quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Aw das dan moeilijk om terug te horenquote:Op maandag 31 december 2007 02:46 schreef MadMaster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar gedraaid tijdens de begrafenis van mijn schoonvader...
quote:Op maandag 31 december 2007 02:47 schreef -skippybal- het volgende:
Altijd leuk bij dit nummer zijn de reacties van die 16-jarige meisjes.
"Dit is toch een cover van dat nummer van Boyzone!"
quote:Op maandag 31 december 2007 02:46 schreef MaJo het volgende:
Dit is dan wel weer mooiAl kende ik het eerder van Boyzone dan het origineel
![]()
Hehe jaquote:Op maandag 31 december 2007 02:47 schreef -skippybal- het volgende:
Altijd leuk bij dit nummer zijn de reacties van die 16-jarige meisjes.
"Dit is toch een cover van dat nummer van Boyzone!"
Maar mijn moeder vertelde me er wel meteen bij dat het een cover van Stevens wasquote:
Kan gebeurenquote:Op maandag 31 december 2007 02:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Per ongeluk op 'Enter' drukken terwijl je nog aan het typen bent...
Ik had hem nog open staan, maar dank...quote:Op maandag 31 december 2007 02:48 schreef Wexy het volgende:
heb meteen dit topic ff in de wiki gezet.... voor geval de volgende t zou vergeten
Oh..zit veel in dit nummer .quote:Op maandag 31 december 2007 02:46 schreef MadMaster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar gedraaid tijdens de begrafenis van mijn schoonvader...
Dat heb ik gezien, was bij Top 2000 a Gogo.quote:Op maandag 31 december 2007 02:49 schreef tong80 het volgende:
In de TV uitzending vroegen ze aan het publiek naar hun beste Woodstock optreden :
'Wat is Woodstock ?'
dat wist ik alquote:Op maandag 31 december 2007 02:51 schreef tong80 het volgende:
Ik zag vanavond pas dat Denise van Blondie een cover is
Neuh..quote:Op maandag 31 december 2007 02:51 schreef MaJo het volgende:
Gaat het hier de hele nacht door eigenlijk? Ga zo toch maar slapen
Ligt er aan of mijn ega nog met de deegroller op me ligt te wachten...quote:Op maandag 31 december 2007 02:51 schreef MaJo het volgende:
Gaat het hier de hele nacht door eigenlijk? Ga zo toch maar slapen
quote:Op maandag 31 december 2007 02:53 schreef tong80 het volgende:
Winnares van de soundmixshow zong dit nummer en eindigde met :
'Thank you Paris.' Omdat ze had geleerd via een tape waar ze in Parijs speelden
En zij dacht natuurlijk dat Paris Hilton dit gezongen had...quote:Op maandag 31 december 2007 02:53 schreef tong80 het volgende:
Winnares van de soundmixshow zong dit nummer en eindigde met :
'Thank you Paris.' Omdat ze had geleerd via een tape waar ze in Parijs speelden
Bij mij is het andersom, als ik nu te lang doorga staat mijn moeder morgenochtend met een deegroller naast mijn bed om me eruit te krijgenquote:Op maandag 31 december 2007 02:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er aan of mijn ega nog met de deegroller op me ligt te wachten...
Zo ja, dan blijf ik nog even hier...
Heb je geen wekker?quote:Op maandag 31 december 2007 02:55 schreef MaJo het volgende:
Bij mij is het andersom, als ik nu te lang doorga staat mijn moeder morgenochtend met een deegroller naast mijn bed om me eruit te krijgen
Jawel, maar ik ben luiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |