Ik heb geen idee, heb nu ook even een communicatiemisverstand boven mijn hoofd hangen. Ik leg het je wel uit zodra ik het ook snapquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:21 schreef liefie_ het volgende:
Zo moeilijk zijn we nou toch ook weer niet?
Ik sprankelde en straalde! Had ik een knipperende pijl boven mn hoofd moeten hangen?
Naja het is allemaal gedaan, het gaat allemaal goed komen
Hij vind me leuk, dus dat is tof
En nu ga ik even een klein rondje doen met onze reuma hond
Hehe, neequote:Op zaterdag 29 december 2007 16:23 schreef liefie_ het volgende:
Ben je zijn liefdesdinges aan het doen
Als je ooit zin hebt mag je dat ooit wel doen, vind ik altijd wel interessant.quote:
Ja, idem. Altijd je zin krijgen is NIET goed.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:51 schreef mrbox het volgende:
Een keer niet krijgen wat je wil is ook wel eens gezondniet dat ik je het niet gun ofzo
Ik drink vanavond wel wat, maar ik blijf gewoon thuis. Ben gisteravond al de deur uit geweestquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:10 schreef Q. het volgende:
Gaan er hier vanavond nog mensen ouderwets zuipen?
Ik heb wel zin om een aantal stevige cocktails weg te werkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:10 schreef Q. het volgende:
Gaan er hier vanavond nog mensen ouderwets zuipen?
Ook niet gewoon achter de tv? Dat ga ik wel doen. Verder kan ik toch niets.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:20 schreef Vork het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zoveel te doen vanavond, maar ik denk niet dat ik ouderwets ga zuipen.
En dat moet je in gezelschap doen, anders word je zo raar aangekeken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:39 schreef Anthraxx het volgende:
Maar kroegzuipen kost zo veel.
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:38 schreef Vork het volgende:
Neh, ik ben niet (meer) zo'n thuiszuiper
Maar krijgen wat je wil is leukerquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:51 schreef mrbox het volgende:
Een keer niet krijgen wat je wil is ook wel eens gezondniet dat ik je het niet gun ofzo
Het is serieus goed voor je als je eens een keertje niet zou krijgen wat je wil, daar word je groot en sterk van. Geloof me maar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar krijgen wat je wil is leuker
Ook voor jullie want dan hoef ik hier niet te komen schelden op alle mannen en zo
Ik krijg heus wel eens iets nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is serieus goed voor je als je eens een keertje niet zou krijgen wat je wil, daar word je groot en sterk van. Geloof me maar.
Nou vandaar dat het gezond zou zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik krijg heus wel eens iets niet
Alleen niet qua mannen
Voor meerdere zaken, wat moeite doen voor iets maakt het vaak dat je er ook meer lol van hebt. Geeft wat meer respect voor liefde en houd je met beide benen op de grond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:04 schreef liefie_ het volgende:
Waarom
Echt dikke onzin
Omdat jij nooit een vrouw aan de haak kunt slaan of zo?
True true, "onze" grote foutquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:05 schreef liefie_ het volgende:
En trouwens jullie doen het zelf hoor, jullie zijn makkelijk
Vrouwen daar in tegen zijn tenminste nog een beetje ingewikkeld
Wat een dikke onzinquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Voor meerdere zaken, wat moeite doen voor iets maakt het vaak dat je er ook meer lol van hebt. Geeft wat meer respect voor liefde en houd je met beide benen op de grond.
[..]
True true, "onze" grote fout
Heb het ook helemaal niet over IN een relatie LE-ZEN het gaat alleen om jou opmerking over "ik krijg altijd elke man die ik wil". Daar hadden we het over.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin
Alsof ik nooit het moeten vechten in een relatie of pijn heb gehad etc
Haha, ik dacht dat je je gister al had afgereageerd, liefie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin
Ik denk dat ik meer verstand en respect heb voor liefde dan jij als is het maar omdat je nog nooit verkering hebt gehad
Mooi zo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:24 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
Ik antwoord wel in het Turks: bende iyiyim, canim.
*popcorn pakt*quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin
Ik denk dat ik meer verstand en respect heb voor liefde dan jij als is het maar omdat je nog nooit verkering hebt gehad
Dat zei ik niet, ik zei dat jullie zo makkelijk zijn dat je elke man kunt bespelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb het ook helemaal niet over IN een relatie LE-ZEN het gaat alleen om jou opmerking over "ik krijg altijd elke man die ik wil". Daar hadden we het over.
Mja oke respect voor liefde is wat far fetched. Maar je moet toe geven dat je gister aardig verwent reageerde toen het leek dat je keer niet kreeg wat je wilde.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei dat jullie zo makkelijk zijn dat je elke man kunt bespelen
En ja ik ben daar goed in
En ja als ik dus echt mn zinnen op een kerel zet dan lukt het me uit eindelijk wel
En wat is daar mis mee? Ik snap niet wat dat met geen respect voor liefde te maken heeft
Ik heb het ook helemaal niet over liefde
Als er liefde bij komt kijken is het een stuk ingewikkelder
Juist!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:35 schreef Anthraxx het volgende:
"It's my party and I cry if I want to"
Wat nou verwentquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja oke respect voor liefde is wat far fetched. Maar je moet toe geven dat je gister aardig verwent reageerde toen het leek dat je keer niet kreeg wat je wilde.
Daarom is het dus gezond !
Yeah sure, alsof vrouwen het alleenrecht hebben op complexiteit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei dat jullie zo makkelijk zijn dat je elke man kunt bespelen
En ja ik ben daar goed in
En ja als ik dus echt mn zinnen op een kerel zet dan lukt het me uit eindelijk wel
En wat is daar mis mee? Ik snap niet wat dat met geen respect voor liefde te maken heeft
Ik heb het ook helemaal niet over liefde
Als er liefde bij komt kijken is het een stuk ingewikkelder
Mee eens. En van alle mannen die wel te bespelen zijn, is pakweg zo'n 85% wanhopig, en zal pakken wat ie pakken kan. Dus of je daar dan blij mee moet zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:47 schreef Inekris het volgende:
[..]
Yeah sure, alsof vrouwen het alleenrecht hebben op complexiteit.Het spijt mij dat ik jou nu moet vertellen dat lang niet elke man te bespelen is.
Klopt en toen vond ik het oprecht ook jammer voor je, maar toen je deze ochtend zo van de toren begon te blazenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat nou verwent
Ik was pissig om wat er gebeurt was, daar was je toch niet bij of wel?
Hoezo respectloos naar mannen toequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt en toen vond ik het oprecht ook jammer voor je, maar toen je deze ochtend zo van de toren begon te blazen![]()
Je bent behoorlijk respectloos naar mannen toe. En ja veel mannen zijn dat ook naar vrouwen toe maar dat is geen reden om het dan maar ook te doen.
Als het niet om liefde gaat zijn jullie echt totaal niet ingewikkeldquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:47 schreef Inekris het volgende:
[..]
Yeah sure, alsof vrouwen het alleenrecht hebben op complexiteit.Het spijt mij dat ik jou nu moet vertellen dat lang niet elke man te bespelen is.
Right. Maar wij zijn het wel vaker niet eens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als het niet om liefde gaat zijn jullie echt totaal niet ingewikkeld
En zijn jullie allemaal te bespelen
* Inekris gaat vast het liefie_ ontnuchteringsfonds oprichtenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als het niet om liefde gaat zijn jullie echt totaal niet ingewikkeld
En zijn jullie allemaal te bespelen
Dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:08 schreef Inekris het volgende:
[..]
* Inekris gaat vast het liefie_ ontnuchteringsfonds oprichten
Het zal je verbazen, maar er is een verschil, ook bij mannen, tussen liefde en lust. En liefde bij mannen is zoooo veel ingewikkelder dan vrouwen denken. (Nu we toch aan het generaliseren zijn).
Haha! Kerel, jij hebt humorquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:08 schreef Inekris het volgende:
* Inekris gaat vast het liefie_ ontnuchteringsfonds oprichten
Wat ben je toch aan het vechten tegen de bierkaaiquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:10 schreef liefie_ het volgende:
Dat zeg ik toch?
Als het niet om liefde gaat zijn jullie zo makkelijk
Ik geef toe, in de liefde zijn zelfs jullie onvoorspelbaar
Maar het is wel waarquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het vechten tegen de bierkaai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |