D610, dat valt toch opzich wel mee?quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
D610, echt dramatisch langzaam op bepaalde momenten.
Mijn oude iBook G4 is nog sneller
Het is in ieder geval geen laptop voor mij, nu kan dat ook met het feit te maken hebben dat ik weinig geduld hebquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
D610, dat valt toch opzich wel mee?
Zit alleen maar 512 mb geheugen in dacht ik, dat kan nog wel eens weinig zijn als je
veel tegelijkertijd doet...
Hangt er ook wel vanaf wat je er natuurlijk mee doetquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen laptop voor mij, nu kan dat ook met het feit te maken hebben dat ik weinig geduld heb
Of wat ik ook doe op mijn pc, vista en XPquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
Pff zit weer in dubio tussen XP en Vista, maar als ik dit dan weer lees
http://www.vistainfo.nl/v(...)eller_dan_vista.html
Dan denk ik dat ik toch nog maar even bij XP blijf
Ja dat kan ook, maar dan moet ik weer schijf ruimte inleverenquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of wat ik ook doe op mijn pc, vista en XP
Niks extreems, Word, beetje muziek luisterenquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hangt er ook wel vanaf wat je er natuurlijk mee doet
Haha dat kan nog leuk gaan wordenquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
kut
draadloze toesten borde
dat belooft weer wat
3pc's alle 3 naast elkaar,
alle 3 draadloos
Ruim voldoende! + Salarisverhoging!quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sterkte [afbeelding] Wordt het een heftig gesprek of zal het allemaal wel meevallen?
Wat heb je toch een zwaar levenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad
update:
diepe snee in mn pink door de dozen.
Alle 3 pcs hebben vista,
draadloos werkt moeiteloos naast elkaar
lag net bijna te slapen in stoel ging mn telefoon
zit hier 4 beeldschermen (inclusief laptop) voor mn neus, in ee nzwaar relaxte leren bureaustoel
Feest! Bier!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ruim voldoende! + Salarisverhoging!
Geen promotie?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
LEUK had een uitdagingquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven
NICEquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Danke, enne... laat die vrouw maar achterwegequote:Op donderdag 3 januari 2008 11:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik trakteer!
[..]
Dat dan weer niet
[..]
Danke!
Haha dat is een uitdaging van zeg maar.... een kwartier?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LEUK had een uitdaging
moest ff de juiste toestenbord bij de pc zoeken
even kijken welke met welke verbonden was
Ze komt alleen het bier brengen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Danke, enne... laat die vrouw maar achterwege [afbeelding]
Dan is het goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze komt alleen het bier brengen.. Alsof ik dat zelf ga halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |