Dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:08 schreef Inekris het volgende:
[..]
* Inekris gaat vast het liefie_ ontnuchteringsfonds oprichten
Het zal je verbazen, maar er is een verschil, ook bij mannen, tussen liefde en lust. En liefde bij mannen is zoooo veel ingewikkelder dan vrouwen denken. (Nu we toch aan het generaliseren zijn).
Haha! Kerel, jij hebt humorquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:08 schreef Inekris het volgende:
* Inekris gaat vast het liefie_ ontnuchteringsfonds oprichten
Wat ben je toch aan het vechten tegen de bierkaaiquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:10 schreef liefie_ het volgende:
Dat zeg ik toch?
Als het niet om liefde gaat zijn jullie zo makkelijk
Ik geef toe, in de liefde zijn zelfs jullie onvoorspelbaar
Maar het is wel waarquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het vechten tegen de bierkaai
Gewoon wat jij van hem vindt. Dat mag hij toch ook wel een beetje weten?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:23 schreef liefie_ het volgende:
Wat wil je weten? Dan pm ik je wel
Straks is ie een fokker en dan herkent ie zichzelf
Ow Mike, ik wil dat best voor je doen. Stuur me maar een PM als je er zin in hebt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:24 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ja laat eens horen wat je aan de haak geslagen hebt
Dan moet het wel een lieve jongen zijn als jij hem interessant vindt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef liefie_ het volgende:
Ja ik weet niet eigenlijk
Eerst vond ik hem gewoon gewoon (hadden we ook nauwlijks contact) En toen zag ik hem een paar keer zo en toen dacht ik hmz!
En nu denk ik: Ik zou wel een beschuitje met hem willen eten om het beschaafd te zeggen en ik vind hem intteresant als persoon
Maar ik bedoel het is nog veel te vroeg om te zeggen ow ik ben verliefd of iets in die richting
Dat is het ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan moet het wel een lieve jongen zijn als jij hem interessant vindt.
Nee zonder dat wordt wel lastig om door jouw rebelse muur heen te brekenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:32 schreef liefie_ het volgende:
Dat is het ook
Maar hij geeft gelukkig wel weerstand
Gewoon een lieve ja en amen jongen is echt echt echt niks voor mij
Dan mag je mij vastquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:41 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb nu een meisje dat me leuk vind en die overal "ja en amen" op zegt. Daar kan ik dus helemaal niets mee. Ik val altijd op meisjes die me helemaal overweldigen qua persoonlijkheid en achteraf kan ik daar nooit tegen opboksen
Volgens mij ben ik wel 20 kilo aangekomenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:42 schreef MNR het volgende:
Ben met de feestdagen 2 kilo afgevallen![]()
Maar nu hebben we net pizza op en voel ik me misselijk
Jij bent aan de vrouw?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:41 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb nu een meisje dat me leuk vind en die overal "ja en amen" op zegt. Daar kan ik dus helemaal niets mee. Ik val altijd op meisjes die me helemaal overweldigen qua persoonlijkheid en achteraf kan ik daar nooit tegen opboksen
Nee, ik laat het weer langs me heen gaan. Ik heb er zelf niet zo'n goed gevoel bij. Het betreffende meisje is heel erg aardig en vast ook lief. Maar ze trekt me gewoon niet aan (dat is niet alleen op uiterlijk gebaseerd).quote:
Ja dat is toch wat je leuk vond?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:51 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Jij biedt wel genoeg weerstand op z'n tijd
Bierquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:53 schreef Vork het volgende:
Vooruit, nog een biertje dan.
Ben jij een idols kijksterquote:
Ow jeetje...quote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:00 schreef Vork het volgende:
Nee die top2000 uitzending is nu best leuk eigenlijk, ook veel fijne muziek
Er staat ook een hoop troep tussen helaas, maar daarvan is nog weinig voorbij gekomen nu...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:01 schreef liefie_ het volgende:
Heerlijk
Ik kijk altijd samen met mn mama
Dan blijf ik altijd gewoon stug de goede liejdes door hummenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Er staat ook een hoop troep tussen helaas, maar daarvan is nog weinig voorbij gekomen nu...
Ik houd van muziek en ik vind het leuk om te luisteren naar mensen die zich ontwikkelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef JDude het volgende:
Over De Gouden Kooi is ook een heel subforum, en als er íets je reinste bagger is...
Iedereen heeft zo z'n zwaktesquote:
Ik hou ook van muziekquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik houd van muziek en ik vind het leuk om te luisteren naar mensen die zich ontwikkelen
En we zijn weer punten aan het scoren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:07 schreef liefie_ het volgende:
Ik hou ook van muziek
Juist daarom kijk ik er niet naar
Ik ben toch zo leuk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:07 schreef Vork het volgende:
[..]
En we zijn weer punten aan het scoren.
Dat compenseert zich vast toch wel weer met andere uitspraken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:07 schreef Vork het volgende:
[..]
En we zijn weer punten aan het scoren.
Nhwah, niet te vaak he.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben toch zo leuk!
Hoewel die uitspraak me vast een punt kost
Hij is fout maar heerlijk om vals hard en hoog mee te zingenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Nhwah, niet te vaak he.
Oja dit nummer, die band, da's toch wel erg fout.
Als Idols het alternatief is, dan heb ik nog liever een Youp van 't Hek marathon.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:25 schreef liefie_ het volgende:
Die vind ik niet heel leuk of leuk
Dat is waarquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Als Idols het alternatief is, dan heb ik nog liever een Youp van 't Hek marathon.
jawelquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:26 schreef liefie_ het volgende:
Hey M-M zag je postvan gister in HVJN
Nu weer beter?
DAB?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef Vork het volgende:
Waarom verkopen ze de halve liter DAB bieren niet ook gewoon in Nederland?
sorry hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef Q. het volgende:
Daar is de altijd spraakzame M-M.
DAB als in Dortmunder Actien-Brauerei. Duits bier dus, dat gekgenoeg in de meeste kroegen in Arnhem wordt verkocht en daar buiten amperquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
DAB?
Kan dat?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik was zojuist wat te enthousiast met het drinken.
Meer drinken dan wen je er aan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:57 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, met bier valt het meestal wel mee. Maar sterkere drank slaat harder in.
Q. die een bier niet kentquote:
De dokter had gezegd dat het goed bij je was, toch? Leuk he, die genezingspijn?quote:
Komt wel goed. Of zoals ze in het ziekenhuis zeggen : neem 2 paracetamolletjes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef Q. het volgende:
Alles is goed maar ik ga wel dood van de pijn. Blijkbaar is pijn goed.
Dan is het begin vast gemaaktquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:32 schreef Q. het volgende:
Ik ook! Wel een leuke zuster, dat wel.. Als ze niet al aan mijn edele delen had zitten frummelen had ik haar mee uit gevraagd.
Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:38 schreef Q. het volgende:
Dat niet eens! Maar vanwege de locatie van mijn wond ontkwam ze er niet aan..
Daar moet je heul nie heen gaan als je zelf geen kids hebtquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
* AirwiN geniet van de stilte en de rust...
Kinderverjaardagen....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
Kinderverjaardagen....
Mijn nichtje is minstens net zo schattig als die van jou. Ga daar maar eens 'nee' tegen zeggen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef Godlike02 het volgende:
Daar moet je heul nie heen gaan als je zelf geen kids hebt
Truequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn nichtje is minstens net zo schattig als die van jou. Ga daar maar eens 'nee' tegen zeggen!
Het was eerder een waterpistool.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?
Bij mijn bovenburen ja. Wat een lawaai.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
Kinderverjaardagen....
In dit specifieke geval behoorde dat niet tot de mogelijkheden...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:47 schreef Godlike02 het volgende:
True
Familie is noodzakkelijk al ga ik dan het liefst buiten de kinder uren.
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dit specifieke geval behoorde dat niet tot de mogelijkheden...
Held!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |