Iedereen gaat naar de AH. Dan zal de Jumbo wel véél rustiger zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Allemaal oude lijken die de paden versperren met hun karretjes. Kunnen die lui niet zien dat ik pijn heb en zsm weer dat hellehol uit wil? Ik ga de komende maanden niet meer naar de AH, ben die tent helemaal zat.. Jumbo.
.
Arm mennekequote:Op zaterdag 29 december 2007 12:35 schreef Q. het volgende:
Die van mij zijn verbouwd.
Wil je het komen controleren?quote:MNR schreef: En hoe zit t met de jouwe? Ben je al een vent?
En daarna hier verslag doen?quote:
Met een boterham.quote:
Nee, wel koffie. Zonder koekjes, want ik heb geen zin om het pak open te maken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Met een boterham.
Ik neem aan dat jouw interesse strikt academisch is?quote:
Ah, ik sprak net m'n familie. Dat vonden ze niet zo erg.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:38 schreef Vork het volgende:
Nee, wel koffie. Zonder koekjes, want ik heb geen zin om het pak open te maken.
Ach, zolang ze geen toespelingen maken op de grootte van jouw borsten...quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:38 schreef AirwiN het volgende:
Vrouwen die toespelingen maken op de grootte van hun borsten... Ik heb ook gevoel hoor...
Dat kan prima door middel van een paar woordenquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:39 schreef Litpho het volgende:
Ik neem aan dat jouw interesse strikt academisch is?.
Is het te vergelijken met een bevalling?quote:
Dan is het goed,quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Ah, ik sprak net m'n familie. Dat vonden ze niet zo erg.
Je mist er helemaal niets aan. Alles wat je wilt hebben, ligt binnen je handbereikquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:38 schreef AirwiN het volgende:
Vrouwen die toespelingen maken op de grootte van hun borsten... Ik heb ook gevoel hoor...
Volgens mij is het pijnlijker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het te vergelijken met een bevalling?
Dat is toch geen verkapte toespeling op de grootte van mijn borsten he?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:39 schreef Litpho het volgende:
Ach, zolang ze geen toespelingen maken op de grootte van jouw borsten...
Carpe Diem enzoquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat kan prima door middel van een paar woorden
Ik wacht wel rustig af.
Jij hebt geen ballen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:47 schreef G.Fawkes het volgende:
ugh, slotje
Beter dan verkapte borsten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is toch geen verkapte toespeling op de grootte van mijn borsten he?
Hey! Heb trouwens nog een nieuwtje: weet je van wie ik een kerstkaart heb gehad? Van die gozer van mijn afstudeerstage (je weet wel, van dat akkefietje destijds)quote:
is dat verkapte vraag om foto?quote:
Haha.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey! Heb trouwens nog een nieuwtje: weet je van wie ik een kerstkaart heb gehad? Van die gozer van mijn afstudeerstage (je weet wel, van dat akkefietje destijds)![]()
Dat was nog eens een kaart uit onverwachte hoek.
maar zie je hem ook als je naar beneden kijkt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:52 schreef Anthraxx het volgende:
Ik hoef geen lul te zien hoor G.Fawkes. Als ik in de spiegel kijk zie ik er al 1.
KPQquote:
En wie ga jij dit jaar nog een kerstkaart sturen met de kerstgedachte erin?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:51 schreef dawg het volgende:
Haha.
Nouja, berouw komt na de zonde, moet je maar denken.
Ik doe niet aan kerstkaarten. Ik heb wel een paar kerstsmsjes verstuurd, as you already know.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:55 schreef MNR het volgende:
[..]
En wie ga jij dit jaar nog een kerstkaart sturen met de kerstgedachte erin?
En druk aan t studeren vandaag?
waar is het vuurwerk dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:58 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik ben wel klaar voor oud en nieuw.
Doe ik niet aan. Zonde van het geld.quote:
Okeujquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:57 schreef dawg het volgende:
Ik doe niet aan kerstkaarten. Ik heb wel een paar kerstsmsjes verstuurd, as you already know.
En nee, ik ben net een half uur wakker.
Natuurlijk, daarom ben ik toch hierquote:
Dat doen we toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Zeg, houden we het een beetje beschaafd op mijn verjaardag?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:04 schreef Emel het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom ben ik toch hier![]()
Ik vreesde het ergste toen ik o.a. ballen, lul en KPD tegenkwam. Ik ben maar niet gaan lezen waar het nou over ging.quote:
Litphoquote:
Aahquote:
Op een paar fijne kleine details na (die allemaal kunnen wachten tot het volgend jaar), zelden beterquote:
Maar je kijkt zeker wel naar andermans vuurwerkquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Zonde van het geld.
Langzaam maar zeker gaat het beter.quote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op een paar fijne kleine details na (die allemaal kunnen wachten tot het volgend jaar), zelden beter.
Verstandig, heel verstandig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vreesde het ergste toen ik o.a. ballen, lul en KPD tegenkwam. Ik ben maar niet gaan lezen waar het nou over ging.
quote:
dawgquote:
Dat gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker gaat het beter.Kan al weer redelijk goed lopen en zelfs fietsen gaat weer een beetje.
Mijn koelkast staat weer vol met bier en diepvriespizza: als dat niet goed voor mezelf zorgen is...quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat gaat de goede kant opfijn zeg!! Zorg goed voor jezelf he
Ik zou niet weten hoe het beter kanquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn koelkast staat weer vol met bier en diepvriespizza: als dat niet goed voor mezelf zorgen is...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn koelkast staat weer vol met bier en diepvriespizza: als dat niet goed voor mezelf zorgen is...
bedankt!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Vork het volgende:
Zeg Twist, had ik je al gefeliciteerd? Nee toch? Bij deze dan
Hoi G. Fawkesquote:
Ik ben eindelijk bijna van die bizar grote hoeveelheid fruit af die de afgelopen weken hier naar binnen is gedragen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:11 schreef Emel het volgende:
[..]
ik maak me geen zorgen over jou
![]()
Af en toe wel fruit he
Het aanwakkeren van je natuurlijke staat kost dan ook nauwelijks moeitequote:
Strikt genomen heet dat dan ook een cédille, niet een piemelquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:31 schreef dawg het volgende:
Ik een half uur zoeken hoe ik die piemel onder de C krijg, reageren ze niet meer. Nouja, ik zal nog eens 'zoveel' moeite doen.
Niet?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen heet dat dan ook een cédille, niet een piemel.
Een gemis in de Franse taal, toegegeven.quote:
Ja, I know. Maar ik noem het piemel, cedille klinkt zo Frans.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen heet dat dan ook een cédille, niet een piemel.
Dat was min of meer het doel van de operatiequote:
Duidelijk? Als er iemand wel in dubbelzinnigheden en multi-interpretaties praat dan is Litpho het wel! Maar ja, dat zal wel herkenbaar klinken voor een vrouw...quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:47 schreef MNR het volgende:
L is zo heerlijk Aards. Heerlijk zo'n duidelijke vent
Ik wilde net zeggen. He speaks their language.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk? Als er iemand wel in dubbelzinnigheden en multi-interpretaties praat dan is Litpho het wel! Maar ja, dat zal wel herkenbaar klinken voor een vrouw...
Kan nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:15 schreef Emel het volgende:
Ik ga even douchente lang uitgeslapen enzo
Tegen mij nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:52 schreef AirwiN het volgende:
Duidelijk? Als er iemand wel in dubbelzinnigheden en multi-interpretaties praat dan is Litpho het wel! Maar ja, dat zal wel herkenbaar klinken voor een vrouw...
Ik zat nu meer in mijn olie-op-het-vuur rol dan in mijn observant rol...quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:56 schreef MNR het volgende:
Tegen mij nietVerwacht van jou, de observant onder ons
, dat je toch wel een beetje in kunt schatten hoezeer ik een hekel heb aan dubbelzinnigheden, vaagheden en onduidelijkheden
Owiequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik zat nu meer in mijn olie-op-het-vuur rol dan in mijn observant rol...
Het klinkt in elk geval wel smakelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:06 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, koekjesdeeg ligt even in de koelkast. Straks voor het eerst ooit deeg uitrollen, ben benieuwd.
Ook of de koekjes wel lekker worden, nieuw recept voor mij.
@TT: ik zie hier de grootste balquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:06 schreef Kempi het volgende:
Show some pictures swa
Uiteraard. Dat is immers het geld van andere mensen, dat zij vrijwillig verknallen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar je kijkt zeker wel naar andermans vuurwerk
En als de koekjes dan gelukt en afgekoeld zijn ga ik ook maar eens voor het eerst met glazuur kliederen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Het klinkt in elk geval wel smakelijk.
Koekjes.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
Ça va tres, tres bien, merci, mes filles favorites.
Et vous?
Goedzo. Fruit is lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk bijna van die bizar grote hoeveelheid fruit af die de afgelopen weken hier naar binnen is gedragen..
je kent me te goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het aanwakkeren van je natuurlijke staat kost dan ook nauwelijks moeite.
Hehe, mannen zijn weer ok? Een beetje vertrouwen in het mandom kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:49 schreef liefie_ het volgende:
Owja mn kleine woede aanval van gister was niet nodig
Ik heb een 2e date
Moeten ze dat niet eerst verdienen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:52 schreef Inekris het volgende:
[..]
Hehe, mannen zijn weer ok? Een beetje vertrouwen in het mandom kan geen kwaad.
Haha, het is te leuk om het niet te zeggen tegen jou: "zei het tochquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb een 2e date
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb een 2e date
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. He speaks their language.
Dat kon ik ook wel opmaken uit je verhaal. Je bent dalijk gewoon helemaal verliefd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb een 2e date
Gatverdamme!quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:15 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat kon ik ook wel opmaken uit je verhaal. Je bent dalijk gewoon helemaal verliefd.
Ik zal mijn best doen Q om dat soort enge gedoetjes te vermijdenquote:
Ik was niet onredelijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb het even nagelezen en je was verschrikkelijk onredelijk. Mijn conclusie was dat je een vrouw bent.
Zo stom dat je straks verliefd bentquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik was niet onredelijk![]()
Hij was stom ja!
Drink thee. Of wodka.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:01 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik heb t koud![]()
De verwarming op 23 en ik krijg t niet warm
Tuurlijk was ik er niet bij, anders was het ook niet zo'n goeie date geweestquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:04 schreef liefie_ het volgende:
Maar je was er niet bij hij was echt heel vaag
En ik dus erg boos
Maar goed dat is allemaal voorbijEn liefie_ gaat zoals gewoonlijk toch krijgen wat ze wil
Nu even Jolene afwachten in de top 2000 en dan ff met de hond uit
thee staat klaar en hou ik goed vast.quote:
Ben jij geen leuke date dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:08 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Tuurlijk was ik er niet bij, anders was het ook niet zo'n goeie date geweest
Dat gaat vast werkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Nee, ik heb een rustpauze qua daten. Ik wacht gewoon tot de ware voor mijn neus staat
Jij ook al?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Nee, ik heb een rustpauze qua daten. Ik wacht gewoon tot de ware voor mijn neus staat
Yep, gaat steeds beter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:09 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
thee staat klaar en hou ik goed vast.
iets sterkers bij t diner vanavond kan geen kwaad!
Ik snap dr niks van met t vriezen vorige week nergens problemen mee en nu met 8 graden heb ik t echt koud![]()
Maar ja hoe gaat t hier ?
Ik lees dat t wat beter met je gaat Q. ?
Ja nu tart je het lot.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:04 schreef liefie_ het volgende:
Maar je was er niet bij hij was echt heel vaag
En ik dus erg boos
Maar goed dat is allemaal voorbijEn liefie_ gaat zoals gewoonlijk toch krijgen wat ze wil
Nu even Jolene afwachten in de top 2000 en dan ff met de hond uit
Nee hoorquote:
Na het lezen van mijn mail zojuist, ben ik het even met liefie_ eensquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:59 schreef liefie_ het volgende:
Ik was niet onredelijk![]()
Hij was stom ja!
Misschien sta je wel voor mijn neus zodra ik in Tilburg ga studerenquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat gaat vast werken
Dan loop je mij dus wel mis
Dat is erg
Ja he! Hij was koud warm koud warm koud warm koudquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Na het lezen van mijn mail zojuist, ben ik het even met liefie_ eens![]()
(ik verleen je back-up hier, saamhorigheidsgevoel, zelfde schuitje, sta achter je)
dan ben ik al lang bezetquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:17 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Misschien sta je wel voor mijn neus zodra ik in Tilburg ga studeren
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep, gaat steeds beter.Net wat te lang in het winkelcentrum rondgelopen voel ik nu wel maar dat is een kwestie van tijd voor ik dat ook niet meer voel.
Zo zijn mannen nu eenmaal als ze ons vrouwvolk niet begrijpen. En dan is het maar net wie de eerste stap zet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:18 schreef liefie_ het volgende:
Ja he! Hij was koud warm koud warm koud warm koud
Maar ik heb m gesproken en nu snap ik het
Het is niet netjes om nu te gaan stoken tussen jou en je date. Dus ik wacht af wat het lot brengen zalquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan ben ik al lang bezet
Oke nu tart ik het lot wel een beetje
Jolene jolene jolene joleeeeeeeeene
Bij die eerste stap zetten gaat het bij mij vaak al de mist inquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo zijn mannen nu eenmaal als ze ons vrouwvolk niet begrijpen. En dan is het maar net wie de eerste stap zet.
Zo moeilijk zijn we nou toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo zijn mannen nu eenmaal als ze ons vrouwvolk niet begrijpen. En dan is het maar net wie de eerste stap zet.
De pijn die ik nu heb hou ik liever niet zo, maar de opwaartse lijn wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:19 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
goed nieuws!
Mooi zo, houden zo!
Daar kom ik geloof ik.. misschien, lijkt het zo achter...quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:20 schreef Mike.Strutter het volgende:
Bij die eerste stap zetten gaat het bij mij vaak al de mist in
Ben je zijn liefdesdinges aan het doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar kom ik geloof ik.. misschien, lijkt het zo achter...
Ahum.. Ik laat het je wel weten als het zo is, kee?
Ik heb geen idee, heb nu ook even een communicatiemisverstand boven mijn hoofd hangen. Ik leg het je wel uit zodra ik het ook snapquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:21 schreef liefie_ het volgende:
Zo moeilijk zijn we nou toch ook weer niet?
Ik sprankelde en straalde! Had ik een knipperende pijl boven mn hoofd moeten hangen?
Naja het is allemaal gedaan, het gaat allemaal goed komen
Hij vind me leuk, dus dat is tof
En nu ga ik even een klein rondje doen met onze reuma hond
Hehe, neequote:Op zaterdag 29 december 2007 16:23 schreef liefie_ het volgende:
Ben je zijn liefdesdinges aan het doen
Als je ooit zin hebt mag je dat ooit wel doen, vind ik altijd wel interessant.quote:
Ja, idem. Altijd je zin krijgen is NIET goed.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:51 schreef mrbox het volgende:
Een keer niet krijgen wat je wil is ook wel eens gezondniet dat ik je het niet gun ofzo
Ik drink vanavond wel wat, maar ik blijf gewoon thuis. Ben gisteravond al de deur uit geweestquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:10 schreef Q. het volgende:
Gaan er hier vanavond nog mensen ouderwets zuipen?
Ik heb wel zin om een aantal stevige cocktails weg te werkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:10 schreef Q. het volgende:
Gaan er hier vanavond nog mensen ouderwets zuipen?
Ook niet gewoon achter de tv? Dat ga ik wel doen. Verder kan ik toch niets.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:20 schreef Vork het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zoveel te doen vanavond, maar ik denk niet dat ik ouderwets ga zuipen.
En dat moet je in gezelschap doen, anders word je zo raar aangekeken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:39 schreef Anthraxx het volgende:
Maar kroegzuipen kost zo veel.
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:38 schreef Vork het volgende:
Neh, ik ben niet (meer) zo'n thuiszuiper
Maar krijgen wat je wil is leukerquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:51 schreef mrbox het volgende:
Een keer niet krijgen wat je wil is ook wel eens gezondniet dat ik je het niet gun ofzo
Het is serieus goed voor je als je eens een keertje niet zou krijgen wat je wil, daar word je groot en sterk van. Geloof me maar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar krijgen wat je wil is leuker
Ook voor jullie want dan hoef ik hier niet te komen schelden op alle mannen en zo
Ik krijg heus wel eens iets nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is serieus goed voor je als je eens een keertje niet zou krijgen wat je wil, daar word je groot en sterk van. Geloof me maar.
Nou vandaar dat het gezond zou zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik krijg heus wel eens iets niet
Alleen niet qua mannen
Voor meerdere zaken, wat moeite doen voor iets maakt het vaak dat je er ook meer lol van hebt. Geeft wat meer respect voor liefde en houd je met beide benen op de grond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:04 schreef liefie_ het volgende:
Waarom
Echt dikke onzin
Omdat jij nooit een vrouw aan de haak kunt slaan of zo?
True true, "onze" grote foutquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:05 schreef liefie_ het volgende:
En trouwens jullie doen het zelf hoor, jullie zijn makkelijk
Vrouwen daar in tegen zijn tenminste nog een beetje ingewikkeld
Wat een dikke onzinquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Voor meerdere zaken, wat moeite doen voor iets maakt het vaak dat je er ook meer lol van hebt. Geeft wat meer respect voor liefde en houd je met beide benen op de grond.
[..]
True true, "onze" grote fout
Heb het ook helemaal niet over IN een relatie LE-ZEN het gaat alleen om jou opmerking over "ik krijg altijd elke man die ik wil". Daar hadden we het over.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin
Alsof ik nooit het moeten vechten in een relatie of pijn heb gehad etc
Haha, ik dacht dat je je gister al had afgereageerd, liefie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin
Ik denk dat ik meer verstand en respect heb voor liefde dan jij als is het maar omdat je nog nooit verkering hebt gehad
Mooi zo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:24 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
Ik antwoord wel in het Turks: bende iyiyim, canim.
*popcorn pakt*quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin
Ik denk dat ik meer verstand en respect heb voor liefde dan jij als is het maar omdat je nog nooit verkering hebt gehad
Dat zei ik niet, ik zei dat jullie zo makkelijk zijn dat je elke man kunt bespelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb het ook helemaal niet over IN een relatie LE-ZEN het gaat alleen om jou opmerking over "ik krijg altijd elke man die ik wil". Daar hadden we het over.
Mja oke respect voor liefde is wat far fetched. Maar je moet toe geven dat je gister aardig verwent reageerde toen het leek dat je keer niet kreeg wat je wilde.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei dat jullie zo makkelijk zijn dat je elke man kunt bespelen
En ja ik ben daar goed in
En ja als ik dus echt mn zinnen op een kerel zet dan lukt het me uit eindelijk wel
En wat is daar mis mee? Ik snap niet wat dat met geen respect voor liefde te maken heeft
Ik heb het ook helemaal niet over liefde
Als er liefde bij komt kijken is het een stuk ingewikkelder
Juist!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:35 schreef Anthraxx het volgende:
"It's my party and I cry if I want to"
Wat nou verwentquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja oke respect voor liefde is wat far fetched. Maar je moet toe geven dat je gister aardig verwent reageerde toen het leek dat je keer niet kreeg wat je wilde.
Daarom is het dus gezond !
Yeah sure, alsof vrouwen het alleenrecht hebben op complexiteit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei dat jullie zo makkelijk zijn dat je elke man kunt bespelen
En ja ik ben daar goed in
En ja als ik dus echt mn zinnen op een kerel zet dan lukt het me uit eindelijk wel
En wat is daar mis mee? Ik snap niet wat dat met geen respect voor liefde te maken heeft
Ik heb het ook helemaal niet over liefde
Als er liefde bij komt kijken is het een stuk ingewikkelder
Mee eens. En van alle mannen die wel te bespelen zijn, is pakweg zo'n 85% wanhopig, en zal pakken wat ie pakken kan. Dus of je daar dan blij mee moet zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:47 schreef Inekris het volgende:
[..]
Yeah sure, alsof vrouwen het alleenrecht hebben op complexiteit.Het spijt mij dat ik jou nu moet vertellen dat lang niet elke man te bespelen is.
Klopt en toen vond ik het oprecht ook jammer voor je, maar toen je deze ochtend zo van de toren begon te blazenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat nou verwent
Ik was pissig om wat er gebeurt was, daar was je toch niet bij of wel?
Hoezo respectloos naar mannen toequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt en toen vond ik het oprecht ook jammer voor je, maar toen je deze ochtend zo van de toren begon te blazen![]()
Je bent behoorlijk respectloos naar mannen toe. En ja veel mannen zijn dat ook naar vrouwen toe maar dat is geen reden om het dan maar ook te doen.
Als het niet om liefde gaat zijn jullie echt totaal niet ingewikkeldquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:47 schreef Inekris het volgende:
[..]
Yeah sure, alsof vrouwen het alleenrecht hebben op complexiteit.Het spijt mij dat ik jou nu moet vertellen dat lang niet elke man te bespelen is.
Right. Maar wij zijn het wel vaker niet eens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als het niet om liefde gaat zijn jullie echt totaal niet ingewikkeld
En zijn jullie allemaal te bespelen
* Inekris gaat vast het liefie_ ontnuchteringsfonds oprichtenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als het niet om liefde gaat zijn jullie echt totaal niet ingewikkeld
En zijn jullie allemaal te bespelen
Dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:08 schreef Inekris het volgende:
[..]
* Inekris gaat vast het liefie_ ontnuchteringsfonds oprichten
Het zal je verbazen, maar er is een verschil, ook bij mannen, tussen liefde en lust. En liefde bij mannen is zoooo veel ingewikkelder dan vrouwen denken. (Nu we toch aan het generaliseren zijn).
Haha! Kerel, jij hebt humorquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:08 schreef Inekris het volgende:
* Inekris gaat vast het liefie_ ontnuchteringsfonds oprichten
Wat ben je toch aan het vechten tegen de bierkaaiquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:10 schreef liefie_ het volgende:
Dat zeg ik toch?
Als het niet om liefde gaat zijn jullie zo makkelijk
Ik geef toe, in de liefde zijn zelfs jullie onvoorspelbaar
Maar het is wel waarquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het vechten tegen de bierkaai
Gewoon wat jij van hem vindt. Dat mag hij toch ook wel een beetje weten?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:23 schreef liefie_ het volgende:
Wat wil je weten? Dan pm ik je wel
Straks is ie een fokker en dan herkent ie zichzelf
Ow Mike, ik wil dat best voor je doen. Stuur me maar een PM als je er zin in hebt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ja laat eens horen wat je aan de haak geslagen hebt
Dan moet het wel een lieve jongen zijn als jij hem interessant vindt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef liefie_ het volgende:
Ja ik weet niet eigenlijk
Eerst vond ik hem gewoon gewoon (hadden we ook nauwlijks contact) En toen zag ik hem een paar keer zo en toen dacht ik hmz!
En nu denk ik: Ik zou wel een beschuitje met hem willen eten om het beschaafd te zeggen en ik vind hem intteresant als persoon
Maar ik bedoel het is nog veel te vroeg om te zeggen ow ik ben verliefd of iets in die richting
Dat is het ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan moet het wel een lieve jongen zijn als jij hem interessant vindt.
Nee zonder dat wordt wel lastig om door jouw rebelse muur heen te brekenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:32 schreef liefie_ het volgende:
Dat is het ook
Maar hij geeft gelukkig wel weerstand
Gewoon een lieve ja en amen jongen is echt echt echt niks voor mij
Dan mag je mij vastquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:41 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb nu een meisje dat me leuk vind en die overal "ja en amen" op zegt. Daar kan ik dus helemaal niets mee. Ik val altijd op meisjes die me helemaal overweldigen qua persoonlijkheid en achteraf kan ik daar nooit tegen opboksen
Volgens mij ben ik wel 20 kilo aangekomenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:42 schreef MNR het volgende:
Ben met de feestdagen 2 kilo afgevallen![]()
Maar nu hebben we net pizza op en voel ik me misselijk
Jij bent aan de vrouw?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:41 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb nu een meisje dat me leuk vind en die overal "ja en amen" op zegt. Daar kan ik dus helemaal niets mee. Ik val altijd op meisjes die me helemaal overweldigen qua persoonlijkheid en achteraf kan ik daar nooit tegen opboksen
Nee, ik laat het weer langs me heen gaan. Ik heb er zelf niet zo'n goed gevoel bij. Het betreffende meisje is heel erg aardig en vast ook lief. Maar ze trekt me gewoon niet aan (dat is niet alleen op uiterlijk gebaseerd).quote:
Ja dat is toch wat je leuk vond?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:51 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Jij biedt wel genoeg weerstand op z'n tijd
Bierquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:53 schreef Vork het volgende:
Vooruit, nog een biertje dan.
Ben jij een idols kijksterquote:
Ow jeetje...quote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:00 schreef Vork het volgende:
Nee die top2000 uitzending is nu best leuk eigenlijk, ook veel fijne muziek
Er staat ook een hoop troep tussen helaas, maar daarvan is nog weinig voorbij gekomen nu...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:01 schreef liefie_ het volgende:
Heerlijk
Ik kijk altijd samen met mn mama
Dan blijf ik altijd gewoon stug de goede liejdes door hummenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Er staat ook een hoop troep tussen helaas, maar daarvan is nog weinig voorbij gekomen nu...
Ik houd van muziek en ik vind het leuk om te luisteren naar mensen die zich ontwikkelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef JDude het volgende:
Over De Gouden Kooi is ook een heel subforum, en als er íets je reinste bagger is...
Iedereen heeft zo z'n zwaktesquote:
Ik hou ook van muziekquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik houd van muziek en ik vind het leuk om te luisteren naar mensen die zich ontwikkelen
En we zijn weer punten aan het scoren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:07 schreef liefie_ het volgende:
Ik hou ook van muziek
Juist daarom kijk ik er niet naar
Ik ben toch zo leuk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:07 schreef Vork het volgende:
[..]
En we zijn weer punten aan het scoren.
Dat compenseert zich vast toch wel weer met andere uitspraken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:07 schreef Vork het volgende:
[..]
En we zijn weer punten aan het scoren.
Nhwah, niet te vaak he.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben toch zo leuk!
Hoewel die uitspraak me vast een punt kost
Hij is fout maar heerlijk om vals hard en hoog mee te zingenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Nhwah, niet te vaak he.
Oja dit nummer, die band, da's toch wel erg fout.
Als Idols het alternatief is, dan heb ik nog liever een Youp van 't Hek marathon.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:25 schreef liefie_ het volgende:
Die vind ik niet heel leuk of leuk
Dat is waarquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Als Idols het alternatief is, dan heb ik nog liever een Youp van 't Hek marathon.
jawelquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:26 schreef liefie_ het volgende:
Hey M-M zag je postvan gister in HVJN
Nu weer beter?
DAB?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef Vork het volgende:
Waarom verkopen ze de halve liter DAB bieren niet ook gewoon in Nederland?
sorry hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef Q. het volgende:
Daar is de altijd spraakzame M-M.
DAB als in Dortmunder Actien-Brauerei. Duits bier dus, dat gekgenoeg in de meeste kroegen in Arnhem wordt verkocht en daar buiten amperquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
DAB?
Kan dat?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik was zojuist wat te enthousiast met het drinken.
Meer drinken dan wen je er aan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:57 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, met bier valt het meestal wel mee. Maar sterkere drank slaat harder in.
Q. die een bier niet kentquote:
De dokter had gezegd dat het goed bij je was, toch? Leuk he, die genezingspijn?quote:
Komt wel goed. Of zoals ze in het ziekenhuis zeggen : neem 2 paracetamolletjes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef Q. het volgende:
Alles is goed maar ik ga wel dood van de pijn. Blijkbaar is pijn goed.
Dan is het begin vast gemaaktquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:32 schreef Q. het volgende:
Ik ook! Wel een leuke zuster, dat wel.. Als ze niet al aan mijn edele delen had zitten frummelen had ik haar mee uit gevraagd.
Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:38 schreef Q. het volgende:
Dat niet eens! Maar vanwege de locatie van mijn wond ontkwam ze er niet aan..
Daar moet je heul nie heen gaan als je zelf geen kids hebtquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
* AirwiN geniet van de stilte en de rust...
Kinderverjaardagen....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
Kinderverjaardagen....
Mijn nichtje is minstens net zo schattig als die van jou. Ga daar maar eens 'nee' tegen zeggen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef Godlike02 het volgende:
Daar moet je heul nie heen gaan als je zelf geen kids hebt
Truequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn nichtje is minstens net zo schattig als die van jou. Ga daar maar eens 'nee' tegen zeggen!
Het was eerder een waterpistool.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?
Bij mijn bovenburen ja. Wat een lawaai.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
Kinderverjaardagen....
In dit specifieke geval behoorde dat niet tot de mogelijkheden...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:47 schreef Godlike02 het volgende:
True
Familie is noodzakkelijk al ga ik dan het liefst buiten de kinder uren.
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dit specifieke geval behoorde dat niet tot de mogelijkheden...
Held!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |