Flik het eens!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien ga ik Q. wel verraden.
Hey! Niets mis met mij!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef MNR het volgende:
Ja idd![]()
![]()
![]()
Ik zeg het niet snel, maar wat een *briljante* TT
Allemaal spuien![]()
Veel plezier, dan ga ik mij bij mijn liefhebbende vriendin voegen en de hele nacht de liefde bedrijven met haar!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef MNR het volgende:
Ja idd![]()
![]()
![]()
Allemaal spuien![]()
Gatverdamme! Dat doe ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier, dan ga ik mij bij mijn liefhebbende vriendin voegen en de hele nacht de liefde bedrijven met haar!![]()
Als ik jou was, zou ik me naar de safetyzone verplaatsenquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier, dan ga ik mij bij mijn liefhebbende vriendin voegen en de hele nacht de liefde bedrijven met haar!![]()
Zeg dat maar tegen je rechterhand!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
Gatverdamme! Dat doe ik toch ook niet?
Er was geen rest van de avond! Ik kom net binnenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Juist.. en hoe was de rest van de avond?
Enjoy the ridequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef AirwiN het volgende:
Daar doe ik ook niets mee.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je rechterhand!
Eindhoven?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik me naar de safetyzone verplaatsen
Om 10 uur al thuis zijn is toch ook niet echt het toonbeeld van een sprankelende date?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Er was geen rest van de avond! Ik kom net binnen
Daarom denk ik ook als je het niet leuk vond ga dan eerder weg!
En zo waren en kei veel van die dingen
Wel niet wel niet wel niet
Bah geen zin in
We hadden vanmiddag al afgesprokenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Om 10 uur al thuis zijn is toch ook niet echt het toonbeeld van een sprankelende date?
quote:
Zonde maar wel gelijk helderheid.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Er was geen rest van de avond! Ik kom net binnen
Daarom denk ik ook als je het niet leuk vond ga dan eerder weg!
En zo waren en kei veel van die dingen
Wel niet wel niet wel niet
Bah geen zin in
Le-zenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zonde maar wel gelijk helderheid.
Mijn laatste date had ik dus zelf verpest, maar daar was het afscheid dus wel enthousiast (dat geeft toch ook beetje false verwachtingen)
ah zo! Das al een stuk spankelender!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
We hadden vanmiddag al afgesproken
Het duurde zo'n 6/7 uur
Niet zo katten he dame? Hij kan er niets aan doen dat jouw date van vandaag zo wispelturig overkwam.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef liefie_ het volgende:
Le-zen
Dat heb ik dus niet
Want hij gaat van warm naar koud naar warm etc
Jawel hij is een manquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet zo katten he dame? Hij kan er niets aan doen dat jouw date van vandaag zo wispelturig overkwam.
Hehe... ik beschouw mijn omgeving nu niet bepaald als de comfort and safetyzonequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:46 schreef Q. het volgende:
Eindhoven?
Geen ideequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
ah zo! Das al een stuk spankelender!
Maaruh, verlegen type, of meer iemand die een spelletje aan het doen is. Of werd zelfs dat niet duidelijk?
quote:
Uistekend, waarde Plateau.quote:
Welnee, maar je weet nooit wat het nieuwe jaar brengt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uistekend, waarde Plateau.
U heeft een ontsingel projectje lopen?.
Nét niet. Er zit een sloot tussen mij en EHV.quote:
* MNR knuffelt liefie_*quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:51 schreef liefie_ het volgende:
Geen idee
Normaal heb ik dat soort dingen altijd wel snel door
Of dat het wel of niet iets is etc
Ik bedoel normaal ben ik wel goed in daten (ookal wil ik een uur van te voren altijd dood maar dat maakt het spannend)
Daarom ben ik ook zo sjaggo want ik kan hier niks mee
Eindhovuhhhhh!!!1111!!!!11!!!!1111111 Boeruhhhhhhhhhhh!!!!!1111111!!111!!!!LOLERZ!!1111!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sssttt, niet zo hard, straks hoort iemand het nog.
Ja klote is dat hequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:54 schreef liefie_ het volgende:
En dan is er ook nog een romantische film op tv met een stuk of 10 verhaallijnen waarbij het wel goed afloopt
Hij staat hier al op jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:55 schreef MNR het volgende:
[..]
* MNR knuffelt liefie_*
En nu even snel RTL4 opzetten, dit is het mooiste gedeelte van de film!
Afwachten dan maar mop,quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Geen idee
Normaal heb ik dat soort dingen altijd wel snel door
Of dat het wel of niet iets is etc
Ik bedoel normaal ben ik wel goed in daten (ookal wil ik een uur van te voren altijd dood maar dat maakt het spannend)
Daarom ben ik ook zo sjaggo want ik kan hier niks mee
Doe je gezellig met ons mee krassen?quote:
Nou, nou, nou? Nuenen? Son, Breugel / <ieder ander gatquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:54 schreef Frezer het volgende:
Nét niet. Er zit een sloot tussen mij en EHV.
I knowquote:
Ik vind die films altijd heerlijk om naar te kijken. Zo leuk!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef mrbox het volgende:
Ja klote is dat he![]()
* mrbox kent het gevoel
Daar kom je dan vanzelf achter, dat is het makkelijkequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef liefie_ het volgende:
Owja en nog iets, als het verlegenheid was hoe moet ik dat dan weten?!?!?!
Ow tis heerlijk als je beetjequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind die films altijd heerlijk om naar te kijken. Zo leuk!
Zo! En dat voor een kerel op jouw leeftijd, ai ai aiquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:02 schreef Miesjel het volgende:
Het is wederzijds.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Doe je gezellig met ons mee krassen?.
Miesjel! Old friend!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:02 schreef Miesjel het volgende:
Het is wederzijds.
Ik weet het al heel lang, maar ik verkies het nu te delen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo! En dat voor een kerel op jouw leeftijd, ai ai ai
Jo Jo Jo... Ik doe het ook nog jah.quote:
En in welke schuilkelder heb jij vanavond gekeken?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:10 schreef Miesjel het volgende:
Ik weet het al heel lang, maar ik verkies het nu te delen.
Net als in de goede oude tijd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:13 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Jo Jo Jo... Ik doe het ook nog jah.
Ik vind het niet leukquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:08 schreef MNR het volgende:
Maar het is kl*te dat gevoel hoor meis.. Helaas kun je idd niet veel doen.. behalve 'to put up with it'.
Je bent gewoon een verwend kreng dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk
Normaal krijg ik gewoon wat ik wil!
Hehe... ik weet nog goed dat ik aan mijn tante onlangs vertelde dat ik voor het eerst in mijn leven gedumpt was. Weet je wat ze zei? "Mooi zo! Dat is goed voor je!". Ik was stomverbaasd, maar achteraf ben ik het wel met haar eens. Nu weet ik tenminste wat het is en ga ik ook voorzichtiger met de gevoelens van een ander omquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind het niet leuk
Kan nog komen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk
Tsssquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef MNR het volgende:
Ja idd![]()
![]()
![]()
Allemaal spuien![]()
Ja en dat beviel primaquote:
Ok, die moest ik twee keer lezen voordat het Elleke eruit kwamquote:
Gelukkig weet ik beter. Gelukkig weet ik altijd beterquote:
Hebben anderen gevoelens dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe... ik weet nog goed dat ik aan mijn tante onlangs vertelde dat ik voor het eerst in mijn leven gedumpt was. Weet je wat ze zei? "Mooi zo! Dat is goed voor je!". Ik was stomverbaasd, maar achteraf ben ik het wel met haar eens. Nu weet ik tenminste wat het is en ga ik ook voorzichtiger met de gevoelens van een ander om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |