Wijs en ervarenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:31 schreef Inekris het volgende:
Nou ja, wel verloofd geweest, zelfs getrouwd, nu samenlevingscontract he
Ah is het misgelopen met liefie_'s liefde? :pquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Dat heet sympathie. Zo kan liefie_ haar escapades kwijt![]()
Ben je nog wakker btw mutske?
Hij zendt gemixte signalen uitquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:42 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ah is het misgelopen met liefie_'s liefde? :p
Ja dat doe ik dan toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:05 schreef MoChe het volgende:
[..]
Denk om je hart he!
Denk om je hart!
overdrijverquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan toch?
Geen gebroken hartje want ik maak m gewoon dood!
Slaap lekker liefie_quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:34 schreef liefie_ het volgende:
Heerlijk toch
quote:
Jaaaaaaaaa, dank je! Jij ook gefeliciteerd met je collega kattenoppas!quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet teveel hoor, dat hele bejaard zijn lijkt me maar niets.
En gefeliciteerd met je nichtje Air.
Fotoboek wordt standaard aangemaakt geloof ik. Zoals je ziet kun je niet reageren dus je hebt hem nooit geopend!quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:33 schreef TwistedDarling het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/twisted_me
Zou dit een vergeten account van mij zijn?
Ik heb wel eens een account gemaakt waarvan ik het wachtwoord was vergeten, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar een fobo bij had.
Maar dezelfde geboortedatum en mijn toenmalige opleiding, dat kan toch haast geen toeval zijn bij die nick.
Jij ook.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, dank je! Jij ook gefeliciteerd met je collega kattenoppas!
Heb je al cadeautjes gehad? Of heeft je moeder ze nog niet teruggevonden in huis?
Aha, dat verklaard een boel. Dan zal het idd wel mijn vergeten wachtwoord-account zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fotoboek wordt standaard aangemaakt geloof ik. Zoals je ziet kun je niet reageren dus je hebt hem nooit geopend!
Serene stiltes zijn goed. Ik ga zo nog een poging ondernemen om Hime te laten ontwaken. Wandelse!quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga zo even een korte wandeling maken door het dorp, het klinkt zo stil en sereen buiten.
Nog even een momentje voor mezelf voor de boel hier thuis tot leven komt.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyf verdulleme eens op uit my at
Neequote:Op zaterdag 29 december 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Doe het zelf.quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe meer je mee post, des te sneller dit topic vol is!
Ja goed man... bladieblabladiebla...quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoeist nou
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja goed man... bladieblabladiebla...
En met jou?
Een relatie?quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
alleen relatie kut dus ik zit hier toch nog wel goed stiekem![]()
![]()
Je valt met je neus in de boter. Lucky youquote:Op zaterdag 29 december 2007 09:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
alleen relatie kut dus ik zit hier toch nog wel goed stiekem![]()
![]()
Idem.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:09 schreef MNR het volgende:
Mijn God wat een nacht... echt niet veel geslapen![]()
Gefeliciteerd met je B-day TD
doeiquote:
Hey MNRquote:
Vakantie? Lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:32 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey MNR
Gaat goed hoor. Lekker rust lekker uit nu, met de vakantie. Hoe gaat het met jou?
Gister iets te veel op denk ik. En niet echt in een goede positie geslapen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Vakantie? Lekker
Hoezo heb je pijn aan je hoofd?
Hier eigenlijk alles okay. Veel denkwerk in mijn hoofd, maar dat is goed voor me. Ga je nog wat leuks doen tijdens je kerstvakantie?
Neuh, ik lig nog lekker in bed.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemorgen Q., ook alweer uit de veren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |