ja heb nog een boek in een notepadje dat ik nog moet uitlezen, maar ik heb nog wel even werkquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, je moet toch wat om je dag door te komen op je werk
Heb je niet nog wat leuks liggen om te doen?
Tot morgen! En succes met het lezen van een boek in notepad hahahahahaquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja heb nog een boek in een notepadje dat ik nog moet uitlezen, maar ik heb nog wel even werkpc's blijven hier nachtje doorgaan, maar ik ben over 10 minuten weg. Morgen weer verder
De naam zegt me wel wat, maar ik heb dat speel nooit gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:50 schreef Crazy-M het volgende:
ben bezig met stranglehold, echt een gaaf spel
Alles kapotschieten klinkt dan weer goed, alleen die rare move's, dat vind ik meestal wat minder..quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
en o ja, alles kan kapot geschoten worden ::P
ok dan :dquote:
goed zo :dquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goed zo :d
zal niet zonder jou kunnen
dan was ik werkeloos
je weet me te vindenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik ook niet zonder mezelf. Oja..morgen ben ik de hele dag alleen thuis
. Ouders weg en broer weg. Heb al bedacht wat ik voor eten ga maken voor morgenavond. Alleen weet ik ff niet wat ik morgen ga doen. Daar moet ik dan nog even over nadenken.
msn, sms, hyves, fok, ;pquote:
Oja das waar ookquote:
ok zie je daar wel weerquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oja das waar ookIk dacht vinden als in echt vinden
. Mijn hersenen denken verder dan dat ik wil
.
Zo genoeg gefok!t terug naar msn
Mogguhquote:
Nou dat is je dan toch nog goed gelukt zo vroegquote:
tjaquote:Op donderdag 3 januari 2008 07:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou dat is je dan toch nog goed gelukt zo vroeg
Bwehehe dat wilt soms wel opschieten ja als je iets moet gaan vast draaienquote:Op donderdag 3 januari 2008 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja
op een gegeven moment moet je he
ff denken moet 3 pc's installeren en zorgen dat ze draadloos met elkaar kunnen werken.
nu vraag ik me 1 ding af .... of er wel draadloze kaarten in de pc zitten![]()
maar goed, hoop van wel ... geen schroevendraaiers bij
mag het na ee naantal drukke weken waar iedereen het rustig had?quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe dat wilt soms wel opschieten ja als je iets moet gaan vast draaien
Maar het is dus niet zo'n drukke dag vandaag voor jou?
Kijk dat is helemaal lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2008 07:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag het na ee naantal drukke weken waar iedereen het rustig had?
en ik hoef zelfs niet naar den bosch te rijden ;p
vestiging zit gewoon in de stad waar ik woon10 min rijden
Voor geval datquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:00 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad
ik zal wel zo aardig zijn om vanaf thuis een schroevendraaier mee te nemen
inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |