Natuurlijk, daarom ben ik toch hierquote:
Dat doen we toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Zeg, houden we het een beetje beschaafd op mijn verjaardag?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:04 schreef Emel het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom ben ik toch hier![]()
Ik vreesde het ergste toen ik o.a. ballen, lul en KPD tegenkwam. Ik ben maar niet gaan lezen waar het nou over ging.quote:
Litphoquote:
Aahquote:
Op een paar fijne kleine details na (die allemaal kunnen wachten tot het volgend jaar), zelden beterquote:
Maar je kijkt zeker wel naar andermans vuurwerkquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Zonde van het geld.
Langzaam maar zeker gaat het beter.quote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op een paar fijne kleine details na (die allemaal kunnen wachten tot het volgend jaar), zelden beter.
Verstandig, heel verstandig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vreesde het ergste toen ik o.a. ballen, lul en KPD tegenkwam. Ik ben maar niet gaan lezen waar het nou over ging.
quote:
dawgquote:
Dat gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker gaat het beter.Kan al weer redelijk goed lopen en zelfs fietsen gaat weer een beetje.
Mijn koelkast staat weer vol met bier en diepvriespizza: als dat niet goed voor mezelf zorgen is...quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat gaat de goede kant opfijn zeg!! Zorg goed voor jezelf he
Ik zou niet weten hoe het beter kanquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn koelkast staat weer vol met bier en diepvriespizza: als dat niet goed voor mezelf zorgen is...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn koelkast staat weer vol met bier en diepvriespizza: als dat niet goed voor mezelf zorgen is...
bedankt!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Vork het volgende:
Zeg Twist, had ik je al gefeliciteerd? Nee toch? Bij deze dan
Hoi G. Fawkesquote:
Ik ben eindelijk bijna van die bizar grote hoeveelheid fruit af die de afgelopen weken hier naar binnen is gedragen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:11 schreef Emel het volgende:
[..]
ik maak me geen zorgen over jou
![]()
Af en toe wel fruit he
Het aanwakkeren van je natuurlijke staat kost dan ook nauwelijks moeitequote:
Strikt genomen heet dat dan ook een cédille, niet een piemelquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:31 schreef dawg het volgende:
Ik een half uur zoeken hoe ik die piemel onder de C krijg, reageren ze niet meer. Nouja, ik zal nog eens 'zoveel' moeite doen.
Niet?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen heet dat dan ook een cédille, niet een piemel.
Een gemis in de Franse taal, toegegeven.quote:
Ja, I know. Maar ik noem het piemel, cedille klinkt zo Frans.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen heet dat dan ook een cédille, niet een piemel.
Dat was min of meer het doel van de operatiequote:
Duidelijk? Als er iemand wel in dubbelzinnigheden en multi-interpretaties praat dan is Litpho het wel! Maar ja, dat zal wel herkenbaar klinken voor een vrouw...quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:47 schreef MNR het volgende:
L is zo heerlijk Aards. Heerlijk zo'n duidelijke vent
Ik wilde net zeggen. He speaks their language.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk? Als er iemand wel in dubbelzinnigheden en multi-interpretaties praat dan is Litpho het wel! Maar ja, dat zal wel herkenbaar klinken voor een vrouw...
Kan nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:15 schreef Emel het volgende:
Ik ga even douchente lang uitgeslapen enzo
Tegen mij nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:52 schreef AirwiN het volgende:
Duidelijk? Als er iemand wel in dubbelzinnigheden en multi-interpretaties praat dan is Litpho het wel! Maar ja, dat zal wel herkenbaar klinken voor een vrouw...
Ik zat nu meer in mijn olie-op-het-vuur rol dan in mijn observant rol...quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:56 schreef MNR het volgende:
Tegen mij nietVerwacht van jou, de observant onder ons
, dat je toch wel een beetje in kunt schatten hoezeer ik een hekel heb aan dubbelzinnigheden, vaagheden en onduidelijkheden
Owiequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik zat nu meer in mijn olie-op-het-vuur rol dan in mijn observant rol...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |