Nu gebeurd en ben je strafbaar en zal je in de meeste gevallen ook gestraft worden inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu natuurlijk helemaal niet.
Er is toch geen vaste set van regels waar je je aan moet houden (wie zou die immers opstellen, een overheid ofzo?).quote:Op donderdag 27 december 2007 15:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Je mag je eigendom verdedigen, maar het eventuele geweld moet wel in verhouding staat tot die eerste initatie van geweld. Het is niet zo dat je gezellig mensen kan neerknallen als ze een stapje in je tuin doen. Nouja, kan evengoed als dat nu kan, maar dan sta je zo voor een rechter of vergelijkbare instantie.
Er schijnt daar in Schoonhoven een SATCOM apparaat te staan.quote:
Hier lijken ze te zijn uitgeschoten bij het censurerenquote:SATCOM
Het NATO Satelliet Grondstation huisvestte het SATCOM Schoonhoven en was van 1972 tot 2004? een verbindingsstation binnen het Geallieerde Commando Noord dat onder de verantwoordelijkheid viel van het Regionaal Hoofdkwartier Allied Forces North Europe, RHQ AFNORTH, te Brunssum in Zuid-Limburg.
Het 'gebouw' was eigendom van de NAVO en ligt op een terrein van het Ministerie van Defensie. De antenne in Schoonhoven heeft een doorsnee van twaalf meter. Hij was het belangrijkste knooppunt in het data- en spraakverkeer van de NAVO-staten in Noord-Europa. Achttien vaste medewerkers zorgden er binnen de bal voor dat de antenne 24-uur per dag operationeel was.
In het are topic.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:34 schreef Autodidact het volgende:
Mag ik eve overgeve?
Jij hebt recht op een vriendin.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb werk.
Hihihi.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij hebt recht op een vriendin.
Jij moet Wereldmeneertje nieuw leven inblazen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:04 schreef Monidique het volgende:
En ik dan?
Heb je het nou over mij? Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
Het ligt ook altijd aan een ander.
Misleiden.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:52 schreef Monidique het volgende:
En jij dan?
De eerste atheistische imam.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ze zoeken hier nog een imam die Nederlandse preken kan houden. Er is al een surinamer die in het Nederlands predikt, maar die kan maar eens per week en er is sprake van een roulatie systeem
quote:
Veruit!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:13 schreef Monidique het volgende:
Rock! Dat andere topic was superieur!
Maar te laat. De Nazi's hebben ook niet gewonnen.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:13 schreef Monidique het volgende:
http://www.washingtonpost(...)AR2007122601542.htmlquote:The latest estimate of the growing costs of the wars in Iraq and Afghanistan and the worldwide battle against terrorism -- nearly $15 billion a month -- came last week from one of the Senate's leading proponents of a continued U.S. military presence in Iraq.
Wel van 6 miljoen Jodenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar te laat. De Nazi's hebben ook niet gewonnen.
Je hebt inderdaad geoefend.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:22 schreef Autodidact het volgende:
Ja, die hebben ze goed gepwned.
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:28 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Schwalbe.
Andere vent: "Toppertje, scheids! Nee echt, hi ha hondelul!"
Ik ben niet links, ik ben niet rechts. Ik ben rechtdoorzee.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:13 schreef Monidique het volgende:
Ja maar dan verdrink je!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben niet links, ik ben niet rechts. Ik ben rechtdoorzee.
Zak toch in een wak.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben niet links, ik ben niet rechts. Ik ben rechtdoorzee.
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:13 schreef Autodidact het volgende:
Ik krijg er een "Judean Peoples Liberation Front" gevoel bij
Grappig, h`e!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk hoor, entiteitenmeneertje.
Krek.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:20 schreef sigme het volgende:
Onbegrijpelijk?
Ik zeg niets tot je me een voornaam geeft, labbekak.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Vanwaar deze spontane ontboezeming?
Eén mensenleven.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:26 schreef Aoristus het volgende:
ik hoorde dat er een oppositiePakistaan is neergeschoten? Kan iemand het op waarde schatten?
Gelukkig heeft 'ie HappyMealspeeltjes.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:21 schreef Monidique het volgende:
Ron Paul is maar al te snel bereid de waarheid en de wetenschap om te buigen als het moeilijkheden veroorzaakt voor zijn ideologie. Zie je wel vaker.
Ik heb hier al eerder gepost dat Ron Paul op andere gebieden ook eigenlijk eerst eens wat onderwijs moet volgen, voor-ie allerlei dingen gaat roepen. Maar da's natuurlijk 'indoctrinatie'. Godnondju.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:21 schreef Monidique het volgende:
Ron Paul is maar al te snel bereid de waarheid en de wetenschap om te buigen als het moeilijkheden veroorzaakt voor zijn ideologie. Zie je wel vaker.
Wat doe je dan met 3000 moslimleiders die het ongeletterde volk opvoeden? Erfenisje van Afghanistan in de jaren 70 en schuld van Amerika.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:27 schreef Monidique het volgende:
Musharraf is een hervormer zoals Mugabe een hervormer is.
Da's waar. Mijn deelnemingquote:
Plus 15 tot 30 mensen die in de buurt stonden toen degene die die aanslag pleegde zichzelf opblies.quote:
Hij is eigenlijk een zwarte tapdanser. Where's the luvquote:Op donderdag 27 december 2007 20:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Gelukkig heeft 'ie HappyMealspeeltjes.
Beeldquote:Op donderdag 27 december 2007 20:20 schreef Apropos het volgende:
December 24, 2007
Ron Paul's Curious Contradictions
http://pmcarpenter.blogs.(...)ron-pauls-curio.html
Yep. Een racistische anti-abortus christenfundamentalist die niet in evolutie gelooft en denkt dat de Verenigde Naties Amerika willen overnemen.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
Da's die guy die Floripas wel zag zitten toch (als alternatief)?.
Ach, iedere intellectueel heeft zo z'n eigen blinde vlek.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Yep. Een racistische anti-abortus christenfundamentalist die niet in evolutie gelooft en denkt dat de Verenigde Naties Amerika willen overnemen.
Die is C&H aan het modden; er gebeurt daar alleen niet zoveel.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:38 schreef gronk het volgende:
Over Floripas gesproken: waar is-die eigenlijk?
Oppasbaby's reanimeren.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:38 schreef gronk het volgende:
Over Floripas gesproken: waar is-die eigenlijk?
No shit.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Ach, iedere intellectueel heeft zo z'n eigen blinde vlek.
Laatste bezoek: 7 dagen, 16 uur geleden.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die is C&H aan het modden; er gebeurt daar alleen niet zoveel.
Kunnen ze beter opheffen. Moet altijd een beetje wenen als ik ik er kijk.
Die had ik nog niet meegekregen, hij gelooft in creatie?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:38 schreef Monidique het volgende:
Yep. Een racistische anti-abortus christenfundamentalist die niet in evolutie gelooft en denkt dat de Verenigde Naties Amerika willen overnemen.
quote:
Dr. Ron Paul. Sounds catchy.quote:
Ja.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die had ik nog niet meegekregen, hij gelooft in creatie?
quote:Paul: First, I thought it was a very inappropriate question, you know, for the presidency to be decided on a scientific matter. And I, um, I think it’s a theory, theory of evolution, and I don’t accept it, you know, as a theory…. I just don’t think we’re at a point where anybody has absolute proof, on either side.
ze zal wel een nieuwe vlam hebben ofzoquote:Op donderdag 27 december 2007 20:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 7 dagen, 16 uur geleden.
Hrm.
Inferieure cultuur.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, real life spam. Tel de reclameborden.
Verkeersregels zijn voor losers, kijk alleen al hoe de auto's zich positioneren.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
Loopt daar nu iemand tussen de auto's door?
sigme is wel de opzoekmiep hier hè.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:48 schreef Napalm het volgende:
Waar is sigme? Ik zoek de griekse god van het Geluk. Tichee oid.
Verkeersregels zijn door de overheid opgelegd!!!!eins!quote:Op donderdag 27 december 2007 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verkeersregels zijn voor losers, kijk alleen al hoe de auto's zich positioneren.
Eigenlijk ben je best grappig.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Verkeersregels zijn door de overheid opgelegd!!!!eins!
Lomborg wil het geld nuttiger gebruiken. Hij wil met een beetje geld veel goed doen ipv met heel veel geld een beetje goed zoals met de klimaatverandering.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:51 schreef Monidique het volgende:
Nee. Is dat dat nieuwe boek van Lomborg? Ik heb wel een interview met hem gelezen. Het gaat meer om hoe om te gaan met klimaatverandering dan of die enge boze linkse wetenschappelijk wereld gelijk heeft. Toch?
Tyche. Niet echt de godin van het geluk, geloof ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:48 schreef Napalm het volgende:
Waar is sigme? Ik zoek de griekse god van het Geluk. Tichee oid.
Je usericon is dood.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Tyche. Niet echt de godin van het geluk, geloof ik.
Kijk nou, de wereldverbeteraars ruiken weer bloed. Sommige mensen nemen zichzelf veel te serieusquote:Fractieleider PvdA Amsterdam onder vuur
Van onze verslaggever Willem Beusekamp
gepubliceerd op 27 december 2007 17:00 , bijgewerkt op 27 december 2007 18:09
AMSTERDAM - ‘Koningin van de censuur’ en ‘De gevaarlijkste Nederlander van 2007’ wordt ze sinds kort genoemd: Manon van der Garde, voorzitter van de PvdA-fractie, de grootste partij (20 van 45 zetels) in de Amsterdamse gemeenteraad.
De kwalificaties zijn bedacht door de relsite Geenstijl.nl, en tevens te lezen onder het cv van de fractievoorzitter op ... de officiële website van de Amsterdamse PvdA, waar tot donderdagavond nog niemand de moeite had genomen de lelijke specificaties te verwijderen.
Ontslag
Van der Garde (1973) ontsloeg daags voor Kerstmis op staande voet de huiscolumnist en beheerder van de partijsite Marcel Duyvestijn. Hij had een kritisch opiniestuk geschreven, samen met partijgenoot Job van Amerongen en de cineast Eddy Terstall, tegen ‘de linkse reflexen in het debat rond de multiculturele samenleving’.
De kop luidde: ‘Schiet niet op de boodschapper.’
Van der Garde schoot wel en ligt sindsdien zelf onder vuur.
Afgelopen maandag kwam iets meer dan de helft van de fractie bijeen, de overige leden zijn met vakantie. Duidelijk werd dat de actie van Van der Garde in slechte aarde was gevallen. Direct na het ‘informele beraad’ maakte de fractievoorzitter bekend dat zij terugtreedt als voorzitter van de stichting die officieel optreedt als werkgever van de negen fractiemedewerkers, onder wie Duyvestijn. De huiscolumnist zelf mag weer aan de slag.
Negatieve reacties
Of dat voldoende is, valt te betwijfelen. De partijsite is overstroomd met negatieve reacties op ‘de Pol Pot van de Amstel’ en ook binnen de fractie gaan er stemmen op om ‘zolang niemand de eer aan zich zelf houdt’ op de eerste fractiebijeenkomst van het nieuwe jaar op 7 januari Van der Garde te verzoeken plaats te maken voor een ander.
Geen fractielid dat onder naam durft te reageren: ‘Daarvoor is de zaak inmiddels te hoog opgelopen.’
Twee fractieleden herinneren aan de oorsprong van het conflict: het opiniestuk dat Van der Garde eerder zelf, en zonder overleg met de lokale partijleiding, schreef en waarin zij stelde dat de democratie in gevaar komt indien nieuwkomers in Nederland te veel worden gewezen op de hier geldende normen en waarden.
Het verhaal viel zo slecht dat de Amsterdamse PvdA-leider Asscher en zijn populaire partijgenoot Achmed Marcouch zich geroepen voelden publiekelijk afstand te nemen van Manon van der Garde.
Seks, koken, kinderen verzorgen, of opzoeken.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
sigme is wel de opzoekmiep hier hè..
Krek, Sigme heeft een naamsverandering ondergaan. Desondanks danke schon.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Tyche. Niet echt de godin van het geluk, geloof ik.
Volgens mij moeten ze een hek om Amsterdam zetten.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Kijk nou, de wereldverbeteraars ruiken weer bloed. Sommige mensen nemen zichzelf veel te serieus
Liever niet zeg, ik wil wel een Manon t-shirt hebben, dat Balkenedesilhouet is allang uitquote:Op donderdag 27 december 2007 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze een hek om Amsterdam zetten..
Zo, je dag is weer goed, gronk.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best grappig.
Ik kan nou beter uitloggen en naar bed gaan, want beter dan dit wordt 't niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo, je dag is weer goed, gronk..
Absolutie is je gegeven. Dus ja, eat me, Beatrix, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik kan nou beter uitloggen en naar bed gaan, want beter dan dit wordt 't niet.
Waar?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:18 schreef Aoristus het volgende:
Kijk noiu, SCH wordt gecorrigeerd door een mod. Eindelijk iemand die 'm door heeft
Onze Beatrix weet hoe het moet in de samenlevingquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Wilders stelt dat letterlijk voor dus zo gek zou dat niet zijn
-edit- Volledig nutteloos
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:19 schreef paddy het volgende:
Achter de schermen topic aangegeven. FA vraagt of jullie met baggeren willen stoppen en dan gewoon doorgaan? Tegen de enkeling die hier dus zit te baggeren: PM elkaar of ga op msn elkaar lopen afzeiken. Niet hier. er zijn users die zich er aan storen.
ie ie, volgens mij was dat tegen mij.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Onze Beatrix weet hoe het moet in de samenleving
[..]
[..]
Edit: of heb ik het mis?
Ik vind een edit met als reden "Volledig nutteloos" wel tof eigenlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ie ie, volgens mij was dat tegen mij..
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik stoor me ook aan dingen paddy. Zolang openlijk racisme gewoon glashard getolereerd wordt, hebben we toch weinig keus???
En wat is een FA?
SCH is zo'n beetje de enige homo in inetland die niet extreemrechtshuilie is geworden. Is toch mooi.quote:
Mwoa, ik zou daar niet zo zeker van zijn hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
SCH is zo'n beetje de enige homo in inetland die niet extreemrechtshuilie is geworden. Is toch mooi..
Nee, hij was het al, maar dan links.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
SCH is zo'n beetje de enige homo in inetland die niet extreemrechtshuilie is geworden. Is toch mooi..
Zijn er nog meer niet extreemrechtsehuiliehomo internetters of is SCH ook extreemrechtsehuiliehomo?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mwoa, ik zou daar niet zo zeker van zijn hoor.
slachtofferrollen heb je ook in het rechtse kamp hoor, kijk maar naar Ebru Umar of Pamela Hemelrijkquote:Op donderdag 27 december 2007 21:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, hij was het al, maar dan links.
Ook?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
slachtofferrollen heb je ook in het rechtse kamp hoor, kijk maar naar Ebru Umar of Pamela Hemelrijk
Ook daar heb je moralisten, dat is zelfs hun sterkste wapenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook?.
In inetland zijn de slachtofferhuilies alleen extreemrechts imo. Heb nooit wat anders gezien in de ruim 6 jaar op Fok!.
Hij is een extreemrechtsehuiliehomo, maar dan links??? That seems pretty odd.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, hij was het al, maar dan links.
Nee, hij was al een huilebalk, maar dan een linkse huilebalk. Chipper fellow.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is een extreemrechtsehuiliehomo, maar dan links??? That seems pretty odd.
Ik zou het niet weten, ik volg SCH niet zo. Wat ik wel zie is dat erg veel homo's extreemrechts zijn geworden (in inetland) en SCH, wat ik van hem lees, niet. Het grootste deel van de tijd is zijn boodschap die van de gematigdheid, en dat spreekt mij wel aan, wonende uiteraard (mea culpa, mea maxima culpa dat ik niet, net als de Koningin, in een schotelwijkje woon) in een veilig dorpje.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:51 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, hij was al een huilebalk, maar dan een linkse huilebalk. Chipper fellow.
Niet zelden dient zijn postgedrag het eigenbelang. Bluf maar wat met termen als strafbaarheid of als dat niet lukt, door persoonlijke aanvallen, dan heb je 'm wel samengevatquote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik volg SCH niet zo. Wat ik wel zie is dat erg veel homo's extreemrechts zijn geworden (in inetland) en SCH, wat ik van hem lees, niet. Het grootste deel van de tijd is zijn boodschap die van de gematigdheid, en dat spreekt mij wel aan, wonende uiteraard (mea culpa, mea maxima culpa dat ik niet net als de Koningin in een schotelwijkje woon) in een veilig dorpje.
Welk eigenbelang?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Niet zelden dient zijn postgedrag het eigenbelang. Bluf maar wat met termen als strafbaarheid of als dat niet luk persoonlijke aanvallen, dan heb je 'm wel samengevat
Hij heeft zijn gelijk nu toch gekregen. Paddy kruipt voor 'm door het stof en de rest heeft het nakijken. Wat een discussiemogelijkheid zeg. Poeh poehquote:
http://scienceblogs.com/denialism/about.phpquote:Here we will discuss the problem of denialists, their standard arguing techniques, how to identify denialists and/or cranks, and discuss topics of general interest such as skepticism, medicine, law and science. I'll be taking on denialists in the sciences, while my brother, Chris, will be geared more towards the legal and policy implications of industry groups using denialist arguments to prevent sound policies.
First of all, we have to get some basic terms defined for all of our new readers.
Denialism is the employment of rhetorical tactics to give the appearance of argument or legitimate debate, when in actuality there is none. These false arguments are used when one has few or no facts to support one's viewpoint against a scientific consensus or against overwhelming evidence to the contrary. They are effective in distracting from actual useful debate using emotionally appealing, but ultimately empty and illogical assertions.
Examples of common topics in which denialists employ their tactics include: Creationism/Intelligent Design, Global Warming denialism, Holocaust denial, HIV/AIDS denialism, 9/11 conspiracies, Tobacco Carcinogenecity denialism (the first organized corporate campaign), anti-vaccination/mercury autism denialism and anti-animal testing/animal rights extremist denialism. Denialism spans the ideological spectrum, and is about tactics rather than politics or partisanship. Chris will be covering denialism of industry groups, such as astroturfing, and the use of a standard and almost sequential set of denialist arguments that he discusses in his Denialist Deck of Cards.
5 general tactics are used by denialists to sow confusion. They are conspiracy, selectivity (cherry-picking), fake experts, impossible expectations (also known as moving goalposts), and general fallacies of logic.
Wat me van SCH is bijgebleven is een volkomen morele zelfgenoegzaamheid, irritante steken onder water, ondoordacht taalgebruik. Z'n opponenten zijn meestal net zo erg, maar hij is iemand die ik liever niet als medestander heb.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik volg SCH niet zo. Wat ik wel zie is dat erg veel homo's extreemrechts zijn geworden (in inetland) en SCH, wat ik van hem lees, niet. Het grootste deel van de tijd is zijn boodschap die van de gematigdheid, en dat spreekt mij wel aan, wonende uiteraard (mea culpa, mea maxima culpa dat ik niet, net als de Koningin, in een schotelwijkje woon) in een veilig dorpje.
Dank.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:01 schreef Monidique het volgende:
http://scienceblogs.com/denialism/about.php
Voor als je je verveelt.
Misschien moeten we een stand.nl poll over hem maken.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:04 schreef Apropos het volgende:
Wat me van SCH is bijgebleven is een volkomen morele zelfgenoegzaamheid, irritante steken onder water, ondoordacht taalgebruik. Z'n opponenten zijn meestal net zo erg, maar hij is iemand die ik liever niet als medestander heb.
Dat riekt naar democratie.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien moeten we een stand.nl poll over hem maken.
Niet gezien, maar paddy is een redelijk goeie mod.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij heeft zijn gelijk nu toch gekregen. Paddy kruipt voor 'm door het stof en de rest heeft het nakijken. Wat een discussiemogelijkheid zeg. Poeh poeh
.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat me van SCH is bijgebleven is een volkomen morele zelfgenoegzaamheid, irritante steken onder water, ondoordacht taalgebruik. Z'n opponenten zijn meestal net zo erg, maar hij is iemand die ik liever niet als medestander heb.
Waar zijn jouw posts gebleven? Ik weet zeker dat je de schijn tegen hebt als je door blijft gaan in dat topic. Er is maar een waarheid en dat is die van meneer SCH, want de rest discrimineert. Het lijkt Geert Wilbers welquote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar paddy is een redelijk goeie mod.
Welk eigenbelang voert bij SCH de boventoon anders?
Ik zie alleen het eigenbelang van de extreemrechtsehuiliekasthomo'sineenschotelwijkje hier op Fok!. Net zo lang users die wel wat van hun leven gemaakt hebben op een vieze manier beledigen zodat ze verdwijnen of zich weggeïntimideerd voelen. En dat alleen maar omdat ze zelf in een schotelwijkje wonen en bang zijn dat de boze moezelmannen hen in 2009 gaan vastbinden op een martelwerktuig en hen klapjes gaan geven met een zweepje op hun billetjes en hen daarna annaal gaan penetreren met hun kloppende mannenlid? Daar doet, gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving of niet, SCH niet aan mee iig. En dat valt in hem op zich te prijzen.
Omdat je vantevoren inschat dat heleboel huilies precies hetzelfde pollen als jij?quote:
Linkse putlucht die PO heet.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef Apropos het volgende:
Dat riekt naar democratie.
Jij kunt er ook wat van.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar paddy is een redelijk goeie mod.
Welk eigenbelang voert bij SCH de boventoon anders?
Ik zie alleen het eigenbelang van de extreemrechtsehuiliekasthomo'sineenschotelwijkje hier op Fok!. Net zo lang users die wel wat van hun leven gemaakt hebben op een vieze manier beledigen zodat ze verdwijnen of zich weggeïntimideerd voelen.
En wat voegt dit toe?quote:En dat alleen maar omdat ze zelf in een schotelwijkje wonen en bang zijn dat de boze moezelmannen hen in 2009 gaan vastbinden op een martelwerktuig en hen klapjes gaan geven met een zweepje op hun billetjes en hen daarna annaal gaan penetreren met hun kloppende mannenlid? Daar doet, gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving of niet, SCH niet aan mee iig. En dat valt in hem op zich te prijzen.
Nee, hoor ik heb de schijn niet tegen me. Ik schreef daar in fb aan paddy dat het een geintje was, en ze reageerde dat ze wist dat het een geintje was van mij.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waar zijn jouw posts gebleven? Ik weet zeker dat je de schijn tegen hebt als je door blijft gaan in dat topic. Er is maar een waarheid en dat is die van meneer SCH, want de rest discrimineert. Het lijkt Geert Wilbers wel![]()
Waar ging dat topic ook alweer over? Niet over apen, toch?
The connection only just occurred to me, but in a lot of ways Ron Paul is 2008's Lyndon Larouche, complete with the insane cult following. (Who will no doubt be showing up here shortly to go, "IS NOT a crazy right-wing white supremacist!")quote:Op donderdag 27 december 2007 22:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://scienceblogs.com/denialism/about.php
Voor als je je verveelt.
Het zij zo.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor ik heb de schijn niet tegen me. Ik schreef daar in fb aan paddy dat het een geintje was, en ze reageerde dat ze wist dat het een geintje was van mij..
Verder zag ik dat raptorix agressief SCH aanviel, out of the blue.
Verder ben ik ook van mening dat het hele topic gewoon overbodig is. Zou in ONZ gepost moeten worden wmb.
Ik vind mij hier wel een medestander inquote:Op donderdag 27 december 2007 22:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, en op jouw PM'tje reageerde ik ook maar niet, vanwege zelfde reden hè, makker.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij heeft me eens toegevoegd bij msn. Toen ik opmerkte dat ik het niet zo nodig vond om ook nog eens via een ander medium met hem te communiceren, veranderde hij ook z'n houding tegenover me op dit forum. Dat tekent hem wel een beetje.
Dit is zelfs niet artistiek, het is gewoon wartaal.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat je vantevoren inschat dat heleboel huilies precies hetzelfde pollen als jij?.
Delusion idd.
Mmmja. Waarom stuurde je dan je vrouw op me af in m'n fotoboek? Zelfde reden?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en op jouw PM'tje reageerde ik ook maar niet, vanwege zelfde reden hè, makker..
Maar goed jullie hebben toch heel wat homo'zaakjes te bespreken, mien jong, zoals geniepige achterbaksheid bijv...
Shit geen kots PI..
Ja, nogmaals, ik volg hem niet zo. Hij maakt mij wel af en toe belachelijk en 'steekt mij ook onder water', maar hij is lang niet zo erg dan andere bepaalde users. Morele zelfgenoegzaamheid is geenszins het patent van links meer bijv. Verder ben ik een persoon (heeft wrs met mijn leeftijd te maken) die gematigdheid zoekt. En SCH is vaak wel redelijk gematigd, in de zin dat hij de scherpe kantjes wil bijschaven van sommige uitlatingen van derden.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
In een normaal huwelijk hebben vrouwen een eigen leven.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mmmja. Waarom stuurde je dan je vrouw op me af in m'n fotoboek? Zelfde reden?
Okee, loeter.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:19 schreef Aoristus het volgende:
Ha, Nova begint, over de moord op Bhutto
Nou ja, daarom zei ik ook dat ik hem doorgaans liever niet als medestander heb. In de grond zijn we het soms wel eens, maar hij maakt er zo'n komedie van.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nogmaals, ik volg hem niet zo. Hij maakt mij wel af en toe belachelijk en 'steekt mij ook onder water', maar hij is lang niet zo erg dan andere bepaalde users. Morele zelfgenoegzaamheid is geenszins het patent van links meer bijv. Verder ben ik een persoon (heeft wrs met mijn leeftijd te maken) die gematigdheid zoekt. En SCH is vaak wel redelijk gematigd, in de zin dat hij de scherpe kantjes wil bijschaven van sommige uitlatingen van derden.
Gelukkig gaat SCH gewoon door, ondanks zo'n pol.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit is zelfs niet artistiek, het is gewoon wartaal.
Okee, dat kan, ik zeg al, hij zegt tegen mij ook dingen waarin ik me niet kan vinden. Maar hij is toch onder huidige omstandigheden de luis in de pels. Dus laat hem, en laat hem moeilijk doen, anders kun je alleen nog lekker meesmuilen met aanfluitingen van users als Zwaardvisch. Die doet niet eens de moeite om luis in de pels te zijn, wat-ie wel graag wil zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nou ja, daarom zei ik ook dat ik hem doorgaans liever niet als medestander heb. In de grond zijn we het soms wel eens, maar hij maakt er zo'n komedie van.
Wie is dat tegenwoordig niet?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef Aoristus het volgende:
Fred Teeven is een Wilders-watcher
Ik vind het hilarisch, Fred Teeven heeft eigenlijk geen reet te doen, geen agenda, dus wordt hij Wilders-watcherquote:Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wie is dat tegenwoordig niet?
Ik zit eigenlijk nog te wachten op Wilders actionfigures met een trektouwtje en dan zegt hij zinnetjes.
Nouja, een beetje uitleg is opzich wel handig, anders krijg je "Wilders is stom" ... waarom? "Hij is gewoon stom!" ... dat schiet niet echt op heh?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef Aoristus het volgende:
Ik vind het hilarisch, Fred Teeven heeft eigenlijk geen reet te doen, geen agenda, dus wordt hij Wilders-watcher![]()
"Groot, harder, hardst", hoor ik 'm net zeggen. Waarom moet iedereen zich altijd verklaren als ze kritiek hebben op Wilders? Ik had respect voor Rosenmuller toen hij Fortuyn aanviel op zijn demagogie. Zulke mensen ontbreken in de politiek
Ik gaf het verkeerde voorbeeld. Ik bedoel te zeggen, iedereen die reageert op de vergrote uitspraken van Wilders, zoals de tsunami van de islamisering, moet zich verdedigen om die uitspraak te rechtvaardigen, maar kun je je voorstellen hoe een tsunami er in het echt uit ziet?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, een beetje uitleg is opzich wel handig, anders krijg je "Wilders is stom" ... waarom? "Hij is gewoon stom!" ... dat schiet niet echt op heh?
Iedereen is volgens hem idd. stom behalve de burger waar voor zegt op te komen. Dat zijn vast een grote groep wijze mannen die weten hoe de wereld werkt.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:48 schreef Aoristus het volgende:
Ik gaf het verkeerde voorbeeld. Ik bedoel te zeggen, iedereen die reageert op de vergrote uitspraken van Wilders, zoals de tsunami van de islamisering, moet zich verdedigen om die uitspraak te rechtvaardigen, maar kun je je voorstellen hoe een tsunami er in het echt uit ziet?
Eigenlijk zegt zo'n Wilders dat iedereen stom is, maar hij komt er gemakkelijk mee weg
Die mensen waren hilarisch, de ene kwam uit Staphorst en die andere uit Tukkerland ofzoiets.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:55 schreef gronk het volgende:
Punt voor wilders: hij is inderdaad een kei in het aandacht-trekken, en te bepalen waar het debat over gaat. Dat er uberhaupt een discussie over 2e paspoorten is gekomen heeft-ie inderdaad wel mooi voorelkaar gekregen. Als je dat via de reguliere weg doet, dan kom je inderdaad nergens, en dan eindig je met drie kamerleden die je doodgooien met ingefluisterde wetteksten.
Overigens, ik ben ervan overtuigd dat wilders in een land met een parlementaire traditie zoals in engeland geen poot aan de grond had gekregen. Bij mijn weten zijn ze daar veel beter in 'debaten' dan hier in nederland.
Wat dan wel weer een aardige 'spin' is van Nova: dat ze mensen in beeld laten komen die zingen zeggen die je voorheen alleen hoorde van CD-stemmers. Werkt wel weer lekker polariserend.
Je ziet het voor je, over 10 jaar bidden we allemaal naar Mekkaquote:Op donderdag 27 december 2007 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen is volgens hem idd. stom behalve de burger waar voor zegt op te komen. Dat zijn vast een grote groep wijze mannen die weten hoe de wereld werkt.![]()
En sinds de eerste keer dat hij dat over de tsunami's zei stel ik mij steeds een hele berg moslims voor die als een grote golf Nederland opslokken. Ik weet niet of je bekend bent met de Kerstmis aflevering van the Tick waar er een enorme vloedgolf van kerstmannen aankomt die allemaal "ho ho ho ho" roepen. Zoiets, maar dan met moslims.
Over tien jaar is het 2017. In 2012 eindigt de huidige wereldorde.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je ziet het voor je, over 10 jaar bidden we allemaal naar Mekka(Want dat moet)
Dan is die tsunami natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 23:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Over tien jaar is het 2017. In 2012 eindigt de huidige wereldorde.
Tof plan: ik geloof dat ik al mijn topics ook maar in de SC plemp.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:55 schreef pberends het volgende:
Iedereen steunt ruimschoots goede doelen, ook al geef...
In UK hadden ze ook zo'n gozer in de jaren 60/70, was vooral anti-links.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:55 schreef gronk het volgende:
Punt voor wilders: hij is inderdaad een kei in het aandacht-trekken, en te bepalen waar het debat over gaat. Dat er uberhaupt een discussie over 2e paspoorten is gekomen heeft-ie inderdaad wel mooi voorelkaar gekregen. Als je dat via de reguliere weg doet, dan kom je inderdaad nergens, en dan eindig je met drie kamerleden die je doodgooien met ingefluisterde wetteksten.
Overigens, ik ben ervan overtuigd dat wilders in een land met een parlementaire traditie zoals in engeland geen poot aan de grond had gekregen. Bij mijn weten zijn ze daar veel beter in 'debaten' dan hier in nederland.
Wat dan wel weer een aardige 'spin' is van Nova: dat ze mensen in beeld laten komen die zingen zeggen die je voorheen alleen hoorde van CD-stemmers. Werkt wel weer lekker polariserend.
Dat doe ik al jaren joh!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:56 schreef gronk het volgende:
[..]
Tof plan: ik geloof dat ik al mijn topics ook maar in de SC plemp.
wiki bron.quote:He was most notably a Conservative Party Member of Parliament (MP) between 1950 and February 1974, and an Ulster Unionist MP between October 1974 and 1987. He was controversial throughout his career, and his tenure in senior office was brief. He held strong and distinctive views on issues such as race, national identity, immigration, monetary policy, and the United Kingdom's entry into the European Economic Community, which later became the European Union. He is best remembered for his controversial Rivers of Blood speech in opposition to Commonwealth immigration to Britain 1968; this resulted in him being swiftly removed from the Shadow Cabinet.
't is ook al bekend bij de modjes van SEXquote:
Ja hoor.quote:De nadelen van thuiswerken?
Thuiswerken kan ook nadelen hebben. Als u iemand bent die niet van ophouden weet, dan kan gezellig een avondje tv kijken of uitgaan aan de kant geschoven worden voor de werkzaamheden.
Thuiswerken.nl
Ik was onmachtig, in Morpheus' armen.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:59 schreef Napalm het volgende:
[..]
Seks, koken, kinderen verzorgen, of opzoeken.
Een vrouw moet zich ergens nuttig mee maken en op dees donkere avond, alwaar mijn herinneringen mij in de steek laten, heb ik meer behoefte aan het laatste dan goesting.
Ja, de titel is ingegeven door deze opmerking:quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:16 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Als je te populair bent, word je dus ook vermoord (zie Bhutto).
''Onderschat nooit de kracht van grote groepen domme mensen'' lijkt mij beter. Al is de meerduidigheid wel fraai.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:51 schreef sigme het volgende:
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Hermans?quote:Wat doet de journalist? .. hij vervalst citaten, noemt iedereen “fascist”, vertelt romans verkeerd na, misvormt de ironie van de besproken auteurs tot belachelijke ernst.
Het is de ondertitel van Kees22, die best aardig met taal omgaat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Onderschat nooit de kracht van grote groepen domme mensen'' lijkt mij beter. Al is de meerduidigheid wel fraai.
Mensen zijn dom.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb me echt doodgelachen gister tijdens de aflevering van Nova. Die wilders aanhangers, echt zo DOM. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zulke DOMME mensen gezien.
"Ja anders bidden we over 10 jaar ook 3x per dag met ons gezicht naar het Oosten."
"Ja we hebben hier gelukkig geen moslims, maar als ik naar Amsterdam ga..."
Dat weet ik.quote:
Je moet me dat toch eens leren, hoe je iemand op zachtaardige wijze voor neurotische plurk uitmaakt.quote:die best aardig met taal omgaat.
De linkse media laten alleen domme wildersaanhangers zien!quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb me echt doodgelachen gister tijdens de aflevering van Nova. Die wilders aanhangers, echt zo DOM. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zulke DOMME mensen gezien.
"Ja anders bidden we over 10 jaar ook 3x per dag met ons gezicht naar het Oosten."
Inderdaad, iedereen weet dat we dan vijf keer per dag bidden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ga jij eens heel snel 2 rozenkransjes bidden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Bidden is saai.
Ik zou zelfs nog verder willen gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
Bidden is gymnastiek.
Kom toch eens klaar klootzak!quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
Schop jezelf.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
Hup en weer een PM van Zwaardvischke, hoor, die me ervan beschuldigt iedereen die een andere mening te hebben dan ik onder valse pretexten te attaqueren op Fok!..
Speel het maar op pol sc, mien jong, zoals je hier wist te vertellen dat ik de natte droom was van iedere psychiater in reactie op PJ. Of liever gezegd doe het maar helemaal niet spelen, niet via PM, niet via pol sc. Ga zelf maar eens nadenken.
Ach dan moeten er wat meer mensen bewerkt wordenquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geweldig. Leuk. Interessant.
Is het misschien geen leuk idee als de POL-modjes Ryan3 wat beprekingen opleggen in dit subforum? Zoals niet meer posten, ofzo?
quote:Op donderdag 27 december 2007 @ 23:44 schreef knight3 het volgende:
Wanneer houden we eens op met deze milieuonvriendelijke ongein om olie te verspillen. Volgend jaar verwacht ik van het AD een test van hybride bollen.
Hehe een kraam hier in Meppel is een na laatste gewordenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:08 schreef pberends het volgende:
'Kwaliteit oliebollen gaat vooruit'
[..]
.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
Hehe een kraam hier in Meppel is een na laatste geworden. Die smaken ook gewoon echt niet.
quote:Ogen dicht en en raad wat je eet. Kibbeling! Wat een viezigheid. Goedkope olie hoort in een oude auto thuis, maar niet in de frituur!
Die kraam staat er dan ook al vanaf begin november en vet vervangen zal wel te duur zijnquote:
Misschien is het de rest van het jaar wel een viskraam. Dat zou de kibbelingsmaak kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:44 schreef du_ke het volgende:
Die kraam staat er dan ook al vanaf begin november en vet vervangen zal wel te duur zijn.
Ze zijn het er niet mee eensquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien is het de rest van het jaar wel een viskraam. Dat zou de kibbelingsmaak kunnen verklaren.
Beste Boze_Appel, zou je de openstaande vraag in 'too big to fail', of de noodzaak van een overheid. kunnen beantwoorden?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien is het de rest van het jaar wel een viskraam. Dat zou de kibbelingsmaak kunnen verklaren.
Weleens een donut gehad?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:04 schreef Reya het volgende:
Oliebollen zijn toch wel het bewijs dat Nederlanders totaal geen smaak hebben.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:08 schreef pberends het volgende:
'Kwaliteit oliebollen gaat vooruit'
[..]
.
Oliebollen, appelflappen, knieperties en eindejaarsrolletjes horen er gewoon bij En zijn daarom ook gewoon lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:04 schreef Reya het volgende:
Oliebollen zijn toch wel het bewijs dat Nederlanders totaal geen smaak hebben.
Zal ik zo doen, moet ff weg van mijn bureau.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:05 schreef gronk het volgende:
Beste Boze_Appel, zou je de openstaande vraag in 'too big to fail', of de noodzaak van een overheid. kunnen beantwoorden?
Hoe democratisch is de SP?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:13 schreef Apropos het volgende:
Hoe komt het toch dat veel linkse mensen de kneuterige manifestaties van nationalisme toejuichen? Elfstedentocht, voetbal, oliebollen...
In Amsterdam hebben de meeste frietkraampjes zich nu in de oliebollen gespecialiseerd. Met wisselend resultaat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meestal staat er zo'n dikkerd achter de toonbank, met hele korte vingersquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
In Amsterdam hebben de meeste frietkraampjes zich nu in de oliebollen gespecialiseerd. Met wisselend resultaat.
Je kunt er wel lol mee hebben. Die kerel die vroeger onder de Westertoren stond, was altijd met z'n vrouw aan het bellen, die hij dan voor alles en nog wat uitschold.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Meestal staat er zo'n dikkerd achter de toonbank, met hele korte vingers
Ik doelde op de stijging van het aantal geslaagden de laatste jaren, maar goed. Voor de resultaten van meisjes zie ik niet echt een verklaring, maar ze kiezen vaker een makkelijk profiel en ze zullen gerichter studeren.quote:
En met de instroom, geboortengolven etc. De examens zijn volgens mij niet aantoonbaar eenvoudiger geworden de laatste jaren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hangt sterk samen met de norm.
Ja en nee. De norm is de laatste jaren zelfs naar boven bijgesteld, dus daar heb je gelijk. Maar als je op www.havovwo.nl de examens bekijkt, en als ik daar de examens mee vergelijk die ik voor examentraining heb gehad, zijn de examens wel degelijk makkelijker geworden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
En met de instroom, geboortengolven etc. De examens zijn volgens mij niet aantoonbaar eenvoudiger geworden de laatste jaren.
Tja dat is maar een erg beperkte voorstelling van zaken natuurlijk. Het niveau is altijd op en neer gegaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja en nee. De norm is de laatste jaren zelfs naar boven bijgesteld, dus daar heb je gelijk. Maar als je op www.havovwo.nl de examens bekijkt, en als ik daar de examens mee vergelijk die ik voor examentraining heb gehad, zijn de examens wel degelijk makkelijker geworden.
Die heb ik vaker gehoordquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat is maar een erg beperkte voorstelling van zaken natuurlijk. Het niveau is altijd op en neer gegaan.
Psst: Oh noes! D'r zijn terroristen in mijn buurt!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ldert_tegen_lasteren
Wijven kunnen beter tegen de bureaucratisch bullshit in het onderwijs. Dat diggen jongens minder.quote:
Ze zijn niet allemaal zoquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Wijven kunnen beter tegen de bureaucratisch bullshit in het onderwijs. Dat diggen jongens minder.
Geeft maar weer de feminisering van het onderwijs weer. Dit begint al op de basisschool, meisjesgedrag is goed, jongensgedrag slecht.quote:
We hadden het over het (gemiddelde) niveau van de eindexamens. Daar hebben 'boze mensen' en 'vorige generaties' niets mee te maken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:30 schreef du_ke het volgende:
Zouden we boze mensen over het onderwijs moeten geloven dan was het elke vorige generatie heel veel beter en dat lijkt me toch echt onzin.
Dat filmpje van Apropos was beter.quote:
Klopt maar jouw "gevoel" is ook neit echt een fijne graadmeter.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
We hadden het over het (gemiddelde) niveau van de eindexamens. Daar hebben 'boze mensen' en 'vorige generaties' niets mee te maken.
Het is maar de vraag in hoeverre je van 'gevoel' kunt spreken. De opzet van de eindexamens is volledig anders geworden, of het nu het aantal vragen, de informatie die je krijgt of de manier waarop je de formules moet toepassen betreft. De meeste leraren waren het dan ook met me eens.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt maar jouw "gevoel" is ook neit echt een fijne graadmeter.
Welke was dat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat filmpje van Apropos was beter.
Ik moest even nadenken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat filmpje van Apropos was beter.
Dan nog zegt het allemaal niet zo gek veel natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het is maar de vraag in hoeverre je van 'gevoel' kunt spreken. De opzet van de eindexamens is volledig anders geworden, of het nu het aantal vragen, de informatie die je krijgt of de manier waarop je de formules moet toepassen betreft. De meeste leraren waren het dan ook met me eens.
Ik kan zo miljoenen mensen opsommen die een hekel aan hem hadden. Daarbij...quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat een rare titel?
[ afbeelding ]
Christenenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kan zo miljoenen mensen opsommen die een hekel aan hem hadden.
Je was liever Somaliër geweest?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:07 schreef Fastmatti het volgende:
Ik ben echt in het verkeerde land geboren
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als socialist ben jij sowieso uitgesloten van elke discussie.
Ah, dank.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kan zo miljoenen mensen opsommen die een hekel aan hem hadden. Daarbij...
quote:
Waarschijnlijk ga je alleen maar dood van de honger, omdat je niet voor jezelf kunt zorgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wordt ik als jij aan de macht komt uit een vliegtuig gegooid?
te druk, ik hou van een rustig muziekje zonder schreeuwerds er om heen. Gekke Cubanenquote:
Ach allemaal een soort gelovigenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
JFK is doodgeschoten door een communist en hij begint over Christenen.
Ja.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wordt ik als jij aan de macht komt uit een vliegtuig gegooid?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga je alleen maar dood van de honger, omdat je niet voor jezelf kunt zorgen
Speth.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:07 schreef Fastmatti het volgende:
Ik ben echt in het verkeerde land geboren
in de oliebollenkraam ?quote:
Hij komt af en toe nog in het 'Ik wil langer haar'-topic.quote:
Leeft dat topic nog?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij komt af en toe nog in het 'Ik wil langer haar'-topic.
iemand met een slecht huwelijk, denk ikquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?
Nauwelijks, maar dat topic was de reden dat ik me destijds registreerde.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
iemand met een slecht huwelijk, denk ik
Avanti?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:43 schreef Aoristus het volgende:
Ja?
Ik heb de foto wel eens gezien, maar ik heb er geen informatie bij.quote:
Misselijkmakend, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
Man hakt neus, oren af, scheert haren af van vrouw als offer
quote:standard genetic distances (SGD) between
Moroccans and other populations (À102) obtained
by using HLA-DRB1 allele frequencies
(see Table 1 for populations identification.
Negative values may be assumed as 0 values;
otherwise, the highest negative value may be
regarded as the closest one). Standard error
is 0 in all cases.
HLA-DRB1 (SGD)
Algerians (Algiers) -5.83
Berbers -2.77
Spaniards 3.02
Basques 8.98
Non-Ashkenazi Jews 10.87
French 11.30
Ashkenazi Jews 15.69
Italians 16.75
Cretans 22.46
Moroccan Jews 25.19
Sardinians 30.06
Lebanese (NS) 46.51
Lebanese (KZ) 54.04
Japanese 86.30
Greeks 89.17
San (Bushmen) 122.71
Het doet altijd pijn wanneer ik mensen zelfs de simpelste medische termen zo zie verkrachten.quote:
Blame the Spaanse onderzoekers.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het doet altijd pijn wanneer ik mensen zelfs de simpelste medische termen zo zie verkrachten.
Tijd om 'm de oren te wassen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het doet altijd pijn wanneer ik mensen zelfs de simpelste medische termen zo zie verkrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |