verdoriequote:Op maandag 31 december 2007 20:51 schreef lynda het volgende:
Sepowe zijn alleen denk
En stalkers zijn zo ie zo raar en dan heb je je naam ook al niet mee
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 31 december 2007 20:53 schreef lynda het volgende:
Mama van crazyyyyyyyy! crazy is gek!
Helemaal alleen met mij hehe
zal dat het zijn?quote:
jongens en meisjes dit is mijn munitie voor vanavondquote:Op maandag 31 december 2007 22:44 schreef diertjuh het volgende:
mensen ik wens jullie alvast een fijne jaar wisseling en nu ga ik weer beneden zitten en gezellig doen.
note aan crazy-m :je krijgt in het nieuwe jaar een pm terug![]()
![]()
Oja ze zijn hier in de straat aan het carbid schieten...dat trilt..Sukkels
ok is goedquote:Op maandag 31 december 2007 22:44 schreef diertjuh het volgende:
mensen ik wens jullie alvast een fijne jaar wisseling en nu ga ik weer beneden zitten en gezellig doen.
note aan crazy-m :je krijgt in het nieuwe jaar een pm terug![]()
![]()
Oja ze zijn hier in de straat aan het carbid schieten...dat trilt..Sukkels
En bedankt hequote:Op maandag 31 december 2007 23:10 schreef Crazy-M het volgende:
Door na de 2de persoon in het stel:
Lynda
Nog steeds weet ik niet wat ik over je moet denkenJe hebt het vaak over je koude handen en over je lieftalige station waar je Dr.Droxz ontmoet door de weeks. Altijd kwam je weer op een gekke manier uit de hoek, en zeker toen je zei "love is in the air" wist ik het: ik had met de dorpsgek te maken. De laatste tijd lijkt dat wat minder te zijn doordat ik nogal actief bezig ben en de gekste dingen versier. Hoewel je eerst vond dat ik weer verliefd moest worden (lees paar reeksen terug) blijf ik voorlopig bij het feit dat ik ff niet meer verliefd wordt. (al is er een zeker persoon in dit forum waar ik wel verliefd op kan worden). Spoedig nadat ik hier kwam en diertjuh mij in haar hyves had toegevoegd vond jij ook mijn hyves. Daar begon jij ook gelijk je stem te laten horen en al spoedig stroomde de krabbels binnen, nu je ook op msn zit zal ik helaas geen rust meer hebben.
Alsnog: Een fijne jaarwisseling en de beste wensen.
Beste Mensen,quote:
Leuk stukjequote:Op maandag 31 december 2007 23:10 schreef Crazy-M het volgende:
-knip-
Dr.Droxz
Als rustige poster begonnen maar ontaarde zich plotseling tot een dichter. Toen ik het voor de eerste keer las kwam ik niet meer bij en op het werk keken ze me dan ook raar aan. Een kleine dichter in het GRTDOJW topic hield er de rijm inSamen zag je Lynda vaak op station Y om tijd X alwaar ze de koude handen onder je trui stopte (naar eigen zeggen) Het liefdeskoppel van GRTDOJW Dr.Droxz en lynda. Een mooie stel
Het rijmen dat zette jou in de OP van de GRTDOJW reeks. Een plaats die je tot op heden mag bezitten
Een fijne jaarwisseling en de beste wensen
Door na de 2de persoon in het stel:
Lynda
Nog steeds weet ik niet wat ik over je moet denkenJe hebt het vaak over je koude handen en over je lieftalige station waar je Dr.Droxz ontmoet door de weeks. Altijd kwam je weer op een gekke manier uit de hoek, en zeker toen je zei "love is in the air" wist ik het: ik had met de dorpsgek te maken. De laatste tijd lijkt dat wat minder te zijn doordat ik nogal actief bezig ben en de gekste dingen versier. Hoewel je eerst vond dat ik weer verliefd moest worden (lees paar reeksen terug) blijf ik voorlopig bij het feit dat ik ff niet meer verliefd wordt. (al is er een zeker persoon in dit forum waar ik wel verliefd op kan worden). Spoedig nadat ik hier kwam en diertjuh mij in haar hyves had toegevoegd vond jij ook mijn hyves. Daar begon jij ook gelijk je stem te laten horen en al spoedig stroomde de krabbels binnen, nu je ook op msn zit zal ik helaas geen rust meer hebben.
-knip-
tja ik verveel me soms savonds ^^quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuk stukje![]()
Mijn eerste post van dit jaar!
Daar moet natuurlijk eenvoor Lynda in staan!
hehe dank uquote:
quote:
Ik lees nu pas je verhalen van oudejaarsavondquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat nu weer
volgens mij vandaag nog niks gedaan(buiten het wakker worden om en het eten
verhalenquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik lees nu pas je verhalen van oudejaarsavond
Jij ook hequote:
Wat een levenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
Tot 15.00 en dan weer bijna weekend
Laat me even weten of die film iets is wil jequote:Op woensdag 2 januari 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een leven![]()
Ik heb zeer waarschijnlijk ook geen moer te doen,
dus heb maar een dvdtje opgezet (Ratatouille)
Dat is een leuke film! Heb hem al vaker gezien (film gek)quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat me even weten of die film iets is wil je
Trouwens, de dvd van 'I Am Legend' is er leuk
Goede morgen, en natuurlijk de besten wensen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:17 schreef il-patino het volgende:
Pff ook weer aan de arbeid 6.30-16.30 , en nu al niks meer te doen.. Iedereen nog de beste wensen uiteraard
Hij is wel leuk maar wel ontzettend gehyped (I Am Legend dan)...quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is een leuke film! Heb hem al vaker gezien (film gek)![]()
I'm a legend, ik vond hem tegenvallen... denk niet dat ik die orrigineel zal kopen.
Ja helaas wel, zal maar niet vermelden hoe laat mijn wekker normaal gaatquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen, en natuurlijk de besten wensen!
Jij was er vroeg bij vanochtend!
Ik ken i'm a legend eigenlijk alleen maar van dit topicquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij is wel leuk maar wel ontzettend gehyped (I Am Legend dan)...
En Disney + Pixar is altijd een goede combi
Nog vroeger?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:22 schreef il-patino het volgende:
[..]
Ja helaas wel, zal maar niet vermelden hoe laat mijn wekker normaal gaat
Heb het boek en nu ook de film, boek is wel anders maar dat is ook logisch natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ken i'm a legend eigenlijk alleen maar van dit topic![]()
Vooral pixar, die maken in mijn ogen echt de mooiste films hoor.
Jammer dat pixar na die samenwerking met disney is overgenomen door.. disney
Maarja, als de kwaliteit het zelfde blijft
Ik ben helaas niet zo een boekenwurm, heb maar 2 boeken die zijn verfilmd (the green mile & dreamcatcher). Maar moet zeggen dat deze 2 boeken echt goed zijn verfilmd!quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb het boek en nu ook de film, boek is wel anders maar dat is ook logisch natuurlijk.
Daarom juist, het maakt mij ook niet uit van wie Pixar is, als die films maar zo goed (en vooral mooi) blijven
Ik vind het al damn vroeg als je wekker staat om 06:00quote:
En de humor he! Vaak humor voor zowel kinderen als de wat 'oudere' kijkersquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo een boekenwurm, heb maar 2 boeken die zijn verfilmd (the green mile & dreamcatcher). Maar moet zeggen dat deze 2 boeken echt goed zijn verfilmd!
Het mooie van pixar vind ik echt de kwaliteit, het ziet er gewoon altijd heeeeeeeul erg mooi uit
en blijven verbazen.
Hear hear, als mijn wekker om 5.45 gaat dan vervloek ik hem met alles wat ik hebquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het al damn vroeg als je wekker staat om 06:00![]()
(wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?...)
Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, maar dit komt voor mij als een donderslag bij heldere hemel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef lynda het volgende:
Na nacht niet geslapen te hebben een besluit genomen,
ik neem een break.. zal me niet meer op fok laten zien, en ook op msn weinig tot niet.
De belangrijkste weten wat er is en waar ze me kunnen vinden.
Tot ooit maar weer
Erg klote om te lezen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef lynda het volgende:
ik neem een break.. zal me niet meer op fok laten zien, en ook op msn weinig tot niet.
Tot ooit maar weer
Ik werk in een ziekenhuis, run daar de complete logistiek, op zich een hele leuke baan alleen de begintijd is wat minderquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het al damn vroeg als je wekker staat om 06:00![]()
(wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?...)
Kan ik iets voor je doen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
mmmm... mijn dag begon nog zo goed....
Ik heb hier nog wel een laptop liggen waar het admin wachtwoord niet van werkt,quote:
Bios batterij eruit?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een laptop liggen waar het admin wachtwoord niet van werkt,
gewoon inloggen lukt niet, bios wachtwoord werkt niet..
nou even serieus, dat van Lynda...
Jij ook jongen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal!
De aller allerbeste wensen vanuit Breda!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef lynda het volgende:
Tot ooit maar weer
Jepquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bios batterij eruit?
En ja dat is echt erg, ik neem aan dat jij wel van alles op de hoogte bent?
Natuurlijk jij ook de beste wensen! (nu vanuit Haarlem!)quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal!
De aller allerbeste wensen vanuit Breda!
Nee ok, dat dacht ik al. In ieder geval jij ook sterkte jongenquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep
(biosbat weghalen bij een Dell heeft geen zin, maar ben iig al in het bios hahaha)
Ben die hardeschijf uit die laptop aan het slopen, en hang hem wel aan mijn eigen pc
Thxquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, dat dacht ik al. In ieder geval jij ook sterkte jongen
Geen probleem, en hopelijk kan jij je gedachten een beetje bij je werk houdenquote:
Hoop het ook, heb zelf in de prive omgeving een aantal mensen met wie het niet zo goed gaat...quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen probleem, en hopelijk kan jij je gedachten een beetje bij je werk houden
Dubbel klote dus, en Lynda en je eigen prive omgevingquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoop het ook, heb zelf in de prive omgeving een aantal mensen met wie het niet zo goed gaat...
Maarja ik hou mezelf hier (werk) zoveel mogelijk bezig en heb nu gelukkig hier ook wat te doen
Bedoel natuurlijk familie, dus vrienden en familie...quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dubbel klote dus, en Lynda en je eigen prive omgeving![]()
Verstandig ja, jezelf zoveel mogelijk bezig houden
Wederom een jaar lang hier gaan baggeren?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedoel natuurlijk familie, dus vrienden en familie...
Maarja, laat me niet gek maken, er zijn genoeg leuke dingen om naar te kijken dit jaar!
Da's toch helemaal zo gek nog niet?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wederom een jaar lang hier gaan baggeren?
Klinkt als een goed idee!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wederom een jaar lang hier gaan baggeren?
Lekkerquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt als een goed idee!![]()
Ik heb trek in koffie, jij ook een bakkie?
Ook een droxz special?quote:
Je moet alles bijna alles een keer geprobeerd hebbenquote:
Inderdaad, ik hoef echt niet alles te proberenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je moet alles bijna alles een keer geprobeerd hebbenDus ja doe maar
eigenlijk ben ik te moe om te typenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heeft iedereen het druk vandaag ofzo? Het is zo rustig hier
Thnx manquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoef echt niet alles te proberen![]()
* Dr.Droxz geeft Beller een overheerlijke Droxz special!
Die van mij is alweer op
Inderdaad!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thnx man
En ik was even lunchen
Trouwens Droxz... http://www.soccernews.nl/news/39071 Goed nieuws voor Lynda
Daar ben je nog wel even mee bezig zo te horen... morgen ook nog?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:45 schreef Dylanesque het volgende:
Ernstig dit. Ik moet vanalles updaten hier, maar dat ding moet bij elke wijziging (en het zijn er een stuk of 15) zo'n uurtje of 3 (!!) gaan lopen nadenken, doorvoeren en berekenen enzo..
Zo, daar ben je dus nog wel even mee bezig hahahahaquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:45 schreef Dylanesque het volgende:
Ernstig dit. Ik moet vanalles updaten hier, maar dat ding moet bij elke wijziging (en het zijn er een stuk of 15) zo'n uurtje of 3 (!!) gaan lopen nadenken, doorvoeren en berekenen enzo..
Whehehe hoewel het nieuws dat Perez teruggaat naar Ajax is hoogstens 'apart' te noemenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Nou maar wachten tot 13 - 01 Ajax - AZ.
Inderdaad ja! Erg frappant vind ik het wel ja.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe hoewel het nieuws dat Perez teruggaat naar Ajax is hoogstens 'apart' te noemen
Ik ook hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Erg frappant vind ik het wel ja.
Maarja, ik doe niet veel meer met voetbal...
maar als iemand me vraagt voor welke club ik zou zijn, blijft het toch Ajax hoor
Inderdaad, Alves is een goede speler die niet zomaar zal worden verkocht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar het zou toch wel een bak zijn als van Gaal het voor elkaar heeft gekregen... Alves naar AZ
Hmm kan het me dan voorstellen dat je er niks meer mee hebt. Nu nog steeds zeker last van?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, Alves is een goede speler die niet zomaar zal worden verkocht.
Nou Ajax nog wat leuke nieuwe mensen, buiten Perez om![]()
Ik geef niet veel meer om voetbal, mijn eigen knie en pols er mee verneukt
Er was 3 uur voor ingepland, maar dat worden dus 3 dagenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar ben je nog wel even mee bezig zo te horen... morgen ook nog?
Nou... daar ben je dan maar mooi klaar meequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Er was 3 uur voor ingepland, maar dat worden dus 3 dagen
Mijn pols is hier inmiddels wel bekend hahahaquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm kan het me dan voorstellen dat je er niks meer mee hebt. Nu nog steeds zeker last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |