Dat het een ontzettende brei aan tekst isquote:
valt mee ...quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat het een ontzettende brei aan tekst is
Ik heb ze niet meer, Adblock Plusquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt mee ...
heb er maar 10 min over gedaan, en er staat niks nuttigs in
WHAHAHAHA Die google ads, masterlijk weer
ik ben weer ff type
tja ik heb soms niks te doenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer, Adblock Plus
huh?!? hoe dat? spiertje wat vast zit?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja ik heb soms niks te doen
Kut :s
als ik nu adem.... doet gewoon zeer
stom
weet niet :squote:Op donderdag 3 januari 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
huh?!? hoe dat? spiertje wat vast zit?
*hik* het "werken" wil alleen niet meer zo lukkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
schuift pak drank naar droxz, komt wel goed ...
details, niet op lettenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*hik* het "werken" wil alleen niet meer zo lukken
Denk dat er iets 'klemzit', heb dat ook wel is gehadquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet :s
vooral als ik ff goed inadem :s
is er hier een dokter die geen fuck te doen heeft?
o, heb ik het verkeerde pak aangegevenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*hik* het "werken" wil alleen niet meer zo lukken
Serieus... een verhaal typen aan de hand van GoogleAdsquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:08 schreef Crazy-M het volgende:
ja soort drukgevoel
echt stom. Net op de hoogte van mijn schouders
maar goed, het verhaal is af:
De google ads:
Toshiba en vrouwen
Toshiba-laptop nooit zo vrouwelijk met Intel. Kijk op de site
www.toshiba.nl
Singles in de buurt.
leer singles kennen bij be2. Nu gratis testen!
www.be2.nl
Dames Opgelet
Ontmoet heren die op zoek zijn naar een serieuze & liefdevolle relatie!
relatiebasis.nl
Wil Je Haar Nú Verleiden?
Verover Haar Hart. Volg Nu De Gratis Online Cursus Voor Mannen.
www.VrouwVeroveren.com/Gratis
Het verhaal:
Een mooie meid uit het zon overgoten Zeeland zag op internet een interessante advertentie staan.
Toshiba-Laptop nooit zo vrouwlijk met Intel!!! Riep de advertentie.
Omdat dit meisje niet zo goed was met pc's en laptops besloot ze op de site een kijke te nemen en een dag later lag haar nieuwe "zogezegde" vrouwlijke laptop al bij haar in de bus. Tijdens het openmaken van de doos kwamen er vele boekjes, cd's en onderwerpen uit de doos. Omdat ze niet wist wat ze er mee moest doen liet ze de laptop uit en dook het internet op.
Aangezien ze toch wel de pc wilde gaan gebruiken besloot ze te kijken of ze iemand wist die haar kon helpen.
In haar vriendenkring was niemand aanwezig die haar kon helpen dus besloot ze op zoek te gaan naar een single in de buurt. Wie weet kon er nog iets moois uitbloeien dacht het meisje. Dus ze dook het internet op naar www.be2.nl en ging opzoek. Al snel vond ze een jongen die in de buurt woonde, die haar kon helpen en die ze leuk vond. Ze besloot hem om hulp te vragen en binnen 10 minuten was de jongen er. Hij hielp haar met haar laptop en wilde weer gaan. Maar het meisje wilde hem wat te drinken aanbieden. Misschien kon ze hem nog wel belonen. Maar helaas, de jongen kon alleen maar over bitjes, cyberwars, digitale snelwegen, 1tjes en 0tjes, bittorrents en nieuwsgroepen lullen. Een echte afknapper aldus.
Ze dumpte hem na zijn kop thee buiten en kroop terug achter haar pc en bekeek de laptop die nu wel werkte. Ergens vond ze het wel jammer dat ze hem de deur had gewezen. Ze vond hem echt leuk maar het gezeur over pc's ging haar te ver. Ze ging kijken of er nog iets op internet was en kwam op relatiebasis.nl. Omdat ze zich verveelde, melde ze zich aan en binnen 10 min liep haar inbox vol. Dit was niet echt wat ze wilde en ze schreef zich snel uit. Ze legde zich erbij neer dat het vandaag niks werd totdat de deurbel ging.
Ze keek uit het raam en zag de jongen van net voor de deur staan met een bos bloemen. Ze vroeg wat hij wilde en hij zei:
Vergeef me van mijn fouten van zojuist. Door uw schoonheid stond ik perplex en ik was teveel met mezelf bezig. Na dat je mij de deur had gewezen had ik spijt. Ik heb rondgezocht hoe ik het weer goed kon maken en via www.VrouwVeroveren.com/Gratis vond ik zeer bruikbare tips. Ik besloot mn stoute schoenen aan te doen en jou weer op te zoeken. Sinds ik bij je weg was gegaan bleef ik maar aan je denken. Het spijt me van net. Mijn excuses.
Het meisje keek uit het badkamerraam op de jongen neer en voelde een traantje pinken. Dit had ze niet verwacht. Ze rende naar beneden en opende deur alwaar ze de jongen in zijn armen sloot.
Zo eindigde dit verhaal alsnog in een goed einde voor beide personen.
ja je moet iets hequote:Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus... een verhaal typen aan de hand van GoogleAdsHaha
Ja dat is ook zoquote:
pas mijn 2de verhaal hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoHaha, alles om de tijd te doden he
Jij hebt zegmaar ECHT niets te doen op je werkquote:
Daar zou je toch van gaan schrikken zegquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt zegmaar ECHT niets te doen op je werk
nu ff ruzie met een externe hd die via netwerk te bereiken moet zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt zegmaar ECHT niets te doen op je werk
geen sterktequote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef Lynx666 het volgende:
Kan iemand me even sterkte wensen?![]()
* Lynx666 beroerde knopen doorhakken gaat
Sterkte!quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef Lynx666 het volgende:
sterktequote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef Lynx666 het volgende:
Bwehehe ik moest lachenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
sterktelaat je ons even weten voor hoeveel klontjes suiker je uiteindelijk bent gegaan
Knopen voor eigen bestwilquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sterkte!
Wat voor knopen enzo?
No more sugar for Lynxlynxquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
laat je ons even weten voor hoeveel klontjes suiker je uiteindelijk bent gegaan [afbeelding]
Ehr Werk? Prive? Relatie? Geld?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
Dank u!
[..]
Knopen voor eigen bestwil
[..]
No more sugar for Lynxlynx.
Je moet je modem even defragmenterenquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef Lynx666 het volgende:
Flauwe buiquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moet je modem even defragmenteren
zeg dat danquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moet je modem even defragmenteren
Scherp, en dat zo laat op de middagquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zeg dat dan
net de schijf voor de trein gegooid
stond harde reset in boekje
dus dacht, wat is er nu harder dan een trein
Nouja, zeer complexe situatie. Gaat de blender in. Hou ik er nog een lekker sapje aan overquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja, je had het zelf in de hand blijkbaar, wees niet getreurd [afbeelding]
haaai Diertjuh, enne dat is ontzettend sociaal van je jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:25 schreef diertjuh het volgende:
Hallo mensennet even mn fiets van het station gehaald. Mn broer was weer eens te laat uit bed en moest zn trein halen en lopend lukte dat niet
. Dus was ik weer alleraardigst en heb hem mijn fiets meelaten nemen.
Dus moest mn fiets weer ophalen voordat die weer gestolen zou worden.
Dat alles in het kader van: Ik heb geen zin in gezeurquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
haaai Diertjuh, enne dat is ontzettend sociaal van je ja
Zo kan je er natuurlijk ook tegenaan kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat alles in het kader van: Ik heb geen zin in gezeur
je bent wel aardigquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon lief, bakje thee dan maar?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon lief, bakje thee dan maar?
sitecom? Sorry maar vind dat ook niet echt een supermerkquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
grrr, kleren hd nog steeds niet te bereiken
iemand ervaring met sitecom wl176 en een usb hd schijf eraan koppelen en delen ?
* Dr.Droxz zet een overheerlijk bakje thee neer voor diertjuhquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lekker. Net ff gestofzuigt en zometeen nog even dweilen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een overheerlijk bakje thee neer voor diertjuh
tja ik niet gekocht, de klantquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sitecom? Sorry maar vind dat ook niet echt een supermerk![]()
Helaas dus geen ervaring mee
hehe lukt me wel,quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]dankje
Jij iets?
Crazy-m gewoon rustig blijven
Tja want met je nieuwjaarsreceptie kun je niet ziek zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe lukt me wel,
ondanks de gezondheidkwaaltjes,
pijn met ademen is weer weg,
nu alleen koppijn en dichte neus
* Crazy-M wordt ziek
maar ff tot na het weekend rekken, dan kijken hoe ik me voel en anders ziek melden
inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja want met je nieuwjaarsreceptie kun je niet ziek zijn
Ik ga ff dweilen hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |