ja soort drukgevoel

echt stom. Net op de hoogte van mijn schouders

maar goed, het verhaal is af:
De google ads:
Toshiba en vrouwen
Toshiba-laptop nooit zo vrouwelijk met Intel. Kijk op de site
www.toshiba.nlSingles in de buurt.
leer singles kennen bij be2. Nu gratis testen!
www.be2.nlDames Opgelet
Ontmoet heren die op zoek zijn naar een serieuze & liefdevolle relatie!
relatiebasis.nl
Wil Je Haar Nú Verleiden?
Verover Haar Hart. Volg Nu De Gratis Online Cursus Voor Mannen.
www.VrouwVeroveren.com/Gratis
Het verhaal:
Een mooie meid uit het zon overgoten Zeeland zag op internet een interessante advertentie staan.
Toshiba-Laptop nooit zo vrouwlijk met Intel!!! Riep de advertentie.
Omdat dit meisje niet zo goed was met pc's en laptops besloot ze op de site een kijke te nemen en een dag later lag haar nieuwe "zogezegde" vrouwlijke laptop al bij haar in de bus. Tijdens het openmaken van de doos kwamen er vele boekjes, cd's en onderwerpen uit de doos. Omdat ze niet wist wat ze er mee moest doen liet ze de laptop uit en dook het internet op.
Aangezien ze toch wel de pc wilde gaan gebruiken besloot ze te kijken of ze iemand wist die haar kon helpen.
In haar vriendenkring was niemand aanwezig die haar kon helpen dus besloot ze op zoek te gaan naar een single in de buurt. Wie weet kon er nog iets moois uitbloeien dacht het meisje. Dus ze dook het internet op naar
www.be2.nl en ging opzoek. Al snel vond ze een jongen die in de buurt woonde, die haar kon helpen en die ze leuk vond. Ze besloot hem om hulp te vragen en binnen 10 minuten was de jongen er. Hij hielp haar met haar laptop en wilde weer gaan. Maar het meisje wilde hem wat te drinken aanbieden. Misschien kon ze hem nog wel belonen. Maar helaas, de jongen kon alleen maar over bitjes, cyberwars, digitale snelwegen, 1tjes en 0tjes, bittorrents en nieuwsgroepen lullen. Een echte afknapper aldus.
Ze dumpte hem na zijn kop thee buiten en kroop terug achter haar pc en bekeek de laptop die nu wel werkte. Ergens vond ze het wel jammer dat ze hem de deur had gewezen. Ze vond hem echt leuk maar het gezeur over pc's ging haar te ver. Ze ging kijken of er nog iets op internet was en kwam op relatiebasis.nl. Omdat ze zich verveelde, melde ze zich aan en binnen 10 min liep haar inbox vol. Dit was niet echt wat ze wilde en ze schreef zich snel uit. Ze legde zich erbij neer dat het vandaag niks werd totdat de deurbel ging.
Ze keek uit het raam en zag de jongen van net voor de deur staan met een bos bloemen. Ze vroeg wat hij wilde en hij zei:
Vergeef me van mijn fouten van zojuist. Door uw schoonheid stond ik perplex en ik was teveel met mezelf bezig. Na dat je mij de deur had gewezen had ik spijt. Ik heb rondgezocht hoe ik het weer goed kon maken en via
www.VrouwVeroveren.com/Gratis vond ik zeer bruikbare tips. Ik besloot mn stoute schoenen aan te doen en jou weer op te zoeken. Sinds ik bij je weg was gegaan bleef ik maar aan je denken. Het spijt me van net. Mijn excuses.
Het meisje keek uit het badkamerraam op de jongen neer en voelde een traantje pinken. Dit had ze niet verwacht. Ze rende naar beneden en opende deur alwaar ze de jongen in zijn armen sloot.
Zo eindigde dit verhaal alsnog in een goed einde voor beide personen.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig