DAMN, heb je gisteren dus voor Jan met de korte achternaam met 3 pc's zitten werkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:31 schreef Dylanesque het volgende:
mogguh
gaan we weer
pc's uitgevallen vannacht
opnieuw dus
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Mogguh Dylan, en weer opnieuw?!!? Je bedoelt weer drie uur per wijziging?quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:31 schreef Dylanesque het volgende:
mogguh
gaan we weer
pc's uitgevallen vannacht
opnieuw dus
nouja de ene duurt wat langer dan de ander, en ik had er 3 aangezet toen ik wegging, maar die heeft ie dus niet gepakt.. maar ik ga wel vooruit, netwerk lijkt wat sneller vandaagquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Dylan, en weer opnieuw?!!? Je bedoelt weer drie uur per wijziging?
Kijk dat zijn in ieder geval berichten, hopen dat het netwerk dan ook zo snel blijftquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nouja de ene duurt wat langer dan de ander, en ik had er 3 aangezet toen ik wegging, maar die heeft ie dus niet gepakt.. maar ik ga wel vooruit, netwerk lijkt wat sneller vandaag
Sterktequote:
Scheelt dat je die schoevendraaier niet nodig hebtquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
hmm
moet nog alle pc's uitpakken
schroevendraaier niet nodig ... usb adapters voor draadloos netwerk
Hier ook bijna nooit, Dell maakt alles zodat je dat niet nodig hebtquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scheelt dat je die schoevendraaier niet nodig hebt
Dat is allemaal klikwerk toch? Alleen Dell bedrijfslaptops... ughquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier ook bijna nooit, Dell maakt alles zodat je dat niet nodig hebt
Dat ken ik ergens van, eenmaal uitgepakt pomp ik er gewoon een image opquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
ja gebruik nu om de dozen te openen.
Heb meer werk om de pc's uit de dozen te halen dan om de rest te doen denk ik
Welke type? Wij hebben hier een groot aantal Lattitude D620 en D630's, maar werken echt prima!quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is allemaal klikwerk toch? Alleen Dell bedrijfslaptops... ughHeb er 1 die werkelijk niet vooruit te branden is
D610, echt dramatisch langzaam op bepaalde momenten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Welke type? Wij hebben hier een groot aantal Lattitude D620 en D630's, maar werken echt prima!
Géén ideequote:Op donderdag 3 januari 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sterkte [afbeelding] Wordt het een heftig gesprek of zal het allemaal wel meevallen?
Die vind ik juist tegenvallen van Dellquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
ja hier hp beeldschermen en hp pc's
wel mooie beeldschermpjes
D610, dat valt toch opzich wel mee?quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
D610, echt dramatisch langzaam op bepaalde momenten.
Mijn oude iBook G4 is nog sneller
Het is in ieder geval geen laptop voor mij, nu kan dat ook met het feit te maken hebben dat ik weinig geduld hebquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
D610, dat valt toch opzich wel mee?
Zit alleen maar 512 mb geheugen in dacht ik, dat kan nog wel eens weinig zijn als je
veel tegelijkertijd doet...
Hangt er ook wel vanaf wat je er natuurlijk mee doetquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen laptop voor mij, nu kan dat ook met het feit te maken hebben dat ik weinig geduld heb
Of wat ik ook doe op mijn pc, vista en XPquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
Pff zit weer in dubio tussen XP en Vista, maar als ik dit dan weer lees
http://www.vistainfo.nl/v(...)eller_dan_vista.html
Dan denk ik dat ik toch nog maar even bij XP blijf
Ja dat kan ook, maar dan moet ik weer schijf ruimte inleverenquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of wat ik ook doe op mijn pc, vista en XP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |