Als Idols het alternatief is, dan heb ik nog liever een Youp van 't Hek marathon.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:25 schreef liefie_ het volgende:
Die vind ik niet heel leuk of leuk
Dat is waarquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Als Idols het alternatief is, dan heb ik nog liever een Youp van 't Hek marathon.
jawelquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:26 schreef liefie_ het volgende:
Hey M-M zag je postvan gister in HVJN
Nu weer beter?
DAB?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef Vork het volgende:
Waarom verkopen ze de halve liter DAB bieren niet ook gewoon in Nederland?
sorry hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef Q. het volgende:
Daar is de altijd spraakzame M-M.
DAB als in Dortmunder Actien-Brauerei. Duits bier dus, dat gekgenoeg in de meeste kroegen in Arnhem wordt verkocht en daar buiten amperquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
DAB?
Kan dat?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik was zojuist wat te enthousiast met het drinken.
Meer drinken dan wen je er aan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:57 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, met bier valt het meestal wel mee. Maar sterkere drank slaat harder in.
Q. die een bier niet kentquote:
De dokter had gezegd dat het goed bij je was, toch? Leuk he, die genezingspijn?quote:
Komt wel goed. Of zoals ze in het ziekenhuis zeggen : neem 2 paracetamolletjes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef Q. het volgende:
Alles is goed maar ik ga wel dood van de pijn. Blijkbaar is pijn goed.
Dan is het begin vast gemaaktquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:32 schreef Q. het volgende:
Ik ook! Wel een leuke zuster, dat wel.. Als ze niet al aan mijn edele delen had zitten frummelen had ik haar mee uit gevraagd.
Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:38 schreef Q. het volgende:
Dat niet eens! Maar vanwege de locatie van mijn wond ontkwam ze er niet aan..
Daar moet je heul nie heen gaan als je zelf geen kids hebtquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
* AirwiN geniet van de stilte en de rust...
Kinderverjaardagen....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
Kinderverjaardagen....
Mijn nichtje is minstens net zo schattig als die van jou. Ga daar maar eens 'nee' tegen zeggen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef Godlike02 het volgende:
Daar moet je heul nie heen gaan als je zelf geen kids hebt
Truequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn nichtje is minstens net zo schattig als die van jou. Ga daar maar eens 'nee' tegen zeggen!
Het was eerder een waterpistool.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?
Bij mijn bovenburen ja. Wat een lawaai.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
Kinderverjaardagen....
In dit specifieke geval behoorde dat niet tot de mogelijkheden...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:47 schreef Godlike02 het volgende:
True
Familie is noodzakkelijk al ga ik dan het liefst buiten de kinder uren.
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dit specifieke geval behoorde dat niet tot de mogelijkheden...
Held!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |