quote:
Ik lees nu pas je verhalen van oudejaarsavondquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat nu weer
volgens mij vandaag nog niks gedaan(buiten het wakker worden om en het eten
verhalenquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik lees nu pas je verhalen van oudejaarsavond
Jij ook hequote:
Wat een levenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
Tot 15.00 en dan weer bijna weekend
Laat me even weten of die film iets is wil jequote:Op woensdag 2 januari 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een leven![]()
Ik heb zeer waarschijnlijk ook geen moer te doen,
dus heb maar een dvdtje opgezet (Ratatouille)
Dat is een leuke film! Heb hem al vaker gezien (film gek)quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat me even weten of die film iets is wil je
Trouwens, de dvd van 'I Am Legend' is er leuk
Goede morgen, en natuurlijk de besten wensen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:17 schreef il-patino het volgende:
Pff ook weer aan de arbeid 6.30-16.30 , en nu al niks meer te doen.. Iedereen nog de beste wensen uiteraard
Hij is wel leuk maar wel ontzettend gehyped (I Am Legend dan)...quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is een leuke film! Heb hem al vaker gezien (film gek)![]()
I'm a legend, ik vond hem tegenvallen... denk niet dat ik die orrigineel zal kopen.
Ja helaas wel, zal maar niet vermelden hoe laat mijn wekker normaal gaatquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen, en natuurlijk de besten wensen!
Jij was er vroeg bij vanochtend!
Ik ken i'm a legend eigenlijk alleen maar van dit topicquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij is wel leuk maar wel ontzettend gehyped (I Am Legend dan)...
En Disney + Pixar is altijd een goede combi
Nog vroeger?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:22 schreef il-patino het volgende:
[..]
Ja helaas wel, zal maar niet vermelden hoe laat mijn wekker normaal gaat
Heb het boek en nu ook de film, boek is wel anders maar dat is ook logisch natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ken i'm a legend eigenlijk alleen maar van dit topic![]()
Vooral pixar, die maken in mijn ogen echt de mooiste films hoor.
Jammer dat pixar na die samenwerking met disney is overgenomen door.. disney
Maarja, als de kwaliteit het zelfde blijft
Ik ben helaas niet zo een boekenwurm, heb maar 2 boeken die zijn verfilmd (the green mile & dreamcatcher). Maar moet zeggen dat deze 2 boeken echt goed zijn verfilmd!quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb het boek en nu ook de film, boek is wel anders maar dat is ook logisch natuurlijk.
Daarom juist, het maakt mij ook niet uit van wie Pixar is, als die films maar zo goed (en vooral mooi) blijven
Ik vind het al damn vroeg als je wekker staat om 06:00quote:
En de humor he! Vaak humor voor zowel kinderen als de wat 'oudere' kijkersquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo een boekenwurm, heb maar 2 boeken die zijn verfilmd (the green mile & dreamcatcher). Maar moet zeggen dat deze 2 boeken echt goed zijn verfilmd!
Het mooie van pixar vind ik echt de kwaliteit, het ziet er gewoon altijd heeeeeeeul erg mooi uit
en blijven verbazen.
Hear hear, als mijn wekker om 5.45 gaat dan vervloek ik hem met alles wat ik hebquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het al damn vroeg als je wekker staat om 06:00![]()
(wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?...)
Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, maar dit komt voor mij als een donderslag bij heldere hemel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef lynda het volgende:
Na nacht niet geslapen te hebben een besluit genomen,
ik neem een break.. zal me niet meer op fok laten zien, en ook op msn weinig tot niet.
De belangrijkste weten wat er is en waar ze me kunnen vinden.
Tot ooit maar weer
Erg klote om te lezen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:51 schreef lynda het volgende:
Na nacht niet geslapen te hebben een besluit genomen,
ik neem een break.. zal me niet meer op fok laten zien, en ook op msn weinig tot niet.
De belangrijkste weten wat er is en waar ze me kunnen vinden.
Tot ooit maar weer
Ik werk in een ziekenhuis, run daar de complete logistiek, op zich een hele leuke baan alleen de begintijd is wat minderquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het al damn vroeg als je wekker staat om 06:00![]()
(wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |