ehm eerst kabels zoeken, dan batterijen checken, dan muizen controleren, een half uur werk?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is een uitdaging van zeg maar.... een kwartier?
MEER BIER! En zij mogen trouwens wel blijven zittenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb deze dames ook een biertje aangeboden
[ afbeelding ]
Bwehehe nu heb je helemaal niks meer te doenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm eerst kabels zoeken, dan batterijen checken, dan muizen controleren, een half uur werk?
ROFL, pc's beschikken zelfs over ingebouwde draadloze kaart
Leuk he... met jezelf in gesprek gaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
est saai, als het hier zo stil is
geen lynda ...
gee ndiertjuh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godver,quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe nu heb je helemaal niks meer te doen
ja hoe noemen ze dat ook alweer?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leuk he... met jezelf in gesprek gaan
niet erg, ik krijg het topic wel volquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb gewoon eens genoeg te doen op mijn werk
Lijkt me ook meer dan logischquote:
schuift pak drank naar droxz, komt wel goed ...quote:
Spamsletquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet erg, ik krijg het topic wel vol
En of! En daar heb je vandaag de smaak van te pakkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hoe noemen ze dat ook alweer?
schizo ?
Zit er ook een Media Center op, dan was het helemaal leuk geweestquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
pff als ik nu gewoon alle pcs naast elkaar had gezed
die afstandsbedieningen roeleren :d
met 1 afstandsbediening 2 pc's besturen
toch handig als je op beeldscherm van iemand anders kan mee kijken
uiteraardquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zit er ook een Media Center op, dan was het helemaal leuk geweest
wie ?quote:
wel met de muziekquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of! En daar heb je vandaag de smaak van te pakken
Ik wil het niet weten...quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel met de muziek
GOLDFINGER HITMIX
Jij natuurlijkquote:
En online radio luisteren?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uiteraard
dus jah ;p alleen geen films bij
OM MIDDERNACHTquote:
o okquote:
* Crazy-M gooit draculletje terug in bed met een laptop.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:41 schreef draculettetje het volgende:kom net mn bedje uitrollen en rol zo weer terug
heb even een boterhammetje geprobeerd
Je bent behalve dit topique hier, ook de hyves van diertjuh aan het spammen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:40 schreef Crazy-M het volgende:
online radio op mijn laptop
ondertussen maar de hyves van iemand vol gegooid met een klein en kort berichtje![]()
als goedmakertje voor diertjuh
Sorryquote:
Beterschapquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:41 schreef draculettetje het volgende:kom net mn bedje uitrollen en rol zo weer terug
heb even een boterhammetje geprobeerd
ben ik nie zo goed inquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit draculletje terug in bed met een laptop.
doe is uitzieken jij
ik? ik zou niet durvenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent behalve dit topique hier, ook de hyves van diertjuh aan het spammen?
aanvaardquote:
aanvaardquote:
pas op of ik laat je vastbinden in bed ;pquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben ik nie zo goed in
ben blij dat ik nog vrij ben lekker ook geen hydrotherapie
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik? ik zou niet durven
heb maar 1 klein berichtje achtergelaten
op resolutie van: 1440 bij 990 is het maar 2 keer op pagedown drukken om het berichtje te kunnen lezen
Geen dank, en nu weer snel je bedje inquote:
om welk deelquote:
Woehoehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |