Kan ik iets voor je doen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
mmmm... mijn dag begon nog zo goed....
Ik heb hier nog wel een laptop liggen waar het admin wachtwoord niet van werkt,quote:
Bios batterij eruit?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een laptop liggen waar het admin wachtwoord niet van werkt,
gewoon inloggen lukt niet, bios wachtwoord werkt niet..
nou even serieus, dat van Lynda...
Jij ook jongen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal!
De aller allerbeste wensen vanuit Breda!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef lynda het volgende:
Na nacht niet geslapen te hebben een besluit genomen,
ik neem een break.. zal me niet meer op fok laten zien, en ook op msn weinig tot niet.
De belangrijkste weten wat er is en waar ze me kunnen vinden.
Tot ooit maar weer
Jepquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bios batterij eruit?
En ja dat is echt erg, ik neem aan dat jij wel van alles op de hoogte bent?
Natuurlijk jij ook de beste wensen! (nu vanuit Haarlem!)quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal!
De aller allerbeste wensen vanuit Breda!
Nee ok, dat dacht ik al. In ieder geval jij ook sterkte jongenquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep
(biosbat weghalen bij een Dell heeft geen zin, maar ben iig al in het bios hahaha)
Ben die hardeschijf uit die laptop aan het slopen, en hang hem wel aan mijn eigen pc
Thxquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, dat dacht ik al. In ieder geval jij ook sterkte jongen
Geen probleem, en hopelijk kan jij je gedachten een beetje bij je werk houdenquote:
Hoop het ook, heb zelf in de prive omgeving een aantal mensen met wie het niet zo goed gaat...quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen probleem, en hopelijk kan jij je gedachten een beetje bij je werk houden
Dubbel klote dus, en Lynda en je eigen prive omgevingquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoop het ook, heb zelf in de prive omgeving een aantal mensen met wie het niet zo goed gaat...
Maarja ik hou mezelf hier (werk) zoveel mogelijk bezig en heb nu gelukkig hier ook wat te doen
Bedoel natuurlijk familie, dus vrienden en familie...quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dubbel klote dus, en Lynda en je eigen prive omgeving![]()
Verstandig ja, jezelf zoveel mogelijk bezig houden
Wederom een jaar lang hier gaan baggeren?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedoel natuurlijk familie, dus vrienden en familie...
Maarja, laat me niet gek maken, er zijn genoeg leuke dingen om naar te kijken dit jaar!
Da's toch helemaal zo gek nog niet?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wederom een jaar lang hier gaan baggeren?
Klinkt als een goed idee!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wederom een jaar lang hier gaan baggeren?
Lekkerquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt als een goed idee!![]()
Ik heb trek in koffie, jij ook een bakkie?
Ook een droxz special?quote:
Je moet alles bijna alles een keer geprobeerd hebbenquote:
Inderdaad, ik hoef echt niet alles te proberenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet alles bijna alles een keer geprobeerd hebbenDus ja doe maar
eigenlijk ben ik te moe om te typenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heeft iedereen het druk vandaag ofzo? Het is zo rustig hier
Thnx manquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoef echt niet alles te proberen![]()
* Dr.Droxz geeft Beller een overheerlijke Droxz special!
Die van mij is alweer op
Inderdaad!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thnx man
En ik was even lunchen
Trouwens Droxz... http://www.soccernews.nl/news/39071 Goed nieuws voor Lynda
Daar ben je nog wel even mee bezig zo te horen... morgen ook nog?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:45 schreef Dylanesque het volgende:
Ernstig dit. Ik moet vanalles updaten hier, maar dat ding moet bij elke wijziging (en het zijn er een stuk of 15) zo'n uurtje of 3 (!!) gaan lopen nadenken, doorvoeren en berekenen enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |