http://www.einzelgangers.nl/quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien tijd voor een Hyve voor mensen zonder vrienden.
Okquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:31 schreef Q. het volgende:
Is een geintje hoor! Ik heb meer vrienden dan ik aan kan bijna.
Het is op zich wel een running gag gewordenquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Is een geintje hoor! Ik heb meer vrienden dan ik aan kan bijna.
Ik ben wel een beetje een einzelganger, ik vind het heerlijk om alleen te zijn. Maar ik kan ook heel erg genieten van het gezelschap van anderen. Vooral van het gezelschap van mooie vrouwen trouwens.quote:
Net zo leuk als goeiemoggel...quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
Het is op zich wel een running gag geworden.
Nee, dat is dat ik geen leven heb. Zelfs dat heb ik. Okee, nu even niet maar snel wel weer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is op zich wel een running gag geworden.
Bier en tieten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje een einzelganger, ik vind het heerlijk om alleen te zijn. Maar ik kan ook heel erg genieten van het gezelschap van anderen. Vooral van het gezelschap van mooie vrouwen trouwens.
Dat gaat je niet lukken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ik probeer de laatste Nederlander zonder Hyve te worden.
Wat is duur?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:39 schreef Q. het volgende:
Toch jammer dat de kapper zo duur is, zelfs met zo'n simpel kapsel als ik heb. Maar ja, het zelf doen wordt ook geen succes denk ik.. Maar ik moet wel even met een nieuw flitsend kapsel het nieuwe jaar in.
Q. is een oud wijf. Zolang hij nog allemaal prijzige Apple meuk kan kopen, naar het buitenland op vakantie kan ieder jaar en met grote regelmaat A-merk bier kan zuipen, moet je niet gaan lopen mekkeren over de prijs van de kapper.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
Wat is duur?
* Sjowhan betaald 19,50 per 'beurt'.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb laatst maar een 10tje betaald. Was echt helemaal blij. Normaal ben ik 23,50 kwijt. Maar ik werd gematst door de dame die me knipte
Je FOK!t al.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:31 schreef Vork het volgende:
P'cies, ook nog last.fm. Eigenlijk is dat gewoon meer dan genoeg. Ik daarbij ook nog een livejournal, web-log, deviantart, flickr en hyves account bij moet onderhouden, dan heb ik toch geen leven meer.
Nu is hij nog weer moed/ballen aan het verzamelen om haar uit te vragenquote:
Goed om te zien dat jij blijkbaar een ruime ervaring in het vinden van ballen hebtquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:47 schreef MNR het volgende:
En wat die ballen betreft, die vind je wel, daar maak ik me geen zorgen over.
Die had ik, maar dat mocht niet van CL.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien tijd voor een Hyve voor mensen zonder vrienden.
Nog zo'n Appelfundamentalistquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:45 schreef Inekris het volgende:
[..]
Is er een ander soort laptop dan?
Ik las appeltaartquote:
Lurk Hyves accounts FTW!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:16 schreef Litpho het volgende:
Die had ik, maar dat mocht niet van CL.
Jammer dat Bokitoproof al als het woord van 2007 is gekozen. Dit is wat mij betreft een prima alternatief!quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:19 schreef AirwiN het volgende:
Lurk Hyves accounts FTW!
Ik geloof dat dezelfde dame ook één van degenen was die mijn account in de openbaarheid heeft gebracht door mij toe te voegen...
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat Bokitoproof al als het woord van 2007 is gekozen. Dit is wat mij betreft een prima alternatief!
Nietwaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu is hij nog weer moed/ballen aan het verzamelen om haar uit te vragen.
Nee, wij draaien Hyvesgewijs nog steeds om elkaar heen... Ik zie je regelmatig voorbij komen bij de 'Ken jij deze persoon' suggesties...quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat Lit dat zei.
Mja, ik zie heel veel mensen bij die suggesties.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:22 schreef AirwiN het volgende:
Nee, wij draaien Hyvesgewijs nog steeds om elkaar heen... Ik zie je regelmatig voorbij komen bij de 'Ken jij deze persoon' suggesties...
Ik weet dat ik veel posts maak in deze reeks, maar soms slipt er nog wel eens wat van een ander tussendoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat Lit dat zei.
Waaronder heel veel mensen die ik inderdaad kenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik zie heel veel mensen bij die suggesties..
Ik keek een beetje scheef denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:24 schreef Litpho het volgende:
Ik weet dat ik veel posts maak in deze reeks, maar soms slipt er nog wel eens wat van een ander tussendoor.
Da's kei hendig. Korting op geurtjes!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nietwaar.Het zijn 2 andere vrouwen. De dame in kwestie (die ik leuk vind) werkt bij een parfumerie. (schrik niet, het is geen poederdoos)
Ik ken 70 procent niet, 20 procent wíl ik niet kennenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:25 schreef Litpho het volgende:
Waaronder heel veel mensen die ik inderdaad ken.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:25 schreef Litpho het volgende:
Waaronder heel veel mensen die ik inderdaad ken.
Veels te druk zeker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:29 schreef Q. het volgende:
Zo'n tripje naar de AH op zaterdag is zelfs geen goed idee als je gezond bent..
Ik ga dit jaar niet op vakantie! Nou ja, eventueel nog naar Berlijn. Maar dat is geen buitenland, dat is Duitsland.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. is een oud wijf. Zolang hij nog allemaal prijzige Apple meuk kan kopen, naar het buitenland op vakantie kan ieder jaar en met grote regelmaat A-merk bier kan zuipen, moet je niet gaan lopen mekkeren over de prijs van de kapper.
Allemaal oude lijken die de paden versperren met hun karretjes. Kunnen die lui niet zien dat ik pijn heb en zsm weer dat hellehol uit wil? Ik ga de komende maanden niet meer naar de AH, ben die tent helemaal zat.quote:
Die van mezelf kan ik nauwelijks missenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:15 schreef Litpho het volgende:
Goed om te zien dat jij blijkbaar een ruime ervaring in het vinden van ballen hebt.
En van A.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die had ik, maar dat mocht niet van CL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |