ben benieuwd. Hoop dat ze gebrand zijn op een overwinning. Aan het gras kan het iig niet liggen want er ligt een nieuwe mat. Hopelijk staat Luque weer in de basisquote:
Ja. Ja.quote:
Zo kan het ook. Ben bang dat in verdedigend opzicht je overlopen wordt op het middenveld met vd Heijden, Gabri en De Jong die fysiek en verdedigend niet de besten zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja. Ja.
--------------------Stekelenburg-----------------
Ogararu--------Heitinga--Vertonghen------Schilder
--------------------vd Heijden---------------------
-----Gabri--------------------------De Jong----
------Luque---------Huntelaar------------Suarez
Vito !quote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef ericajax het volgende:
Ben benieuwd wat er morgne allemaal op de bank zit
Primaquote:Op donderdag 27 december 2007 00:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja. Ja.
quote:
Ben je een teltekst-supporter of heb jij zijn goede wedstrijden gemist?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
overrated betaalde arrogante kut kwal dat het is, ik mag dat joch niet
![]()
Heb jij een tekortkoming aan hersencellen of is die ene wedstrijd tegen Heereveen voor jouw genoeg redenen om het als ''goede'' wedstrijd(en) te bestempelen?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:24 schreef toma het volgende:
[..]
Ben je een teltekst-supporter of heb jij zijn goede wedstrijden gemist?
Tijdens die wedstrijd heb ik al verschillende kwaliteiten gezien die Babel en de Mul nooit zullen krijgen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heb jij een tekortkoming aan hersencellen of is die ene wedstrijd tegen Heereveen voor jouw genoeg reden om het als ''goede'' wedstrijd(en) te bestempelen? En dan nog is zijn salaris veels te hoog voor wat hij brengt.
Luque
Idem dito voor wat betreft Luque als je deze twee spelers als voorbeelden hanteert.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:30 schreef toma het volgende:
[..]
Tijdens die wedstrijd heb ik al verschillende kwaliteiten gezien die Babel en de Mul nooit zullen krijgen.
Daar hoef je hem niet op af te rekenen maar daar moet je v. Geel op aankijken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En dan nog is zijn salaris veels te hoog voor wat hij brengt.
Volgens mij zijn dat wel de spelers die hij moet opvolgen op de vleugels.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Idem dito voor wat betreft Luque als je deze twee spelers als voorbeelden hanteert.
Dat hij bij Sneek kan gaan spelen ?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef jna het volgende:
Is morgen vanavond nou de steun-actie voor Colin?
Waar zie je die citaat staan dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef toma het volgende:
[..]
Daar hoef je hem niet op af te rekenen maar daar moet je v. Geel op aankijken.
Doemaar niet Colin en Urby naast elkaar.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:57 schreef toma het volgende:
[..]
ben benieuwd. Hoop dat ze gebrand zijn op een overwinning. Aan het gras kan het iig niet liggen want er ligt een nieuwe mat. Hopelijk staat Luque weer in de basis
Ogararu--------Heitinga--Colin------Emanuelson
--------------------Vertonghen---------------------
-----Gabri---------------------------vd Heijden----
Rommedahl---------Huntelaar-------------Luque
Maduro toch geschorst? En Ogararu weer fit?
quote:Koster: "Niet alles op Colin afschuiven"
27 december 2007
Jurgen Colin was de afgelopen dagen weer de gebeten hond bij Ajax. De verdediger werd door veel supporters als schuldige aangewezen voor de nederlaag tegen Excelsior. Colin verloor na twintig seconden een kopduel, waarna Mitchell Pique de 1-0. Toch is het onterecht om Colin te veroordelen, zegt coach Adrie Koster in het AD.
"Hij kneep wel goed. Daarna had hij het persoonlijke duel moeten winnen. Maar we stonden niet goed. Dat is niet alleen Colins schuld. Mensen reageren zich nu ten onrechte op Colin af", verdedigt de interim-coach zijn verdediger, die vanavond tegen FC Twente vermoedelijk opnieuw in de Amsterdamse basisformatie staat.
denk het ook. en ik kan ook nog eens niet naar het stadionquote:
ONS Sneekquote:Op donderdag 27 december 2007 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat hij bij Sneek kan gaan spelen ?
Die zou tegen PSV zijn toch? Ben benieuwd..quote:Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef jna het volgende:
Is morgen vanavond nou de steun-actie voor Colin?
--------------------Stekelenburg-----------------quote:Op donderdag 27 december 2007 10:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[quote]Op donderdag 27 december 2007 00:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja. Ja.
[/quote
Lijkt mij de beste opstelling.
Geen Urby in de verdediging!
Verkoop beperkt zicht plaatsen met 50% kortingquote:Op donderdag 27 december 2007 10:48 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand of je nou met een seizoenkaart nog extra kaarten kan halen voor vanavond?
Ik ga hier niet eens meer op hopen. Lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:44 schreef versteegrob het volgende:
Geruchten over akkoord Ajax met Modric (UPDATE)
-knip-
Bron: http://www.ajax-zone.nl/news.php?extend.177
De update is minder.
Jammer Wesleyquote:Op donderdag 27 december 2007 08:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Afgelopen zomer vertrok Wesley Sneijder van Ajax naar Real Madrid. Volgens de middenvelder blijkt dat achteraf een goede keuze. Hij was klaar met Ajax, klaar met Nederland. Zelf kijkt hij nog een keer terug.
Waar het in Nederland qua fotografie nog meevalt, is Sneijder in Madrid publiek bezit: "Pas nog liep ik met Jessey en Ramona in El Corte Inglés, een warenhuis in de stad. Toen we een winkel uitliepen stonden er vijf fotografen voor onze neus. En die gingen niet meer weg. We zijn maar gelijk naar de parkeergarage gelopen en naar huis gegaan. Veel meer keus heb je niet", aldus Sneijder in het AD.
In vergelijking met Nederland vindt de international het wel meevallen, daarom zit hij er ook niet echt mee: "Het hoort erbij en het is allemaal vrij onschuldig. Ik ben er nooit voor weggelopen, maar in Nederland voelde je soms pure haat. Een middagje winkelen in Rotterdam was geen optie. En een fanatieke supporter van FC Utrecht kon je op straat gerust helemaal stijf schelden. Zulke dingen heb je hier totaal niet. De mensen zijn relaxed. Dat bevalt me wel."
De verschillen tussen Nederland en Spanje zorgen er voor dat Sneijder nog geen moment heimwee heeft gehad: "Bij Ajax heb ik een band opgebouwd met bepaalde mensen, die mis je wel eens. En mijn familie natuurlijk. Maar of ik specifiek iets aan Ajax mis? Nee, eigenlijk niet. Niets ten nadele van de club en het elftal, maar als ik ze nu op televisie zie spelen ben ik toch blij dat ik daar niet meer tussen loop."
De 23-jarige middenvelder, die 126 wedstrijden actief was in de Eredivisie, had naar eigen zeggen niet veel langer bij Ajax moeten blijven. Het was tijd voor een nieuwe stap: "Nóg een jaar had ik niet meer op kunnen brengen. Ik was er gewoon klaar mee, zo voelde dat. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn keuze goed is uitgepakt."
![]()
Nee,Algemeen Dagblad...quote:Op donderdag 27 december 2007 12:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeker weer van zo'n voetbalprimeur site.
quote:Zdravko Mamic, vice-voorzitter van Dinamo Zagreb, is in Londen gearriveerd. De Kroatische bestuurder zal met delegaties van Chelsea, Manchester City en Tottenham Hotspur gesprekken voeren over de overname van Luka Modric. (Diverse tabloids)
Ja zal wel idd...quote:Op donderdag 27 december 2007 12:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Staat volgens mij in het ADquote:Op donderdag 27 december 2007 12:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Interview in het AD.. dusch. Maarja graftakken bij het AD hebben ook meestal niet het beste met Ajax voor.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
quote:Gisteren werd door die verslaggever een roemeen genoemd die rond zou zijn met ajax. Was bij NOS langs de Lijn. Kon alleen niet horen welke naam, aangezien er in huis doorheen geluld werd.
Is die nog kleiner dan Nicolea?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nicolae Mitea´s kleine broertje zeker...
Dat is geen Roemeen, maar een Serviër.quote:
quote:Trabelsi probeert het nu in Marseille
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 27 december om 12:34
Olympique Marseille is het volgende station in de zoektocht van Hatem Trabelsi naar een nieuwe werkgever. Volgens La Provence meldt de Tunesiër zich op oudejaarsdag in Zuid-Frankrijk voor een stage. Klik hier! De zoektocht van de 31-jarige Trabelsi duurt onverminderd voort. Het Saudische Al Hilal leek vorige maand zijn nieuwe werkgever te worden, maar uiteindelijk werden beide partijen het niet eens over de laatste details van een eenjarig contract.
Trabelsi stond vorig seizoen op de loonlijst bij Manchester City en probeerde tevergeefs een contract te verdienen bij Le Mans en Anderlecht. De laatste wedstrijd van de oud-Ajacied dateert alweer van 31 maart tegen Newcastle United.
Welkom terug!quote:Op donderdag 27 december 2007 13:06 schreef Riro het volgende:
Blijft toch zonde.
Hatem komt denk liever even niet in NL.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:06 schreef Riro het volgende:
Blijft toch zonde.
Bedoelde eigenlijk meer hoe het met die gozer gelopen isquote:Op donderdag 27 december 2007 13:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hatem komt denk liever even niet in NL.
Idd, tijdje niet gezien.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:06 schreef Riro het volgende:
Blijft toch zonde.
Het gerucht gaat dat Ajax vanavond gaat winnen met 8-0. Vreemd genoeg scoort Colin alle doelpunten waarna hij het complete publiek stil krijgt. Na de wedstrijd vraagt een journalist naar zijn reactie op zijn fenomenale omhaal van buiten de 16 die via de onderkant van de lat in de goal belandde: "Geen commentaar" aldus Jurgen Colin.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
Ik wil meer geruchten!
Glazenbol van de Kerstman gekregen zeker?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:35 schreef toma het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Ajax vanavond gaat winnen met 8-0. Vreemd genoeg scoort Colin alle doelpunten waarna hij het complete publiek stil krijgt. Na de wedstrijd vraagt een journalist naar zijn reactie op zijn fenomenale omhaal van buiten de 16 die via de onderkant van de lat in de goal belandde: "Geen commentaar" aldus Jurgen Colin.
Vriend Luingequote:Op donderdag 27 december 2007 13:51 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ajax-Twente ???????????????????????
Alles is mogelijk.
Wie fluit er trouwens?
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:35 schreef toma het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Ajax vanavond gaat winnen met 8-0. Vreemd genoeg scoort Colin alle doelpunten waarna hij het complete publiek stil krijgt. Na de wedstrijd vraagt een journalist naar zijn reactie op zijn fenomenale omhaal van buiten de 16 die via de onderkant van de lat in de goal belandde: "Geen commentaar" aldus Jurgen Colin.
Als het Juve zelfs al te gortig is, dan heeft ie hier al helemaal niets te zoeken.quote:Juventus heeft de onderhandelingen met Branislav Ivanovic stopgezet. Dit meldt Controcampo. De Servische verdediger stond eerder in de belangstelling van Ajax.
Ivanovic stelde hogere eisen aan zijn contract, wat voor Juventus reden genoeg was om de onderhandelingen per direct stop te zetten. De oude dame gaat nu voor Aston Villa-verdediger Olof Mellberg, die de Turijnse formatie in januari zou moeten komen versterken.
Of Ajax zich opnieuw voor Ivanovic gaat melden is onbekend. In Amsterdam wordt Ivanovic gezien als de ideale opvolger van de gestopte Jaap Stam.
wij hebben ook HEEL veel geld maar we doen er geen flikker mee.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens, Barca, Real, Spurs, Chelsea, Arsenal, Man City, Atletico en Valencia zitten achter Modric aan.
Die hebben allemaal HEEL veel geld. En clubs met het meeste geld slepen meestal de buit binnen.
Sommige mensen....
Wil je nu beweren dat we kunnen concurreren met zulke grootmachten?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:21 schreef toma het volgende:
[..]
wij hebben ook HEEL veel geld maar we doen er geen flikker mee.
Zou kunnen, kwam dit oude bericht van een maand geleden nog tegen:quote:
Wellicht in een deal met Mitea.quote:Dica en Goian vrijwel zeker naar Ajax
Gepubliceerd op 06-11-2007 om 08:27 door Maikel van Poppel
Dica en Goian vrijwel zeker naar Ajax
Alexandru Economu, hoofdredacteur van ProSport in Roemenië, heeft tekst en uitleg gegeven over de vermeende interesse van Ajax in de spelers Dorin Goian en Nicolae Dică die beiden uitkomen voor Steaua Boekarest. Goian (26) is een centrale verdediger en zou Jaap Stam op moeten volgen. Dică (27) is een typische aanvallende middenvelder en moet Wesley Sneijder doen vergeten in Amsterdam.
"Beide spelers staan al maanden in de belangstelling van verschillende buitenlandse (top)clubs. Dat Ajax nu belangstelling toont is voor de spelers een absolute eer. Zo was er interesse uit Duitsland, Portugal en zelfs Spanje, maar Ajax geniet bij beide spelers de voorkeur", aldus Economu.
"In de thuiswedstrijd tegen Otelul Garati zaten verschillende buitenlandse delegaties op de tribune, waaronder voor de tweede opeenvolgende maal een Nederlandse. Ik kan niet met zekerheid zeggen of het een Ajax-delegatie betrof, maar het heeft er alle schijn van. Probleem is echter voorzitter Gigi Becali. Het is een moeilijke man die ten koste van alles de huidige ploeg wil behouden en dus miljoenen zal vragen."
"Nogmaal, beide spelers doen er goed aan om in Nederland hun carrière voort te zetten. Dat is ook de wens van beide spelers. Met alle respect voor de overige buitenlandse clubs, maar Ajax is wel van een ander niveau. Ondanks de matige prestaties in Europees verband geniet de club nog veel aanzien in Roemenië. Wat ik tot dusver van de zaakwaarnemers heb vernomen heeft Ajax vergaande interesse", besluit de hoofdredacteur.
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:35 schreef toma het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/quote:Op donderdag 27 december 2007 14:52 schreef Urquhart het volgende:
Geef ze eens ongelijk.
Overigens jammer dat Langs de Lijn niet is terug te luisteren.
jah of een maffiosi voorzitterquote:Op donderdag 27 december 2007 14:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Zelfs die oost-europeanen willen nu geld zien.
jij ook alquote:Op donderdag 27 december 2007 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Bah, ziek. Dan maar Planet vanavond...
Het heerscht blijkbaar..quote:
ik had zondag minder vertrouwen dan vanavond. Misschien dat het wat wordtquote:Op donderdag 27 december 2007 15:27 schreef BonJovi het volgende:
Heb er weinig vertrouwen in maar misschien winnen we dan juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |