Flik het eens!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien ga ik Q. wel verraden.
Hey! Niets mis met mij!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef MNR het volgende:
Ja idd![]()
![]()
![]()
Ik zeg het niet snel, maar wat een *briljante* TT
Allemaal spuien![]()
Veel plezier, dan ga ik mij bij mijn liefhebbende vriendin voegen en de hele nacht de liefde bedrijven met haar!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef MNR het volgende:
Ja idd![]()
![]()
![]()
Allemaal spuien![]()
Gatverdamme! Dat doe ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier, dan ga ik mij bij mijn liefhebbende vriendin voegen en de hele nacht de liefde bedrijven met haar!![]()
Als ik jou was, zou ik me naar de safetyzone verplaatsenquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier, dan ga ik mij bij mijn liefhebbende vriendin voegen en de hele nacht de liefde bedrijven met haar!![]()
Zeg dat maar tegen je rechterhand!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
Gatverdamme! Dat doe ik toch ook niet?
Er was geen rest van de avond! Ik kom net binnenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Juist.. en hoe was de rest van de avond?
Enjoy the ridequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef AirwiN het volgende:
Daar doe ik ook niets mee.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je rechterhand!
Eindhoven?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik me naar de safetyzone verplaatsen
Om 10 uur al thuis zijn is toch ook niet echt het toonbeeld van een sprankelende date?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Er was geen rest van de avond! Ik kom net binnen
Daarom denk ik ook als je het niet leuk vond ga dan eerder weg!
En zo waren en kei veel van die dingen
Wel niet wel niet wel niet
Bah geen zin in
We hadden vanmiddag al afgesprokenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Om 10 uur al thuis zijn is toch ook niet echt het toonbeeld van een sprankelende date?
quote:
Zonde maar wel gelijk helderheid.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Er was geen rest van de avond! Ik kom net binnen
Daarom denk ik ook als je het niet leuk vond ga dan eerder weg!
En zo waren en kei veel van die dingen
Wel niet wel niet wel niet
Bah geen zin in
Le-zenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zonde maar wel gelijk helderheid.
Mijn laatste date had ik dus zelf verpest, maar daar was het afscheid dus wel enthousiast (dat geeft toch ook beetje false verwachtingen)
ah zo! Das al een stuk spankelender!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
We hadden vanmiddag al afgesproken
Het duurde zo'n 6/7 uur
Niet zo katten he dame? Hij kan er niets aan doen dat jouw date van vandaag zo wispelturig overkwam.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef liefie_ het volgende:
Le-zen
Dat heb ik dus niet
Want hij gaat van warm naar koud naar warm etc
Jawel hij is een manquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet zo katten he dame? Hij kan er niets aan doen dat jouw date van vandaag zo wispelturig overkwam.
Hehe... ik beschouw mijn omgeving nu niet bepaald als de comfort and safetyzonequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:46 schreef Q. het volgende:
Eindhoven?
Geen ideequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
ah zo! Das al een stuk spankelender!
Maaruh, verlegen type, of meer iemand die een spelletje aan het doen is. Of werd zelfs dat niet duidelijk?
quote:
Uistekend, waarde Plateau.quote:
Welnee, maar je weet nooit wat het nieuwe jaar brengt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uistekend, waarde Plateau.
U heeft een ontsingel projectje lopen?.
Nét niet. Er zit een sloot tussen mij en EHV.quote:
* MNR knuffelt liefie_*quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:51 schreef liefie_ het volgende:
Geen idee
Normaal heb ik dat soort dingen altijd wel snel door
Of dat het wel of niet iets is etc
Ik bedoel normaal ben ik wel goed in daten (ookal wil ik een uur van te voren altijd dood maar dat maakt het spannend)
Daarom ben ik ook zo sjaggo want ik kan hier niks mee
Eindhovuhhhhh!!!1111!!!!11!!!!1111111 Boeruhhhhhhhhhhh!!!!!1111111!!111!!!!LOLERZ!!1111!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sssttt, niet zo hard, straks hoort iemand het nog.
Ja klote is dat hequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:54 schreef liefie_ het volgende:
En dan is er ook nog een romantische film op tv met een stuk of 10 verhaallijnen waarbij het wel goed afloopt
Hij staat hier al op jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:55 schreef MNR het volgende:
[..]
* MNR knuffelt liefie_*
En nu even snel RTL4 opzetten, dit is het mooiste gedeelte van de film!
Afwachten dan maar mop,quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Geen idee
Normaal heb ik dat soort dingen altijd wel snel door
Of dat het wel of niet iets is etc
Ik bedoel normaal ben ik wel goed in daten (ookal wil ik een uur van te voren altijd dood maar dat maakt het spannend)
Daarom ben ik ook zo sjaggo want ik kan hier niks mee
Doe je gezellig met ons mee krassen?quote:
Nou, nou, nou? Nuenen? Son, Breugel / <ieder ander gatquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:54 schreef Frezer het volgende:
Nét niet. Er zit een sloot tussen mij en EHV.
I knowquote:
Ik vind die films altijd heerlijk om naar te kijken. Zo leuk!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef mrbox het volgende:
Ja klote is dat he![]()
* mrbox kent het gevoel
Daar kom je dan vanzelf achter, dat is het makkelijkequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef liefie_ het volgende:
Owja en nog iets, als het verlegenheid was hoe moet ik dat dan weten?!?!?!
Ow tis heerlijk als je beetjequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind die films altijd heerlijk om naar te kijken. Zo leuk!
Zo! En dat voor een kerel op jouw leeftijd, ai ai aiquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:02 schreef Miesjel het volgende:
Het is wederzijds.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Doe je gezellig met ons mee krassen?.
Miesjel! Old friend!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:02 schreef Miesjel het volgende:
Het is wederzijds.
Ik weet het al heel lang, maar ik verkies het nu te delen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo! En dat voor een kerel op jouw leeftijd, ai ai ai
Jo Jo Jo... Ik doe het ook nog jah.quote:
En in welke schuilkelder heb jij vanavond gekeken?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:10 schreef Miesjel het volgende:
Ik weet het al heel lang, maar ik verkies het nu te delen.
Net als in de goede oude tijd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:13 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Jo Jo Jo... Ik doe het ook nog jah.
Ik vind het niet leukquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:08 schreef MNR het volgende:
Maar het is kl*te dat gevoel hoor meis.. Helaas kun je idd niet veel doen.. behalve 'to put up with it'.
Je bent gewoon een verwend kreng dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk
Normaal krijg ik gewoon wat ik wil!
Hehe... ik weet nog goed dat ik aan mijn tante onlangs vertelde dat ik voor het eerst in mijn leven gedumpt was. Weet je wat ze zei? "Mooi zo! Dat is goed voor je!". Ik was stomverbaasd, maar achteraf ben ik het wel met haar eens. Nu weet ik tenminste wat het is en ga ik ook voorzichtiger met de gevoelens van een ander omquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind het niet leuk
Kan nog komen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk
Tsssquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef MNR het volgende:
Ja idd![]()
![]()
![]()
Allemaal spuien![]()
Ja en dat beviel primaquote:
Ok, die moest ik twee keer lezen voordat het Elleke eruit kwamquote:
Gelukkig weet ik beter. Gelukkig weet ik altijd beterquote:
Hebben anderen gevoelens dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe... ik weet nog goed dat ik aan mijn tante onlangs vertelde dat ik voor het eerst in mijn leven gedumpt was. Weet je wat ze zei? "Mooi zo! Dat is goed voor je!". Ik was stomverbaasd, maar achteraf ben ik het wel met haar eens. Nu weet ik tenminste wat het is en ga ik ook voorzichtiger met de gevoelens van een ander om
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:20 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig weet ik beter. Gelukkig weet ik altijd beter denk ik het altijd beter te weten.
Trustu Q.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:22 schreef Q. het volgende:
Ik vind het slaaptijd.
Wijze tantequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe... ik weet nog goed dat ik aan mijn tante onlangs vertelde dat ik voor het eerst in mijn leven gedumpt was. Weet je wat ze zei? "Mooi zo! Dat is goed voor je!". Ik was stomverbaasd, maar achteraf ben ik het wel met haar eens. Nu weet ik tenminste wat het is en ga ik ook voorzichtiger met de gevoelens van een ander om
Je hebt weinig vertrouwen in vrouwen als het daarom gaat?quote:
Vrouwen kunnen soms erg complex zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt weinig vertrouwen in vrouwen als het daarom gaat?
Nou ja... weet je wat het ook is? Als je zelf al merkt dat het 'niet helemaal lekker zit' heb je zelf ook de verantwoordelijkheid om goed voor jezelf te zorgen. Zelfrespect en zo. En ik praat allemaal wel makkelijk hier hoor, maar als er iemand frustraties hierover heeft uitgewisseld, ben ik t wel
Als ik eerlijk ben en terugkijk naar hoe ik dat toen deed? De enige manier om respect bij mij af te dwingen was door het aan jezelf te tonen. Het klinkt stupide he?
Dat maakt ze zo heerlijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen soms erg complex zijn![]()
ja hoor meisquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef liefie_ het volgende:
MNR mag ik even in pm een tirade tegen je houdenal mn vriendinnetjes zijn al naar bed
Nee, ik noem het eerder meerdere ervaringen zodat je zaken van meerdere kanten kunt bekijken. Schade, schande en zo.quote:
Ja ik volg je halfquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik noem het eerder meerdere ervaringen zodat je zaken van meerdere kanten kunt bekijken. Schade, schande en zo.
Dat is nauwelijks vrouwen eigen, wel?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik noem het eerder meerdere ervaringen zodat je zaken van meerdere kanten kunt bekijken. Schade, schande en zo.
Als een Chinese puzzel. Die zijn ook niet leuk meer als je ze eenmaal hebt opgelostquote:
Ik lees net je PM'squote:Op vrijdag 28 december 2007 23:54 schreef liefie_ het volgende:
Ik kan je niet pmmen! geloof ik
Het was een beetje overdadig gewauwel achterafquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik lees net je PM's
Dus ze zijn aangekomen.
Ow en jij hebt vrouwen opgelost?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als een Chinese puzzel. Die zijn ook niet leuk meer als je ze eenmaal hebt opgelost.
Mijn hart, wat doe je?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:11 schreef liefie_ het volgende:
Lesbisch, nu! Zo klaar
In het algemeen? Nee. Specifieke vrouwen? Geen commentaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow en jij hebt vrouwen opgelost?
Welk gedeelte volg je niet? En hoe zie jij het?quote:
*gniffelt*quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:12 schreef Litpho het volgende:
In het algemeen? Nee. Specifieke vrouwen? Geen commentaar.
Zou jij er iets van aannemen als het vice versa was?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:12 schreef mrbox het volgende:
Hey Liefie_ als het "de juiste" is voor je dan komt het wel goed![]()
En anders mis je niets en komt er vanzelf iemand je wel op je waarde weet te schatten.
wrs wil je dit nu toch niet horen maar goed ...
Je hart brekenquote:
Ookal is ie niet de juiste ik wou hem toch hebben? Dit verstoort mn winning streak! of hoe je dat ook speltquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:12 schreef mrbox het volgende:
Hey Liefie_ als het "de juiste" is voor je dan komt het wel goed![]()
En anders mis je niets en komt er vanzelf iemand je wel op je waarde weet te schatten.
wrs wil je dit nu toch niet horen maar goed ...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ookal is ie niet de juiste ik wou hem toch hebben? Dit verstoort mn winning streak! of hoe je dat ook spelt
Mss niet op de avond zelf maar denk er vaak wel zo de volgende dag overquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Zou jij er iets van aannemen als het vice versa was?
There you have your answerquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef mrbox het volgende:
Mss niet op de avond zelf maar denk er vaak wel zo de volgende dag over
Tss. Niet-liefie_quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je hart breken
Had jemaar geen man moeten worden
Mwuahhaha ik ken geen genade vandaag!
Ja. Iets wat een wijze vrouw zei over ervaring en zoquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Zou jij er iets van aannemen als het vice versa was?
Nou je doet een analyse/gok over mijn vertrouwen in vrouwen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Welk gedeelte volg je niet? En hoe zie jij het?
Geen hand vol maar een land vol.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:33 schreef liefie_ het volgende:
Bah ik wil echt iemand slaan
Waarom is er niemand om te slaan
En waarom ben ik niet het persoon dat slaat
Sla maar ,ik doe het toch nooit goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:33 schreef liefie_ het volgende:
Bah ik wil echt iemand slaan
Waarom is er niemand om te slaan
En waarom ben ik niet het persoon dat slaat
Mn armen passen niet door de computerquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef Inekris het volgende:
[..]
Sla maar ,ik doe het toch nooit goed
Hey...quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef Inekris het volgende:
Ja nee nu wil ik duidelijk dezequote:
Zo vol van liefde, dat ben jijquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:38 schreef liefie_ het volgende:
Mn armen passen niet door de computer
Dat zou ik niet zeggen. Je laat ongetwijfeld stapels topics die lekker lopen ook goed doorlopen. Het is alleen dat wanneer je ingrijpt dat nog wel eens wat drastisch overkomt, en na geruime tijd mods gehad te hebben die wat dat betreft meer op één lijn lagen met het R&P publiek is de reactie daarop mogelijk wat overtrokken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef Inekris het volgende:
[..]
Nee dat is erg niet dat ik denk dat ik het nooit goed doe. Gewoon, ik man, die doen het toch nooit goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey...
What's up? Toch niet vanwege dat gemuts in FB?
Eerder vol van chipjes en andere dingen die ik eigenlijk niet meer op moet peuzelenquote:
Die moet natuurlijk niet geweigerd worden. Hell hath no fury enzoquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:40 schreef Inekris het volgende:
[..]
Nee dat is erg niet dat ik denk dat ik het nooit goed doe. Gewoon, ik man, die doen het toch nooit goedper definitie.
Pffftt... onzin natuurlijk! Wie heeft je dat nu weer wijsgemaakt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:40 schreef Inekris het volgende:
Nee dat is erg niet dat ik denk dat ik het nooit goed doe. Gewoon, ik man, die doen het toch nooit goedper definitie.
Ik gok een vrouwquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Pffftt... onzin natuurlijk! Wie heeft je dat nu weer wijsgemaakt?
Is niet erg hoor, ik dacht lang dat jou nick cynisch was, en dat is ook niet sowquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja
Hoewel ik heel lang dacht dat je een vrouw was
Dat is waar. En ben je verliefd, verloofd, getrouwd?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:40 schreef Inekris het volgende:
* Inekris heeft ook nog een leven buiten het modden he
quote:
Ja, nee, nee. Goed hequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is waar. En ben je verliefd, verloofd, getrouwd?
Ahh nice. Leuke dame?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:44 schreef Inekris het volgende:
Ja, nee, nee. Goed he
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:45 schreef MNR het volgende:
Sjees L.. ben jij hier de enige die ons nog wat positiefs kan leveren vanavond
Nee ik ben super liefquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:42 schreef Inekris het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, ik dacht lang dat jou nick cynisch was, en dat is ook niet sow
Ow, none taken. Ben alleen nog even wat aan het uitschrijven hier, dus vandaar dat ik daar niet op heb gereageerdquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:50 schreef mrbox het volgende:Slaap zacht allemaal
@MNR sorry, laatste bericht krijg ik niet goed omschreven. tis iig niet zo bot bedoeld
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, none taken. Ben alleen nog even wat aan het uitschrijven hier, dus vandaar dat ik daar niet op heb gereageerd
Slaap lekker Box
Haha, ik doelde eigenlijk op iets anders dan SCquote:
owquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ik doelde eigenlijk op iets anders dan SC
Yup, zeker weten, al weer 14 jaarquote:
Nou achter mij gelaten, achter mij gelaten, meer dat ik achtergelaten ben eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:45 schreef MNR het volgende:
Ow, dat wordt gezellig. Liefie_ zit op hete kolen vanavond, ik ben afgewezen en heb daar nog een teer punt liggen en jij hebt tig vrouwen achter je gelaten.
Sjees L.. ben jij hier de enige die ons nog wat positiefs kan leveren vanavond
Tja, kennelijk is "it an art to be boring".quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:14 schreef Inekris het volgende:
[..]
Nou achter mij gelaten, achter mij gelaten, meer dat ik achtergelaten ben eigenlijk.
Tsja, maar niets is zo aantrekkelijk als zelfkennis, gepaard met een goed salaris uiteraardquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Tja, kennelijk is "it an art to be boring".
Zo aantrekkelijk dat ze je achter hebben gelaten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:21 schreef Inekris het volgende:
[..]
Tsja, maar niets is zo aantrekkelijk als zelfkennis, gepaard met een goed salaris uiteraard
Toen ik daar toch, zielig en alleen, achtergelaten was, toen heb ik mijn kennis van het zelf opgebouwd. En prompt niet meer achtergelaten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Zo aantrekkelijk dat ze je achter hebben gelaten.
Arrh!!! 14 jaar en niet verloofd? Ik zou ook boos zijn als ik jouw vrouwtje wasquote:
Nee, dat is niet waar. Dat heet sympathie. Zo kan liefie_ haar escapades kwijtquote:
Nou ja, wel verloofd geweest, zelfs getrouwd, nu samenlevingscontract hequote:Op zaterdag 29 december 2007 01:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Arrh!!! 14 jaar en niet verloofd? Ik zou ook boos zijn als ik jouw vrouwtje was![]()
Bewuste keuze overigens?
Wijs en ervarenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:31 schreef Inekris het volgende:
Nou ja, wel verloofd geweest, zelfs getrouwd, nu samenlevingscontract he
Ah is het misgelopen met liefie_'s liefde? :pquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Dat heet sympathie. Zo kan liefie_ haar escapades kwijt![]()
Ben je nog wakker btw mutske?
Hij zendt gemixte signalen uitquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:42 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ah is het misgelopen met liefie_'s liefde? :p
Ja dat doe ik dan toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:05 schreef MoChe het volgende:
[..]
Denk om je hart he!
Denk om je hart!
overdrijverquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan toch?
Geen gebroken hartje want ik maak m gewoon dood!
Slaap lekker liefie_quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:34 schreef liefie_ het volgende:
Heerlijk toch
quote:
Jaaaaaaaaa, dank je! Jij ook gefeliciteerd met je collega kattenoppas!quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet teveel hoor, dat hele bejaard zijn lijkt me maar niets.
En gefeliciteerd met je nichtje Air.
Fotoboek wordt standaard aangemaakt geloof ik. Zoals je ziet kun je niet reageren dus je hebt hem nooit geopend!quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:33 schreef TwistedDarling het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/twisted_me
Zou dit een vergeten account van mij zijn?
Ik heb wel eens een account gemaakt waarvan ik het wachtwoord was vergeten, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar een fobo bij had.
Maar dezelfde geboortedatum en mijn toenmalige opleiding, dat kan toch haast geen toeval zijn bij die nick.
Jij ook.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, dank je! Jij ook gefeliciteerd met je collega kattenoppas!
Heb je al cadeautjes gehad? Of heeft je moeder ze nog niet teruggevonden in huis?
Aha, dat verklaard een boel. Dan zal het idd wel mijn vergeten wachtwoord-account zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fotoboek wordt standaard aangemaakt geloof ik. Zoals je ziet kun je niet reageren dus je hebt hem nooit geopend!
Serene stiltes zijn goed. Ik ga zo nog een poging ondernemen om Hime te laten ontwaken. Wandelse!quote:Op zaterdag 29 december 2007 08:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga zo even een korte wandeling maken door het dorp, het klinkt zo stil en sereen buiten.
Nog even een momentje voor mezelf voor de boel hier thuis tot leven komt.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyf verdulleme eens op uit my at
Neequote:Op zaterdag 29 december 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Doe het zelf.quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe meer je mee post, des te sneller dit topic vol is!
Ja goed man... bladieblabladiebla...quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoeist nou
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja goed man... bladieblabladiebla...
En met jou?
Een relatie?quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
alleen relatie kut dus ik zit hier toch nog wel goed stiekem![]()
![]()
Je valt met je neus in de boter. Lucky youquote:Op zaterdag 29 december 2007 09:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
alleen relatie kut dus ik zit hier toch nog wel goed stiekem![]()
![]()
Idem.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:09 schreef MNR het volgende:
Mijn God wat een nacht... echt niet veel geslapen![]()
Gefeliciteerd met je B-day TD
doeiquote:
Hey MNRquote:
Vakantie? Lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:32 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey MNR
Gaat goed hoor. Lekker rust lekker uit nu, met de vakantie. Hoe gaat het met jou?
Gister iets te veel op denk ik. En niet echt in een goede positie geslapen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Vakantie? Lekker
Hoezo heb je pijn aan je hoofd?
Hier eigenlijk alles okay. Veel denkwerk in mijn hoofd, maar dat is goed voor me. Ga je nog wat leuks doen tijdens je kerstvakantie?
Neuh, ik lig nog lekker in bed.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemorgen Q., ook alweer uit de veren?
Toch wel een mac hequote:Op zaterdag 29 december 2007 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, ik lig nog lekker in bed.Laptop FTW
Is er een ander soort laptop dan?quote:
Sommige beweren van welquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:45 schreef Inekris het volgende:
[..]
Is er een ander soort laptop dan?
Owh, heet slapen tegenwoordig 'de hele nacht de liefde bedrijven'... Goed dat ik 't weetquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een meisje!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb wel een heel leuk meisje ontmoet.Ze werkt in hetzelfde pand als dat ik doe, ze is turks en heel leuk. Maar ik moet nog even de ballen vinden om een keer te vragen of ze wat met me wil gaan drinken
![]()
En jij? waarom zoveel te denken?
Ik ga binnenkort als ik cash heb ook een laptop aanschaffen. Anders kan ik straks als ik in Arnhem/Groningen zit niet eens Fokken! Weet nog niet of het me gaat lukken, maar we zien welquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:40 schreef Q. het volgende:
Neuh, ik lig nog lekker in bed.Laptop FTW
Nee hoor, ik snap het. Zelfreflectie is goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Een meisje!Hij heeft een meisje ontmoet
En wat die ballen betreft, die vind je wel, daar maak ik me geen zorgen over. Breng het gewoon en wees zeker van je zaak. Zou ze stom zijn om nee te zeggen![]()
Hier.. ja, zelfreflectie. Eigenlijk gerelateerd aan hoe ik iets een situatie het beste aan kan pakken. Loop een beetje met mijn hoofd tegen dezelfde lamp en nu zit ik in de fase om te overdenken hoe ik ervoor kan zorgen hoe ik dat patroon kan doorbreken. En volgens mij ben ik er wel achter, maar wil het nog iets meer overdenken. Zoek nog een beetje meer vertrouwen in mezelf. Klinkt lekker abstract he?
Weet je meteen waar je de rest van je leven aan vast zit. Je kan nog terug!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:47 schreef Hime het volgende:
[..]
Owh, heet slapen tegenwoordig 'de hele nacht de liefde bedrijven'... Goed dat ik 't weet
Vicious rumours, meer nietquote:
Ik heb nog twee maanden bedenktijd... maar die ringen zijn wel gruwelijk mooiquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet je meteen waar je de rest van je leven aan vast zit. Je kan nog terug!
Vrouwen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:53 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik heb nog twee maanden bedenktijd... maar die ringen zijn wel gruwelijk mooi
Uitkijken voor die maffia hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gister iets te veel op denk ik. En niet echt in een goede positie geslapen...
Ik heb geen plannen voor de vakantie. Heerlijk niets doen. Ik heb wel een heel leuk meisje ontmoet.Ze werkt in hetzelfde pand als dat ik doe, ze is turks en heel leuk. Maar ik moet nog even de ballen vinden om een keer te vragen of ze wat met me wil gaan drinken
![]()
En jij? waarom zoveel te denken?
Ga jij maar eerst. Ga ik daarna welquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:53 schreef Q. het volgende:
Zo maar eens er uit en douchen.
NIet tegelijk?quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:55 schreef Hime het volgende:
[..]
Ga jij maar eerst. Ga ik daarna wel
Dat is zeker waar! I fully agreequote:Op zaterdag 29 december 2007 10:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Nee hoor, ik snap het. Zelfreflectie is goed![]()
Ik ga vandaag kijken of het niet te druk is in de winkel waar ze werkt. Anders ga ik doen er even op af denk ik
liever een blauwtje lopen dan met eelt op mijn ziel. Zoals loesje dat mooi heeft gezegd![]()
Vannacht was het thema Hoofse liefde...quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:47 schreef Hime het volgende:
Owh, heet slapen tegenwoordig 'de hele nacht de liefde bedrijven'... Goed dat ik 't weet
Ik ben niet onbereikbaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vannacht was het thema Hoofse liefde...
Mooi!quote:
De dag is nog maar net begonnen Vorkjequote:Op zaterdag 29 december 2007 11:02 schreef Vork het volgende:
Goeiemorgen iedereen. Of is het onderhand al middag?
Check en check. Plaxo heb je nog niet gevonden zie ik!quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:12 schreef MNR het volgende:
Nu hebben we naast Hyves, Facebook en LinkedIn nu ook Netlog. Spuit 11..
LOL... maak je nu weer een typo of is dit gewoon goeie timing om me te laten lachen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:15 schreef AirwiN het volgende:
Check en check. Plaxo heb je nog niet gevonden zie ik!
Geen van beide...quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:17 schreef MNR het volgende:
LOL... maak je nu weer een typo of is dit gewoon goeie timing om me te laten lachen?
Boy... nooit van gehoord. Straks eens even uitdiepen.quote:
Dat ben je nu bijna al.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ik probeer de laatste Nederlander zonder Hyve te worden.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:19 schreef Vork het volgende:
Ik doe ook niet aan Hyves, ze bekijken het maar. Ik heb al Fok, Myspace en meer van die onzin.
En oh ja, net zoals jullie kijk-ons-er-niet-bij-horen heb ik ook last.fm!quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Hyves laat zichzelf makkelijk verkopen als je het een kans geeft.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:21 schreef Q. het volgende:
Hyves is anders keihandig als verjaardagskalender hoor.
Maar Last.fm vind ik gewoon handig om wat nieuwe muziek te leren kennenquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
En oh ja, net zoals jullie kijk-ons-er-niet-bij-horen heb ik ook last.fm!
Join the club. Vrienden zijn toch overrated.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb verder geen behoefte aan Hyves. Ik heb tenslotte geen vrienden.
quote:
Doe eens niet zo verbitterd..quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:28 schreef Q. het volgende:
Join the club. Vrienden zijn toch overrated.
http://www.einzelgangers.nl/quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien tijd voor een Hyve voor mensen zonder vrienden.
Okquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:31 schreef Q. het volgende:
Is een geintje hoor! Ik heb meer vrienden dan ik aan kan bijna.
Het is op zich wel een running gag gewordenquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Is een geintje hoor! Ik heb meer vrienden dan ik aan kan bijna.
Ik ben wel een beetje een einzelganger, ik vind het heerlijk om alleen te zijn. Maar ik kan ook heel erg genieten van het gezelschap van anderen. Vooral van het gezelschap van mooie vrouwen trouwens.quote:
Net zo leuk als goeiemoggel...quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
Het is op zich wel een running gag geworden.
Nee, dat is dat ik geen leven heb. Zelfs dat heb ik. Okee, nu even niet maar snel wel weer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is op zich wel een running gag geworden.
Bier en tieten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje een einzelganger, ik vind het heerlijk om alleen te zijn. Maar ik kan ook heel erg genieten van het gezelschap van anderen. Vooral van het gezelschap van mooie vrouwen trouwens.
Dat gaat je niet lukken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is duur?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:39 schreef Q. het volgende:
Toch jammer dat de kapper zo duur is, zelfs met zo'n simpel kapsel als ik heb. Maar ja, het zelf doen wordt ook geen succes denk ik.. Maar ik moet wel even met een nieuw flitsend kapsel het nieuwe jaar in.
Q. is een oud wijf. Zolang hij nog allemaal prijzige Apple meuk kan kopen, naar het buitenland op vakantie kan ieder jaar en met grote regelmaat A-merk bier kan zuipen, moet je niet gaan lopen mekkeren over de prijs van de kapper.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
Wat is duur?
* Sjowhan betaald 19,50 per 'beurt'.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb laatst maar een 10tje betaald. Was echt helemaal blij. Normaal ben ik 23,50 kwijt. Maar ik werd gematst door de dame die me knipte
Je FOK!t al.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:31 schreef Vork het volgende:
P'cies, ook nog last.fm. Eigenlijk is dat gewoon meer dan genoeg. Ik daarbij ook nog een livejournal, web-log, deviantart, flickr en hyves account bij moet onderhouden, dan heb ik toch geen leven meer.
Nu is hij nog weer moed/ballen aan het verzamelen om haar uit te vragenquote:
Goed om te zien dat jij blijkbaar een ruime ervaring in het vinden van ballen hebtquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:47 schreef MNR het volgende:
En wat die ballen betreft, die vind je wel, daar maak ik me geen zorgen over.
Die had ik, maar dat mocht niet van CL.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien tijd voor een Hyve voor mensen zonder vrienden.
Nog zo'n Appelfundamentalistquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:45 schreef Inekris het volgende:
[..]
Is er een ander soort laptop dan?
Ik las appeltaartquote:
Lurk Hyves accounts FTW!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:16 schreef Litpho het volgende:
Die had ik, maar dat mocht niet van CL.
Jammer dat Bokitoproof al als het woord van 2007 is gekozen. Dit is wat mij betreft een prima alternatief!quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:19 schreef AirwiN het volgende:
Lurk Hyves accounts FTW!
Ik geloof dat dezelfde dame ook één van degenen was die mijn account in de openbaarheid heeft gebracht door mij toe te voegen...
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat Bokitoproof al als het woord van 2007 is gekozen. Dit is wat mij betreft een prima alternatief!
Nietwaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu is hij nog weer moed/ballen aan het verzamelen om haar uit te vragen.
Nee, wij draaien Hyvesgewijs nog steeds om elkaar heen... Ik zie je regelmatig voorbij komen bij de 'Ken jij deze persoon' suggesties...quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat Lit dat zei.
Mja, ik zie heel veel mensen bij die suggesties.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:22 schreef AirwiN het volgende:
Nee, wij draaien Hyvesgewijs nog steeds om elkaar heen... Ik zie je regelmatig voorbij komen bij de 'Ken jij deze persoon' suggesties...
Ik weet dat ik veel posts maak in deze reeks, maar soms slipt er nog wel eens wat van een ander tussendoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat Lit dat zei.
Waaronder heel veel mensen die ik inderdaad kenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik zie heel veel mensen bij die suggesties..
Ik keek een beetje scheef denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:24 schreef Litpho het volgende:
Ik weet dat ik veel posts maak in deze reeks, maar soms slipt er nog wel eens wat van een ander tussendoor.
Da's kei hendig. Korting op geurtjes!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nietwaar.Het zijn 2 andere vrouwen. De dame in kwestie (die ik leuk vind) werkt bij een parfumerie. (schrik niet, het is geen poederdoos)
Ik ken 70 procent niet, 20 procent wíl ik niet kennenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:25 schreef Litpho het volgende:
Waaronder heel veel mensen die ik inderdaad ken.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:25 schreef Litpho het volgende:
Waaronder heel veel mensen die ik inderdaad ken.
Veels te druk zeker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:29 schreef Q. het volgende:
Zo'n tripje naar de AH op zaterdag is zelfs geen goed idee als je gezond bent..
Ik ga dit jaar niet op vakantie! Nou ja, eventueel nog naar Berlijn. Maar dat is geen buitenland, dat is Duitsland.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. is een oud wijf. Zolang hij nog allemaal prijzige Apple meuk kan kopen, naar het buitenland op vakantie kan ieder jaar en met grote regelmaat A-merk bier kan zuipen, moet je niet gaan lopen mekkeren over de prijs van de kapper.
Allemaal oude lijken die de paden versperren met hun karretjes. Kunnen die lui niet zien dat ik pijn heb en zsm weer dat hellehol uit wil? Ik ga de komende maanden niet meer naar de AH, ben die tent helemaal zat.quote:
Die van mezelf kan ik nauwelijks missenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:15 schreef Litpho het volgende:
Goed om te zien dat jij blijkbaar een ruime ervaring in het vinden van ballen hebt.
En van A.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die had ik, maar dat mocht niet van CL.
You have balls?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:32 schreef MNR het volgende:
Die van mezelf kan ik nauwelijks missen![]()
En hoe zit t met de jouwe? Ben je al een vent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |