ben benieuwd. Hoop dat ze gebrand zijn op een overwinning. Aan het gras kan het iig niet liggen want er ligt een nieuwe mat. Hopelijk staat Luque weer in de basisquote:
Ja. Ja.quote:
Zo kan het ook. Ben bang dat in verdedigend opzicht je overlopen wordt op het middenveld met vd Heijden, Gabri en De Jong die fysiek en verdedigend niet de besten zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja. Ja.
--------------------Stekelenburg-----------------
Ogararu--------Heitinga--Vertonghen------Schilder
--------------------vd Heijden---------------------
-----Gabri--------------------------De Jong----
------Luque---------Huntelaar------------Suarez
Vito !quote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef ericajax het volgende:
Ben benieuwd wat er morgne allemaal op de bank zit
Primaquote:Op donderdag 27 december 2007 00:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja. Ja.
quote:
Ben je een teltekst-supporter of heb jij zijn goede wedstrijden gemist?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
overrated betaalde arrogante kut kwal dat het is, ik mag dat joch niet
![]()
Heb jij een tekortkoming aan hersencellen of is die ene wedstrijd tegen Heereveen voor jouw genoeg redenen om het als ''goede'' wedstrijd(en) te bestempelen?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:24 schreef toma het volgende:
[..]
Ben je een teltekst-supporter of heb jij zijn goede wedstrijden gemist?
Tijdens die wedstrijd heb ik al verschillende kwaliteiten gezien die Babel en de Mul nooit zullen krijgen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heb jij een tekortkoming aan hersencellen of is die ene wedstrijd tegen Heereveen voor jouw genoeg reden om het als ''goede'' wedstrijd(en) te bestempelen? En dan nog is zijn salaris veels te hoog voor wat hij brengt.
Luque
Idem dito voor wat betreft Luque als je deze twee spelers als voorbeelden hanteert.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:30 schreef toma het volgende:
[..]
Tijdens die wedstrijd heb ik al verschillende kwaliteiten gezien die Babel en de Mul nooit zullen krijgen.
Daar hoef je hem niet op af te rekenen maar daar moet je v. Geel op aankijken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En dan nog is zijn salaris veels te hoog voor wat hij brengt.
Volgens mij zijn dat wel de spelers die hij moet opvolgen op de vleugels.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Idem dito voor wat betreft Luque als je deze twee spelers als voorbeelden hanteert.
Dat hij bij Sneek kan gaan spelen ?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef jna het volgende:
Is morgen vanavond nou de steun-actie voor Colin?
Waar zie je die citaat staan dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef toma het volgende:
[..]
Daar hoef je hem niet op af te rekenen maar daar moet je v. Geel op aankijken.
Doemaar niet Colin en Urby naast elkaar.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:57 schreef toma het volgende:
[..]
ben benieuwd. Hoop dat ze gebrand zijn op een overwinning. Aan het gras kan het iig niet liggen want er ligt een nieuwe mat. Hopelijk staat Luque weer in de basis
Ogararu--------Heitinga--Colin------Emanuelson
--------------------Vertonghen---------------------
-----Gabri---------------------------vd Heijden----
Rommedahl---------Huntelaar-------------Luque
Maduro toch geschorst? En Ogararu weer fit?
quote:Koster: "Niet alles op Colin afschuiven"
27 december 2007
Jurgen Colin was de afgelopen dagen weer de gebeten hond bij Ajax. De verdediger werd door veel supporters als schuldige aangewezen voor de nederlaag tegen Excelsior. Colin verloor na twintig seconden een kopduel, waarna Mitchell Pique de 1-0. Toch is het onterecht om Colin te veroordelen, zegt coach Adrie Koster in het AD.
"Hij kneep wel goed. Daarna had hij het persoonlijke duel moeten winnen. Maar we stonden niet goed. Dat is niet alleen Colins schuld. Mensen reageren zich nu ten onrechte op Colin af", verdedigt de interim-coach zijn verdediger, die vanavond tegen FC Twente vermoedelijk opnieuw in de Amsterdamse basisformatie staat.
denk het ook. en ik kan ook nog eens niet naar het stadionquote:
ONS Sneekquote:Op donderdag 27 december 2007 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat hij bij Sneek kan gaan spelen ?
Die zou tegen PSV zijn toch? Ben benieuwd..quote:Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef jna het volgende:
Is morgen vanavond nou de steun-actie voor Colin?
--------------------Stekelenburg-----------------quote:Op donderdag 27 december 2007 10:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[quote]Op donderdag 27 december 2007 00:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja. Ja.
[/quote
Lijkt mij de beste opstelling.
Geen Urby in de verdediging!
Verkoop beperkt zicht plaatsen met 50% kortingquote:Op donderdag 27 december 2007 10:48 schreef denthemen het volgende:
Weet iemand of je nou met een seizoenkaart nog extra kaarten kan halen voor vanavond?
Ik ga hier niet eens meer op hopen. Lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:44 schreef versteegrob het volgende:
Geruchten over akkoord Ajax met Modric (UPDATE)
-knip-
Bron: http://www.ajax-zone.nl/news.php?extend.177
De update is minder.
Jammer Wesleyquote:Op donderdag 27 december 2007 08:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Afgelopen zomer vertrok Wesley Sneijder van Ajax naar Real Madrid. Volgens de middenvelder blijkt dat achteraf een goede keuze. Hij was klaar met Ajax, klaar met Nederland. Zelf kijkt hij nog een keer terug.
Waar het in Nederland qua fotografie nog meevalt, is Sneijder in Madrid publiek bezit: "Pas nog liep ik met Jessey en Ramona in El Corte Inglés, een warenhuis in de stad. Toen we een winkel uitliepen stonden er vijf fotografen voor onze neus. En die gingen niet meer weg. We zijn maar gelijk naar de parkeergarage gelopen en naar huis gegaan. Veel meer keus heb je niet", aldus Sneijder in het AD.
In vergelijking met Nederland vindt de international het wel meevallen, daarom zit hij er ook niet echt mee: "Het hoort erbij en het is allemaal vrij onschuldig. Ik ben er nooit voor weggelopen, maar in Nederland voelde je soms pure haat. Een middagje winkelen in Rotterdam was geen optie. En een fanatieke supporter van FC Utrecht kon je op straat gerust helemaal stijf schelden. Zulke dingen heb je hier totaal niet. De mensen zijn relaxed. Dat bevalt me wel."
De verschillen tussen Nederland en Spanje zorgen er voor dat Sneijder nog geen moment heimwee heeft gehad: "Bij Ajax heb ik een band opgebouwd met bepaalde mensen, die mis je wel eens. En mijn familie natuurlijk. Maar of ik specifiek iets aan Ajax mis? Nee, eigenlijk niet. Niets ten nadele van de club en het elftal, maar als ik ze nu op televisie zie spelen ben ik toch blij dat ik daar niet meer tussen loop."
De 23-jarige middenvelder, die 126 wedstrijden actief was in de Eredivisie, had naar eigen zeggen niet veel langer bij Ajax moeten blijven. Het was tijd voor een nieuwe stap: "Nóg een jaar had ik niet meer op kunnen brengen. Ik was er gewoon klaar mee, zo voelde dat. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn keuze goed is uitgepakt."
![]()
Nee,Algemeen Dagblad...quote:Op donderdag 27 december 2007 12:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeker weer van zo'n voetbalprimeur site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |