Welk gedeelte volg je niet? En hoe zie jij het?quote:
*gniffelt*quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:12 schreef Litpho het volgende:
In het algemeen? Nee. Specifieke vrouwen? Geen commentaar.
Zou jij er iets van aannemen als het vice versa was?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:12 schreef mrbox het volgende:
Hey Liefie_ als het "de juiste" is voor je dan komt het wel goed![]()
En anders mis je niets en komt er vanzelf iemand je wel op je waarde weet te schatten.
wrs wil je dit nu toch niet horen maar goed ...
Je hart brekenquote:
Ookal is ie niet de juiste ik wou hem toch hebben? Dit verstoort mn winning streak! of hoe je dat ook speltquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:12 schreef mrbox het volgende:
Hey Liefie_ als het "de juiste" is voor je dan komt het wel goed![]()
En anders mis je niets en komt er vanzelf iemand je wel op je waarde weet te schatten.
wrs wil je dit nu toch niet horen maar goed ...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ookal is ie niet de juiste ik wou hem toch hebben? Dit verstoort mn winning streak! of hoe je dat ook spelt
Mss niet op de avond zelf maar denk er vaak wel zo de volgende dag overquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Zou jij er iets van aannemen als het vice versa was?
There you have your answerquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef mrbox het volgende:
Mss niet op de avond zelf maar denk er vaak wel zo de volgende dag over
Tss. Niet-liefie_quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je hart breken
Had jemaar geen man moeten worden
Mwuahhaha ik ken geen genade vandaag!
Ja. Iets wat een wijze vrouw zei over ervaring en zoquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Zou jij er iets van aannemen als het vice versa was?
Nou je doet een analyse/gok over mijn vertrouwen in vrouwen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Welk gedeelte volg je niet? En hoe zie jij het?
Geen hand vol maar een land vol.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:33 schreef liefie_ het volgende:
Bah ik wil echt iemand slaan
Waarom is er niemand om te slaan
En waarom ben ik niet het persoon dat slaat
Sla maar ,ik doe het toch nooit goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:33 schreef liefie_ het volgende:
Bah ik wil echt iemand slaan
Waarom is er niemand om te slaan
En waarom ben ik niet het persoon dat slaat
Mn armen passen niet door de computerquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef Inekris het volgende:
[..]
Sla maar ,ik doe het toch nooit goed
Hey...quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef Inekris het volgende:
Ja nee nu wil ik duidelijk dezequote:
Zo vol van liefde, dat ben jijquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:38 schreef liefie_ het volgende:
Mn armen passen niet door de computer
Dat zou ik niet zeggen. Je laat ongetwijfeld stapels topics die lekker lopen ook goed doorlopen. Het is alleen dat wanneer je ingrijpt dat nog wel eens wat drastisch overkomt, en na geruime tijd mods gehad te hebben die wat dat betreft meer op één lijn lagen met het R&P publiek is de reactie daarop mogelijk wat overtrokken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef Inekris het volgende:
[..]
Nee dat is erg niet dat ik denk dat ik het nooit goed doe. Gewoon, ik man, die doen het toch nooit goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey...
What's up? Toch niet vanwege dat gemuts in FB?
Eerder vol van chipjes en andere dingen die ik eigenlijk niet meer op moet peuzelenquote:
Die moet natuurlijk niet geweigerd worden. Hell hath no fury enzoquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:40 schreef Inekris het volgende:
[..]
Nee dat is erg niet dat ik denk dat ik het nooit goed doe. Gewoon, ik man, die doen het toch nooit goedper definitie.
Pffftt... onzin natuurlijk! Wie heeft je dat nu weer wijsgemaakt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:40 schreef Inekris het volgende:
Nee dat is erg niet dat ik denk dat ik het nooit goed doe. Gewoon, ik man, die doen het toch nooit goedper definitie.
Ik gok een vrouwquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Pffftt... onzin natuurlijk! Wie heeft je dat nu weer wijsgemaakt?
Is niet erg hoor, ik dacht lang dat jou nick cynisch was, en dat is ook niet sowquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja
Hoewel ik heel lang dacht dat je een vrouw was
Dat is waar. En ben je verliefd, verloofd, getrouwd?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:40 schreef Inekris het volgende:
* Inekris heeft ook nog een leven buiten het modden he
quote:
Ja, nee, nee. Goed hequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is waar. En ben je verliefd, verloofd, getrouwd?
Ahh nice. Leuke dame?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:44 schreef Inekris het volgende:
Ja, nee, nee. Goed he
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:45 schreef MNR het volgende:
Sjees L.. ben jij hier de enige die ons nog wat positiefs kan leveren vanavond
Nee ik ben super liefquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:42 schreef Inekris het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, ik dacht lang dat jou nick cynisch was, en dat is ook niet sow
Ow, none taken. Ben alleen nog even wat aan het uitschrijven hier, dus vandaar dat ik daar niet op heb gereageerdquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:50 schreef mrbox het volgende:Slaap zacht allemaal
@MNR sorry, laatste bericht krijg ik niet goed omschreven. tis iig niet zo bot bedoeld
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, none taken. Ben alleen nog even wat aan het uitschrijven hier, dus vandaar dat ik daar niet op heb gereageerd
Slaap lekker Box
Haha, ik doelde eigenlijk op iets anders dan SCquote:
owquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ik doelde eigenlijk op iets anders dan SC
Yup, zeker weten, al weer 14 jaarquote:
Nou achter mij gelaten, achter mij gelaten, meer dat ik achtergelaten ben eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:45 schreef MNR het volgende:
Ow, dat wordt gezellig. Liefie_ zit op hete kolen vanavond, ik ben afgewezen en heb daar nog een teer punt liggen en jij hebt tig vrouwen achter je gelaten.
Sjees L.. ben jij hier de enige die ons nog wat positiefs kan leveren vanavond
Tja, kennelijk is "it an art to be boring".quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:14 schreef Inekris het volgende:
[..]
Nou achter mij gelaten, achter mij gelaten, meer dat ik achtergelaten ben eigenlijk.
Tsja, maar niets is zo aantrekkelijk als zelfkennis, gepaard met een goed salaris uiteraardquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Tja, kennelijk is "it an art to be boring".
Zo aantrekkelijk dat ze je achter hebben gelaten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:21 schreef Inekris het volgende:
[..]
Tsja, maar niets is zo aantrekkelijk als zelfkennis, gepaard met een goed salaris uiteraard
Toen ik daar toch, zielig en alleen, achtergelaten was, toen heb ik mijn kennis van het zelf opgebouwd. En prompt niet meer achtergelaten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Zo aantrekkelijk dat ze je achter hebben gelaten.
Arrh!!! 14 jaar en niet verloofd? Ik zou ook boos zijn als ik jouw vrouwtje wasquote:
Nee, dat is niet waar. Dat heet sympathie. Zo kan liefie_ haar escapades kwijtquote:
Nou ja, wel verloofd geweest, zelfs getrouwd, nu samenlevingscontract hequote:Op zaterdag 29 december 2007 01:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Arrh!!! 14 jaar en niet verloofd? Ik zou ook boos zijn als ik jouw vrouwtje was![]()
Bewuste keuze overigens?
Wijs en ervarenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:31 schreef Inekris het volgende:
Nou ja, wel verloofd geweest, zelfs getrouwd, nu samenlevingscontract he
Ah is het misgelopen met liefie_'s liefde? :pquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Dat heet sympathie. Zo kan liefie_ haar escapades kwijt![]()
Ben je nog wakker btw mutske?
Hij zendt gemixte signalen uitquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:42 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ah is het misgelopen met liefie_'s liefde? :p
Ja dat doe ik dan toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:05 schreef MoChe het volgende:
[..]
Denk om je hart he!
Denk om je hart!
overdrijverquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan toch?
Geen gebroken hartje want ik maak m gewoon dood!
Slaap lekker liefie_quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:34 schreef liefie_ het volgende:
Heerlijk toch
quote:
Jaaaaaaaaa, dank je! Jij ook gefeliciteerd met je collega kattenoppas!quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet teveel hoor, dat hele bejaard zijn lijkt me maar niets.
En gefeliciteerd met je nichtje Air.
Fotoboek wordt standaard aangemaakt geloof ik. Zoals je ziet kun je niet reageren dus je hebt hem nooit geopend!quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:33 schreef TwistedDarling het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/twisted_me
Zou dit een vergeten account van mij zijn?
Ik heb wel eens een account gemaakt waarvan ik het wachtwoord was vergeten, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar een fobo bij had.
Maar dezelfde geboortedatum en mijn toenmalige opleiding, dat kan toch haast geen toeval zijn bij die nick.
Jij ook.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, dank je! Jij ook gefeliciteerd met je collega kattenoppas!
Heb je al cadeautjes gehad? Of heeft je moeder ze nog niet teruggevonden in huis?
Aha, dat verklaard een boel. Dan zal het idd wel mijn vergeten wachtwoord-account zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fotoboek wordt standaard aangemaakt geloof ik. Zoals je ziet kun je niet reageren dus je hebt hem nooit geopend!
Serene stiltes zijn goed. Ik ga zo nog een poging ondernemen om Hime te laten ontwaken. Wandelse!quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga zo even een korte wandeling maken door het dorp, het klinkt zo stil en sereen buiten.
Nog even een momentje voor mezelf voor de boel hier thuis tot leven komt.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyf verdulleme eens op uit my at
Neequote:Op zaterdag 29 december 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Doe het zelf.quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe meer je mee post, des te sneller dit topic vol is!
Ja goed man... bladieblabladiebla...quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoeist nou
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja goed man... bladieblabladiebla...
En met jou?
Een relatie?quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
alleen relatie kut dus ik zit hier toch nog wel goed stiekem![]()
![]()
Je valt met je neus in de boter. Lucky youquote:Op zaterdag 29 december 2007 09:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
alleen relatie kut dus ik zit hier toch nog wel goed stiekem![]()
![]()
Idem.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:09 schreef MNR het volgende:
Mijn God wat een nacht... echt niet veel geslapen![]()
Gefeliciteerd met je B-day TD
doeiquote:
Hey MNRquote:
Vakantie? Lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:32 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey MNR
Gaat goed hoor. Lekker rust lekker uit nu, met de vakantie. Hoe gaat het met jou?
Gister iets te veel op denk ik. En niet echt in een goede positie geslapen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Vakantie? Lekker
Hoezo heb je pijn aan je hoofd?
Hier eigenlijk alles okay. Veel denkwerk in mijn hoofd, maar dat is goed voor me. Ga je nog wat leuks doen tijdens je kerstvakantie?
Neuh, ik lig nog lekker in bed.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemorgen Q., ook alweer uit de veren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |