Toch wel een mac hequote:Op zaterdag 29 december 2007 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, ik lig nog lekker in bed.Laptop FTW
Is er een ander soort laptop dan?quote:
Sommige beweren van welquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:45 schreef Inekris het volgende:
[..]
Is er een ander soort laptop dan?
Owh, heet slapen tegenwoordig 'de hele nacht de liefde bedrijven'... Goed dat ik 't weetquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier, dan ga ik mij bij mijn liefhebbende vriendin voegen en de hele nacht de liefde bedrijven met haar!![]()
Een meisje!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb wel een heel leuk meisje ontmoet.Ze werkt in hetzelfde pand als dat ik doe, ze is turks en heel leuk. Maar ik moet nog even de ballen vinden om een keer te vragen of ze wat met me wil gaan drinken
![]()
En jij? waarom zoveel te denken?
Ik ga binnenkort als ik cash heb ook een laptop aanschaffen. Anders kan ik straks als ik in Arnhem/Groningen zit niet eens Fokken! Weet nog niet of het me gaat lukken, maar we zien welquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:40 schreef Q. het volgende:
Neuh, ik lig nog lekker in bed.Laptop FTW
Nee hoor, ik snap het. Zelfreflectie is goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Een meisje!Hij heeft een meisje ontmoet
En wat die ballen betreft, die vind je wel, daar maak ik me geen zorgen over. Breng het gewoon en wees zeker van je zaak. Zou ze stom zijn om nee te zeggen![]()
Hier.. ja, zelfreflectie. Eigenlijk gerelateerd aan hoe ik iets een situatie het beste aan kan pakken. Loop een beetje met mijn hoofd tegen dezelfde lamp en nu zit ik in de fase om te overdenken hoe ik ervoor kan zorgen hoe ik dat patroon kan doorbreken. En volgens mij ben ik er wel achter, maar wil het nog iets meer overdenken. Zoek nog een beetje meer vertrouwen in mezelf. Klinkt lekker abstract he?
Weet je meteen waar je de rest van je leven aan vast zit. Je kan nog terug!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:47 schreef Hime het volgende:
[..]
Owh, heet slapen tegenwoordig 'de hele nacht de liefde bedrijven'... Goed dat ik 't weet
Vicious rumours, meer nietquote:
Ik heb nog twee maanden bedenktijd... maar die ringen zijn wel gruwelijk mooiquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet je meteen waar je de rest van je leven aan vast zit. Je kan nog terug!
Vrouwen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:53 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik heb nog twee maanden bedenktijd... maar die ringen zijn wel gruwelijk mooi
Uitkijken voor die maffia hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gister iets te veel op denk ik. En niet echt in een goede positie geslapen...
Ik heb geen plannen voor de vakantie. Heerlijk niets doen. Ik heb wel een heel leuk meisje ontmoet.Ze werkt in hetzelfde pand als dat ik doe, ze is turks en heel leuk. Maar ik moet nog even de ballen vinden om een keer te vragen of ze wat met me wil gaan drinken
![]()
En jij? waarom zoveel te denken?
Ga jij maar eerst. Ga ik daarna welquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:53 schreef Q. het volgende:
Zo maar eens er uit en douchen.
NIet tegelijk?quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:55 schreef Hime het volgende:
[..]
Ga jij maar eerst. Ga ik daarna wel
Dat is zeker waar! I fully agreequote:Op zaterdag 29 december 2007 10:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Nee hoor, ik snap het. Zelfreflectie is goed![]()
Ik ga vandaag kijken of het niet te druk is in de winkel waar ze werkt. Anders ga ik doen er even op af denk ik
liever een blauwtje lopen dan met eelt op mijn ziel. Zoals loesje dat mooi heeft gezegd![]()
Vannacht was het thema Hoofse liefde...quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:47 schreef Hime het volgende:
Owh, heet slapen tegenwoordig 'de hele nacht de liefde bedrijven'... Goed dat ik 't weet
Ik ben niet onbereikbaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vannacht was het thema Hoofse liefde...
Mooi!quote:
De dag is nog maar net begonnen Vorkjequote:Op zaterdag 29 december 2007 11:02 schreef Vork het volgende:
Goeiemorgen iedereen. Of is het onderhand al middag?
Check en check. Plaxo heb je nog niet gevonden zie ik!quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:12 schreef MNR het volgende:
Nu hebben we naast Hyves, Facebook en LinkedIn nu ook Netlog. Spuit 11..
LOL... maak je nu weer een typo of is dit gewoon goeie timing om me te laten lachen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:15 schreef AirwiN het volgende:
Check en check. Plaxo heb je nog niet gevonden zie ik!
Geen van beide...quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:17 schreef MNR het volgende:
LOL... maak je nu weer een typo of is dit gewoon goeie timing om me te laten lachen?
Boy... nooit van gehoord. Straks eens even uitdiepen.quote:
Dat ben je nu bijna al.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ik probeer de laatste Nederlander zonder Hyve te worden.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:19 schreef Vork het volgende:
Ik doe ook niet aan Hyves, ze bekijken het maar. Ik heb al Fok, Myspace en meer van die onzin.
En oh ja, net zoals jullie kijk-ons-er-niet-bij-horen heb ik ook last.fm!quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ik probeer de laatste Nederlander zonder Hyve te worden.
Hyves laat zichzelf makkelijk verkopen als je het een kans geeft.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:21 schreef Q. het volgende:
Hyves is anders keihandig als verjaardagskalender hoor.
Maar Last.fm vind ik gewoon handig om wat nieuwe muziek te leren kennenquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
En oh ja, net zoals jullie kijk-ons-er-niet-bij-horen heb ik ook last.fm!
Join the club. Vrienden zijn toch overrated.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb verder geen behoefte aan Hyves. Ik heb tenslotte geen vrienden.
quote:
Doe eens niet zo verbitterd..quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:28 schreef Q. het volgende:
Join the club. Vrienden zijn toch overrated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |