Het klinkt in elk geval wel smakelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:06 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, koekjesdeeg ligt even in de koelkast. Straks voor het eerst ooit deeg uitrollen, ben benieuwd.
Ook of de koekjes wel lekker worden, nieuw recept voor mij.
@TT: ik zie hier de grootste balquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:06 schreef Kempi het volgende:
Show some pictures swa
Uiteraard. Dat is immers het geld van andere mensen, dat zij vrijwillig verknallen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar je kijkt zeker wel naar andermans vuurwerk
En als de koekjes dan gelukt en afgekoeld zijn ga ik ook maar eens voor het eerst met glazuur kliederen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Het klinkt in elk geval wel smakelijk.
Koekjes.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
Ça va tres, tres bien, merci, mes filles favorites.
Et vous?
Goedzo. Fruit is lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk bijna van die bizar grote hoeveelheid fruit af die de afgelopen weken hier naar binnen is gedragen..
je kent me te goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het aanwakkeren van je natuurlijke staat kost dan ook nauwelijks moeite.
Hehe, mannen zijn weer ok? Een beetje vertrouwen in het mandom kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:49 schreef liefie_ het volgende:
Owja mn kleine woede aanval van gister was niet nodig
Ik heb een 2e date
Moeten ze dat niet eerst verdienen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:52 schreef Inekris het volgende:
[..]
Hehe, mannen zijn weer ok? Een beetje vertrouwen in het mandom kan geen kwaad.
Haha, het is te leuk om het niet te zeggen tegen jou: "zei het tochquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb een 2e date
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb een 2e date
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. He speaks their language.
Dat kon ik ook wel opmaken uit je verhaal. Je bent dalijk gewoon helemaal verliefd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb een 2e date
Gatverdamme!quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:15 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat kon ik ook wel opmaken uit je verhaal. Je bent dalijk gewoon helemaal verliefd.
Ik zal mijn best doen Q om dat soort enge gedoetjes te vermijdenquote:
Ik was niet onredelijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb het even nagelezen en je was verschrikkelijk onredelijk. Mijn conclusie was dat je een vrouw bent.
Zo stom dat je straks verliefd bentquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik was niet onredelijk![]()
Hij was stom ja!
Drink thee. Of wodka.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:01 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik heb t koud![]()
De verwarming op 23 en ik krijg t niet warm
Tuurlijk was ik er niet bij, anders was het ook niet zo'n goeie date geweestquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:04 schreef liefie_ het volgende:
Maar je was er niet bij hij was echt heel vaag
En ik dus erg boos
Maar goed dat is allemaal voorbijEn liefie_ gaat zoals gewoonlijk toch krijgen wat ze wil
Nu even Jolene afwachten in de top 2000 en dan ff met de hond uit
thee staat klaar en hou ik goed vast.quote:
Ben jij geen leuke date dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:08 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Tuurlijk was ik er niet bij, anders was het ook niet zo'n goeie date geweest
Dat gaat vast werkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Nee, ik heb een rustpauze qua daten. Ik wacht gewoon tot de ware voor mijn neus staat
Jij ook al?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Nee, ik heb een rustpauze qua daten. Ik wacht gewoon tot de ware voor mijn neus staat
Yep, gaat steeds beter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:09 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
thee staat klaar en hou ik goed vast.
iets sterkers bij t diner vanavond kan geen kwaad!
Ik snap dr niks van met t vriezen vorige week nergens problemen mee en nu met 8 graden heb ik t echt koud![]()
Maar ja hoe gaat t hier ?
Ik lees dat t wat beter met je gaat Q. ?
Ja nu tart je het lot.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:04 schreef liefie_ het volgende:
Maar je was er niet bij hij was echt heel vaag
En ik dus erg boos
Maar goed dat is allemaal voorbijEn liefie_ gaat zoals gewoonlijk toch krijgen wat ze wil
Nu even Jolene afwachten in de top 2000 en dan ff met de hond uit
Nee hoorquote:
Na het lezen van mijn mail zojuist, ben ik het even met liefie_ eensquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:59 schreef liefie_ het volgende:
Ik was niet onredelijk![]()
Hij was stom ja!
Misschien sta je wel voor mijn neus zodra ik in Tilburg ga studerenquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat gaat vast werken
Dan loop je mij dus wel mis
Dat is erg
Ja he! Hij was koud warm koud warm koud warm koudquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Na het lezen van mijn mail zojuist, ben ik het even met liefie_ eens![]()
(ik verleen je back-up hier, saamhorigheidsgevoel, zelfde schuitje, sta achter je)
dan ben ik al lang bezetquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:17 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Misschien sta je wel voor mijn neus zodra ik in Tilburg ga studeren
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep, gaat steeds beter.Net wat te lang in het winkelcentrum rondgelopen voel ik nu wel maar dat is een kwestie van tijd voor ik dat ook niet meer voel.
Zo zijn mannen nu eenmaal als ze ons vrouwvolk niet begrijpen. En dan is het maar net wie de eerste stap zet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:18 schreef liefie_ het volgende:
Ja he! Hij was koud warm koud warm koud warm koud
Maar ik heb m gesproken en nu snap ik het
Het is niet netjes om nu te gaan stoken tussen jou en je date. Dus ik wacht af wat het lot brengen zalquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan ben ik al lang bezet
Oke nu tart ik het lot wel een beetje
Jolene jolene jolene joleeeeeeeeene
Bij die eerste stap zetten gaat het bij mij vaak al de mist inquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo zijn mannen nu eenmaal als ze ons vrouwvolk niet begrijpen. En dan is het maar net wie de eerste stap zet.
Zo moeilijk zijn we nou toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo zijn mannen nu eenmaal als ze ons vrouwvolk niet begrijpen. En dan is het maar net wie de eerste stap zet.
De pijn die ik nu heb hou ik liever niet zo, maar de opwaartse lijn wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:19 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
goed nieuws!
Mooi zo, houden zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |