van oudejaarsavondquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat nu weer
volgens mij vandaag nog niks gedaan(buiten het wakker worden om en het eten
verhalenquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik lees nu pas je verhalen van oudejaarsavond
Jij ook hequote:
Wat een levenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
Tot 15.00 en dan weer bijna weekend
Laat me even weten of die film iets is wil jequote:Op woensdag 2 januari 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een leven![]()
Ik heb zeer waarschijnlijk ook geen moer te doen,
dus heb maar een dvdtje opgezet (Ratatouille)
Dat is een leuke film! Heb hem al vaker gezien (film gek)quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat me even weten of die film iets is wil je
Trouwens, de dvd van 'I Am Legend' is er leuk
Goede morgen, en natuurlijk de besten wensen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:17 schreef il-patino het volgende:
Pff ook weer aan de arbeid 6.30-16.30 , en nu al niks meer te doen.. Iedereen nog de beste wensen uiteraard
Hij is wel leuk maar wel ontzettend gehyped (I Am Legend dan)...quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is een leuke film! Heb hem al vaker gezien (film gek)![]()
I'm a legend, ik vond hem tegenvallen... denk niet dat ik die orrigineel zal kopen.
Ja helaas wel, zal maar niet vermelden hoe laat mijn wekker normaal gaatquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen, en natuurlijk de besten wensen!
Jij was er vroeg bij vanochtend!
Ik ken i'm a legend eigenlijk alleen maar van dit topicquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij is wel leuk maar wel ontzettend gehyped (I Am Legend dan)...
En Disney + Pixar is altijd een goede combi
Nog vroeger?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:22 schreef il-patino het volgende:
[..]
Ja helaas wel, zal maar niet vermelden hoe laat mijn wekker normaal gaat
Heb het boek en nu ook de film, boek is wel anders maar dat is ook logisch natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ken i'm a legend eigenlijk alleen maar van dit topic![]()
Vooral pixar, die maken in mijn ogen echt de mooiste films hoor.
Jammer dat pixar na die samenwerking met disney is overgenomen door.. disney
Maarja, als de kwaliteit het zelfde blijft
Ik ben helaas niet zo een boekenwurm, heb maar 2 boeken die zijn verfilmd (the green mile & dreamcatcher). Maar moet zeggen dat deze 2 boeken echt goed zijn verfilmd!quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb het boek en nu ook de film, boek is wel anders maar dat is ook logisch natuurlijk.
Daarom juist, het maakt mij ook niet uit van wie Pixar is, als die films maar zo goed (en vooral mooi) blijven
Ik vind het al damn vroeg als je wekker staat om 06:00quote:
En de humor he! Vaak humor voor zowel kinderen als de wat 'oudere' kijkersquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo een boekenwurm, heb maar 2 boeken die zijn verfilmd (the green mile & dreamcatcher). Maar moet zeggen dat deze 2 boeken echt goed zijn verfilmd!
Het mooie van pixar vind ik echt de kwaliteit, het ziet er gewoon altijd heeeeeeeul erg mooi uit
en blijven verbazen.
Hear hear, als mijn wekker om 5.45 gaat dan vervloek ik hem met alles wat ik hebquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het al damn vroeg als je wekker staat om 06:00![]()
(wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?...)
Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, maar dit komt voor mij als een donderslag bij heldere hemel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef lynda het volgende:
Na nacht niet geslapen te hebben een besluit genomen,
ik neem een break.. zal me niet meer op fok laten zien, en ook op msn weinig tot niet.
De belangrijkste weten wat er is en waar ze me kunnen vinden.
Tot ooit maar weer
Erg klote om te lezen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef lynda het volgende:
ik neem een break.. zal me niet meer op fok laten zien, en ook op msn weinig tot niet.
Tot ooit maar weer
Ik werk in een ziekenhuis, run daar de complete logistiek, op zich een hele leuke baan alleen de begintijd is wat minderquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het al damn vroeg als je wekker staat om 06:00![]()
(wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?...)
Kan ik iets voor je doen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
mmmm... mijn dag begon nog zo goed....
Ik heb hier nog wel een laptop liggen waar het admin wachtwoord niet van werkt,quote:
Bios batterij eruit?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een laptop liggen waar het admin wachtwoord niet van werkt,
gewoon inloggen lukt niet, bios wachtwoord werkt niet..
nou even serieus, dat van Lynda...
Jij ook jongen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal!
De aller allerbeste wensen vanuit Breda!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef lynda het volgende:
Tot ooit maar weer
Jepquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bios batterij eruit?
En ja dat is echt erg, ik neem aan dat jij wel van alles op de hoogte bent?
Natuurlijk jij ook de beste wensen! (nu vanuit Haarlem!)quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal!
De aller allerbeste wensen vanuit Breda!
Nee ok, dat dacht ik al. In ieder geval jij ook sterkte jongenquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep
(biosbat weghalen bij een Dell heeft geen zin, maar ben iig al in het bios hahaha)
Ben die hardeschijf uit die laptop aan het slopen, en hang hem wel aan mijn eigen pc
Thxquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, dat dacht ik al. In ieder geval jij ook sterkte jongen
Geen probleem, en hopelijk kan jij je gedachten een beetje bij je werk houdenquote:
Hoop het ook, heb zelf in de prive omgeving een aantal mensen met wie het niet zo goed gaat...quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen probleem, en hopelijk kan jij je gedachten een beetje bij je werk houden
Dubbel klote dus, en Lynda en je eigen prive omgevingquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoop het ook, heb zelf in de prive omgeving een aantal mensen met wie het niet zo goed gaat...
Maarja ik hou mezelf hier (werk) zoveel mogelijk bezig en heb nu gelukkig hier ook wat te doen
Bedoel natuurlijk familie, dus vrienden en familie...quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dubbel klote dus, en Lynda en je eigen prive omgeving![]()
Verstandig ja, jezelf zoveel mogelijk bezig houden
Wederom een jaar lang hier gaan baggeren?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedoel natuurlijk familie, dus vrienden en familie...
Maarja, laat me niet gek maken, er zijn genoeg leuke dingen om naar te kijken dit jaar!
Da's toch helemaal zo gek nog niet?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wederom een jaar lang hier gaan baggeren?
Klinkt als een goed idee!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wederom een jaar lang hier gaan baggeren?
Lekkerquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt als een goed idee!![]()
Ik heb trek in koffie, jij ook een bakkie?
Ook een droxz special?quote:
Je moet alles bijna alles een keer geprobeerd hebbenquote:
Inderdaad, ik hoef echt niet alles te proberenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet alles bijna alles een keer geprobeerd hebbenDus ja doe maar
eigenlijk ben ik te moe om te typenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heeft iedereen het druk vandaag ofzo? Het is zo rustig hier
Thnx manquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoef echt niet alles te proberen![]()
* Dr.Droxz geeft Beller een overheerlijke Droxz special!
Die van mij is alweer op
Inderdaad!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thnx man
En ik was even lunchen
Trouwens Droxz... http://www.soccernews.nl/news/39071 Goed nieuws voor Lynda
Daar ben je nog wel even mee bezig zo te horen... morgen ook nog?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:45 schreef Dylanesque het volgende:
Ernstig dit. Ik moet vanalles updaten hier, maar dat ding moet bij elke wijziging (en het zijn er een stuk of 15) zo'n uurtje of 3 (!!) gaan lopen nadenken, doorvoeren en berekenen enzo..
Zo, daar ben je dus nog wel even mee bezig hahahahaquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:45 schreef Dylanesque het volgende:
Ernstig dit. Ik moet vanalles updaten hier, maar dat ding moet bij elke wijziging (en het zijn er een stuk of 15) zo'n uurtje of 3 (!!) gaan lopen nadenken, doorvoeren en berekenen enzo..
Whehehe hoewel het nieuws dat Perez teruggaat naar Ajax is hoogstens 'apart' te noemenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Nou maar wachten tot 13 - 01 Ajax - AZ.
Inderdaad ja! Erg frappant vind ik het wel ja.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe hoewel het nieuws dat Perez teruggaat naar Ajax is hoogstens 'apart' te noemen
Ik ook hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Erg frappant vind ik het wel ja.
Maarja, ik doe niet veel meer met voetbal...
maar als iemand me vraagt voor welke club ik zou zijn, blijft het toch Ajax hoor
Inderdaad, Alves is een goede speler die niet zomaar zal worden verkocht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar het zou toch wel een bak zijn als van Gaal het voor elkaar heeft gekregen... Alves naar AZ
Hmm kan het me dan voorstellen dat je er niks meer mee hebt. Nu nog steeds zeker last van?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, Alves is een goede speler die niet zomaar zal worden verkocht.
Nou Ajax nog wat leuke nieuwe mensen, buiten Perez om![]()
Ik geef niet veel meer om voetbal, mijn eigen knie en pols er mee verneukt
Er was 3 uur voor ingepland, maar dat worden dus 3 dagenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar ben je nog wel even mee bezig zo te horen... morgen ook nog?
Nou... daar ben je dan maar mooi klaar meequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Er was 3 uur voor ingepland, maar dat worden dus 3 dagen
Mijn pols is hier inmiddels wel bekend hahahaquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm kan het me dan voorstellen dat je er niks meer mee hebt. Nu nog steeds zeker last van?
Dat schiet niet op nee! Moet je nou echt 3 uur wachten, of kan je ondertussen wel andere dingen doen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Er was 3 uur voor ingepland, maar dat worden dus 3 dagen
Alweer thuis? Doe je goed! ben pas over 5 uur en een kwartier thuisquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:26 schreef Crazy-M het volgende:
zo ik ben er eventjes, zo weer weg. zit alweer thuis
lynda ... succes ermee.
je weet ons te vinden
nu jah, zo naar crematiequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alweer thuis? Doe je goed! ben pas over 5 uur en een kwartier thuis
Sterktequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah, zo naar crematie
vandaar ...
Ja dat is het dan ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn pols is hier inmiddels wel bekend hahaha
Knie is ook stuk, mis nu een halve miniscus(2 operatie's verder)
Voor mijn geen voetbal/sport meerfietsen om de spieren sterk te houden,
dat vind ik wel genoeg
Het spijt me, had niet verwacht dat dat de reden zou zijn... succes en gecondoleerdquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah, zo naar crematie
vandaar ...
Als ik mijn spieren niet "train" zak ik gewoon vrolijk door mijn benen heenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is het dan ook![]()
Maar wel lullig dan, dat zoiets door voetbal gekomen is.
Denk dat ik op den duur ook iets aan mijn knieeen moet doen, zit in de familie. Maar hoop dat het sporten dat kan opvangen. Dat mijn spieren sterk genoeg blijken te zijn.
Haha ja ik ken hetquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik mijn spieren niet "train" zak ik gewoon vrolijk door mijn benen heen![]()
Heb vroegaaaaah 10 km per dag gefietst, en dan 3 a 4 jaar lang,
nu alleen wat minder de laatste tijd... mag ik Fok! gewoon de schuld geven?
Is goed, mijn dag zit er weer bijna op!quote:
Ik moet nog bijna 3 uur hahahhaquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is goed, mijn dag zit er weer bijna op!
Ja dank je! En tot morgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet nog bijna 3 uur hahahha
Goede reis!
Tot morgen!quote:
Je hebt het toch niet druk ofzo he?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:58 schreef Sgele het volgende:
ik wilde juist NOG minder gaan doen op m'n werk... maar het komt er niet echt van
Ik kan nog wel t één en ander doen, maar dat is vooral werkenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee! Moet je nou echt 3 uur wachten, of kan je ondertussen wel andere dingen doen?
hahahaha, je moet toch wat om je dag door te komen op je werkquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kan nog wel t één en ander doen, maar dat is vooral werkenZit op 3 pc's tegelijk nu om enigzins productief te blijven
ja heb nog een boek in een notepadje dat ik nog moet uitlezen, maar ik heb nog wel even werkquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, je moet toch wat om je dag door te komen op je werk
Heb je niet nog wat leuks liggen om te doen?
Tot morgen! En succes met het lezen van een boek in notepad hahahahahaquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja heb nog een boek in een notepadje dat ik nog moet uitlezen, maar ik heb nog wel even werkpc's blijven hier nachtje doorgaan, maar ik ben over 10 minuten weg. Morgen weer verder
De naam zegt me wel wat, maar ik heb dat speel nooit gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:50 schreef Crazy-M het volgende:
ben bezig met stranglehold, echt een gaaf spel
Alles kapotschieten klinkt dan weer goed, alleen die rare move's, dat vind ik meestal wat minder..quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
en o ja, alles kan kapot geschoten worden ::P
ok dan :dquote:
goed zo :dquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goed zo :d
zal niet zonder jou kunnen
dan was ik werkeloos
je weet me te vindenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik ook niet zonder mezelf. Oja..morgen ben ik de hele dag alleen thuis
. Ouders weg en broer weg. Heb al bedacht wat ik voor eten ga maken voor morgenavond. Alleen weet ik ff niet wat ik morgen ga doen. Daar moet ik dan nog even over nadenken.
msn, sms, hyves, fok, ;pquote:
Oja das waar ookquote:
ok zie je daar wel weerquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oja das waar ookIk dacht vinden als in echt vinden
. Mijn hersenen denken verder dan dat ik wil
.
Zo genoeg gefok!t terug naar msn
Mogguhquote:
Nou dat is je dan toch nog goed gelukt zo vroegquote:
tjaquote:Op donderdag 3 januari 2008 07:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou dat is je dan toch nog goed gelukt zo vroeg
Bwehehe dat wilt soms wel opschieten ja als je iets moet gaan vast draaienquote:Op donderdag 3 januari 2008 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja
op een gegeven moment moet je he
ff denken moet 3 pc's installeren en zorgen dat ze draadloos met elkaar kunnen werken.
nu vraag ik me 1 ding af .... of er wel draadloze kaarten in de pc zitten![]()
maar goed, hoop van wel ... geen schroevendraaiers bij
mag het na ee naantal drukke weken waar iedereen het rustig had?quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe dat wilt soms wel opschieten ja als je iets moet gaan vast draaien
Maar het is dus niet zo'n drukke dag vandaag voor jou?
Kijk dat is helemaal lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2008 07:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag het na ee naantal drukke weken waar iedereen het rustig had?
en ik hoef zelfs niet naar den bosch te rijden ;p
vestiging zit gewoon in de stad waar ik woon10 min rijden
Voor geval datquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:00 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad
ik zal wel zo aardig zijn om vanaf thuis een schroevendraaier mee te nemen
inderdaadquote:
DAMN, heb je gisteren dus voor Jan met de korte achternaam met 3 pc's zitten werkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:31 schreef Dylanesque het volgende:
mogguh
gaan we weer
pc's uitgevallen vannacht
opnieuw dus
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Mogguh Dylan, en weer opnieuw?!!? Je bedoelt weer drie uur per wijziging?quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:31 schreef Dylanesque het volgende:
mogguh
gaan we weer
pc's uitgevallen vannacht
opnieuw dus
nouja de ene duurt wat langer dan de ander, en ik had er 3 aangezet toen ik wegging, maar die heeft ie dus niet gepakt.. maar ik ga wel vooruit, netwerk lijkt wat sneller vandaagquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Dylan, en weer opnieuw?!!? Je bedoelt weer drie uur per wijziging?
Kijk dat zijn in ieder geval berichten, hopen dat het netwerk dan ook zo snel blijftquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nouja de ene duurt wat langer dan de ander, en ik had er 3 aangezet toen ik wegging, maar die heeft ie dus niet gepakt.. maar ik ga wel vooruit, netwerk lijkt wat sneller vandaag
Sterktequote:
Scheelt dat je die schoevendraaier niet nodig hebtquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
hmm
moet nog alle pc's uitpakken
schroevendraaier niet nodig ... usb adapters voor draadloos netwerk
Hier ook bijna nooit, Dell maakt alles zodat je dat niet nodig hebtquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scheelt dat je die schoevendraaier niet nodig hebt
Dat is allemaal klikwerk toch? Alleen Dell bedrijfslaptops... ughquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier ook bijna nooit, Dell maakt alles zodat je dat niet nodig hebt
Dat ken ik ergens van, eenmaal uitgepakt pomp ik er gewoon een image opquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
ja gebruik nu om de dozen te openen.
Heb meer werk om de pc's uit de dozen te halen dan om de rest te doen denk ik
Welke type? Wij hebben hier een groot aantal Lattitude D620 en D630's, maar werken echt prima!quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is allemaal klikwerk toch? Alleen Dell bedrijfslaptops... ughHeb er 1 die werkelijk niet vooruit te branden is
D610, echt dramatisch langzaam op bepaalde momenten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welke type? Wij hebben hier een groot aantal Lattitude D620 en D630's, maar werken echt prima!
Géén ideequote:Op donderdag 3 januari 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sterkte [afbeelding] Wordt het een heftig gesprek of zal het allemaal wel meevallen?
Die vind ik juist tegenvallen van Dellquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
ja hier hp beeldschermen en hp pc's
wel mooie beeldschermpjes
D610, dat valt toch opzich wel mee?quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
D610, echt dramatisch langzaam op bepaalde momenten.
Mijn oude iBook G4 is nog sneller
Het is in ieder geval geen laptop voor mij, nu kan dat ook met het feit te maken hebben dat ik weinig geduld hebquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
D610, dat valt toch opzich wel mee?
Zit alleen maar 512 mb geheugen in dacht ik, dat kan nog wel eens weinig zijn als je
veel tegelijkertijd doet...
Hangt er ook wel vanaf wat je er natuurlijk mee doetquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen laptop voor mij, nu kan dat ook met het feit te maken hebben dat ik weinig geduld heb
Of wat ik ook doe op mijn pc, vista en XPquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
Pff zit weer in dubio tussen XP en Vista, maar als ik dit dan weer lees
http://www.vistainfo.nl/v(...)eller_dan_vista.html
Dan denk ik dat ik toch nog maar even bij XP blijf
Ja dat kan ook, maar dan moet ik weer schijf ruimte inleverenquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of wat ik ook doe op mijn pc, vista en XP
Niks extreems, Word, beetje muziek luisterenquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hangt er ook wel vanaf wat je er natuurlijk mee doet
Haha dat kan nog leuk gaan wordenquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
kut
draadloze toesten borde
dat belooft weer wat
3pc's alle 3 naast elkaar,
alle 3 draadloos
Ruim voldoende! + Salarisverhoging!quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sterkte [afbeelding] Wordt het een heftig gesprek of zal het allemaal wel meevallen?
Wat heb je toch een zwaar levenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad
update:
diepe snee in mn pink door de dozen.
Alle 3 pcs hebben vista,
draadloos werkt moeiteloos naast elkaar
lag net bijna te slapen in stoel ging mn telefoon
zit hier 4 beeldschermen (inclusief laptop) voor mn neus, in ee nzwaar relaxte leren bureaustoel
Feest! Bier!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ruim voldoende! + Salarisverhoging!
Geen promotie?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
LEUK had een uitdagingquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven
NICEquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Danke, enne... laat die vrouw maar achterwegequote:Op donderdag 3 januari 2008 11:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik trakteer!
[..]
Dat dan weer niet
[..]
Danke!
Haha dat is een uitdaging van zeg maar.... een kwartier?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LEUK had een uitdaging
moest ff de juiste toestenbord bij de pc zoeken
even kijken welke met welke verbonden was
Ze komt alleen het bier brengen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Danke, enne... laat die vrouw maar achterwege [afbeelding]
Dan is het goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze komt alleen het bier brengen.. Alsof ik dat zelf ga halen
ehm eerst kabels zoeken, dan batterijen checken, dan muizen controleren, een half uur werk?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is een uitdaging van zeg maar.... een kwartier?
MEER BIER! En zij mogen trouwens wel blijven zittenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb deze dames ook een biertje aangeboden
[ afbeelding ]
Bwehehe nu heb je helemaal niks meer te doenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm eerst kabels zoeken, dan batterijen checken, dan muizen controleren, een half uur werk?
ROFL, pc's beschikken zelfs over ingebouwde draadloze kaart
Leuk he... met jezelf in gesprek gaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
est saai, als het hier zo stil is
geen lynda ...
gee ndiertjuh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godver,quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe nu heb je helemaal niks meer te doen
ja hoe noemen ze dat ook alweer?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leuk he... met jezelf in gesprek gaan
niet erg, ik krijg het topic wel volquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb gewoon eens genoeg te doen op mijn werk
Lijkt me ook meer dan logischquote:
schuift pak drank naar droxz, komt wel goed ...quote:
Spamsletquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet erg, ik krijg het topic wel vol
En of! En daar heb je vandaag de smaak van te pakkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hoe noemen ze dat ook alweer?
schizo ?
Zit er ook een Media Center op, dan was het helemaal leuk geweestquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
pff als ik nu gewoon alle pcs naast elkaar had gezed
die afstandsbedieningen roeleren :d
met 1 afstandsbediening 2 pc's besturen
toch handig als je op beeldscherm van iemand anders kan mee kijken
uiteraardquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zit er ook een Media Center op, dan was het helemaal leuk geweest
wie ?quote:
wel met de muziekquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of! En daar heb je vandaag de smaak van te pakken
Ik wil het niet weten...quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel met de muziek
GOLDFINGER HITMIX
Jij natuurlijkquote:
En online radio luisteren?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uiteraard
dus jah ;p alleen geen films bij
OM MIDDERNACHTquote:
o okquote:
* Crazy-M gooit draculletje terug in bed met een laptop.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:41 schreef draculettetje het volgende:kom net mn bedje uitrollen en rol zo weer terug
heb even een boterhammetje geprobeerd
Je bent behalve dit topique hier, ook de hyves van diertjuh aan het spammen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:40 schreef Crazy-M het volgende:
online radio op mijn laptop
ondertussen maar de hyves van iemand vol gegooid met een klein en kort berichtje![]()
als goedmakertje voor diertjuh
Sorryquote:
Beterschapquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:41 schreef draculettetje het volgende:kom net mn bedje uitrollen en rol zo weer terug
heb even een boterhammetje geprobeerd
ben ik nie zo goed inquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit draculletje terug in bed met een laptop.
doe is uitzieken jij
ik? ik zou niet durvenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent behalve dit topique hier, ook de hyves van diertjuh aan het spammen?
aanvaardquote:
aanvaardquote:
pas op of ik laat je vastbinden in bed ;pquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben ik nie zo goed in
ben blij dat ik nog vrij ben lekker ook geen hydrotherapie
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik? ik zou niet durven
heb maar 1 klein berichtje achtergelaten
op resolutie van: 1440 bij 990 is het maar 2 keer op pagedown drukken om het berichtje te kunnen lezen
Geen dank, en nu weer snel je bedje inquote:
om welk deelquote:
Woehoehquote:
Dat het een ontzettende brei aan tekst isquote:
valt mee ...quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat het een ontzettende brei aan tekst is
Ik heb ze niet meer, Adblock Plusquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt mee ...
heb er maar 10 min over gedaan, en er staat niks nuttigs in
WHAHAHAHA Die google ads, masterlijk weer
ik ben weer ff type
tja ik heb soms niks te doenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer, Adblock Plus
huh?!? hoe dat? spiertje wat vast zit?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja ik heb soms niks te doen
Kut :s
als ik nu adem.... doet gewoon zeer
stom
weet niet :squote:Op donderdag 3 januari 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
huh?!? hoe dat? spiertje wat vast zit?
*hik* het "werken" wil alleen niet meer zo lukkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
schuift pak drank naar droxz, komt wel goed ...
details, niet op lettenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*hik* het "werken" wil alleen niet meer zo lukken
Denk dat er iets 'klemzit', heb dat ook wel is gehadquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet :s
vooral als ik ff goed inadem :s
is er hier een dokter die geen fuck te doen heeft?
o, heb ik het verkeerde pak aangegevenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*hik* het "werken" wil alleen niet meer zo lukken
Serieus... een verhaal typen aan de hand van GoogleAdsquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:08 schreef Crazy-M het volgende:
ja soort drukgevoel
echt stom. Net op de hoogte van mijn schouders
maar goed, het verhaal is af:
De google ads:
Toshiba en vrouwen
Toshiba-laptop nooit zo vrouwelijk met Intel. Kijk op de site
www.toshiba.nl
Singles in de buurt.
leer singles kennen bij be2. Nu gratis testen!
www.be2.nl
Dames Opgelet
Ontmoet heren die op zoek zijn naar een serieuze & liefdevolle relatie!
relatiebasis.nl
Wil Je Haar Nú Verleiden?
Verover Haar Hart. Volg Nu De Gratis Online Cursus Voor Mannen.
www.VrouwVeroveren.com/Gratis
Het verhaal:
Een mooie meid uit het zon overgoten Zeeland zag op internet een interessante advertentie staan.
Toshiba-Laptop nooit zo vrouwlijk met Intel!!! Riep de advertentie.
Omdat dit meisje niet zo goed was met pc's en laptops besloot ze op de site een kijke te nemen en een dag later lag haar nieuwe "zogezegde" vrouwlijke laptop al bij haar in de bus. Tijdens het openmaken van de doos kwamen er vele boekjes, cd's en onderwerpen uit de doos. Omdat ze niet wist wat ze er mee moest doen liet ze de laptop uit en dook het internet op.
Aangezien ze toch wel de pc wilde gaan gebruiken besloot ze te kijken of ze iemand wist die haar kon helpen.
In haar vriendenkring was niemand aanwezig die haar kon helpen dus besloot ze op zoek te gaan naar een single in de buurt. Wie weet kon er nog iets moois uitbloeien dacht het meisje. Dus ze dook het internet op naar www.be2.nl en ging opzoek. Al snel vond ze een jongen die in de buurt woonde, die haar kon helpen en die ze leuk vond. Ze besloot hem om hulp te vragen en binnen 10 minuten was de jongen er. Hij hielp haar met haar laptop en wilde weer gaan. Maar het meisje wilde hem wat te drinken aanbieden. Misschien kon ze hem nog wel belonen. Maar helaas, de jongen kon alleen maar over bitjes, cyberwars, digitale snelwegen, 1tjes en 0tjes, bittorrents en nieuwsgroepen lullen. Een echte afknapper aldus.
Ze dumpte hem na zijn kop thee buiten en kroop terug achter haar pc en bekeek de laptop die nu wel werkte. Ergens vond ze het wel jammer dat ze hem de deur had gewezen. Ze vond hem echt leuk maar het gezeur over pc's ging haar te ver. Ze ging kijken of er nog iets op internet was en kwam op relatiebasis.nl. Omdat ze zich verveelde, melde ze zich aan en binnen 10 min liep haar inbox vol. Dit was niet echt wat ze wilde en ze schreef zich snel uit. Ze legde zich erbij neer dat het vandaag niks werd totdat de deurbel ging.
Ze keek uit het raam en zag de jongen van net voor de deur staan met een bos bloemen. Ze vroeg wat hij wilde en hij zei:
Vergeef me van mijn fouten van zojuist. Door uw schoonheid stond ik perplex en ik was teveel met mezelf bezig. Na dat je mij de deur had gewezen had ik spijt. Ik heb rondgezocht hoe ik het weer goed kon maken en via www.VrouwVeroveren.com/Gratis vond ik zeer bruikbare tips. Ik besloot mn stoute schoenen aan te doen en jou weer op te zoeken. Sinds ik bij je weg was gegaan bleef ik maar aan je denken. Het spijt me van net. Mijn excuses.
Het meisje keek uit het badkamerraam op de jongen neer en voelde een traantje pinken. Dit had ze niet verwacht. Ze rende naar beneden en opende deur alwaar ze de jongen in zijn armen sloot.
Zo eindigde dit verhaal alsnog in een goed einde voor beide personen.
ja je moet iets hequote:Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus... een verhaal typen aan de hand van GoogleAdsHaha
Ja dat is ook zoquote:
pas mijn 2de verhaal hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoHaha, alles om de tijd te doden he
Jij hebt zegmaar ECHT niets te doen op je werkquote:
Daar zou je toch van gaan schrikken zegquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt zegmaar ECHT niets te doen op je werk
nu ff ruzie met een externe hd die via netwerk te bereiken moet zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt zegmaar ECHT niets te doen op je werk
geen sterktequote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef Lynx666 het volgende:
Kan iemand me even sterkte wensen?![]()
* Lynx666 beroerde knopen doorhakken gaat
Sterkte!quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef Lynx666 het volgende:
sterktequote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef Lynx666 het volgende:
Bwehehe ik moest lachenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
sterktelaat je ons even weten voor hoeveel klontjes suiker je uiteindelijk bent gegaan
Knopen voor eigen bestwilquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sterkte!
Wat voor knopen enzo?
No more sugar for Lynxlynxquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
laat je ons even weten voor hoeveel klontjes suiker je uiteindelijk bent gegaan [afbeelding]
Ehr Werk? Prive? Relatie? Geld?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
Dank u!
[..]
Knopen voor eigen bestwil
[..]
No more sugar for Lynxlynx.
Je moet je modem even defragmenterenquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef Lynx666 het volgende:
Flauwe buiquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moet je modem even defragmenteren
zeg dat danquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moet je modem even defragmenteren
Scherp, en dat zo laat op de middagquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zeg dat dan
net de schijf voor de trein gegooid
stond harde reset in boekje
dus dacht, wat is er nu harder dan een trein
Nouja, zeer complexe situatie. Gaat de blender in. Hou ik er nog een lekker sapje aan overquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja, je had het zelf in de hand blijkbaar, wees niet getreurd [afbeelding]
haaai Diertjuh, enne dat is ontzettend sociaal van je jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:25 schreef diertjuh het volgende:
Hallo mensennet even mn fiets van het station gehaald. Mn broer was weer eens te laat uit bed en moest zn trein halen en lopend lukte dat niet
. Dus was ik weer alleraardigst en heb hem mijn fiets meelaten nemen.
Dus moest mn fiets weer ophalen voordat die weer gestolen zou worden.
Dat alles in het kader van: Ik heb geen zin in gezeurquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
haaai Diertjuh, enne dat is ontzettend sociaal van je ja
Zo kan je er natuurlijk ook tegenaan kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat alles in het kader van: Ik heb geen zin in gezeur
je bent wel aardigquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon lief, bakje thee dan maar?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon lief, bakje thee dan maar?
sitecom? Sorry maar vind dat ook niet echt een supermerkquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
grrr, kleren hd nog steeds niet te bereiken
iemand ervaring met sitecom wl176 en een usb hd schijf eraan koppelen en delen ?
* Dr.Droxz zet een overheerlijk bakje thee neer voor diertjuhquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekker. Net ff gestofzuigt en zometeen nog even dweilen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een overheerlijk bakje thee neer voor diertjuh
tja ik niet gekocht, de klantquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sitecom? Sorry maar vind dat ook niet echt een supermerk![]()
Helaas dus geen ervaring mee
hehe lukt me wel,quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]dankje
Jij iets?
Crazy-m gewoon rustig blijven
Tja want met je nieuwjaarsreceptie kun je niet ziek zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe lukt me wel,
ondanks de gezondheidkwaaltjes,
pijn met ademen is weer weg,
nu alleen koppijn en dichte neus
* Crazy-M wordt ziek
maar ff tot na het weekend rekken, dan kijken hoe ik me voel en anders ziek melden
inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja want met je nieuwjaarsreceptie kun je niet ziek zijn
Ik ga ff dweilen hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |