Iedereen gaat naar de AH. Dan zal de Jumbo wel véél rustiger zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Allemaal oude lijken die de paden versperren met hun karretjes. Kunnen die lui niet zien dat ik pijn heb en zsm weer dat hellehol uit wil? Ik ga de komende maanden niet meer naar de AH, ben die tent helemaal zat.. Jumbo.
.
Arm mennekequote:Op zaterdag 29 december 2007 12:35 schreef Q. het volgende:
Die van mij zijn verbouwd.
Wil je het komen controleren?quote:MNR schreef: En hoe zit t met de jouwe? Ben je al een vent?
En daarna hier verslag doen?quote:
Met een boterham.quote:
Nee, wel koffie. Zonder koekjes, want ik heb geen zin om het pak open te maken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Met een boterham.
Ik neem aan dat jouw interesse strikt academisch is?quote:
Ah, ik sprak net m'n familie. Dat vonden ze niet zo erg.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:38 schreef Vork het volgende:
Nee, wel koffie. Zonder koekjes, want ik heb geen zin om het pak open te maken.
Ach, zolang ze geen toespelingen maken op de grootte van jouw borsten...quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:38 schreef AirwiN het volgende:
Vrouwen die toespelingen maken op de grootte van hun borsten... Ik heb ook gevoel hoor...
Dat kan prima door middel van een paar woordenquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:39 schreef Litpho het volgende:
Ik neem aan dat jouw interesse strikt academisch is?.
Is het te vergelijken met een bevalling?quote:
Dan is het goed,quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Ah, ik sprak net m'n familie. Dat vonden ze niet zo erg.
Je mist er helemaal niets aan. Alles wat je wilt hebben, ligt binnen je handbereikquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:38 schreef AirwiN het volgende:
Vrouwen die toespelingen maken op de grootte van hun borsten... Ik heb ook gevoel hoor...
Volgens mij is het pijnlijker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het te vergelijken met een bevalling?
Dat is toch geen verkapte toespeling op de grootte van mijn borsten he?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:39 schreef Litpho het volgende:
Ach, zolang ze geen toespelingen maken op de grootte van jouw borsten...
Carpe Diem enzoquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat kan prima door middel van een paar woorden
Ik wacht wel rustig af.
Jij hebt geen ballen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:47 schreef G.Fawkes het volgende:
ugh, slotje
Beter dan verkapte borsten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is toch geen verkapte toespeling op de grootte van mijn borsten he?
Hey! Heb trouwens nog een nieuwtje: weet je van wie ik een kerstkaart heb gehad? Van die gozer van mijn afstudeerstage (je weet wel, van dat akkefietje destijds)quote:
is dat verkapte vraag om foto?quote:
Haha.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey! Heb trouwens nog een nieuwtje: weet je van wie ik een kerstkaart heb gehad? Van die gozer van mijn afstudeerstage (je weet wel, van dat akkefietje destijds)![]()
Dat was nog eens een kaart uit onverwachte hoek.
maar zie je hem ook als je naar beneden kijkt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:52 schreef Anthraxx het volgende:
Ik hoef geen lul te zien hoor G.Fawkes. Als ik in de spiegel kijk zie ik er al 1.
KPQquote:
En wie ga jij dit jaar nog een kerstkaart sturen met de kerstgedachte erin?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:51 schreef dawg het volgende:
Haha.
Nouja, berouw komt na de zonde, moet je maar denken.
Ik doe niet aan kerstkaarten. Ik heb wel een paar kerstsmsjes verstuurd, as you already know.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:55 schreef MNR het volgende:
[..]
En wie ga jij dit jaar nog een kerstkaart sturen met de kerstgedachte erin?
En druk aan t studeren vandaag?
waar is het vuurwerk dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:58 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik ben wel klaar voor oud en nieuw.
Doe ik niet aan. Zonde van het geld.quote:
Okeujquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:57 schreef dawg het volgende:
Ik doe niet aan kerstkaarten. Ik heb wel een paar kerstsmsjes verstuurd, as you already know.
En nee, ik ben net een half uur wakker.
Natuurlijk, daarom ben ik toch hierquote:
Dat doen we toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Zeg, houden we het een beetje beschaafd op mijn verjaardag?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:04 schreef Emel het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom ben ik toch hier![]()
Ik vreesde het ergste toen ik o.a. ballen, lul en KPD tegenkwam. Ik ben maar niet gaan lezen waar het nou over ging.quote:
Litphoquote:
Aahquote:
Op een paar fijne kleine details na (die allemaal kunnen wachten tot het volgend jaar), zelden beterquote:
Maar je kijkt zeker wel naar andermans vuurwerkquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Zonde van het geld.
Langzaam maar zeker gaat het beter.quote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op een paar fijne kleine details na (die allemaal kunnen wachten tot het volgend jaar), zelden beter.
Verstandig, heel verstandig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vreesde het ergste toen ik o.a. ballen, lul en KPD tegenkwam. Ik ben maar niet gaan lezen waar het nou over ging.
quote:
dawgquote:
Dat gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker gaat het beter.Kan al weer redelijk goed lopen en zelfs fietsen gaat weer een beetje.
Mijn koelkast staat weer vol met bier en diepvriespizza: als dat niet goed voor mezelf zorgen is...quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat gaat de goede kant opfijn zeg!! Zorg goed voor jezelf he
Ik zou niet weten hoe het beter kanquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn koelkast staat weer vol met bier en diepvriespizza: als dat niet goed voor mezelf zorgen is...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn koelkast staat weer vol met bier en diepvriespizza: als dat niet goed voor mezelf zorgen is...
bedankt!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:10 schreef Vork het volgende:
Zeg Twist, had ik je al gefeliciteerd? Nee toch? Bij deze dan
Hoi G. Fawkesquote:
Ik ben eindelijk bijna van die bizar grote hoeveelheid fruit af die de afgelopen weken hier naar binnen is gedragen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:11 schreef Emel het volgende:
[..]
ik maak me geen zorgen over jou
![]()
Af en toe wel fruit he
Het aanwakkeren van je natuurlijke staat kost dan ook nauwelijks moeitequote:
Strikt genomen heet dat dan ook een cédille, niet een piemelquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:31 schreef dawg het volgende:
Ik een half uur zoeken hoe ik die piemel onder de C krijg, reageren ze niet meer. Nouja, ik zal nog eens 'zoveel' moeite doen.
Niet?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen heet dat dan ook een cédille, niet een piemel.
Een gemis in de Franse taal, toegegeven.quote:
Ja, I know. Maar ik noem het piemel, cedille klinkt zo Frans.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen heet dat dan ook een cédille, niet een piemel.
Dat was min of meer het doel van de operatiequote:
Duidelijk? Als er iemand wel in dubbelzinnigheden en multi-interpretaties praat dan is Litpho het wel! Maar ja, dat zal wel herkenbaar klinken voor een vrouw...quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:47 schreef MNR het volgende:
L is zo heerlijk Aards. Heerlijk zo'n duidelijke vent
Ik wilde net zeggen. He speaks their language.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk? Als er iemand wel in dubbelzinnigheden en multi-interpretaties praat dan is Litpho het wel! Maar ja, dat zal wel herkenbaar klinken voor een vrouw...
Kan nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:15 schreef Emel het volgende:
Ik ga even douchente lang uitgeslapen enzo
Tegen mij nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:52 schreef AirwiN het volgende:
Duidelijk? Als er iemand wel in dubbelzinnigheden en multi-interpretaties praat dan is Litpho het wel! Maar ja, dat zal wel herkenbaar klinken voor een vrouw...
Ik zat nu meer in mijn olie-op-het-vuur rol dan in mijn observant rol...quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:56 schreef MNR het volgende:
Tegen mij nietVerwacht van jou, de observant onder ons
, dat je toch wel een beetje in kunt schatten hoezeer ik een hekel heb aan dubbelzinnigheden, vaagheden en onduidelijkheden
Owiequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik zat nu meer in mijn olie-op-het-vuur rol dan in mijn observant rol...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |