Daar kom je dan vanzelf achter, dat is het makkelijkequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef liefie_ het volgende:
Owja en nog iets, als het verlegenheid was hoe moet ik dat dan weten?!?!?!
Ow tis heerlijk als je beetjequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind die films altijd heerlijk om naar te kijken. Zo leuk!
Zo! En dat voor een kerel op jouw leeftijd, ai ai aiquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:02 schreef Miesjel het volgende:
Het is wederzijds.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Doe je gezellig met ons mee krassen?.
Miesjel! Old friend!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:02 schreef Miesjel het volgende:
Het is wederzijds.
Ik weet het al heel lang, maar ik verkies het nu te delen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo! En dat voor een kerel op jouw leeftijd, ai ai ai
Jo Jo Jo... Ik doe het ook nog jah.quote:
En in welke schuilkelder heb jij vanavond gekeken?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:10 schreef Miesjel het volgende:
Ik weet het al heel lang, maar ik verkies het nu te delen.
Net als in de goede oude tijd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:13 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Jo Jo Jo... Ik doe het ook nog jah.
Ik vind het niet leukquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:08 schreef MNR het volgende:
Maar het is kl*te dat gevoel hoor meis.. Helaas kun je idd niet veel doen.. behalve 'to put up with it'.
Je bent gewoon een verwend kreng dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk
Normaal krijg ik gewoon wat ik wil!
Hehe... ik weet nog goed dat ik aan mijn tante onlangs vertelde dat ik voor het eerst in mijn leven gedumpt was. Weet je wat ze zei? "Mooi zo! Dat is goed voor je!". Ik was stomverbaasd, maar achteraf ben ik het wel met haar eens. Nu weet ik tenminste wat het is en ga ik ook voorzichtiger met de gevoelens van een ander omquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind het niet leuk
Kan nog komen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk
Tsssquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef MNR het volgende:
Ja idd![]()
![]()
![]()
Ik zeg het niet snel, maar wat een *briljante* TT
Allemaal spuien![]()
Ja en dat beviel primaquote:
Ok, die moest ik twee keer lezen voordat het Elleke eruit kwamquote:
Gelukkig weet ik beter. Gelukkig weet ik altijd beterquote:
Hebben anderen gevoelens dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe... ik weet nog goed dat ik aan mijn tante onlangs vertelde dat ik voor het eerst in mijn leven gedumpt was. Weet je wat ze zei? "Mooi zo! Dat is goed voor je!". Ik was stomverbaasd, maar achteraf ben ik het wel met haar eens. Nu weet ik tenminste wat het is en ga ik ook voorzichtiger met de gevoelens van een ander om
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:20 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig weet ik beter. Gelukkig weet ik altijd beter denk ik het altijd beter te weten.
Trustu Q.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:22 schreef Q. het volgende:
Ik vind het slaaptijd.
Wijze tantequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe... ik weet nog goed dat ik aan mijn tante onlangs vertelde dat ik voor het eerst in mijn leven gedumpt was. Weet je wat ze zei? "Mooi zo! Dat is goed voor je!". Ik was stomverbaasd, maar achteraf ben ik het wel met haar eens. Nu weet ik tenminste wat het is en ga ik ook voorzichtiger met de gevoelens van een ander om
Je hebt weinig vertrouwen in vrouwen als het daarom gaat?quote:
Vrouwen kunnen soms erg complex zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt weinig vertrouwen in vrouwen als het daarom gaat?
Nou ja... weet je wat het ook is? Als je zelf al merkt dat het 'niet helemaal lekker zit' heb je zelf ook de verantwoordelijkheid om goed voor jezelf te zorgen. Zelfrespect en zo. En ik praat allemaal wel makkelijk hier hoor, maar als er iemand frustraties hierover heeft uitgewisseld, ben ik t wel
Als ik eerlijk ben en terugkijk naar hoe ik dat toen deed? De enige manier om respect bij mij af te dwingen was door het aan jezelf te tonen. Het klinkt stupide he?
Dat maakt ze zo heerlijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen soms erg complex zijn![]()
ja hoor meisquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef liefie_ het volgende:
MNR mag ik even in pm een tirade tegen je houdenal mn vriendinnetjes zijn al naar bed
Nee, ik noem het eerder meerdere ervaringen zodat je zaken van meerdere kanten kunt bekijken. Schade, schande en zo.quote:
Ja ik volg je halfquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik noem het eerder meerdere ervaringen zodat je zaken van meerdere kanten kunt bekijken. Schade, schande en zo.
Dat is nauwelijks vrouwen eigen, wel?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik noem het eerder meerdere ervaringen zodat je zaken van meerdere kanten kunt bekijken. Schade, schande en zo.
Als een Chinese puzzel. Die zijn ook niet leuk meer als je ze eenmaal hebt opgelostquote:
Ik lees net je PM'squote:Op vrijdag 28 december 2007 23:54 schreef liefie_ het volgende:
Ik kan je niet pmmen! geloof ik
Het was een beetje overdadig gewauwel achterafquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik lees net je PM's
Dus ze zijn aangekomen.
Ow en jij hebt vrouwen opgelost?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als een Chinese puzzel. Die zijn ook niet leuk meer als je ze eenmaal hebt opgelost.
Mijn hart, wat doe je?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:11 schreef liefie_ het volgende:
Lesbisch, nu! Zo klaar
In het algemeen? Nee. Specifieke vrouwen? Geen commentaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow en jij hebt vrouwen opgelost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |