abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55562436
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 december 2007 @ 23:52:09 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55562502
morgen winnen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55562623
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:52 schreef borisz het volgende:
morgen winnen
ben benieuwd. Hoop dat ze gebrand zijn op een overwinning. Aan het gras kan het iig niet liggen want er ligt een nieuwe mat. Hopelijk staat Luque weer in de basis

--------------------Stekelenburg-----------------
Ogararu--------Heitinga--Colin------Emanuelson
--------------------Vertonghen---------------------
-----Gabri---------------------------vd Heijden----
Rommedahl---------Huntelaar-------------Luque

Maduro toch geschorst? En Ogararu weer fit?
pi_55562693
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:57 schreef toma het volgende:

[..]
Ja. Ja.

Ogararu--------Heitinga--Vertonghen------Schilder
--------------------vd Heijden---------------------
-----Gabri--------------------------De Jong----
------Luque---------Huntelaar------------Suarez
pi_55562773
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:00 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja. Ja.

Zo kan het ook. Ben bang dat in verdedigend opzicht je overlopen wordt op het middenveld met vd Heijden, Gabri en De Jong die fysiek en verdedigend niet de besten zijn.
pi_55562782
Ben benieuwd wat er morgne allemaal op de bank zit
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_55562792
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef ericajax het volgende:
Ben benieuwd wat er morgne allemaal op de bank zit
Vito !
pi_55562797
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:00 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja. Ja.

Prima
pi_55562913
Doe mij maar

Steek
Ogararu - Heitinga - Vertonghen - Urby
Gabri - vd Heijden
de jong
Luque - Suarez
Huntelaar

Iets meer balans op het middenveld..
  donderdag 27 december 2007 @ 00:23:06 #10
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55563146
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:49 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Overrated betaalde arrogante kut kwal dat het is, ik mag dat joch niet Over zijn top heen ik zie die gast werkelijk niks goed doen ja eens om de zoveel tijd een hoekschop of vrijetrap nemen waarvan 9 van de 10 keer het toch niet bij de juiste mannetje terecht komt.

Zou ik ook wel willen voor een salaris van 2.2 miljoen euro
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_55563183
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

overrated betaalde arrogante kut kwal dat het is, ik mag dat joch niet
Ben je een teltekst-supporter of heb jij zijn goede wedstrijden gemist?
  donderdag 27 december 2007 @ 00:27:58 #12
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55563251
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:24 schreef toma het volgende:

[..]

Ben je een teltekst-supporter of heb jij zijn goede wedstrijden gemist?
Heb jij een tekortkoming aan hersencellen of is die ene wedstrijd tegen Heereveen voor jouw genoeg redenen om het als ''goede'' wedstrijd(en) te bestempelen?

En dan nog is zijn salaris veels te hoog voor wat hij brengt.
pi_55563314
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Heb jij een tekortkoming aan hersencellen of is die ene wedstrijd tegen Heereveen voor jouw genoeg reden om het als ''goede'' wedstrijd(en) te bestempelen? En dan nog is zijn salaris veels te hoog voor wat hij brengt.

Luque
Tijdens die wedstrijd heb ik al verschillende kwaliteiten gezien die Babel en de Mul nooit zullen krijgen.
  donderdag 27 december 2007 @ 00:31:13 #14
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55563337
Is morgen vanavond nou de steun-actie voor Colin?
Jawel, je keek.
  donderdag 27 december 2007 @ 00:31:44 #15
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55563352
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:30 schreef toma het volgende:

[..]

Tijdens die wedstrijd heb ik al verschillende kwaliteiten gezien die Babel en de Mul nooit zullen krijgen.
Idem dito voor wat betreft Luque als je deze twee spelers als voorbeelden hanteert.
pi_55563374
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]
En dan nog is zijn salaris veels te hoog voor wat hij brengt.
Daar hoef je hem niet op af te rekenen maar daar moet je v. Geel op aankijken.
pi_55563389
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Idem dito voor wat betreft Luque als je deze twee spelers als voorbeelden hanteert.
Volgens mij zijn dat wel de spelers die hij moet opvolgen op de vleugels.
pi_55563396
Ach ja, Luque. Ik ben er ook niet kapot van, maar als je hem laat spelen heb je nog enige hoop op een fatsoenlijk getrapte corner of voorzet gedurende de wedstrijd.
pi_55563409
-foutje-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 december 2007 @ 00:36:07 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55563457
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef jna het volgende:
Dat hij bij Sneek kan gaan spelen ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 27 december 2007 @ 00:37:11 #21
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55563489
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef toma het volgende:

[..]

Daar hoef je hem niet op af te rekenen maar daar moet je v. Geel op aankijken.
Waar zie je die citaat staan dan?

Het gaat er mij gewoon om dat hij nog niet gebracht heeft van wat er van hem verwacht zou moeten worden, en ik betwijfel het daarom ook ten stelligste of die verwachtingen ooit nog gelost gaan worden.
  donderdag 27 december 2007 @ 02:12:41 #22
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55565509
Twente Verspeelt Punten
Ik ben inmiddels overleden
pi_55566033
quote:
Op donderdag 27 december 2007 02:12 schreef Enchanter het volgende:
Twente Verspeelt Punten
Wij winnen straks, klinkt veel leuker.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55566064
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:57 schreef toma het volgende:

[..]

ben benieuwd. Hoop dat ze gebrand zijn op een overwinning. Aan het gras kan het iig niet liggen want er ligt een nieuwe mat. Hopelijk staat Luque weer in de basis

Ogararu--------Heitinga--Colin------Emanuelson
--------------------Vertonghen---------------------
-----Gabri---------------------------vd Heijden----
Rommedahl---------Huntelaar-------------Luque

Maduro toch geschorst? En Ogararu weer fit?
Doemaar niet Colin en Urby naast elkaar.
><(({°>
  donderdag 27 december 2007 @ 08:22:09 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55566509
Voor het eerst in jaren dat ik echt opkijk tegen een wedstrijd en dan is de tegenstander nog niet eens een club uit de tradiotionele Top 3.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55566615
Afgelopen zomer vertrok Wesley Sneijder van Ajax naar Real Madrid. Volgens de middenvelder blijkt dat achteraf een goede keuze. Hij was klaar met Ajax, klaar met Nederland. Zelf kijkt hij nog een keer terug.

Waar het in Nederland qua fotografie nog meevalt, is Sneijder in Madrid publiek bezit: "Pas nog liep ik met Jessey en Ramona in El Corte Inglés, een warenhuis in de stad. Toen we een winkel uitliepen stonden er vijf fotografen voor onze neus. En die gingen niet meer weg. We zijn maar gelijk naar de parkeergarage gelopen en naar huis gegaan. Veel meer keus heb je niet", aldus Sneijder in het AD.

In vergelijking met Nederland vindt de international het wel meevallen, daarom zit hij er ook niet echt mee: "Het hoort erbij en het is allemaal vrij onschuldig. Ik ben er nooit voor weggelopen, maar in Nederland voelde je soms pure haat. Een middagje winkelen in Rotterdam was geen optie. En een fanatieke supporter van FC Utrecht kon je op straat gerust helemaal stijf schelden. Zulke dingen heb je hier totaal niet. De mensen zijn relaxed. Dat bevalt me wel."

De verschillen tussen Nederland en Spanje zorgen er voor dat Sneijder nog geen moment heimwee heeft gehad: "Bij Ajax heb ik een band opgebouwd met bepaalde mensen, die mis je wel eens. En mijn familie natuurlijk. Maar of ik specifiek iets aan Ajax mis? Nee, eigenlijk niet. Niets ten nadele van de club en het elftal, maar als ik ze nu op televisie zie spelen ben ik toch blij dat ik daar niet meer tussen loop."

De 23-jarige middenvelder, die 126 wedstrijden actief was in de Eredivisie, had naar eigen zeggen niet veel langer bij Ajax moeten blijven. Het was tijd voor een nieuwe stap: "Nóg een jaar had ik niet meer op kunnen brengen. Ik was er gewoon klaar mee, zo voelde dat. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn keuze goed is uitgepakt."

Ajax!!
pi_55567181
Geen gekke opmerking hoor van Sneijder. Helaas.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55567229
Tja op zich geen verkeerde opmerking.
Ben het wel een beetje met hem eens.
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
pi_55567356
quote:
Koster: "Niet alles op Colin afschuiven"
27 december 2007

Jurgen Colin was de afgelopen dagen weer de gebeten hond bij Ajax. De verdediger werd door veel supporters als schuldige aangewezen voor de nederlaag tegen Excelsior. Colin verloor na twintig seconden een kopduel, waarna Mitchell Pique de 1-0. Toch is het onterecht om Colin te veroordelen, zegt coach Adrie Koster in het AD.

"Hij kneep wel goed. Daarna had hij het persoonlijke duel moeten winnen. Maar we stonden niet goed. Dat is niet alleen Colins schuld. Mensen reageren zich nu ten onrechte op Colin af", verdedigt de interim-coach zijn verdediger, die vanavond tegen FC Twente vermoedelijk opnieuw in de Amsterdamse basisformatie staat.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55567423
Vanavond wordt hééél moeilijk
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 27 december 2007 @ 10:25:31 #31
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_55567456
quote:
Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef MaxC het volgende:
Vanavond wordt hééél moeilijk
denk het ook. en ik kan ook nog eens niet naar het stadion
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_55567468
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:36 schreef borisz het volgende:

[..]

Dat hij bij Sneek kan gaan spelen ?
ONS Sneek
pi_55567552
quote:
Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef jna het volgende:
Die zou tegen PSV zijn toch? Ben benieuwd..
pi_55567607
[quote]Op donderdag 27 december 2007 00:00 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja. Ja.

[/quote

Lijkt mij de beste opstelling.
Geen Urby in de verdediging!
Sportieve inbreng
pi_55567769
Weet iemand of je nou met een seizoenkaart nog extra kaarten kan halen voor vanavond?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 27 december 2007 @ 11:17:47 #36
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_55568239
quote:
Op donderdag 27 december 2007 10:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[quote]Op donderdag 27 december 2007 00:00 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja. Ja.

[/quote

Lijkt mij de beste opstelling.
Geen Urby in de verdediging!
-----Gabri----------------------De Jong----
--------------------Luque--------------------------
-------- Huntelaar------------Suarez

Misschien zo maar eens proberen, Luque op "10" in een vrije rol...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_55568425
Voor mijn part spelen we 1 - 1 - 8. Als we maar winnen.
pi_55568429
quote:
Op donderdag 27 december 2007 10:48 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand of je nou met een seizoenkaart nog extra kaarten kan halen voor vanavond?
Verkoop beperkt zicht plaatsen met 50% korting
Vanaf heden worden de plaatsen met beperkt zicht via TicketBox in de verkoop gebracht. Deze plaatsen worden met 50% korting verkocht. Geef duidelijk aan de TicketBoxhouder aan dat het evenement in TicketBox de naam 'Beperkt zicht AFC Ajax – FC Twente' draagt. Let op: de korting is reeds in de prijs verwerkt. Er zijn diverse plaatsen naast elkaar beschikbaar. Alle CC-houders (m.u.v. Feyenoord, ADO Den Haag, FC Twente en Oranje) mogen max. 3 kaarten per CC kopen.

De volgende vakken zijn in de verkoop:
415, 416 (¤ 9,25)
402, 403, 408, 423, 424 (¤ 12,25)
pi_55568531
Hup Ajax
pi_55568670
Godverdomme
Vandaag Ajax - twente maar ik ben ziek

waarschijnlijk 2e thuiswedstrijd dit seizoen waar ik niet heen kan gaan
pi_55568789
Geruchten over akkoord Ajax met Modric (UPDATE)
woensdag 26 december 2007 - 13:20:08amsterdammer Volgens de website Ajax.punt.nl heeft Ajax met Dinamo Zagreb een akkoord bereikt over de overgang van sterspeler Luka Modric naar Amsterdam. Telegraaf en de Kroatische krant CroatiaBiz zouden melding hebben gemaakt van een akkoord. De betrouwbare Kroatische krant Vjesnik zou zelfs de transfersom inclusief contractvoorwaarden hebben gemeld. Het zou gaan om een transferbedrag van 19,5 miljoen euro en een contract voor 3,5 jaar. Tevens zou er een clausule in het contract opgenomen zijn dat Modric na een jaar naar een topclub mag vertrekken. Hier moet dan wel 26 miljoen euro voor worden betaald.

Afgelopen zomer stond Modric ook al in de belangstelling van de Amsterdammers. Toen zou hij de opvolger moeten worden van de naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder. De overgang ketste toen af op de hoge vraagprijs van de Kroatische club. Vervolgens elimineerde Modric samen met Dinamo Zagreb Ajax in de eerste ronde van de Uefa Cup.

Toen Modric ook nog eens een topseizoen bleek te draaien bij zowel Dinamo als het nationale elftal, begon het geruchtencircuit weer op gang te komen. Diverse grootmachten waaronder Barcelona en Chelsea zouden voor de speler in de markt zijn. Ook PSV werd gelinkt dmv een huurovereenkomst met Chelsea. De speler zou dan door Chelsea worden gecontracteerd en daarna zou PSV de speler op huurbasis ervaring laten opdoen. Dit werd door Modric allemaal afgedaan als onzin. Ook zou Martin van Geel in Kroatie zijn geweest en een bod hebben neergelegd van 15 miljoen euro. Deze zou door Dinamo zijn afgewezen.

Het gerucht gaat de transfer morgen na de wedstrijd tegen FC Twente wordt bekendgemaakt. De 22-jarige Modric zou dan in de winterstop de overstap gaan maken. Het gerucht is nog niet bevestigd door Ajax.

Als het gerucht waarheid blijkt te zijn heeft Ajax ons voor kerst toch een mooi cadeau weten voor te schotelen.

Update: Volgens de Daily Mail zou Zdravko Mamic, vice-voorzitter van Dinamo Zagreb, inmiddels in Londen zijn om te onderhandelen met Chelsea, Tottenham Hotspur en Manchester City over een overname van Modric. Er zou ongeveer een bedrag van 25 miljoen euro op tafel moeten komen. Hij zou woensdagavond op het vliegveld zijn geland.

Bron: http://www.ajax-zone.nl/news.php?extend.177

De update is minder.
pi_55568873
Alsnog naar VVV-uit
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55569003
Iemand enig idee hoe beperkt die beperkt zicht plaatsen zijn? Heb een kaartje bemachtigd voor vak 402, daar zit zo'n glazen wand als ik me niet vergis, maar belemmerd dat je zicht echt heel erg??
pi_55569047
Elke keer als Perez scoort komen hier weer allemaal mensen met de vraag waarom we hem hebben weggedaan en dat het zo'n geweldige speler is.

Gister had hij schuld aan beide doelpunten, bij de 1-1 liet hij Lindgren(zijn man) lopen en die scoorde, terwijl hij bij de 2-1 makkelijk balverlies leed en Lindgren niet opjaagde die de assist gaf.

We vergeten nog wel is dat Perez ook niet perfect is
pi_55569096
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:44 schreef versteegrob het volgende:
Geruchten over akkoord Ajax met Modric (UPDATE)
-knip-
Bron: http://www.ajax-zone.nl/news.php?extend.177

De update is minder.
Ik ga hier niet eens meer op hopen. Lijkt me erg onwaarschijnlijk.
pi_55569135
quote:
Op donderdag 27 december 2007 08:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Afgelopen zomer vertrok Wesley Sneijder van Ajax naar Real Madrid. Volgens de middenvelder blijkt dat achteraf een goede keuze. Hij was klaar met Ajax, klaar met Nederland. Zelf kijkt hij nog een keer terug.

Waar het in Nederland qua fotografie nog meevalt, is Sneijder in Madrid publiek bezit: "Pas nog liep ik met Jessey en Ramona in El Corte Inglés, een warenhuis in de stad. Toen we een winkel uitliepen stonden er vijf fotografen voor onze neus. En die gingen niet meer weg. We zijn maar gelijk naar de parkeergarage gelopen en naar huis gegaan. Veel meer keus heb je niet", aldus Sneijder in het AD.

In vergelijking met Nederland vindt de international het wel meevallen, daarom zit hij er ook niet echt mee: "Het hoort erbij en het is allemaal vrij onschuldig. Ik ben er nooit voor weggelopen, maar in Nederland voelde je soms pure haat. Een middagje winkelen in Rotterdam was geen optie. En een fanatieke supporter van FC Utrecht kon je op straat gerust helemaal stijf schelden. Zulke dingen heb je hier totaal niet. De mensen zijn relaxed. Dat bevalt me wel."

De verschillen tussen Nederland en Spanje zorgen er voor dat Sneijder nog geen moment heimwee heeft gehad: "Bij Ajax heb ik een band opgebouwd met bepaalde mensen, die mis je wel eens. En mijn familie natuurlijk. Maar of ik specifiek iets aan Ajax mis? Nee, eigenlijk niet. Niets ten nadele van de club en het elftal, maar als ik ze nu op televisie zie spelen ben ik toch blij dat ik daar niet meer tussen loop."

De 23-jarige middenvelder, die 126 wedstrijden actief was in de Eredivisie, had naar eigen zeggen niet veel langer bij Ajax moeten blijven. Het was tijd voor een nieuwe stap: "Nóg een jaar had ik niet meer op kunnen brengen. Ik was er gewoon klaar mee, zo voelde dat. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn keuze goed is uitgepakt."

Jammer Wesley
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55569529
Ogararu en Heitinga zijn er tenminste bij vanavond. Is in ieder geval iets.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55569582
quote:
Op donderdag 27 december 2007 12:01 schreef Longmen het volgende:

[..]

Jammer Wesley
Zeker weer van zo'n voetbalprimeur site .
pi_55569672
quote:
Op donderdag 27 december 2007 12:24 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nee,Algemeen Dagblad...
pi_55569674
quote:
Zdravko Mamic, vice-voorzitter van Dinamo Zagreb, is in Londen gearriveerd. De Kroatische bestuurder zal met delegaties van Chelsea, Manchester City en Tottenham Hotspur gesprekken voeren over de overname van Luka Modric. (Diverse tabloids)
pi_55569675
quote:

[..]

Ja zal wel idd...
pi_55569680
quote:

[..]

Staat volgens mij in het AD
pi_55569697
quote:

[..]

Interview in het AD.. dusch. Maarja graftakken bij het AD hebben ook meestal niet het beste met Ajax voor.
pi_55569707
pi_55569751
kutzooi ik wil Modric gewoon bij Ajax zien, elke keer die klote berichtten
pi_55569769
quote:
Gisteren werd door die verslaggever een roemeen genoemd die rond zou zijn met ajax. Was bij NOS langs de Lijn. Kon alleen niet horen welke naam, aangezien er in huis doorheen geluld werd.
pi_55569782
Nicolae Mitea´s kleine broertje zeker...
pi_55569805
quote:
Op donderdag 27 december 2007 12:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nicolae Mitea´s kleine broertje zeker...
Is die nog kleiner dan Nicolea?
pi_55569954
quote:
Op donderdag 27 december 2007 12:35 schreef Nashje het volgende:

[..]
Ivanovic?
pi_55570139
quote:
Op donderdag 27 december 2007 12:45 schreef toma het volgende:

[..]

Ivanovic?
Dat is geen Roemeen, maar een Serviër.
pi_55570184
quote:

[..]
Misschien in een deal met Mitea.
pi_55570305
quote:
Trabelsi probeert het nu in Marseille
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 27 december om 12:34

Olympique Marseille is het volgende station in de zoektocht van Hatem Trabelsi naar een nieuwe werkgever. Volgens La Provence meldt de Tunesiër zich op oudejaarsdag in Zuid-Frankrijk voor een stage. Klik hier! De zoektocht van de 31-jarige Trabelsi duurt onverminderd voort. Het Saudische Al Hilal leek vorige maand zijn nieuwe werkgever te worden, maar uiteindelijk werden beide partijen het niet eens over de laatste details van een eenjarig contract.

Trabelsi stond vorig seizoen op de loonlijst bij Manchester City en probeerde tevergeefs een contract te verdienen bij Le Mans en Anderlecht. De laatste wedstrijd van de oud-Ajacied dateert alweer van 31 maart tegen Newcastle United.
pi_55570400
Blijft toch zonde.
  donderdag 27 december 2007 @ 13:10:17 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55570497
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:06 schreef Riro het volgende:
Blijft toch zonde.
Welkom terug!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55570515
Denk dat ik vanavond niet eens heen ga, lekker op de bank kijken maar. Denk dat het sowieso een kutwedstrijd wordt.
pi_55570517
quote:
Blijft toch zonde.
Hatem komt denk liever even niet in NL.
pi_55570518
Je wil voor Ajax spelen, of je wil het niet. Modric kennelijk niet, dus dan hoeft 'ie van mij ook niet te komen.

Weer terug in Praag, dalijk alvast een pintje pakken om op te warmen voor de wedstrijd vanaaf.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55570522
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Welkom terug!
Dank je!
pi_55570558
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:10 schreef Longmen het volgende:

[..]

Hatem komt denk liever even niet in NL.
Bedoelde eigenlijk meer hoe het met die gozer gelopen is
pi_55570588
quote:
Blijft toch zonde.
Idd, tijdje niet gezien.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55571038
Ik wil meer geruchten!
pi_55571112
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:13 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Idd, tijdje niet gezien.
Zat aan de andere kant van de wereld
pi_55571141
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
Ik wil meer geruchten!
Het gerucht gaat dat Ajax vanavond gaat winnen met 8-0. Vreemd genoeg scoort Colin alle doelpunten waarna hij het complete publiek stil krijgt. Na de wedstrijd vraagt een journalist naar zijn reactie op zijn fenomenale omhaal van buiten de 16 die via de onderkant van de lat in de goal belandde: "Geen commentaar" aldus Jurgen Colin.
pi_55571194
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:35 schreef toma het volgende:

[..]

Het gerucht gaat dat Ajax vanavond gaat winnen met 8-0. Vreemd genoeg scoort Colin alle doelpunten waarna hij het complete publiek stil krijgt. Na de wedstrijd vraagt een journalist naar zijn reactie op zijn fenomenale omhaal van buiten de 16 die via de onderkant van de lat in de goal belandde: "Geen commentaar" aldus Jurgen Colin.
Glazenbol van de Kerstman gekregen zeker?
pi_55571294
Colin: "Het is opeens wel stil aan de overkant"
pi_55571499
Ajax-Twente ???????????????????????
Alles is mogelijk.
Wie fluit er trouwens?
Sportieve inbreng
  donderdag 27 december 2007 @ 13:54:41 #77
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55571571
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:51 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ajax-Twente ???????????????????????
Alles is mogelijk.
Wie fluit er trouwens?
Vriend Luinge
pi_55571751
quote:

[..]

pi_55571837
Heb het nieuws de afgelopen dagen gemist, maar was dit al voorbij gekomen?
quote:
Juventus heeft de onderhandelingen met Branislav Ivanovic stopgezet. Dit meldt Controcampo. De Servische verdediger stond eerder in de belangstelling van Ajax.

Ivanovic stelde hogere eisen aan zijn contract, wat voor Juventus reden genoeg was om de onderhandelingen per direct stop te zetten. De oude dame gaat nu voor Aston Villa-verdediger Olof Mellberg, die de Turijnse formatie in januari zou moeten komen versterken.

Of Ajax zich opnieuw voor Ivanovic gaat melden is onbekend. In Amsterdam wordt Ivanovic gezien als de ideale opvolger van de gestopte Jaap Stam.
Als het Juve zelfs al te gortig is, dan heeft ie hier al helemaal niets te zoeken. .
-
pi_55572058
quote:

[..]
Dica dacht ik. en/of Goian.
pi_55572094
Trouwens, Barca, Real, Spurs, Chelsea, Arsenal, Man City, Atletico en Valencia zitten achter Modric aan.
Die hebben allemaal HEEL veel geld. En clubs met het meeste geld slepen meestal de buit binnen.
Sommige mensen... .
-
pi_55572208
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens, Barca, Real, Spurs, Chelsea, Arsenal, Man City, Atletico en Valencia zitten achter Modric aan.
Die hebben allemaal HEEL veel geld. En clubs met het meeste geld slepen meestal de buit binnen.
Sommige mensen... .
wij hebben ook HEEL veel geld maar we doen er geen flikker mee.
pi_55572331
quote:

[..]
is dat niet ergens terug te luisteren?
pi_55572339
Uhu ook echt genoeg om al die clubs af te troeven he?!
pi_55572535
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:21 schreef toma het volgende:

[..]

wij hebben ook HEEL veel geld maar we doen er geen flikker mee.
Wil je nu beweren dat we kunnen concurreren met zulke grootmachten?
pi_55572631
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:14 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dica dacht ik. en/of Goian.
Zou kunnen, kwam dit oude bericht van een maand geleden nog tegen:
quote:
Dica en Goian vrijwel zeker naar Ajax

Gepubliceerd op 06-11-2007 om 08:27 door Maikel van Poppel

Dica en Goian vrijwel zeker naar Ajax

Alexandru Economu, hoofdredacteur van ProSport in Roemenië, heeft tekst en uitleg gegeven over de vermeende interesse van Ajax in de spelers Dorin Goian en Nicolae Dică die beiden uitkomen voor Steaua Boekarest. Goian (26) is een centrale verdediger en zou Jaap Stam op moeten volgen. Dică (27) is een typische aanvallende middenvelder en moet Wesley Sneijder doen vergeten in Amsterdam.

"Beide spelers staan al maanden in de belangstelling van verschillende buitenlandse (top)clubs. Dat Ajax nu belangstelling toont is voor de spelers een absolute eer. Zo was er interesse uit Duitsland, Portugal en zelfs Spanje, maar Ajax geniet bij beide spelers de voorkeur", aldus Economu.

"In de thuiswedstrijd tegen Otelul Garati zaten verschillende buitenlandse delegaties op de tribune, waaronder voor de tweede opeenvolgende maal een Nederlandse. Ik kan niet met zekerheid zeggen of het een Ajax-delegatie betrof, maar het heeft er alle schijn van. Probleem is echter voorzitter Gigi Becali. Het is een moeilijke man die ten koste van alles de huidige ploeg wil behouden en dus miljoenen zal vragen."

"Nogmaal, beide spelers doen er goed aan om in Nederland hun carrière voort te zetten. Dat is ook de wens van beide spelers. Met alle respect voor de overige buitenlandse clubs, maar Ajax is wel van een ander niveau. Ondanks de matige prestaties in Europees verband geniet de club nog veel aanzien in Roemenië. Wat ik tot dusver van de zaakwaarnemers heb vernomen heeft Ajax vergaande interesse", besluit de hoofdredacteur.
Wellicht in een deal met Mitea.
pi_55572739
quote:

[..]

pi_55572814
Best een goeie speler die Goian
pi_55572929
Zelfs die oost-europeanen willen nu geld zien.
lollig
pi_55572984
Bah, ziek. Dan maar Planet vanavond...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55572985
Geef ze eens ongelijk.

Overigens jammer dat Langs de Lijn niet is terug te luisteren.
pi_55573094
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:52 schreef Urquhart het volgende:
Geef ze eens ongelijk.

Overigens jammer dat Langs de Lijn niet is terug te luisteren.
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/
lollig
pi_55573159
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Zelfs die oost-europeanen willen nu geld zien.
jah of een maffiosi voorzitter
pi_55573194
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Bah, ziek. Dan maar Planet vanavond...
jij ook al
pi_55573228
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:00 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

jij ook al
Het heerscht blijkbaar..
In Southern Sun
pi_55573386
Nog 5 uur /
pi_55573867
Heb er weinig vertrouwen in maar misschien winnen we dan juist.
AFC AJAX
pi_55574143
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:27 schreef BonJovi het volgende:
Heb er weinig vertrouwen in maar misschien winnen we dan juist.
ik had zondag minder vertrouwen dan vanavond. Misschien dat het wat wordt
pi_55574201
Na het verlies tegen Excelsior en nu ze zien dat psv weer verloren heeft en het opstootje op de trainer zullen ze in ieder geval wel wakker zijn.
pi_55574273
Wanneer doen Davids en Leo weer mee!!!
pi_55574319
So! Flinke sneer van Sneijder richting Ajax
pi_55574380
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wanneer doen Davids en Leo weer mee!!!
Na de winterstop, dat is wel vaker gemeld
pi_55574386
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
So! Flinke sneer van Sneijder richting Ajax
Kuijt denkt hetzelfde alleen zal het niet zeggen omdat het een hypocriete slijmbal is. "Katwijk is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug, Utrecht is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug, Feyenoord is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug."
lollig
pi_55574429
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:47 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Kuijt denkt hetzelfde alleen zal het niet zeggen omdat het een hypocriete slijmbal is. "Katwijk is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug, Utrecht is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug, Feyenoord is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug."
Dat is wat anders als zeggen dat je blij bent om vertrokken te zijn bij een club.
pi_55574457
Dirk moet na dit seizoen ook maar vast weggaan bij Liverpool, anders kan hij zijn beloftes niet waarmaken .
In Southern Sun
pi_55574480
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is wat anders als zeggen dat je blij bent om vertrokken te zijn bij een club.
Ach, hij zegt gewoon dat hij blij is om niet meer in een golf 2 te zitten die s´ochtends problemen heeft met starten nu hij in zijn ferrari zit.
pi_55574533
quote:

[..]

Zo vreemd is dat niet. Sneijder is gewoon enorm blij met Real, hij doet het de eerste periode meer dan goed dus hij zit in een hosanna stemming.
pi_55574642
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:47 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Na de winterstop, dat is wel vaker gemeld
Koster zei in de persconferentie dat als het er echt op aan komt, davids wel eens op het veld zou kunnen verschijnen. Maar ik verwacht t niet
pi_55575229
Het is een belangrijke wedstrijd want als je wint zit je maar 1 punt van Feyenoord af en Ajax speelt na de winterstop altijd beter dan ervoor.
pi_55575338
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:56 schreef w-tak1 het volgende:

[..]

Koster zei in de persconferentie dat als het er echt op aan komt, davids wel eens op het veld zou kunnen verschijnen. Maar ik verwacht t niet
Stel: Gabri wordt gebruikt als werkpaard en om de bal te veroveren. Gabri krijgt rood of krijgt een blessure. Dan hebben we geen verdedigende middenvelders meer. Heitinga kan doorschuiven als er een andere verdediger zijn plaats in kan nemen. Maar dat gaat niet, dus....... dan maar Edgar
pi_55575627
Vanavond weer 2e .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55575935
quote:

[..]

Sneijder is gewoon een misselijk mannetje.. dit mag gerust gezegt worden.

liegen over wat hij tegen de scheids zei, liegen in een persconferentie dat ie definitief besloten had om nog een seizoen te blijven. en nu weer een onnodige uithaal richting Ajax.

wel een goeie speler en heeft veel goeds gedaan voor Ajax. speelde ook vaak niet goed maar dat wordt vaak vergeten. ik wens hem wat er ook gebeurd iig veel succes bij Real.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_55575955
misselijk mannetje beetje respect he
AFC AJAX
  donderdag 27 december 2007 @ 16:54:32 #114
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_55576063
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:49 schreef BonJovi het volgende:
misselijk mannetje beetje respect he
Ik vind dat hij ook wel wat respect voor Ajax mag hebben, aan Ajax heeft hij alles te danken en dan doet hij nu zo:S
  donderdag 27 december 2007 @ 16:54:51 #115
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_55576068
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Godverdomme
Vandaag Ajax - twente maar ik ben ziek
ken het probleem
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 27 december 2007 @ 16:56:30 #116
139407 jorienvdherik
pi_55576119
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:54 schreef Againzender het volgende:

[..]

ken het probleem
Kerstmaal rond Amsterdam is slecht gevallen dit jaar lijkt het
pi_55576173
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:56 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Kerstmaal rond Amsterdam is slecht gevallen dit jaar lijkt het
tja.. je kunt ook gewoon pizza's bestellen.
pi_55576188
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:58 schreef toma het volgende:

[..]

donderdag 27 december 2007 @ 17:00:51 #119
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_55576224
Hoop dat we vanavond winnen, ik ga 6 uur weg.
pi_55576333
quote:
Ajax-vrouwen mogen mee op stage in Dubai

Ajax bereidt zich van 4 tot 8 januari in het zonnige Dubaï voor op de tweede ronde. De Amsterdammers nemen er deel aan de Mohammed bin Rashid International Football Championship Cup. De spelersvrouwen kunnen de prestaties van hun partner live volgen, want ze mogen mee op stage.

Terwijl de mannen op het trainingsveld staan mag Annet van Geel, de vrouw manager Martin van Geel, zich ontfermen over de partners van de spelers, zoals Maddy Huntelaar, Aimee Vermaelen, Marissa Gentenaar, Dali Colin, Vanity Emanuelson en Kim Stekelenburg. Op de agenda staat fitness, shopping en genieten van de zon, zee en strand.

De Amsterdammers reizen niet zomaar naar Dubaï af. Ze spelen er tegen Internazionale en de verliezer van de wedstrijd VfB Stuttgart tegen het Braziliaanse Internacional. De winaar van de Dubaï Cup strijkt een miljoen dollar op.
quote:
Oud-PSV'er Vogel verlaat Betis
Uitgegeven: 27 december 2007 16:53

MADRID - De Zwitserse voetballer Johann Vogel is opgestapt bij zijn Spaanse club Real Betis. Dat is in goed overleg gebeurd, meldde de in degradatienood verkerende club donderdag.
ANP

Middenvelder Vogel vertrok in 2005 van PSV naar AC Milan. Zijn verblijf in Italië werd geen succes waarna hij in 2006 een contract tekende bij Real Betis.
Nu we met Van Geel toch op de ex-PSV'ers tour zitten, wie weet...
pi_55576391
quote:
Op de agenda staat fitness, shopping en genieten van de zon, zee en strand.
pffffff........
pi_55576407
Iedereen sterkte vanavond.
pi_55576413
Ik zie het somber in vanavond
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_55576581
godgruwlijk, wat een stakker hij heeft z'n hele carriere aan ajax te danken en dan nu dit!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 27 december 2007 @ 17:18:51 #125
139407 jorienvdherik
pi_55576588
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:58 schreef toma het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoeveel ik er op heb met Kerst.
pi_55576620
Oh nee he...
In Southern Sun
pi_55576621
Vanavond 3-1
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55576645
ik heb een raar gevoel dat het 0-0 word?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 27 december 2007 @ 17:21:51 #129
139407 jorienvdherik
pi_55576653
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:06 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[..]

Nu we met Van Geel toch op de ex-PSV'ers tour zitten, wie weet...
http://annetvangeel.hyves.nl/
pi_55576657
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:20 schreef denthemen het volgende:
Vanavond 3-1
Teken ik voor.

Die 0-0 btw ook wel.
pi_55576725
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:21 schreef Joe. het volgende:

[..]

Teken ik voor.

Die 0-0 btw ook wel.
ik wil absoluut geen 0-0 ik neem er ook geen genoegen mee

WINNEN MOETEN WE~!!!!!!!111!!!!11
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55576736
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

http://annetvangeel.hyves.nl/

Staat die befaamde en beruchte dochter van Van Geel in de vriendenlijst?
  donderdag 27 december 2007 @ 17:26:37 #133
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_55576746
Ik zie het niet zo heel somber in, ze hebben we vaker verrast dit seizoen ik had ook nooit een overwinning op h'veen verwacht.. maar ja door die laatste 2 wedstrijden die echt dramatisch waren is het wel moeilijker te blijven hopen.
Maar toch heb ik altijd vertrouwen in Ajax.
pi_55576799
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:25 schreef Noshiba het volgende:

[..]

ik wil absoluut geen 0-0 ik neem er ook geen genoegen mee

WINNEN MOETEN WE~!!!!!!!111!!!!11
Dit is echt zo'n avond waarop je het ziet aankomen.

Urzaiz is alleen maar dikker geworden tijdens de kerst, Urby is nog niet uit zijn trip.
pi_55576827
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:29 schreef Joe. het volgende:

[..]

Dit is echt zo'n avond waarop je het ziet aankomen.

Urzaiz is alleen maar dikker geworden tijdens de kerst, Urby is nog niet uit zijn trip.
ogararu en verthongen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 27 december 2007 @ 17:30:28 #136
139407 jorienvdherik
pi_55576835
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Staat die befaamde en beruchte dochter van Van Geel in de vriendenlijst?
Wat is daar mee

Dat gewoon de vrouw van van geel en rommendahl elkaar op hyves hebben
pi_55576881
Nou, vertrouwen.

Ik hoop op een overwinning.
En Sneijder, kop houden.
Sportieve inbreng
pi_55576910
nog liever 5-5 dan 0-0. Zonder doelpunten valt er weinig te joelen en te schelden.
pi_55576989
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:33 schreef Aanvoerder het volgende:
nog liever 5-5 dan 0-0. Zonder doelpunten valt er weinig te joelen en te schelden.
wat te schelden is er altijd
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 27 december 2007 @ 17:44:03 #140
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_55577137
ben weg! zal aan de zieke denken, toch die kerst gedachte.
pi_55577172
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:44 schreef Loserkid het volgende:
ben weg! zal aan de zieke denken, toch die kerst gedachte.
eerst nog even wat eten
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 27 december 2007 @ 17:48:27 #142
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_55577231
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:45 schreef Noshiba het volgende:

[..]

eerst nog even wat eten
nm
pi_55577263
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:45 schreef Noshiba het volgende:

[..]

eerst nog even wat eten
Pizza?
  donderdag 27 december 2007 @ 17:53:33 #144
139407 jorienvdherik
  donderdag 27 december 2007 @ 18:00:00 #145
131729 jna
pi_55577480
quote:
Als ik die prive-jet zie snap ik ook wel waarom ie enigzins blij is dat ie weg is bij Ajax
Jawel, je keek.
pi_55577499
Ik vind het echt iets voor Ajax om nu dan tegen Twente weer ineens 3-0 te winnen ofzo.
><(({°>
pi_55577948
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:01 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind het echt iets voor Ajax om nu dan tegen Twente weer ineens 3-0 te winnen ofzo.
Als we nou een goede verdediging hadden misschien, maar waarschijnlijk staat furby en colin in de basis dus veel vertrouwen heb ik er niet in.
pi_55578128
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:37 schreef Noshiba het volgende:

[..]

wat te schelden is er altijd
Helaas wel, ha ha. Eigenlijk best zin in. Lekker avondje uit en morgen brak op werk, maar hopelijk niet met een Ajax-kater.
  donderdag 27 december 2007 @ 18:35:08 #149
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_55578267
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:48 schreef BigFire het volgende:

[..]

Sneijder is gewoon een misselijk mannetje.. dit mag gerust gezegt worden.

liegen over wat hij tegen de scheids zei, liegen in een persconferentie dat ie definitief besloten had om nog een seizoen te blijven. en nu weer een onnodige uithaal richting Ajax.

wel een goeie speler en heeft veel goeds gedaan voor Ajax. speelde ook vaak niet goed maar dat wordt vaak vergeten. ik wens hem wat er ook gebeurd iig veel succes bij Real.
eensch
I would sooner fail than not be among the greatest.
  donderdag 27 december 2007 @ 19:40:54 #150
51286 w00h00
Digital man!
pi_55579915
Opstellingen al bekend?
pi_55579971
Ja
pi_55579998
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:40 schreef w00h00 het volgende:
Opstellingen al bekend?
Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Vertonghen, Urby; Gabri, Kennedy, De Jong; Rommedahl, Huntelaar, Suarez

phew geen colin
  donderdag 27 december 2007 @ 19:44:22 #153
177966 notunreal
Amsterdamse Football Club Ajax
pi_55580012
Ik krijg nog steeds de rillingen van die reclame met humberto.. "PSV is landskampioen geworden!".. Direct zappen
Playstation 3 - This is Living!
pi_55580352
---------------Stekelenburg--------------
Ogararu--Heitinga---Vertonghen---Urby
----------Gabr---------De Jong----------
-----------------Kennedy----------------
Rommedahl--Huntelaar---------Suarez

Luque? en ik wil vd Heijden
pi_55580415
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:56 schreef toma het volgende:
---------------Stekelenburg--------------
Ogararu--Heitinga---Vertonghen---Urby
----------Gabr---------De Jong----------
-----------------Kennedy----------------
Rommedahl--Huntelaar---------Suarez

Luque? en ik wil vd Heijden
Die zullen we misschien in de 2e helft zien
  donderdag 27 december 2007 @ 20:07:37 #156
139407 jorienvdherik
pi_55580744
Tot deze speelronde had Ajax vorig jaar al 10 keer de 0 gehouden.
Dit jaar naar zelfde aantal wedstrijd maar 3 keer.. de 0.
pi_55581019
Bah ik wil Luque in de basis
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55581183
en het staat weer lekker achterin
  donderdag 27 december 2007 @ 20:38:13 #159
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55581771
quote:
Op donderdag 27 december 2007 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Tot deze speelronde had Ajax vorig jaar al 10 keer de 0 gehouden.
Dit jaar naar zelfde aantal wedstrijd maar 3 keer.. de 0.
Ja maar we stonden wel al 10 punten achter op PSV.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_55582258
KJH
  donderdag 27 december 2007 @ 20:52:21 #161
177966 notunreal
Amsterdamse Football Club Ajax
pi_55582276
Eindelijk huntelaar weer succesvol.. Ook beter voor mun profcoach:)
Playstation 3 - This is Living!
  donderdag 27 december 2007 @ 21:12:59 #162
51286 w00h00
Digital man!
pi_55582951
Prachtige loopactie van Siem de Jong bij zijn kans!
pi_55583055
quote:
Op donderdag 27 december 2007 21:12 schreef w00h00 het volgende:
Prachtige loopactie van Siem de Jong bij zijn kans!
Slechte afwerking
hij speelt goed. Net zoals iedereen vandaag
behalve Ogararu
pi_55583398
Scheidsrechters
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55584494
YES
pi_55585162
K*t dus.
pi_55585214
Klootzakken!
pi_55585226
Godverdomme
pi_55585230
pi_55585270
zooi

[ Bericht 3% gewijzigd door venomsnake op 27-12-2007 22:14:28 ]
pi_55585272
Thuis moet je alles winnen voor kampioenschap. Het onderstreept nog maar eens een keer dat we geen kampioen worden.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:10:34 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55585278
Ik vind het niet verdiend, Ajax was de ploeg die het meeste recht had op de drie punten. Twente speelde aardig mee hoor, maar echt niet meer dan dat.
pi_55585283
Nou dit wordt niets meer dit seizoen.
Ajax verspeelt zijn kansen op de landstitel in de laatste 2 weken van 2007. Jammer, maar het was ook te mooi om waar te zijn na het vertrek van Sneijder, het stoppen van Stam en het vertrek van Ten Cate.
Hopelijk gaat het volgend seizoen beter.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_55585299
WEER die klote furby die niet zit te dekken, ROT GVD nou eens een keer op met die gast
pi_55585312
omg damn
Haleloeja
pi_55585319
Owja, Koster Luque moet een basisplek hebben
  donderdag 27 december 2007 @ 22:11:28 #177
131729 jna
pi_55585327
Ik ben Urby dus als ik denk dat het buitenspel is dan blijf ik gewoon stilstaan en steek m'n luie klauw omhoog inplaats van meelopen met m'n man
Jawel, je keek.
pi_55585328
Ik begin niet eens meer over die Furby. Kotsmisselijk word ik van die gast
  donderdag 27 december 2007 @ 22:11:29 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55585329
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
WEER die klote furby die niet zit te dekken, ROT GVD nou eens een keer op met die gast
He domme dwaas, geef gewoon degene de schuld die er schuld aan heeft voordat je begint te zwammen.
pi_55585342
wat een mongole verdediging man

[ Bericht 8% gewijzigd door venomsnake op 27-12-2007 22:15:18 ]
pi_55585344
Mijn god wat een zooi, echt unbelievable

[ Bericht 6% gewijzigd door venomsnake op 27-12-2007 22:15:58 ]
MOKUM XXX RATED
pi_55585350
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
Die zit de zijkant van het veld te dekken altijd. Volgens mij weet ie niet dat ie het doel moet verdedigen.. de tering keer op keer dit soort frustraties.. al maak je er 20 dan nog krijg je er genoeg om je oren om te verliezen.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:12:08 #183
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55585366
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef twi het volgende:
Ik vind het niet verdiend, Ajax was de ploeg die het meeste recht had op de drie punten. Twente speelde aardig mee hoor, maar echt niet meer dan dat.
Goh.
2000 light years from home
pi_55585370
Nou zondag nog gelijkspelen tegen VVV en dan als derde de winterstop in. Koop gelijk maar een half elftal
pi_55585381
Natuurlijk enorm zuur dat je in de laaste minuut nog de 2-2 tegenkrijgt. Toch ben ik behoorlijk tevreden.

FC Twente is gewoon een enorm goede ploeg en sinds het eerst in 2 maanden speelden we weer een prima wedstrijd
  donderdag 27 december 2007 @ 22:12:46 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55585388
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef Merkie het volgende:

[..]

Goh.
17 schoten om 8, en de beste kansen waren voor Ajax.
pi_55585391
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef twi het volgende:

[..]

He domme dwaas, geef gewoon degene de schuld die er schuld aan heeft voordat je begint te zwammen.
Hij heeft toch gelijk.. wat dekt die furby? niet het directe gevaar maar de bal naar de zijlijn.
pi_55585396

donderdag 27 december 2007 @ 22:13:08 #189
139407 jorienvdherik
pi_55585410
quote:
Op donderdag 27 december 2007 20:38 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ja maar we stonden wel al 10 punten achter op PSV.
en weer niett...
pi_55585414
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die zit de zijkant van het veld te dekken altijd. Volgens mij weet ie niet dat ie het doel moet verdedigen.. de tering keer op keer dit soort frustraties.. al maak je er 20 dan nog krijg je er genoeg om je oren om te verliezen.
Je zou voor de aardigheid eens een lijstje moeten maken, welke wedstrijden we allemaal verloren hebben door fouten aan de linkerkant/Urby:

- Kopenhagen thuis
- Slavia Praag thuis
- Nu dus Twente thuis
...
pi_55585431
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
wat een kanker mongole verdediging man
dat dus
AFC AJAX
pi_55585437
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef MaxC het volgende:
Natuurlijk enorm zuur dat je in de laaste minuut nog de 2-2 tegenkrijgt. Toch ben ik behoorlijk tevreden.

FC Twente is gewoon een enorm goede ploeg en sinds het eerst in 2 maanden speelden we weer een prima wedstrijd
inderdaad. Wel balen maar spel was behoorlijk.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:13:59 #193
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55585447
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij heeft toch gelijk.. wat dekt die furby? niet het directe gevaar maar de bal naar de zijlijn.
Waar valt het gat? Bij Vertonghen. Vertonghen speelde fantastisch, maar hij moet ervoor zorgen dat N'Kufo de ruimte niet krijgt.

Urby speelde vandaag gewoon voldoende.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:14:17 #194
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55585457
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef twi het volgende:

[..]

17 schoten om 8, en de beste kansen waren voor Ajax.
Ja, maar volgens mij vind jij elk verloren punt voor Ajax onterecht. En kom op man, die Urby gaat gewoon stil staan omdat hij denkt dat het buitenspel is, als 'ie had meegerend was het geen intikker geweest.
pi_55585488
Toch netjes hoor, Twente is gewoon een ontzettend goede ploeg. 2-2 is geen schande.
pi_55585495
Ik gun Huntelaar wel een transfer naar het Buitenland, hij werkt zich te pletter en hij irriteert zich ook aan de mindere waarmee hij moet spelen.
AFC AJAX
  donderdag 27 december 2007 @ 22:15:22 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55585504
Heb de wedstrijd net gezien. Vermakelijk
Ik vond dat ajax en twente gelijkwaardig waren. Ajax werd 10 minuten na rust wel gevaarlijker. Aan de andere kant schoot Huysegems nog een keer op de paal. De 2e goal van ajax was ook maar een lucky Al met al een terechte uitslag. En ik ben er zeker gelukkig mee
  donderdag 27 december 2007 @ 22:15:42 #198
131729 jna
pi_55585515
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef twi het volgende:

[..]

Waar valt het gat? Bij Vertonghen. Vertonghen speelde fantastisch, maar hij moet ervoor zorgen dat N'Kufo de ruimte niet krijgt.

Die eerste goal van Twente was wel een fout van Urby
Jawel, je keek.
pi_55585519
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef De.Kromme het volgende:
Toch netjes hoor, Twente is gewoon een ontzettend goede ploeg. 2-2 is geen schande.
op je hoofd
AFC AJAX
  donderdag 27 december 2007 @ 22:15:51 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55585522
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef Merkie het volgende:
Ja, maar volgens mij vind jij elk verloren punt voor Ajax onterecht. En kom op man, die Urby gaat gewoon stil staan omdat hij denkt dat het buitenspel is, als 'ie had meegerend was het geen intikker geweest.
Nee, maar ik vind dat vooral de commentator vreselijk overdrijft, alsof Twente het grootste onrecht aangedaan had geworden wanneer het gewoon 2-1 had gebleven. Tyf toch op, denk ik dan.
pi_55585545
quote:

[..]

Nee dat gat valt tussen vertongen en furby. De bal op snelheid zou voor vertongen zijn de bal naar de 5 meter punt is voor furby. Hij dekt aan de verkeerde kant van de aanvaller en gaat de bal voor de zijkant dekken. Als furby een halve meter opzij stapt kan die bal never nooit niet gespeeld worden.
pi_55585551
quote:

[..]

Nee, furby moet de lijn richting N'Kufo dichtlopen, als hij een stap naar het midden deed, stond alles dicht.
pi_55585557
groeten thuis jongens
pi_55585569
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:16 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee dat gat valt tussen vertongen en furby. De bal op snelheid zou voor vertongen zijn de bal naar de 5 meter punt is voor furby. Hij dekt aan de verkeerde kant van de aanvaller en gaat de bal voor de zijkant dekken. Als furby een halve meter opzij stapt kan die bal never nooit niet gespeeld worden.
GMTA!
pi_55585602
Van Geel...laat hem alsjeblieft, alsjeblieft naar Tottenham gaan. Dat zou sowieso al een versterking deze winterstop zijn.
pi_55585646
Suarez die weer zoveel kansen omzeep geholpen heeft vandaag, heerlijk....
Mja 2-2 nog altijd beter dan een verlies right?

Gelukkig zijn er nog 18 wedstrijden te gaan dus geen paniek ofsow maar onze verdediging mag echt geupgrade worden...

Hopelijk wel de 3 punten pakken tegen VVV..
  donderdag 27 december 2007 @ 22:19:44 #207
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55585664
1Vertonghen --------- N'Kufo -- Emanuelson.
Emanuelson stond op de plek naar mijn idee, het gat viel tussen Vertonghen en N'Kufo, simpelweg omdat Vertonghen zich teveel op het midden richtte. De speellijn van de aangever naar N'Kufo werd dus door Vertonghen vrijgelaten. Dan kan Emanuelson naar binnen komen wat 'ie wil, maar dat doet niets af aan het feit dat Vertonghen die lijn open liet.
pi_55585665
Allebei de doelpunten van Twente zijn fouten van Urby. Oprotten!
pi_55585676
Dit is al jaren frustrerend gewoon.
pi_55585678
Urby stond weer eens verkeerd opgesteld.
Sportieve inbreng
  donderdag 27 december 2007 @ 22:20:40 #211
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55585707
Het zal me ook niks verbazen als er in de winterstop niemand bijkomt , ondanks dat we wel een dozijn aan nieuwe spelers kunnen gebruiken
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 27 december 2007 @ 22:20:51 #212
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55585721
Titel op voetbalzone ( )

"FC Twente steelt punt in Amsterdam"
  donderdag 27 december 2007 @ 22:20:54 #213
139407 jorienvdherik
pi_55585723
Ik zie die goal nu weer bij tele 2, die urby is echt sloom zeg. hij reageert totaal niet bij die 2-2
pi_55585729
Hehe, Colin is weg en ze hebben een nieuw zwart schaap.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:21:15 #215
82589 S-Two
barba macacu
pi_55585737
Fijn weer.

Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 27 december 2007 @ 22:21:55 #216
82589 S-Two
barba macacu
pi_55585765
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef leolinedance het volgende:
Titel op voetbalzone ( )

"FC Twente steelt punt in Amsterdam"
Ik heb niks van de westrijd gezien hoor, maar als je in de 92ste minuut scoort is dat toch gewoon zo?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_55585766
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:19 schreef twi het volgende:

[ code verwijderd ]

Emanuelson stond op de plek naar mijn idee, het gat viel tussen Vertonghen en N'Kufo, simpelweg omdat Vertonghen zich teveel op het midden richtte. De speellijn van de aangever naar N'Kufo werd dus door Vertonghen vrijgelaten. Dan kan Emanuelson naar binnen komen wat 'ie wil, maar dat doet niets af aan het feit dat Vertonghen die lijn open liet.
Omdat een nkufo langs furby delijn naar het midden in liep en op snelheid zou hij daar indien er een bal gegeven zou worden vrij lopen. Furby liep heel even mee en ging toen de bal naar d ezijkant verdedigen ipv de bal door de 16 want als nkufo doorloopt en vertongen uitstapt leggen ze de bal op zijn linker en zit ie ook.
pi_55585769
Urby dekt vaak gras.
Sportieve inbreng
  donderdag 27 december 2007 @ 22:22:40 #219
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55585794
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:21 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik heb niks van de westrijd gezien hoor, maar als je in de 92ste minuut scoort is dat toch gewoon zo?
Niet als het een terechte uitslag is toch? (ik heb de wedstrijd wel gezien)
  donderdag 27 december 2007 @ 22:22:45 #220
131729 jna
pi_55585795
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:21 schreef De.Kromme het volgende:
Hehe, Colin is weg en ze hebben een nieuw zwart schaap.
al het hele seizoen
Jawel, je keek.
pi_55585796

En wie nu nog zegt dat furby niet totaal weer verkeerd loopt te dekken, neem ik niet meer serieus.
pi_55585801
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:19 schreef twi het volgende:

[ code verwijderd ]

Furby Heeft N'kufo voor zich staan Vertonghen dekt en het midden en heeft geen ogen in zijn rug! Furby moet juistem N'kufo in de gaten houden.

En ga nou niet lullen want Vertonghen is op dit moment de hardst werkende verdediger achterin!!

Hey TWI als je trouwens hierboven kijkt zie je dat die coffeeshop negert N'kufo laat lopen!!!!
MOKUM XXX RATED
pi_55585834
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]

En wie nu nog zegt dat furby niet totaal weer verkeerd loopt te dekken, neem ik niet meer serieus.
Wat dekt hij dan?
pi_55585836
Urby en verdedigen; hij dekt alleen gras!
Sportieve inbreng
pi_55585841
quote:
[ afbeelding ]

Precies.
pi_55585855
En nu heeft iedereen het over een terecht punt voor die kuttukkers... Vooral de tweede helft waren we zoveel beter... En dan zo knullig... .
In Southern Sun
pi_55585859
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:23 schreef Joe. het volgende:

[..]

Wat dekt hij dan?
Ja NIKS, dat is het hele probleem
pi_55585874
quote:
[ afbeelding ]

Vertongen was ook medeschuldig anders. Speelde voor de rest wel een erg goede wedstrijd.
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Da_Sandman het volgende:
En nu heeft iedereen het over een terecht punt voor die kuttukkers... Vooral de tweede helft waren we zoveel beter... En dan zo knullig... .
Alleen de 1e 10 minuten, maar na de 1-1 was Twente weer gelijkwaardig hoor.
pi_55585879
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:23 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Urby en verdedigen; hij dekt alleen gras!
Moet je dat nou heralen?
  donderdag 27 december 2007 @ 22:25:00 #230
139407 jorienvdherik
pi_55585892
En Suarez 4x geel , 3e keer voor een vermeende duik.
Wat vinden jullie daar nou van ?

Dit keer was het echt weer een duik hoor
pi_55585906
Winterstop zal wel goed zijn ff geen gezeik en stress
AFC AJAX
  donderdag 27 december 2007 @ 22:25:30 #232
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55585910
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Het eerste kwartier na rust ja. Daarna was het in evenwicht hoor
pi_55585923
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:

lekker boeiend daar geeft niemand iets om nu kut gelijkspel
AFC AJAX
pi_55585927
quote:

Ja hij moet oprotten met die schwalbes, maar dat vindt toch iedereen?
pi_55585940
Jammer dat de voorsprong niet binnen kon worden gehaald. Zou mooi zijn geweest als Twente in zo'n klote periode toch verslagen was, jammer genoeg extra zuur dat hij dan in blessuretijd moet vallen.

Opvallendste toch wel die laksheid bij die verdedigers hoor, iedereen loopt er maar een beetje bij en lijkt af en toe eens wat te willen doen als het keertje uitkomt of zo...
Jack does it in real time...
  donderdag 27 december 2007 @ 22:26:24 #236
51286 w00h00
Digital man!
pi_55585943
quote:
[ afbeelding ]

Furby loopt de hele wedstrijd al te klungelen.

Strik erom en naar Londen met die gek.
pi_55585952
quote:

Tja, oliedom natuurlijk. Maar hij leert het blijkbaar niet af.
pi_55585960
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef BonJovi het volgende:
Winterstop zal wel goed zijn ff geen gezeik en stress
Winterstop van 1,5 week ofzo ja

Ze zijn korter uit elkaar dan bij een interlandperiode.
pi_55585981
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef Enchanter het volgende:
Het zal me ook niks verbazen als er in de winterstop niemand bijkomt , ondanks dat we wel een dozijn aan nieuwe spelers kunnen gebruiken
Urby naar Engeland laten gaan, is al een versterking an sich.
pi_55585983
quote:

Mij kan die kut duiken niet eens verrotten het is alleen dat die gozer keer op keer kansen verneukt!!!

Huntelaar in de 16 vrij nee die kutmongool kapt nog ff 80x k*nker toch op
MOKUM XXX RATED
pi_55585990
Tijd om het salaris van dat stel verwende kut miljonairs een stuk omlaag te gooien en te gaan betalen naar prestatie. Luie flikkers
X
X
X
pi_55586011
quote:

Ik vind het fantastisch
Kan er geen genoeg van krijgen
  donderdag 27 december 2007 @ 22:28:06 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55586026
Het enige wat Urby fout doet in die situatie is simpelweg niet meelopen aan de buitenkant, maar inhouden. Maar als hij dat wel had gedaan, had dat nu werkelijk verschil gemaakt in de afronding?

Hij staat als back al haast in de halve cirkel van de 16, waar moet die jongen nog meer staan dan? Het is echt een beetje Emanuelson-zoeken hier.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:28:19 #244
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55586030
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:27 schreef Frasier het volgende:
Tijd om het salaris van dat stel verwende kut miljonairs een stuk omlaag te gooien en te gaan betalen naar prestatie. Luie flikkers
Dat mogen ze bij PSV ook wel eens gaan doen ja
pi_55586039
quote:
. Ajax was echt niet slecht vandaag hoor.
pi_55586046
Seedorf terugkapen van Milan.
Alves van Heerenveen kapen.
Sneijder terughalen.
Van der Vaart terug.
Boulahrouz erbij.

En dan lekker 4-4-2 spelen en gaan met die banaan.

pi_55586063
quote:

Zijn spel leidt er wel enorm onder. Begin van het seizoen was hij enorm goed. Ik vind wel dat het steeds meer weg gaan hebben van een klopjacht.

Wel grappig dat Suarez erna weer duikelde. Ik dacht Luinge geeft zijn 2e gele, maar toch niet.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:29:02 #248
131729 jna
pi_55586064
quote:
Zal je zien dat Urby dan opeens wel snel kan rennen (richting directiekamer)
Jawel, je keek.
pi_55586074
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ja ze waren er weer 90 minuten lang lekker met hun koppie bij...
X
X
X
pi_55586087
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Seedorf terugkapen van Milan.
Alves van Heerenveen kapen.
Sneijder terughalen.
Van der Vaart terug.
Boulahrouz erbij.

En dan lekker 4-4-2 spelen en gaan met die banaan.

En nu realistisch
  donderdag 27 december 2007 @ 22:29:57 #251
131729 jna
pi_55586100
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef twi het volgende:
Het enige wat Urby fout doet in die situatie is simpelweg niet meelopen aan de buitenkant, maar inhouden. Maar als hij dat wel had gedaan, had dat nu werkelijk verschil gemaakt in de afronding?

Hij staat als back al haast in de halve cirkel van de 16, waar moet die jongen nog meer staan dan? Het is echt een beetje Emanuelson-zoeken hier.
En bij het eerste doelpunt?
Jawel, je keek.
pi_55586105
quote:

Wanneer hoor je nou eens een keer dat Emanuelson een gedegen indruk maakt? Die slaapkop loopt het hele seizoen (en daarvoor ook) alleen maar te dagdromen in het veld.
pi_55586110
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dat moet inderdaad even in de juiste proporties gezien worden. Ajax speelde gewoon goed, met eindelijk weer eens wat strijdlust, dat was al een hele vooruitgang. Het is gewoon ontzettend zuur dat je het weer weggeeft door laks te verdedigen. En het erge is nog dat je het gewoon voelt aankomen bij die Twente-aanval. Die Ajax-defensie straalt totaal geen zekerheid uit.
pi_55586121
quote:

Hou het inderdaad maar bij vermeend. Of heb je zondag weer niet opgelet?

Vandaag wordt-ie geraakt, moet ie alleen niet zo opzichtig vallen. Vervolgens glijdt ie uit en krijgt ie wel een vrije trap mee. Wie is er dan fout?
In Southern Sun
pi_55586137
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:29 schreef jna het volgende:

[..]

Stond ie stil omdat hij dacht dat t buiten spel was. Waardoor Huysegems zo bij m weg kon lopen om de bal in te tikken.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:31:22 #256
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55586158
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:29 schreef jna het volgende:

[..]

Bij het eerste doelpunt staat hij te slapen.

Stekelenburg ziet er daar ook niet lekker uit trouwens.
pi_55586160
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:30 schreef toma het volgende:

[..]

Stond ie stil omdat hij dacht dat t buiten spel was. Waardoor Huysegems zo bij m weg kon lopen om de bal in te tikken.
En wat leren we allemaal in de d'tjes als buitenspel wordt ingevoerd?
In Southern Sun
  donderdag 27 december 2007 @ 22:31:28 #258
131729 jna
pi_55586166
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:30 schreef toma het volgende:

[..]

Ja precies, dan heeft ie toch gewoon een kutwedstrijd gespeeld
Jawel, je keek.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:31:31 #259
11102 knep
Mountainfreak
pi_55586170
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Shreyas het volgende:
Nou dit wordt niets meer dit seizoen.
Ajax verspeelt zijn kansen op de landstitel in de laatste 2 weken van 2007. Jammer, maar het was ook te mooi om waar te zijn na het vertrek van Sneijder, het stoppen van Stam en het vertrek van Ten Cate.
Hopelijk gaat het volgend seizoen beter.
Onzin natuurlijk, PSV is zo wisselvallig als een Nederlandse kwakkelwinter en Feyenoord krijgt het ook lastig als Makaay begint te trekkebenen.
pi_55586176
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:30 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wanneer hoor je nou eens een keer dat Emanuelson een gedegen indruk maakt? Die slaapkop loopt het hele seizoen (en daarvoor ook) alleen maar te dagdromen in het veld.
Laat dat jong het maar is een keer voelen in z'n portemonnee (voor zover dat nog kan).
X
X
X
pi_55586182
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef twi het volgende:

[..]

Bij het eerste doelpunt staat hij te slapen.

Stekelenburg ziet er daar ook niet lekker uit trouwens.
Steek deed iets wat we niet meer van m gewend zijn. Twijfelen...
In Southern Sun
pi_55586204
quote:

Kom op zeg wat staat ie nou back linkshalf...weet jij het nog?!

Staat ie op linkshalf is er binnen 30sec een tegendoelpunt en als back hoort hij naar binnen te trekken als hij ziet dat er geen andere buitenspelers staan. Hij laat duidelijk N'kufo lopen. Dus nu kan hij als reden zeggen, sorry maar ik sta al in de halve cirkel van de 16 dus ik laat m maar lopen
MOKUM XXX RATED
  donderdag 27 december 2007 @ 22:32:44 #263
139407 jorienvdherik
pi_55586219
Net bij RTL, onder Ten Cate meer punten dan onder Koster
Blijft Koster nou het seizoen afmaken ?
pi_55586231
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Daar ga ik wel vanuit.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:33:23 #265
131729 jna
pi_55586242
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En wat leren we allemaal in de d'tjes als buitenspel wordt ingevoerd?
Stil gaan staan, een dikke jonko smoken en met je vrije hand proberen de grens nog over te halen?
Jawel, je keek.
pi_55586257
quote:
Kind, hou nou eens op met deze lompe vragen..
In Southern Sun
pi_55586260
quote:
Ja, ontslaan heeft zin . Vraag dan niets!
pi_55586264
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:33 schreef jna het volgende:

[..]

Stil gaan staan, een dikke jonko smoken en met je vrije hand proberen de grens nog over te halen?
Snap je je weetz...
In Southern Sun
pi_55586266
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef Frasier het volgende:

[..]

Laat dat jong het maar is een keer voelen in z'n portemonnee (voor zover dat nog kan).
idd, elke keer als er een tegendoelpunt wordt gemaakt krijgt ie 300 euro minder per maand.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:34:39 #270
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55586292
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:15 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind dat vooral de commentator vreselijk overdrijft, alsof Twente het grootste onrecht aangedaan had geworden wanneer het gewoon 2-1 had gebleven. Tyf toch op, denk ik dan.
Zeker niet, maar Ajax overtuigde me ook niet zodanig dat ze als enige recht hadden op punten. In de tweede helft waren ze een kwartiertje een stuk beter, voor de rest was het allemaal redelijk gelijkwaardig.
pi_55586299
quote:
Net of een andere trainer het met deze knuppels beter doet
MOKUM XXX RATED
pi_55586324
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef toma het volgende:

[..]

idd, elke keer als er een tegendoelpunt wordt gemaakt krijgt ie 300 euro minder per maand.
300 euro? Daar steekt ie z'n joints mee aan man!
pi_55586337
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zeker niet, maar Ajax overtuigde me ook niet zodanig dat ze als enige recht hadden op punten. In de tweede helft waren ze een kwartiertje een stuk beter, voor de rest was het allemaal redelijk gelijkwaardig.
Dus, als je een heel duel gelijkwaardig bent, maar een kwartier sterker, dan ben je toch beter?
In Southern Sun
  donderdag 27 december 2007 @ 22:35:45 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55586343
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Kom op zeg wat staat ie nou back linkshalf...weet jij het nog?!

Staat ie op linkshalf is er binnen 30sec een tegendoelpunt en als back hoort hij naar binnen te trekken als hij ziet dat er geen andere buitenspelers staan. Hij laat duidelijk N'kufo lopen. Dus nu kan hij als reden zeggen, sorry maar ik sta al in de halve cirkel van de 16 dus ik laat m maar lopen
Hij heeft helemaal geen excuus, maar het is gewoon idioot om hem voor die treffer af te rekenen terwijl hij (als hij er wel wat aan had kunnen doen) 1) elke vorm van buitenspel had op moeten heffen of 2) de positie van centrale verdediger had over moeten nemen.

Ik kan hem dat niet kwalijk nemen. Wel dat hij als een oud wijf om buitenspel staat te mauwen bij de 1e goal trouwens. Net als Stekelenburg die meer bezig is met de grensrechter dan met de bal bij die goal.
pi_55586350
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef toma het volgende:

[..]

Mag wel wat meer. Die twee CL-deelnames die we zijn misgelopen zijn voor een groot deel aan Furby te wijten.
pi_55586366
quote:

Desnoods loopt hij mee tot de rechter corner vlag en als ie moet piesen loopt ie mee . Hij had hier een halve meter naar het centrum moeten stappen om het directe gevaar eruit te halen... maar ja het is inderdaad geen Maldini of Nesta.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:36:56 #277
139407 jorienvdherik
pi_55586388
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kind, hou nou eens op met deze lompe vragen..
Euh ik weet niet of ik wat gemist heb in de media, en dat er al gezegd is van nou in de winter komt er een nieuwe...

Niet dus, sorry
pi_55586393
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus, als je een heel duel gelijkwaardig bent, maar een kwartier sterker, dan ben je toch beter?
Het ging erom hoeveel je scoort, hoorde ik alle Ajacieden roepen na de 2-2 tegen in de Kuip. Maar dat is nu opeens niet meer van toepassing?
  donderdag 27 december 2007 @ 22:37:31 #279
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55586415
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

Desnoods loopt hij mee tot de rechter corner vlag en als ie moet piesen loopt ie mee . Hij had hier een halve meter naar het centrum moeten stappen om het directe gevaar eruit te halen... maar ja het is inderdaad geen Maldini of Nesta.
Ja, of Vertonghen doet een halve stap naar links. Dat kan natuurlijk ook. Maarja, die heet geen Emanuelson natuurlijk.
pi_55586421
Overal Urby de schuld van geven, wordt wel een beetje triest.
pi_55586427
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Euh ik weet niet of ik wat gemist heb in de media, en dat er al gezegd is van nou in de winter komt er een nieuwe...
Dan lees je je maar eerst in toch?
In Southern Sun
pi_55586448
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Het ging erom hoeveel je scoort, hoorde ik alle Ajacieden roepen na de 2-2 tegen in de Kuip. Maar dat is nu opeens niet meer van toepassing?
Ten alle tijden van toepassing. Maar ga dan niet met z'n allen blèren dat een punt voor die kuttukkers verdiend is...
In Southern Sun
  donderdag 27 december 2007 @ 22:38:25 #283
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55586455
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niet als je in dat kwartiertje geen goal maakt en de andere ploeg wel.
pi_55586460
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef F1Bas het volgende:
Overal Urby de schuld van geven, wordt wel een beetje triest.
Zonder Urby zat Ajax nu nog in de CL en stonden ze 12 punten voor op PSV en Feyenoord. !
pi_55586483
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Niet als je in dat kwartiertje geen goal maakt en de andere ploeg wel.
Zie hier boven. Pak je dan verdiend een punt?
In Southern Sun
  donderdag 27 december 2007 @ 22:39:16 #286
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55586484
Overigens moet ik wel zeggen dat Twente het spelletje speelt zoals je het hoort te spelen, waar het bij Ajax, ondanks een licht overwicht, meer met toeval aan elkaar hangt.

Bij Twente is het echt de bal inspelen op de spitsen, kaatsen, meegeven aan de lopende mensen en bijsluiten. Ajax is vooral gevaarlijk in de omschakeling.
pi_55586485
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ten alle tijden van toepassing. Maar ga dan niet met z'n allen blèren dat een punt voor die kuttukkers verdiend is...
Jullie vonden dat een punt voor jullie ook verdiend was toch? Er waren zelfs veel mensen die vonden dat Ajax de winst verdiende en daarover zaten te bléren.
pi_55586525
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef twi het volgende:

[..]

Ja, of Vertonghen doet een halve stap naar links. Dat kan natuurlijk ook. Maarja, die heet geen Emanuelson natuurlijk.
Als hij uit stapt staat heel die rechterkant open . Het enige wat je vertonghen nog kwalijk kan nemen is dat hij verkeerd opgesteld dus anders ingedraaid had moeten staan.
pi_55586540
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Jullie vonden dat een punt voor jullie ook verdiend was toch? Er waren zelfs veel mensen die vonden dat Ajax de winst verdiende en daarover zaten te bléren.
Heb je het nu over vanavond of over bij feyenoord?
In Southern Sun
pi_55586544
quote:

[..]

Ja dus ?
  donderdag 27 december 2007 @ 22:40:56 #291
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55586546
quote:

[..]

Jullie vonden dat een punt voor jullie ook verdiend was toch? Er waren zelfs veel mensen die vonden dat Ajax de winst verdiende.
Ach, dat 'verdiend' sloeg meer op het feit dat we ruim een half uur met 10 man stonden en een twijfelachtige pingel tegen kregen. Niet dat we echt recht hadden op dat punt gezien het veldspel.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:41:36 #292
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55586566
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zie hier boven. Pak je dan verdiend een punt?
Zo zou ik het niet noemen, ik zou het meer niet onverdiend noemen. Er hoeft niet heel zwart-wit gekeken te worden naar 'verdiend'. Als Ajax had gewonnen had dat niet geheel onverdiend geweest, maar een punt voor Twente is nou ook niet echt tegen de verhoudingen in.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:42:25 #293
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55586597
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, dat 'verdiend' sloeg meer op het feit dat we ruim een half uur met 10 man stonden en een twijfelachtige pingel tegen kregen. Niet dat we echt recht hadden op dat punt gezien het veldspel.
Had een flinke discussie gescheeld als je dat toen meteen had gezegd.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:42:46 #294
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55586617
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zo zou ik het niet noemen, ik zou het meer niet onverdiend noemen. Er hoeft niet heel zwart-wit gekeken te worden naar 'verdiend'. Als Ajax had gewonnen had dat niet geheel onverdiend geweest, maar een punt voor Twente is nou ook niet echt tegen de verhoudingen in.
Dat dus.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:43:12 #295
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55586635
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Had een flinke discussie gescheeld als je dat toen meteen had gezegd.
Waarom zou ik aardig zijn als de wond nog open is?
pi_55586650
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef twi het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat Twente het spelletje speelt zoals je het hoort te spelen, waar het bij Ajax, ondanks een licht overwicht, meer met toeval aan elkaar hangt.

Bij Twente is het echt de bal inspelen op de spitsen, kaatsen, meegeven aan de lopende mensen en bijsluiten. Ajax is vooral gevaarlijk in de omschakeling.
Ajax hangt al vele jaren met toeval aan elkaar. lijkt wel of geen enkele trainer een speelstijl er in weet te slijpen. alles wat Ajax wint komt door OF de zwakte van de tegenstander OF individuele klasse van sommige spelers (goede jeugd en veel geld).

omhaaltje hier, zondagschot daar. een speler als Sneijder missen we niet omdat hij het team zo goed liet draaien.. maar om die belachelijk mooie afstandsgoals die hij veelvuldig maakte wanneer het moest en die vele assist die hij gaf door z'n eigen klasse.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_55586663
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef twi het volgende:

[..]

Vandaag hadden beide ploegen recht op 3 punten gezien het veldspel. Wat krijg je dan? Juist een gelijkspel .
pi_55586675
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Helder verwoord, .
In Southern Sun
pi_55586706
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als hij uit stapt staat heel die rechterkant open . Het enige wat je vertonghen nog kwalijk kan nemen is dat hij verkeerd opgesteld dus anders ingedraaid had moeten staan.
Psies Vertonghen draaide linksom terwijl N'kufo al op snelheid was hierdoor liep Vertonghen al een meter achter. Maar goed Furby heeft het goed gedaan hoor als je dat zo graag wilt horen. Van mij mag ie per 1 jan naar Tottenham voordat die ook in gaan zien dat het helemaal niks is
MOKUM XXX RATED
pi_55586749
Vertonghen doet niets fout bij die tweede treffer. Heitinga stapt uit, dus kiest Jan voor de laatste man positie. Logisch...
In Southern Sun
pi_55586755
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')